Крит - микендік мәдениет туралы білу

Жаңаөзен

№18 орта мектеп тарих пәні мұғалімі Тажибаева Зинаның

5 сыныбында Ежелгі дүниежүзі тарихы пәнінен

Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады

тақырыбында жоспарлаған сабақ жоспары

2016/17 оқу жылы

ҚМЖ Ежелгі д/ж тарихы Мектебі: №18 орта мектеп

Мұғалім: Тажибаева Зина Ақсу ауылы

Сыныбы: 5 Күні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады
Сабақтың тақырыбы:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады: 5. 2. 2. 3 - ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсат
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады:

- ежелгі дүние мәдениетін: сәулет, мүсін, қолдан

балы өнердің, халық ауыз әдебиетінің шығармала

рын сипаттау;

- ежелгі Грекия мифтерінің ерекшеліктері мен

мәнін тарихи дерек ретінде түсіндіру;

Сабақтың тақырыбы:: Бағалау критерийі
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады:

Білу: Крит-микендік мәдениет туралы білу

Түсіну:

Талдау: Арбалардың артықшылықтарымен кемшілік себептерін білу

Қолдану: Өнертабыстың мемлекеттер арасындағы қайшылықтарға соғыстарға ықпал жасауы себептері

Сабақтың тақырыбы:: Тілдік мақсаттар
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады: Миф, мәдениет, лабиринтғ минотавр, антик, циклоп
Сабақтың тақырыбы:: Құндылықтарды бағалау
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады: Өзгелердің көз-қарастарын, ой-пікірін қүрметтеу, сөзді бөлмеу, сабақ ережесін сақтау
Сабақтың тақырыбы:: Пәнаралық байланыс
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады: География, Қаза тілі, әдебиеті,
Сабақтың тақырыбы:: Алдыңғы білім
Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады: Ежелгі Қытайлықтар ғылым білімдерін қалай пайдаланды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурста
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы:

3 мин

9 мин

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:

Сабақта жағымды атмосфера қалыптастыру.

Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын тексеру. Оқушыларды топтарға бөлу.

Үй тапсырмасын шолып өту:

1 тапсырма: Топтық жұмыс: "Тірек сөздер" әдісі

1 топ: Зор ілім, қағаз, ине, жібек, Кунгфу

2 топ: теріс сан, Чжан Цян, шеневник

3 топ: 28 шоқжұлдыз, дақтар, жорамалдар

Дескриптор:

-Жылдамдығы -1балл

- Жаңа сөздерді білуі - 1 балл

- Мағынаны тануы - 2 балл

- Оқиғаларды нақты, дәлелді түсіндіруі - 3 балл

Ресурста: Уық, кереге, шаңырақ суреттері бар карточкалар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың негізгі бөлімі

Мағынаны тану

6 мин

8 мин

6 мин

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:

2-тапсырма "Ой қозғау"

http://fabulae.su/images/authors/8292/foto_49151.jpg https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=735a91d701b30469d38d8ef6384edd5b-l&n=13 http://tvoy-trener.ru/wp-content/uploads/2014/12/Prometej.jpg http://tbib.ru/wp-content/uploads/2016/05/10-Drevnegrecheskie-bogi-i-bogini.jpg

Мына суреттерде ортақ не нәрсе бар?

Бұл суреттер не туралы сыр шертеді?

Дескриптор:

:
:
:
:
:
:
:
:

3 тапсырма: 3. 1. Тапсырманы толық оқып танысу.

"Топтастыру" әдісі. Постер жасақтау

3. 2.

1 топ тапсырма: Балкан түбегіндегі өркениет ошағы

2 топ тапсырмасы: Крит аралындағы мемлекеттің әлсіреуі

3 топ тапсырмасы: Ұлы Гомер шығармашылығы

Постер қорғау

Дескриптор:

- тұлғаны тануы -1балл

- нақты, дәлел келтіре білуі -2 балл

- атауларды, шығармаларды білуі

4- тапсырма : контур картамен жұмыс.

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=29e512dcbb0b9757044cf7abb5dae9a2&n=33&h=215&w=253

•Картадан Крит аралын көрсетіңдер.

• Картада қандай Крит қалалары

берілген

•Картадан Микены қаласын табыңдар.

• Уақыт сызығы бойынша ежелгі грек өрке-ниетінің өмір сүрген кезеңін анықтаңдар.

• Минотавр лабиринті қай қала жанында орналасқан

Дискриптор: қалыптастырушы бағалау

• Картамен жұмыста қиындықтар болды

• Карта толық толтырылмады

• Карта толық толтырылы

Оқушалар суреттерді таниды, бір-бірімен байланыстырады.

Мұғалім оқушыларға қолдау көрсетеді, бақылайды. Жасаған постерлерін қорғайды

Ресурста: тапсырма
1 балл
2 балл
3 балл
Суреттермен жұмыс
Тұлғаны таныды
Олар туралы мәлімет берді
Аңыздар мазмұнын аша алды
Мағынаны тану
Әлеуметтік және саяси тұрмыстағы рөлін ашып берді
Артықшылық дәлелдеді
Жаңа тың мәліметтер берді

Үлестірме материалдар

Ғаламтор материалдары

А4 (А3) қағазы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурста:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурста:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурста:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

6 мин

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:

4 тапсырма. Топтық жұмыс "ВЕНН диаграммасы"

Қытай және Грек мәдениетін салыстырыңдар

Ресурста: Ежелгі Д/ж картасы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

3 мин

Бағалау

3 мин

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:

Кері байланыс БББкестесімен жұмыс

:
:
:

Үйге тапсырма: Келесі тақырып

Ресурста: Білемін
Білдім
Білгім келеді
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурста:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурста:

5 " " сыныбында Дүниежүзі тарихы Крит-микендік мәдениеті туралы мифтер не айтады

тақырыбындағы сабағымның есебі.

Білім беру жүйесіндегі бүгінгі өзгерістер қоғамымыздың ертеңгі болашағы білім алушыларды заман талабына сай жауап беретін білімді де, білікті жан-жақты өз білімін жетілдірудің құнын түсінетін, өз білімін жетілдіру үшін талпынатын азаматтарды қалыптастыру болатын. Бүгінгі таңда мұғалімдер соның ішінде тарих пәні мұғалімдеріне жүктеліп отырған міндет ерекше деп ойлаймын. Себебі тарихшылар, ұлттық тарихымызды саралай отырып оқушылардың көкірегінде Отанға, туған жерге сүйіспеншілікпен бірге ұлтжандылық және ұлттық мақтанышты уялатулары тиіс деп есептеймін.

Сабақтың әдісі топтық жұмыс.

Сабақтың эпигрофы: “Туған жерді сүю парыз, сүю үшін тарихын білу парыз”

Сабақтың мақсаты: - ежелгі дүние мәдениетін: сәулет, мүсін, қолданбалы өнердің, халық ауыз әдебиетінің шығармаларын сипаттау;

- ежелгі Грекия мифтерінің ерекшеліктері мен

мәнін тарихи дерек ретінде түсіндіру;

Егерде сабаққа мақсат қойылса демек одан күтілетін нәтиже де болуы тиіс. Күтілетін нәтиже сабақ мақсатына жауап беруі тиіс. Сабақ сыни турғыдан ойлау әдістеріне негізделіп құрастырылған. Сабақта ұжымдық, топтық, жұптық және дара жұмыс әдістері кіріктірілген.

1. Сабақта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін мен оқушылармен амандастым. Олардың сабаққа дайындықтарын тексердім.

1, А. Сыныпты мен уық, шаңырақ, кереге суреттері бар карточкалармен бөлуді жоспарладым. Мақсатым сабағымды Қазақстан тарихы пәнімен байланыстыра отырып оқушылардың есіне тағы бір рет қазақтың ағаш үйі туралы білетіндерін ескертіп өту.

Топқа бөлу арқылы оқушылар әдеттегі бір орында отырмай жаңа топтарға біріктіру. Топтарға бірігу оқушылардың бірігіп жұмыс жасауына бірінің білімін екіншісінің толықтырып отыруына жағдай жаратады.

Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзгенің пікірін тыңдауға, ой, көз-қарастарын күрметтеуге бауланады.

Мен сабақ басында оқушыларды бағалау дискрипторларымен қысқаша таныстырып өтемін.

Бұл бөлімге 5 минут арнаймын.

3. Менің түсінігімше оқытудың жаңа әдісі бойынша бала сабақтың көп уақытын өткен сабаққа емес жаңа сабаққа арнауы тиіс, сол себепті мен оқушыларға берген

1 - тапсырмам өткен сабақта өтілгендерді еске түсіріп қайталап өту үшін "Тірек сөздер" әдісін пайдаланамын.

Яғни: 1 топ: Зор ілім, қағаз, ине, жібек, Кунгфу

2 топ: теріс сан, Чжан Цян, шеневник

3 топ: 28 шоқжұлдыз, дақтар, жорамалдар

Оқушылар осы тірек сөздерді пайдалана отырып мәтін құрастырады, өткен сабақтағыны есіне түсіреді.

6 минут уақыт бкріледі


Ұқсас жұмыстар
Грекиядағы алғашқы өркениет ошақтары
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жайлы ақпарат
Орналасқан жері
Ертегінің мазм
Раушангүлділер тұқымдасы туралы
Қала мемлекеттерді салыстыр
Менің отаным - Қазақстан!
Еуразияның географиялық орны
Бойлық бағытта оңтүстікке
Ақпараттық мәдениет дегеніміз не
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz