САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ

САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ

Мектеп: Ақтау қаласы,

«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ

САБАҚ: Күні: 18. 11. 2016
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Азанова Артық
САБАҚ:

Сынып: 1 “б»

Дүниетану пәні

Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Қатысқандар саны: 15
Қатыспағандар саны: 2
САБАҚ: Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: 1. 1. 2. 4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру
САБАҚ: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Барлық оқушылар:
САБАҚ:
  • Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді
САБАҚ: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:
  • Өз жеке күн тәртібін құра біледі
САБАҚ: Кейбір оқушылар:
САБАҚ:
  • Өз жеке күн тәртібін әңгімелеп береді
САБАҚ: Тілдік мақсат:
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Оқушылар
САБАҚ: Негізгі сөздер мен тіркестер: таң-утро-morning, күн-день-dau, кеш-ночь-еvening, күн тәртібі-режим дня- daily schedule
САБАҚ: Жоспарланған уақыт
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
САБАҚ:

Басталуы:

2 мин

Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

Оқушылар өлеңді бірге айтып, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

«Қайырлы күн» деп айтамыз

Түсте бірге қайтамыз

Отбасының гүліміз

Көңілді өтер күніміз

Интерактивтік тақта
САБАҚ: 3 мин
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

«Тосын сый» Мұғалім оқушыларға тосын сый жасайды. Мұғалім жұмбақ айтады, соның шешімін тауып, қораптағы затты анықтайды.

Жұмбақ:

«Үш тілі бар,

Тықылдаған үні бар»

Құпияның тықылдаған әуенін тыңдайды.

Оқушылар қорапта не бар екенін тапқаннан соң, сағатты көрсетеді. Сағатты не үшін қолданатынын сұрайды. Сағаттың көмегімен уақытты өлшейді. Бұл сабақта бір күнгі уақытты ненің көмегімен дұрыс бөлуге болатыны туралы айтылады. Уақытты бағалай білу керектігі, уақыттың құпиясын түсіну маңызды екендігін түсіндіреді.

Сиқырлы қорап, сағат
САБАҚ: 2 мин
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

Топқа бөлу

Оқушыларды үш топқа бөледі, видеофильм көрсетіледі.

Ата, ана, әке суреттері Видеофильм «Жандостың күн тәртібі»
САБАҚ:

Ортасы

3 мин

Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Оқушылар әріптерден сөз құрастырады. Б, Т, І, Ә, Р, І, Б әріптерінен сөз құрастырады. Күннің суреті ілінеді. Күн тәртібі туралы не білетінің сұрайды.
Күннің суреті, Т, Ә, Р, І, Т, І, Б әріптері
САБАҚ: 5 мин
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

1-тапсырма.

Күн тәртібінің суреттерінің ретін табады. А3 көлеміндегі қағаз, күн тәртібінің кезеңдері бейнеленген суреттер жинағын топқа таратады. Белгі бойынша жұмысты тоқтатады. Жұмысты тақта іледі. Оқушылар өз жұмыстарын қорғайды, бірлесе жұмыс жасайды.

А3 күн тәртібі кезеңдерін көсететін суреттер
САБАҚ:
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

2-тапсырма

«Әңгіме құрастыр» Топ мүшелері күн тәртібін құрастырып, әңгімелейді.

САБАҚ:
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

3-тапсырма

«Суретті боя»

Топ мүшелері ұйықтап жатқан баланың суретін бояйды.

Түрлі түсті қарындаштар
САБАҚ: 3 мин
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

«Сен білесің бе?»

Мұғалім ұйқының маңызын, біздің өміріміздің қажетті бөлігі, жұмыс қабілеттілігінің маңызды шарты еендігін айтады. Күн тәртібін сақтаан адамдар қандай жетістікке жететінің айтады.

САБАҚ: Сабақтың қорытындысы 2 мин
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Тілдік құзіреттілікті қалыптастыру
САБАҚ: Сабақты қорытындылағанда уақыттыңең басты құпиясы-күн тәртібін сақтау екендігін айтады .
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ: Оқушылар таң-утро-morning, күн-день-dau, кеш-ночь-еvening, күн тәртібі-режим дня- daily schedule сөдерін хормен айтады.
САБАҚ: Бағалау
Мектеп: Ақтау қаласы,«№3 жалпы білім беру орта мектебі»КММ:

Оқушылар

-күн тәртібі туралы айта алады;

-жұмыс және демалыс уақытын дұрыс бөле алады

Оқушылар

-күн тәртібін құрастыруды үйренді;

-күн тәртібін сақтау маңыздылығын түсінді

Сигнал карточкалары арқылы әр топ жауап берген соң бағаланып отырады.

САБАҚ:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды

  1. Оқушылар сабақтың әрбір кезеңінде бағаланады.
  2. . Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ереккшелігіне көңіл бөледі.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады

  1. Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу
  2. Рефлексия

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі сабағында
Формулаларды еңгізу
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Күнделікті сабақ жоспары
Мінездеме үлгісі
Сабақ жоспарлары
Сынып жетекшінің сынып оқушыларымен жұмыс жоспары
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Химиялық реакция бағыты
Д.ж. мұхит
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz