Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топпен талқылату

Тақырыбы
Қайталау
Мақсаты
Оқушылар өткен тақырыптарды қайталау арқылы біліктілігін , сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді

Жалпы мақсат
Тақырыптарды өзбетінше талдау, түсініп білуге баулу. сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Өтілген тақырыптар бойынша тарихи білімдері ,түсініктері дамиды, тақырыптарды талдайды, өзбетінше тапсырмалар орындауға бейімделеді.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Тез тап>>, <<Сөзімді аяқта>>, <<Интрвью>> әдісі,>>Лидер>> әдісі
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, <<Лидер>> әдісі арқылы топқа бөлу
Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
<<Отан>> туралы мақалдар айту
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.
Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.
Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту
<<Тез тап>> ойынын пайдалану кроссворд құрастыру
,Өткен тақырыпқа аррналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, крассворд, карточкалар
Мұғалім берген тапсырманы орындау әр топ өз білгендерін, кроссворд құрастыру, шешу арқылы орындайды
Түсіну
<<Сөзімді аяқта>> ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау

Ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау
Қолдану
Топпен жұмыс << Интервью>> әдісі
Тақырып беріп өзара пікір сайыс ұймдастыру

Топтарға өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Талдау
<<Автор >> орындығы Тақырып туралы ойларын жеткізу
Топтарға өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеу.Топпен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын сыныпқа жеткізу

өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша сұрақтарға жауап береді.
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Жинақтау
Сұрақ-жауап кезеңі

Әр топ сұрақтар дайындайды
Бір-біріне сұрақтар қоя отырып ,тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу
Бағалау
<<Нысана>> әдісі
Мұғалім әр топқа парақ таратады,бағалау парақшаларын береді
Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
Бұғы ана туралы аңыз
Топты бағалау
Көкөністі тураудың қарапайым және күрделі түрлері
Тамырдың ішкі және сыртқы құрылысы
Құстар туралы
Сабақ атауы
Топ басшысының бағалауы
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы
Периметрі периметрін табыңдар
Пәндер