Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Газ қысымы
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Газ қысымы.Ауырлық күші әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым.
Мектеп: Хлебодаровка орта мектебі
Күні:
Мұғалімнің есімі:Аяпбергенова Ляззат Мухетановна
СЫНЫП:7 класс
Қатысқандар саны:23
Қатыспағандар саны:2
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Газдардың қатты денелермен сұйықтардан айырмашылығын игереді;ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын кысымның қасиетін біледі,газ қысымының температураға,көлемге,сұйықтың қысымының биіктікке,оның тығыздығына тәуелділігін меңгереді;газ қысымы,ауырлық күші әрекетінен болатын қысым анықтамаларын біледі; сұйық бағанының ыдыстың табанынатүсіретін қысымын таба алады,есеп шартына сай жалпы формуладан белгісіз айнымалыны таба біледі., біліктігі мен дағдысы қалыптасады; оқушылардың шығармашылық ойлауы дамиды.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Газдардың қатты денелермен сұйықтардан айырмашылығын игереді;ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын кысымның қасиетін біледі,газ қысымының температураға,көлемге,сұйықтың қысымының биіктікке,оның тығыздығына тәуелділігін меңгереді;газ қысымы,ауырлық күші әрекетінен болатын қысым анықтамаларын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
* сұйық бағанының ыдыстың табанына түсіретін қысымын таба алады,есеп шартына сай жалпы формуладан белгісіз айнымалыны таба біледі.
Кейбір оқушылар:
* Алған білімдерін нақты қолдануға бейім, өмірден мысал келтіре алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар:сұйық қабаты неғұрлым төмен орналасқан болса,ондағы ауырлық күші әрекетінен болатын қысым соғырлым үлкен болатынын,сұйық ішіндегі қысымның тереңдікке тәуелді болатынын біледі..
Негізгі сөздер мен тіркестер: тығыздық,биіктік,көлем,температура.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Газдың барлық бағытта бірдей қысым түсіруі,сығылғандағы,ұлғайғандағы,сұйық қабатының тереңдігіне байланысты қысымның өзгеруіне зерттеушілік әңгіме
Алдыңғы оқу
Аз күш жұмсау арқылы,үлкен қысым түсіруге болатын білді.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс тәсілдері
Ресурстар
2 минут.
Оқушыларға үш түсті шар таратады.
Шар түстеріне қарап топтасады.
Топтасу
шарлар
3 минут
<<Миға шабуыл>>
Сұрақ- жауап әдісі
Ой толғау.
Ой қорыту.
шарды ауызбен бір бағытта үрлегенде жан-жақты бірдей қампиюы неліктен? Өздеріндегі шарды үру сұралады.
Бүгінгі тақырыбымыз қандай болуы мүмкін?
Қолдарындағы шарды үріп,сұраққа жауап беруде,ақылдасып
өз ойларын айтады.
СТО өзіндік сана-сезім
Жаңа сабақ.
<<Білу>>
10минут.
Оқушылар пікірлеріне сай жаңа сабақ тақырыбын хабарлайды.интерактивті тақтада әр топқа суреттерді көрсетеді.суреттер айырмашылығына тоқталады зерттеушілік әңгіме құрады
Топтардың пікірлерін тыңдайды.
Егер газ массасын өзгермейтіндей етіп,оның көлемін азайтса,онда газдың әрбір текше сантиметріндегі молекулалар саны артатынын,сұйықтың өз ішінде қысым болатынын,сұйықтың төменгі қабаттарына оның жоғарғы қабаттарының салмағы түсетініне көз жеткізеді
.
Блум таксономиясы
N
P2
V2
T2
P1
V1
T1
ВЕНН диаграммасы
слайдтар
<<Түсіну
Топтарға тапсырма береді.
Тапсырмаларды бірігіп орындайды.
Топпен жұмыс
оқулық
5 минут.
<<1 бақылаушы,
1 жүргізуші>>
Әр топтан бір жүргізуші, бір бақылаушы тағайындайды. рТоптарға тәжірибе жасауға тапсырма береді.
газ көлемін кішірейтсе,газ қысымы артатынын,ал көлемін ұлғайтса,қысымы кемитінін,сұйық қысымы сұйық бағанының биіктігіне тәуелді екеніне тәжірибе жасап көреді.формуланы дәлелдейді.
P=рġĥ
Медициналық ине лер,тәжірибеге әзірленген,баклашка 1,5л
үлкен текше.
<<Қолдану>>7
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымның қолданылуын өмірден мысал келтіру сұралады.1-топ(сұйық) 2-топ(газ)
Су жинағыштан судың өздігінен ағуын мысал етіп ,дәлелдеді.Ал ауадағы қысымның артуына ұшақта қалам сиясының тасуын,мысал етті
Топаралық жұмыс
оқулық
<<Талдау>>5
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымды салыстыруға дәлел барма?
Оқушылар өз тарапынан есеп құрастырып сұйық және газ тығыздықтарын пайдаланып қысым шамаларын салыстырды.яғни елеусіз аз екеніне көз жеткізді.
Жеке жұмыс
Оқулықтағы 7,8 кесте
<<Жинақтау>>5
17-жаттығу есептері топқа таратылады
Формуланы пайдаланып әр топ берілген есептерді бірлесіп шығарып,тақтаға жазып,бірін-бірі бағалады
Топаралық жұмыс
оқулық
<<Бағадау-5
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымды білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
Жұмысты жеңілдетеді,ауыр науқастың алдын алатынын біледі
Жеке жұмыс
Өз пайымдауы
Сабаққа кері байланыс(3 минут)
Смайлик түрлері
Кейінгі тапсырмалар
17 ж(3)17т(2)
Кейінгі оқу
Газ қысымы. Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым
Мектеп: Хлебодаровка орта мектебі
Күні:
Мұғалімнің есімі:Аяпбергенова Ляззат Мухетановна
СЫНЫП:7 класс
Қатысқандар саны:23
Қатыспағандар саны:2
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Газдардың қатты денелермен сұйықтардан айырмашылығын игереді;ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын кысымның қасиетін біледі,газ қысымының температураға,көлемге,сұйықтың қысымының биіктікке,оның тығыздығына тәуелділігін меңгереді;газ қысымы,ауырлық күші әрекетінен болатын қысым анықтамаларын біледі; сұйық бағанының ыдыстың табанынатүсіретін қысымын таба алады,есеп шартына сай жалпы формуладан белгісіз айнымалыны таба біледі., біліктігі мен дағдысы қалыптасады; оқушылардың шығармашылық ойлауы дамиды.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Газдардың қатты денелермен сұйықтардан айырмашылығын игереді;ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын кысымның қасиетін біледі,газ қысымының температураға,көлемге,сұйықтың қысымының биіктікке,оның тығыздығына тәуелділігін меңгереді;газ қысымы,ауырлық күші әрекетінен болатын қысым анықтамаларын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
* сұйық бағанының ыдыстың табанына түсіретін қысымын таба алады,есеп шартына сай жалпы формуладан белгісіз айнымалыны таба біледі.
Кейбір оқушылар:
* Алған білімдерін нақты қолдануға бейім, өмірден мысал келтіре алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар:сұйық қабаты неғұрлым төмен орналасқан болса,ондағы ауырлық күші әрекетінен болатын қысым соғырлым үлкен болатынын,сұйық ішіндегі қысымның тереңдікке тәуелді болатынын біледі..
Негізгі сөздер мен тіркестер: тығыздық,биіктік,көлем,температура.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Газдың барлық бағытта бірдей қысым түсіруі,сығылғандағы,ұлғайғандағы,сұйық қабатының тереңдігіне байланысты қысымның өзгеруіне зерттеушілік әңгіме
Алдыңғы оқу
Аз күш жұмсау арқылы,үлкен қысым түсіруге болатын білді.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыс тәсілдері
Ресурстар
2 минут.
Оқушыларға үш түсті шар таратады.
Шар түстеріне қарап топтасады.
Топтасу
шарлар
3 минут
<<Миға шабуыл>>
Сұрақ- жауап әдісі
Ой толғау.
Ой қорыту.
шарды ауызбен бір бағытта үрлегенде жан-жақты бірдей қампиюы неліктен? Өздеріндегі шарды үру сұралады.
Бүгінгі тақырыбымыз қандай болуы мүмкін?
Қолдарындағы шарды үріп,сұраққа жауап беруде,ақылдасып
өз ойларын айтады.
СТО өзіндік сана-сезім
Жаңа сабақ.
<<Білу>>
10минут.
Оқушылар пікірлеріне сай жаңа сабақ тақырыбын хабарлайды.интерактивті тақтада әр топқа суреттерді көрсетеді.суреттер айырмашылығына тоқталады зерттеушілік әңгіме құрады
Топтардың пікірлерін тыңдайды.
Егер газ массасын өзгермейтіндей етіп,оның көлемін азайтса,онда газдың әрбір текше сантиметріндегі молекулалар саны артатынын,сұйықтың өз ішінде қысым болатынын,сұйықтың төменгі қабаттарына оның жоғарғы қабаттарының салмағы түсетініне көз жеткізеді
.
Блум таксономиясы
N
P2
V2
T2
P1
V1
T1
ВЕНН диаграммасы
слайдтар
<<Түсіну
Топтарға тапсырма береді.
Тапсырмаларды бірігіп орындайды.
Топпен жұмыс
оқулық
5 минут.
<<1 бақылаушы,
1 жүргізуші>>
Әр топтан бір жүргізуші, бір бақылаушы тағайындайды. рТоптарға тәжірибе жасауға тапсырма береді.
газ көлемін кішірейтсе,газ қысымы артатынын,ал көлемін ұлғайтса,қысымы кемитінін,сұйық қысымы сұйық бағанының биіктігіне тәуелді екеніне тәжірибе жасап көреді.формуланы дәлелдейді.
P=рġĥ
Медициналық ине лер,тәжірибеге әзірленген,баклашка 1,5л
үлкен текше.
<<Қолдану>>7
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымның қолданылуын өмірден мысал келтіру сұралады.1-топ(сұйық) 2-топ(газ)
Су жинағыштан судың өздігінен ағуын мысал етіп ,дәлелдеді.Ал ауадағы қысымның артуына ұшақта қалам сиясының тасуын,мысал етті
Топаралық жұмыс
оқулық
<<Талдау>>5
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымды салыстыруға дәлел барма?
Оқушылар өз тарапынан есеп құрастырып сұйық және газ тығыздықтарын пайдаланып қысым шамаларын салыстырды.яғни елеусіз аз екеніне көз жеткізді.
Жеке жұмыс
Оқулықтағы 7,8 кесте
<<Жинақтау>>5
17-жаттығу есептері топқа таратылады
Формуланы пайдаланып әр топ берілген есептерді бірлесіп шығарып,тақтаға жазып,бірін-бірі бағалады
Топаралық жұмыс
оқулық
<<Бағадау-5
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымды білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
Жұмысты жеңілдетеді,ауыр науқастың алдын алатынын біледі
Жеке жұмыс
Өз пайымдауы
Сабаққа кері байланыс(3 минут)
Смайлик түрлері
Кейінгі тапсырмалар
17 ж(3)17т(2)
Кейінгі оқу
Газ қысымы. Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz