Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютер тобына
Сабақтын тақырыбы: <<<<Информатика әлеміне саяхат>>
Білімділік: оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, олардың информатика пәнінен алған білімдерін бақылап, бағалау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе білуге, топта бірлесе жұмыс істеуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, коммиссия мүшелері және оқушылар! Сіздермен бірлесе отырып, 5-сынып оқушылары арасында <<Информатика әлеміне саяхат>> атты Информатикалық - интеллектуалды ойынды бастауға рұқсат етіңіздер.
Коммиссия мүшелері: ------------------------------------------------------------------------------
Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа,
Табылғандай таным да, жат дауыс та.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу мініп жатқанда аптығыста.
Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып.
Ендігі кезек өзінің білімін сынауға, алғырлығымен, тапқырлығымен шыңдауға келген білімалушылардың топ аттарымен таныстырайын:
Топ аттары:
1. <<Электроника>> тобы
2. <<Интернет>> тобы
3. <<Сканер>> тобы
4. <<Компьютер>> тобы
Бақ пен бап сыналар бұл жарысқа қатысып отырған білімалушыларға сәт сапар тілей отырып, шыңдарға биік қонғайсың демекпін. Ал, жас қырандар І-бөлімізді бастаймыз.
Қарап тұрмай бәйгеге кеп еніңіз,
Шәкірттерге әділ шешім беріңіз,
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар,
Бәйге, бәйге, бәйгені бір көріңіз.
І - бөлім. <<БӘЙГЕ>> Бұл бөлімнің шартын түсіндіріп өтейін информатикалық терминдермен әр топқа 5 сұрақтан қойылады. Сұрақтың жауабына шапшаң жауап берген білімалушы әрбір дұрыс жауабы үшін 10 ұпайға ие болады. Жауап бере алмаған жағдайда қарсы топтар жауап беруге болады.
І. <<Компьютер>> тобына
1. Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғыны қалай атаймыз? (Принтер)
2. Қағаздағы ақпаратты компьютерге тікелей енгізетін құрал (Сканер)
3. Компьютердің ақыл ойы? (Процессор)
4. Терезенің орысша атауы? (Окно)
5. Сурет салуға арналған графикалық редактор?(Paint)
II. <<Интернет>> тобына
1. Алғашқы есептеу құрылғысы (Саусақ)
2. Диск сөзінде неше бит бар? (32 бит)
3. Бір байта неше бит бар? (8)
4. Дыбыс шығару құрылғысы? (колонка)
5. Компьютерге зақым келтіретін арнайы шағын программа (Вирус)
III. <<Сканер>> тобына
1. Жұмыс жасау кезінде экраннан қанша қашықтықта отыру керек? (60 - 70)
2. Сурет салатын бағдарлама? (Paint)
3. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі (Бит)
4. <<Ақпарат>> сөзі қай тілден шыққан? (Латын)
5. Дүниежүзілік желі? (Интернет)
IV. <<Электроника>> тобына
1. Адам денсаулығына зиянды компьютер құрылғысы? (монитор)
2. Компьютер жанына қойылатын өсімдік? (кактус)
3. Компьютердің миы (Процессор)
4. Вирусты жоятын программа (антивирус)
5. Дыбыс жазу құрылғысы (Микрофон)
ІІ-бөлім:<<Шын жүйрікте шаршау жоқ >> кезеңі Ойынның шарты: Әр командаға 5 сұрақтан қойылады. Әр дұрыс жауап 10 ұпай деп саналады. Сұрақтарға <<иә>> немесе <<жоқ>> деп жауап беруі тиіс. Әр топ
<<Компьютер>> тобына
1. Қазіргі компьютерлердің пернетақтасында 80 перне болады. (жоқ)
2. Баспаға шығару құрылғысы пернетақта деп аталады. (жоқ)
3. Пернетақта компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
4. Ең алғашқы ЭЕМ 1946 жылы АҚШ -- та пайда болды.(ия)
5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі килобайт деп аталады. (жоқ)
II. <<Интернет>> тобына
1. Компьютер ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал.(ия)
2. Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы. (жоқ)
3. Адам ақпаратты сақтай алмайды. (жоқ)
4. 1 Мегабайт 8 байтқа тең. (жоқ)
5. ЭЕМ дамуының І буынында электрондық шамдар пайдаланылды. (ия)
III. <<Сканер>> тобына
1. Delete алдыңғы символды өшіру пернесі (жоқ)
2. 1 Килобайт 8 байтқа тең. (жоқ)
3. <<Информатика>> пәні ЭЕМ -- нің көмегімен ақпараттарды жинау, сақтау, өңдеу заңдылықтарын зерттейтін ғылым. (ия) 4. Сканер ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
5. Электронды есептеуіш техниканың даму тарихы бірнеше буындарға бөлінеді. (ия)
IV. <<Электроника>> тобына
1. ЭЕМ -- нің даму тарихы 7 буыннан тұрады. (жоқ)
2. Процессор -- ол компьютердің миы. (ия)
3. Пернетақта, сканер ДК -- дің сыртқы құрылғыларына жатады. (ия)
4. Принтер -- ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғы. (ия)
5. 1846 жылы Бэббидж машинасына программа жазған Ада Лавлейс. (ия)
Жүргізуші. Ойынымыздың ІІІ кезеңі "Адасқан әріптер" бұл кезеңде информатикаға қатысты сөздер берілген. Осы адасқан әріптер арқылы дұрыс сөз құрастыру. Дұрыс жауапқа 5 ұпай. Жауап бере алмаған жағдайда қарсы топтар жауап беруге болады.
<<Компьютер>>
1. Нимотор ----------- Монитор
2. Пьюромтек ------- Компьютер
Интернет
1. Енрепатқат -------- Пернетақта
2. Лайф ---------------- Файл
Сканер
1. Рльоукятакл ------ Калькулятор
2. Атқсуа -------------- Сақтау
Электроника
1. Аэкторикелн ----- Электроника
2. Атқапар-------------- Ақпарат
ІV кезең. <<Білгенге маржан>>
Компьютерге байланысты мақалдар айтылады. Айтылған мақалды оқушылар өмірдегі мақалмен байланыстырады. Жауап болса қолымызды көтеріп жауап береміз.
Күлсең ескірген компьютерге күл (Күлсе кәріге күл)
Антивирусы күштіні вирус ала алмайды (Досы көпті жау алмайды)
Байт биттен құралады (теңге тиыннан құралады)
Вирустан қорыққан, интернетке шықпас (Шегірткеден қорыққан егін екпес)
V-кезең. Мумия: Әр топқа 2 орамақағаз (бумага) беріледі. Сол қағазбен 1 оқушыны орау керек. Ашық жер болмау керек.
Осымен сайысымыз өз мәресіне жетті. Әділқазылар ұпай сандарымен қорытынды шығарғанша мен сендерге математика мен информатика пәндерінен жұмбақтар қоямын, қол көтеріп жауап береміз.
Жұмбақтар!
Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(принтер)
Төрт бұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек.
(Монитор)
Бес атаның балалары
Қыдырмашы біреуі.
Бір күн бар да, бір күн жоқ.
Соны есепке алсақ,
Ұзын саны жүз жеті.
(Пернетақта, тышқан)
Өзі темір, жаны жоқ.
Ақпаратты сақтап таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан.
(Жүйелік блок)
Компьютермен енеді
Қағазға басып береді (принтер)
Жүзден артық түймемен
Компьютерді билеген (пернетақта)
Ақпаратты сақтап, таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан (компьютер)
олар компьютердің қосымша бөліктері. Олар ағалы-інілі. Олар сыбырлап та, айқайлап та сөйлейді. (колонкалар)
Компьютеріңіз ауырса,
Қызметі дайын үнемі.
Кірген зиян-залалды,
Күмәнсіз ол кетірер. (антивирус)
Бұтақ орнында мың бір инесі,
Компьютер жаны оның мекені. (кактус)
Әуез сазды беретін,
Кемірушіге ұқсайды бейнесі, Ол да керек құрылғы.
Түсі оның сұр, құйрығы ұзын. Дыбыс шықса тосыннан,
Ойланып білгіш болсаң жауап берші, Бәрің соған бұрылдың. (колонка)
Қалай деп аталады аты оның? (тышқан)
Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жоғарыға
Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады.Ал 28 саны қай айда кездеседі? (Барлық айда)
Қаранғы бөлмеде керосин шамы және шырақ қатар тұрса, бірінші нені тұтатар едіңіз? (Сірінкені)
Сапырып-сапырып сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер. Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер. Өзің іште маған бер деген екен. Мұны естіген ұрылар <<Қой мұнымыз болмас. Бұл үй толы кісі болды, әрі бізден екі есе артық екен, кетейік>>- деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрылардан осылай аман қалыпты. Сонда үйдегі адам нешеу, ұры қанша? ( 10 адам, 5 ұры)
Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
Жапанда бір бәйтерек бес бұтақты,
демейді ешкімге ешкім кес бұтақты.
Ешкім кеп кеспесе де бұтақтарын,
Бұтағы бестен артық өспей қапты. /қол, бес саусақ/
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш)
Күнде есебін жаттайды,
Ешбір тыным таппайды.
