Крит - микендік мәдениет туралы білу

Жаңаөзен
№18 орта мектеп тарих пәні мұғалімі Тажибаева Зинаның
5 сыныбында Ежелгі дүниежүзі тарихы пәнінен
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады
тақырыбында жоспарлаған сабақ жоспары
2016/17 оқу жылы
ҚМЖ Ежелгі д/ж тарихы Мектебі: №18 орта мектеп
Мұғалім: Тажибаева Зина Ақсу ауылы
Сыныбы: 5 Күні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
- ежелгі дүние мәдениетін: сәулет, мүсін, қолдан
балы өнердің, халық ауыз әдебиетінің шығармала
рын сипаттау;
- ежелгі Грекия мифтерінің ерекшеліктері мен
мәнін тарихи дерек ретінде түсіндіру;
Білу: Крит-микендік мәдениет туралы білу
Түсіну:
Талдау: Арбалардың артықшылықтарымен кемшілік себептерін білу
Қолдану: Өнертабыстың мемлекеттер арасындағы қайшылықтарға соғыстарға ықпал жасауы себептері
Сабақ барысы
Сабақтың басы:
3 мин
9 мин
Сабақта жағымды атмосфера қалыптастыру.
Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын тексеру. Оқушыларды топтарға бөлу.
Үй тапсырмасын шолып өту:
1 тапсырма: Топтық жұмыс: "Тірек сөздер" әдісі
1 топ: Зор ілім, қағаз, ине, жібек, Кунгфу
2 топ: теріс сан, Чжан Цян, шеневник
3 топ: 28 шоқжұлдыз, дақтар, жорамалдар
Дескриптор:
-Жылдамдығы -1балл
- Жаңа сөздерді білуі - 1 балл
- Мағынаны тануы - 2 балл
- Оқиғаларды нақты, дәлелді түсіндіруі - 3 балл
Сабақтың негізгі бөлімі
Мағынаны тану
6 мин
8 мин
6 мин
2-тапсырма "Ой қозғау"
Мына суреттерде ортақ не нәрсе бар?
Бұл суреттер не туралы сыр шертеді?
Дескриптор:
3 тапсырма: 3. 1. Тапсырманы толық оқып танысу.
"Топтастыру" әдісі. Постер жасақтау
3. 2.
1 топ тапсырма: Балкан түбегіндегі өркениет ошағы
2 топ тапсырмасы: Крит аралындағы мемлекеттің әлсіреуі
3 топ тапсырмасы: Ұлы Гомер шығармашылығы
Постер қорғау
Дескриптор:
- тұлғаны тануы -1балл
- нақты, дәлел келтіре білуі -2 балл
- атауларды, шығармаларды білуі
4- тапсырма : контур картамен жұмыс.
•Картадан Крит аралын көрсетіңдер.
• Картада қандай Крит қалалары
берілген
•Картадан Микены қаласын табыңдар.
• Уақыт сызығы бойынша ежелгі грек өрке-ниетінің өмір сүрген кезеңін анықтаңдар.
• Минотавр лабиринті қай қала жанында орналасқан
Дискриптор: қалыптастырушы бағалау
• Картамен жұмыста қиындықтар болды
• Карта толық толтырылмады
• Карта толық толтырылы
Оқушалар суреттерді таниды, бір-бірімен байланыстырады.
Мұғалім оқушыларға қолдау көрсетеді, бақылайды. Жасаған постерлерін қорғайды
Үлестірме материалдар
Ғаламтор материалдары
А4 (А3) қағазы
Сабақтың соңы
6 мин
4 тапсырма. Топтық жұмыс "ВЕНН диаграммасы"
Қытай және Грек мәдениетін салыстырыңдар
3 мин
Бағалау
3 мин
Кері байланыс БББкестесімен жұмыс
Үйге тапсырма: Келесі тақырып
5 " " сыныбында Дүниежүзі тарихы Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады
тақырыбындағы сабағымның есебі.
Білім беру жүйесіндегі бүгінгі өзгерістер қоғамымыздың ертеңгі болашағы білім алушыларды заман талабына сай жауап беретін білімді де, білікті жан-жақты өз білімін жетілдірудің құнын түсінетін, өз білімін жетілдіру үшін талпынатын азаматтарды қалыптастыру болатын. Бүгінгі таңда мұғалімдер соның ішінде тарих пәні мұғалімдеріне жүктеліп отырған міндет ерекше деп ойлаймын. Себебі тарихшылар, ұлттық тарихымызды саралай отырып оқушылардың көкірегінде Отанға, туған жерге сүйіспеншілікпен бірге ұлтжандылық және ұлттық мақтанышты уялатулары тиіс деп есептеймін.
Сабақтың әдісі топтық жұмыс.
Сабақтың эпигрофы: “Туған жерді сүю парыз, сүю үшін тарихын білу парыз”
Сабақтың мақсаты: - ежелгі дүние мәдениетін: сәулет, мүсін, қолданбалы өнердің, халық ауыз әдебиетінің шығармаларын сипаттау;
- ежелгі Грекия мифтерінің ерекшеліктері мен
мәнін тарихи дерек ретінде түсіндіру;
Егерде сабаққа мақсат қойылса демек одан күтілетін нәтиже де болуы тиіс. Күтілетін нәтиже сабақ мақсатына жауап беруі тиіс. Сабақ сыни турғыдан ойлау әдістеріне негізделіп құрастырылған. Сабақта ұжымдық, топтық, жұптық және дара жұмыс әдістері кіріктірілген.
1. Сабақта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін мен оқушылармен амандастым. Олардың сабаққа дайындықтарын тексердім.
1, А. Сыныпты мен уық, шаңырақ, кереге суреттері бар карточкалармен бөлуді жоспарладым. Мақсатым сабағымды Қазақстан тарихы пәнімен байланыстыра отырып оқушылардың есіне тағы бір рет қазақтың ағаш үйі туралы білетіндерін ескертіп өту.
Топқа бөлу арқылы оқушылар әдеттегі бір орында отырмай жаңа топтарға біріктіру. Топтарға бірігу оқушылардың бірігіп жұмыс жасауына бірінің білімін екіншісінің толықтырып отыруына жағдай жаратады.
Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзгенің пікірін тыңдауға, ой, көз-қарастарын күрметтеуге бауланады.
Мен сабақ басында оқушыларды бағалау дискрипторларымен қысқаша таныстырып өтемін.
Бұл бөлімге 5 минут арнаймын.
3. Менің түсінігімше оқытудың жаңа әдісі бойынша бала сабақтың көп уақытын өткен сабаққа емес жаңа сабаққа арнауы тиіс, сол себепті мен оқушыларға берген
1 - тапсырмам өткен сабақта өтілгендерді еске түсіріп қайталап өту үшін "Тірек сөздер" әдісін пайдаланамын.
Яғни: 1 топ: Зор ілім, қағаз, ине, жібек, Кунгфу
2 топ: теріс сан, Чжан Цян, шеневник
3 топ: 28 шоқжұлдыз, дақтар, жорамалдар
Оқушылар осы тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрастырады, өткен сабақтағыны есіне түсіреді.
6 минут уақыт бкріледі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz