САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ

САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мектеп: Ақтау қаласы,
«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ
Сынып: 1 “б»
Дүниетану пәні
- Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді
- Өз жеке күн тәртібін құра біледі
- Өз жеке күн тәртібін әңгімелеп береді
Басталуы:
2 мин
Оқушылар өлеңді бірге айтып, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
«Қайырлы күн» деп айтамыз
Түсте бірге қайтамыз
Отбасының гүліміз
Көңілді өтер күніміз
«Тосын сый» Мұғалім оқушыларға тосын сый жасайды. Мұғалім жұмбақ айтады, соның шешімін тауып, қораптағы затты анықтайды.
Жұмбақ:
«Үш тілі бар,
Тықылдаған үні бар»
Құпияның тықылдаған әуенін тыңдайды.
Оқушылар қорапта не бар екенін тапқаннан соң, сағатты көрсетеді. Сағатты не үшін қолданатынын сұрайды. Сағаттың көмегімен уақытты өлшейді. Бұл сабақта бір күнгі уақытты ненің көмегімен дұрыс бөлуге болатыны туралы айтылады. Уақытты бағалай білу керектігі, уақыттың құпиясын түсіну маңызды екендігін түсіндіреді.
Топқа бөлу
Оқушыларды үш топқа бөледі, видеофильм көрсетіледі.
Ортасы
3 мин
1-тапсырма.
Күн тәртібінің суреттерінің ретін табады. А3 көлеміндегі қағаз, күн тәртібінің кезеңдері бейнеленген суреттер жинағын топқа таратады. Белгі бойынша жұмысты тоқтатады. Жұмысты тақта іледі. Оқушылар өз жұмыстарын қорғайды, бірлесе жұмыс жасайды.
2-тапсырма
«Әңгіме құрастыр» Топ мүшелері күн тәртібін құрастырып, әңгімелейді.
3-тапсырма
«Суретті боя»
Топ мүшелері ұйықтап жатқан баланың суретін бояйды.
«Сен білесің бе?»
Мұғалім ұйқының маңызын, біздің өміріміздің қажетті бөлігі, жұмыс қабілеттілігінің маңызды шарты еендігін айтады. Күн тәртібін сақтаан адамдар қандай жетістікке жететінің айтады.
Оқушылар
-күн тәртібі туралы айта алады;
-жұмыс және демалыс уақытын дұрыс бөле алады
Оқушылар
-күн тәртібін құрастыруды үйренді;
-күн тәртібін сақтау маңыздылығын түсінді
Сигнал карточкалары арқылы әр топ жауап берген соң бағаланып отырады.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды
- Оқушылар сабақтың әрбір кезеңінде бағаланады.
- . Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ереккшелігіне көңіл бөледі.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады
- Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу
- Рефлексия
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz