Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Крит - микендік мәдениет туралы білу

Жаңаөзен

№18 орта мектеп тарих пәні мұғалімі Тажибаева Зинаның
5 сыныбында Ежелгі дүниежүзі тарихы пәнінен
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады
тақырыбында жоспарлаған сабақ жоспары

2016/17 оқу жылы

ҚМЖ Ежелгі д/ж тарихы Мектебі: №18 орта мектеп
Мұғалім: Тажибаева Зина Ақсу ауылы
Сыныбы: 5 Күні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.3 - ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Сабақтың мақсат
- ежелгі дүние мәдениетін: сәулет, мүсін, қолдан
балы өнердің, халық ауыз әдебиетінің шығармала
рын сипаттау;

- ежелгі Грекия мифтерінің ерекшеліктері мен
мәнін тарихи дерек ретінде түсіндіру;

Бағалау критерийі

Білу: Крит-микендік мәдениет туралы білу
Түсіну:
Талдау: Арбалардың артықшылықтарымен кемшілік себептерін білу
Қолдану: Өнертабыстың мемлекеттер арасындағы қайшылықтарға соғыстарға ықпал жасауы себептері

Тілдік мақсаттар
Миф, мәдениет, лабиринтғ минотавр, антик, циклоп

Құндылықтарды бағалау

Өзгелердің көз-қарастарын, ой-пікірін қүрметтеу, сөзді бөлмеу, сабақ ережесін сақтау

Пәнаралық байланыс

География, Қаза тілі, әдебиеті,

Алдыңғы білім

Ежелгі Қытайлықтар ғылым білімдерін қалай пайдаланды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурста
Сабақтың басы:
3 мин

9 мин
Сабақта жағымды атмосфера қалыптастыру.
Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын тексеру. Оқушыларды топтарға бөлу.

Үй тапсырмасын шолып өту:
1 тапсырма: Топтық жұмыс: "Тірек сөздер" әдісі
1 топ: Зор ілім, қағаз, ине, жібек, Кунгфу
2 топ: теріс сан, Чжан Цян, шеневник
3 топ: 28 шоқжұлдыз, дақтар, жорамалдар

Дескриптор:
-Жылдамдығы -1балл
- Жаңа сөздерді білуі - 1 балл
- Мағынаны тануы - 2 балл
- Оқиғаларды нақты, дәлелді түсіндіруі - 3 балл
Уық, кереге, шаңырақ суреттері бар карточкалар
Сабақтың негізгі бөлімі

Мағынаны тану

6 мин

8 мин

6 мин

2-тапсырма "Ой қозғау"

Мына суреттерде ортақ не нәрсе бар?
Бұл суреттер не туралы сыр шертеді?

Дескриптор:
тапсырма
1 балл
2 балл
3 балл
Суреттермен жұмыс
Тұлғаны таныды
Олар туралы мәлімет берді
Аңыздар мазмұнын аша алды
Мағынаны тану
Әлеуметтік және саяси тұрмыстағы рөлін ашып берді
Артықшылық дәлелдеді
Жаңа тың мәліметтер берді

3 тапсырма: 3.1.Тапсырманы толық оқып танысу.

"Топтастыру" әдісі. Постер жасақтау
3.2.
1 топ тапсырма: Балкан түбегіндегі өркениет ошағы
2 топ тапсырмасы: Крит аралындағы мемлекеттің әлсіреуі
3 топ тапсырмасы: Ұлы Гомер шығармашылығы

Постер қорғау
Дескриптор:
- тұлғаны тануы -1балл
- нақты, дәлел келтіре білуі -2 балл
- атауларды, шығармаларды білуі
4- тапсырма: контур картамен жұмыс.

::Картадан Крит аралын көрсетіңдер.
:: Картада қандай Крит қалалары
берілген
::Картадан Микены қаласын табыңдар.
:: Уақыт сызығы бойынша ежелгі грек өрке-ниетінің өмір сүрген кезеңін анықтаңдар.
:: Минотавр лабиринті қай қала жанында орналасқан
Дискриптор: қалыптастырушы бағалау
:: Картамен жұмыста қиындықтар болды
:: Карта толық толтырылмады
:: Карта толық толтырылы

Оқушалар суреттерді таниды, бір-бірімен байланыстырады.
Мұғалім оқушыларға қолдау көрсетеді, бақылайды. Жасаған постерлерін қорғайды

Үлестірме материалдар

Ғаламтор материалдары

А4 (А3) қағазы
Сабақтың соңы

6 мин
4 тапсырма. Топтық жұмыс "ВЕНН диаграммасы"

Қытай және Грек мәдениетін салыстырыңдар

Ежелгі Д/ж картасы

3 мин

Бағалау
3 мин
Кері байланыс БББкестесімен жұмыс

Білемін
Білдім
Білгім келеді

Үйге тапсырма: Келесі тақырып

5 " " сыныбында Дүниежүзі тарихы Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады
тақырыбындағы сабағымның есебі.
Білім беру жүйесіндегі бүгінгі өзгерістер қоғамымыздың ертеңгі болашағы білім алушыларды заман талабына сай жауап беретін білімді де, білікті жан-жақты өз білімін жетілдірудің құнын түсінетін, өз білімін жетілдіру үшін талпынатын азаматтарды қалыптастыру болатын. Бүгінгі таңда мұғалімдер соның ішінде тарих пәні мұғалімдеріне жүктеліп отырған міндет ерекше деп ойлаймын. Себебі тарихшылар, ұлттық тарихымызды саралай отырып оқушылардың көкірегінде Отанға, туған жерге сүйіспеншілікпен бірге ұлтжандылық және ұлттық мақтанышты уялатулары тиіс деп есептеймін.
Сабақтың әдісі топтық жұмыс.
Сабақтың эпигрофы: "Туған жерді сүю парыз, сүю үшін тарихын білу парыз"
Сабақтың мақсаты: - ежелгі дүние мәдениетін: сәулет, мүсін, қолданбалы өнердің, халық ауыз әдебиетінің шығармаларын сипаттау;

- ежелгі Грекия мифтерінің ерекшеліктері мен
мәнін тарихи дерек ретінде түсіндіру;

Егерде сабаққа мақсат қойылса демек одан күтілетін нәтиже де болуы тиіс. Күтілетін нәтиже сабақ мақсатына жауап беруі тиіс. Сабақ сыни турғыдан ойлау әдістеріне негізделіп құрастырылған. Сабақта ұжымдық,топтық, жұптық және дара жұмыс әдістері кіріктірілген.
1. Сабақта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін мен оқушылармен амандастым. Олардың сабаққа дайындықтарын тексердім.
1,А. Сыныпты мен уық, шаңырақ, кереге суреттері бар карточкалармен бөлуді жоспарладым.Мақсатым сабағымды Қазақстан тарихы пәнімен байланыстыра отырып оқушылардың есіне тағы бір рет қазақтың ағаш үйі туралы білетіндерін ескертіп өту.

Топқа бөлу арқылы оқушылар әдеттегі бір орында отырмай жаңа топтарға біріктіру. Топтарға бірігу оқушылардың бірігіп жұмыс жасауына бірінің білімін екіншісінің толықтырып отыруына жағдай жаратады.
Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзгенің пікірін тыңдауға, ой, көз-қарастарын күрметтеуге бауланады.
Мен сабақ басында оқушыларды бағалау дискрипторларымен қысқаша таныстырып өтемін.
Бұл бөлімге 5 минут арнаймын.

3. Менің түсінігімше оқытудың жаңа әдісі бойынша бала сабақтың көп уақытын өткен сабаққа емес жаңа сабаққа арнауы тиіс, сол себепті мен оқушыларға берген
1 - тапсырмам өткен сабақта өтілгендерді еске түсіріп қайталап өту үшін "Тірек сөздер" әдісін пайдаланамын.
Яғни: 1 топ: Зор ілім, қағаз, ине, жібек, Кунгфу
2 топ: теріс сан, Чжан Цян, шеневник
3 топ: 28 шоқжұлдыз, дақтар, жорамалдар
Оқушылар осы тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрастырады, өткен сабақтағыны есіне түсіреді.
6 минут уақыт бкріледі

Жаңа тақырыпты өткен кезде мен алғашқы тапсырмам. 2- тапсырма: "Ой қозғау"әдісін пайдаланамын. Мұнда әр-бір топ слайдта берілген суреттерді біріктіреді, оқушалар суреттерді таниды, бір-бірімен байланыстырады.
Бұл тапсырманы орындауға көп уақыт кетпейді деп есептеймін себебі балалар кітабын оқымасада күнделікті теледидардан осы аңыздарға байланысты бейнефилмдер (мултфилмдерді) көріп жүр.

Тапсырманы орындау үшін төмендегідей сұрақтар қоямын:
Мына суреттерде ортақ не нәрсе бар?
Бұл суреттер не туралы сыр шертеді?

8 минут уақыт кетеді.
3- тапсырма: Мағынаны тану үшін мен "Топтасыру" әдісін пайдаланамын. Оқушыларға тақырыпты толық оқып шығуды тапсырамын.
Соң әрбір топқа бөлек тапсырма беремін: түрлі-түсті маркерлер, А4, А3 қағаздарын үлестіремін. Интербелсенді тақтаның көмегімен топтарға төмендегідей тапсырма беремін.
1 топ тапсырма: Балкан түбегіндегі өркениет ошағы
2 топ тапсырмасы: Крит аралындағы мемлекеттің әлсіреуі
3 топ тапсырмасы: Ұлы Гомер шығармашылығы

Тапсырманы орындауға 8 минут уақыт беремін.
Бұл тапсырма арқылы оқушылар жаңа материалдармен танысады, Крит-микен мәдениетінің әлем тарихы беттеріне қосқан үлесімен таныс болады. Оқушылар ішінде дайын болғасын өздерінің алған жаңа мәліметтерін ортаға салып сыныптастарына таныстырды. Жасаған постерлерін шығып қорғайды. Демек бұл тапсырма арқылы балалардың сөйлеу шеберлігі шыңдалады. Мұғалім оқушыларға қолдау көрсетеді, бақылайды.

Сабақтың соңында мен келесі әдістерді пайдаландым 4- тапсырма:
ВЕНН диаграммасын әдісін қолданамын. Орындау уақыты 6 минут уақыт беремін.
Бұл тапсырма арқала оқушылар қай мемлекеттің қай жерде орналасқанын біледі және естеріне түсіреді. Себебі олар картамен жұмысты дүниетану және география сабақтарынан өтіп жатқан.

Сабақ соңында БББ кестесімен жұмыс жасатамын. Бұл тапсырманы орындағанда оқушылардың сабақтан алған, білетінін және білгісі келетін тұстарын білемін және келесі сабақта осы жақтарына көбірек көңіл бөлемін. Тапсырмаға 3-минут
Бағалау бөліміне 3 минут
Мен бүгінгі сабағымды осылай жоспарладым.

Ұқсас жұмыстар
Грекиядағы алғашқы өркениет ошақтары
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жайлы ақпарат
Орналасқан жері
Ертегінің мазм
Раушангүлділер тұқымдасы туралы
Қала мемлекеттерді салыстыр
Менің отаным - Қазақстан!
Еуразияның географиялық орны
Бойлық бағытта оңтүстікке
Ақпараттық мәдениет дегеніміз не
Пәндер