Алмайды бір тағат,
Оның аты....... /сағат/
Білімділік: оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, олардың информатика пәнінен алған білімдерін бақылап, бағалау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе білуге, топта бірлесе жұмыс істеуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, коммиссия мүшелері және оқушылар! Сіздермен бірлесе отырып, 5-сынып оқушылары арасында <<Информатика әлеміне саяхат>> атты Информатикалық - интеллектуалды ойынды бастауға рұқсат етіңіздер.
Коммиссия мүшелері: ------------------------------------------------------------------------------
Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа,
Табылғандай таным да, жат дауыс та.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу мініп жатқанда аптығыста.
Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып.
Ендігі кезек өзінің білімін сынауға, алғырлығымен, тапқырлығымен шыңдауға келген білімалушылардың топ аттарымен таныстырайын:
Топ аттары:
1. <<Электроника>> тобы
2. <<Интернет>> тобы
3. <<Сканер>> тобы
4. <<Компьютер>> тобы
Бақ пен бап сыналар бұл жарысқа қатысып отырған білімалушыларға сәт сапар тілей отырып, шыңдарға биік қонғайсың демекпін. Ал, жас қырандар І-бөлімізді бастаймыз.
Қарап тұрмай бәйгеге кеп еніңіз,
Шәкірттерге әділ шешім беріңіз,
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар,
Бәйге, бәйге, бәйгені бір көріңіз.
І - бөлім. <<БӘЙГЕ>> Бұл бөлімнің шартын түсіндіріп өтейін информатикалық терминдермен әр топқа 5 сұрақтан қойылады. Сұрақтың жауабына шапшаң жауап берген білімалушы әрбір дұрыс жауабы үшін 10 ұпайға ие болады. Жауап бере алмаған жағдайда қарсы топтар жауап беруге болады.
І. <<Компьютер>> тобына
1. Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғыны қалай атаймыз? (Принтер)
2. Қағаздағы ақпаратты компьютерге тікелей енгізетін құрал (Сканер)
3. Компьютердің ақыл ойы? (Процессор)
4. Терезенің орысша атауы? (Окно)
5. Сурет салуға арналған графикалық редактор?(Paint)
II. <<Интернет>> тобына
1. Алғашқы есептеу құрылғысы (Саусақ)
2. Диск сөзінде неше бит бар? (32 бит)
3. Бір байта неше бит бар? (8)
4. Дыбыс шығару құрылғысы? (колонка)
5. Компьютерге зақым келтіретін арнайы шағын программа (Вирус)
III. <<Сканер>> тобына
1. Жұмыс жасау кезінде экраннан қанша қашықтықта отыру керек? (60 - 70)
2. Сурет салатын бағдарлама? (Paint)
3. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі (Бит)
4. <<Ақпарат>> сөзі қай тілден шыққан? (Латын)
5. Дүниежүзілік желі? (Интернет)
IV. <<Электроника>> тобына
1. Адам денсаулығына зиянды компьютер құрылғысы? (монитор)
2. Компьютер жанына қойылатын өсімдік? (кактус)
3. Компьютердің миы (Процессор)
4. Вирусты жоятын программа (антивирус)
5. Дыбыс жазу құрылғысы (Микрофон)
ІІ-бөлім:<<Шын жүйрікте шаршау жоқ >> кезеңі Ойынның шарты: Әр командаға 5 сұрақтан қойылады. Әр дұрыс жауап 10 ұпай деп саналады. Сұрақтарға <<иә>> немесе <<жоқ>> деп жауап беруі тиіс. Әр топ
<<Компьютер>> тобына
1. Қазіргі компьютерлердің пернетақтасында 80 перне болады. (жоқ)
2. Баспаға шығару құрылғысы пернетақта деп аталады. (жоқ)
3. Пернетақта компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
4. Ең алғашқы ЭЕМ 1946 жылы АҚШ -- та пайда болды.(ия)
5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі килобайт деп аталады. (жоқ)
II. <<Интернет>> тобына
1. Компьютер ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал.(ия)
2. Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы. (жоқ)
3. Адам ақпаратты сақтай алмайды. (жоқ)
4. 1 Мегабайт 8 байтқа тең. (жоқ)
5. ЭЕМ дамуының І буынында электрондық шамдар пайдаланылды. (ия)
III. <<Сканер>> тобына
1. Delete алдыңғы символды өшіру пернесі (жоқ)
2. 1 Килобайт 8 байтқа тең. (жоқ)
3. <<Информатика>> пәні ЭЕМ -- нің көмегімен ақпараттарды жинау, сақтау, өңдеу заңдылықтарын зерттейтін ғылым. (ия) 4. Сканер ақпаратты енгізу құрылғысы. (ия)
5. Электронды есептеуіш техниканың даму тарихы бірнеше буындарға бөлінеді. (ия)
IV. <<Электроника>> тобына
1. ЭЕМ -- нің даму тарихы 7 буыннан тұрады. (жоқ)
2. Процессор -- ол компьютердің миы. (ия)
3. Пернетақта, сканер ДК -- дің сыртқы құрылғыларына жатады. (ия)
4. Принтер -- ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғы. (ия)
5. 1846 жылы Бэббидж машинасына программа жазған Ада Лавлейс. (ия)
Жүргізуші. Ойынымыздың ІІІ кезеңі "Адасқан әріптер" бұл кезеңде информатикаға қатысты сөздер берілген. Осы адасқан әріптер арқылы дұрыс сөз құрастыру. Дұрыс жауапқа 5 ұпай. Жауап бере алмаған жағдайда қарсы топтар жауап беруге болады.
<<Компьютер>>
1. Нимотор ----------- Монитор
2. Пьюромтек ------- Компьютер
Интернет
1. Енрепатқат -------- Пернетақта
2. Лайф ---------------- Файл
Сканер
1. Рльоукятакл ------ Калькулятор
2. Атқсуа -------------- Сақтау
Электроника
1. Аэкторикелн ----- Электроника
2. Атқапар-------------- Ақпарат
ІV кезең. <<Білгенге маржан>>
Компьютерге байланысты мақалдар айтылады. Айтылған мақалды оқушылар өмірдегі мақалмен байланыстырады. Жауап болса қолымызды көтеріп жауап береміз.
Күлсең ескірген компьютерге күл (Күлсе кәріге күл)
Антивирусы күштіні вирус ала алмайды (Досы көпті жау алмайды)
Байт биттен құралады (теңге тиыннан құралады)
Вирустан қорыққан, интернетке шықпас (Шегірткеден қорыққан егін екпес)
V-кезең. Мумия: Әр топқа 2 орамақағаз (бумага) беріледі. Сол қағазбен 1 оқушыны орау керек. Ашық жер болмау керек.
Осымен сайысымыз өз мәресіне жетті. Әділқазылар ұпай сандарымен қорытынды шығарғанша мен сендерге математика мен информатика пәндерінен жұмбақтар қоямын, қол көтеріп жауап береміз.
Жұмбақтар!
Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(принтер)
Төрт бұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек.
(Монитор)
Бес атаның балалары
Қыдырмашы біреуі.
Бір күн бар да, бір күн жоқ.
Соны есепке алсақ,
Ұзын саны жүз жеті.
(Пернетақта, тышқан)
Өзі темір, жаны жоқ.
Ақпаратты сақтап таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан.
(Жүйелік блок)
Компьютермен енеді
Қағазға басып береді (принтер)
Жүзден артық түймемен
Компьютерді билеген (пернетақта)
Ақпаратты сақтап, таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан (компьютер)
олар компьютердің қосымша бөліктері. Олар ағалы-інілі. Олар сыбырлап та, айқайлап та сөйлейді. (колонкалар)
Компьютеріңіз ауырса,
Қызметі дайын үнемі.
Кірген зиян-залалды,
Күмәнсіз ол кетірер. (антивирус)
Бұтақ орнында мың бір инесі,
Компьютер жаны оның мекені. (кактус)
Әуез сазды беретін,
Кемірушіге ұқсайды бейнесі, Ол да керек құрылғы.
Түсі оның сұр, құйрығы ұзын. Дыбыс шықса тосыннан,
Ойланып білгіш болсаң жауап берші, Бәрің соған бұрылдың. (колонка)
Қалай деп аталады аты оның? (тышқан)
Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жоғарыға
Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады.Ал 28 саны қай айда кездеседі? (Барлық айда)
Қаранғы бөлмеде керосин шамы және шырақ қатар тұрса, бірінші нені тұтатар едіңіз? (Сірінкені)
Сапырып-сапырып сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер. Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер. Өзің іште маған бер деген екен. Мұны естіген ұрылар <<Қой мұнымыз болмас. Бұл үй толы кісі болды, әрі бізден екі есе артық екен, кетейік>>- деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрылардан осылай аман қалыпты. Сонда үйдегі адам нешеу, ұры қанша? ( 10 адам, 5 ұры)
Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
Жапанда бір бәйтерек бес бұтақты,
демейді ешкімге ешкім кес бұтақты.
Ешкім кеп кеспесе де бұтақтарын,
Бұтағы бестен артық өспей қапты. /қол, бес саусақ/
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш)
Күнде есебін жаттайды,
Ешбір тыным таппайды.
Алмайды бір тағат,
Оның аты....... /сағат/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz