Топқа бөлу тәсілі

Пән: Қазақ тілі
Күні:
6 сынып
Пән: Қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Зат есімнің жасалуы
6 сынып:
Пән: Қазақ тілі: Сілтеме:
Күні::

Күнтізбелік жоспар: қазақ тілі 6 сынып.

Әдістемелік нұсқаулық

6 сынып:
Пән: Қазақ тілі: Жалпы мақсаттар
Күні::

1) Зат есімнің жасалуын білдіреді

2) Сын тұрғысынан ойлануға үйренеді

3) Өзара әрекеттестік пен ынтымақтастыққа тәрбиеленеді.

6 сынып:
Пән: Қазақ тілі: Оқыту нәтижесі
Күні::

1) Зат есімнің жасалу туралы түсінік алды

2) Жалпы есім мен жалқы есімді ажыратады

3) Деректі, дерексіз зат есімдерді таба біледі.

4) Жаттығу жұмыстарын зат есім түрлерін таба алады.

6 сынып:
Пән: Қазақ тілі: Негізгі идеялар
Күні::

1) Диалогті қолдану;

2) Постермен жұмыс;

3) Білім беруде АКТ-ны пайдалану;

4) Жұптық, топтық жұмысқа ұйымдастыру;

5) Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету;

6 сынып:

Орындалатын іс-әрекеттер

Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері
Оқыту әдістері
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: 1. Ұйымдастыру, сергіту сәті, жаттығу жұмыстарын орындату
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Сыныптағы тәртіп, бір-біріне жақсы тілек арнап, сәттілік тілейді.
Оқыту әдістері: Ынтымақтастық сыныпта психологиялық ахуал орнату
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Үй тапсырмасын тексеру «Айналмалы бекет» ойыны
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Айнала отырып бір-бірінің дәптерлерін тексереді, формативті бағалайды.
Оқыту әдістері: Оқушылардың бірін-бірі бағалауы.
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Сөз таптарына қарай топқа бөлу
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Оқушылар түрлі-түсті қағазда жазылған зат есім, сан есім болып үш топқа бөлінеді.
Оқыту әдістері: Топқа бөлу тәсілі
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Жаңа сабақ бойынша жаңа білімді өз бетінше меңгеру мақсатында тапсырма беріледі.
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Әр топ білімдерін ортаға салып, жинақтайды, таныстырылым жасайды
Оқыту әдістері: Топтық жұмыс «постер» әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Кітаппен жұмыс 118-жаттығу
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Жалқы есімдерді тауып жазады(Бір-біріне ауытырып бағалай)
Оқыту әдістері: Өзіндік ретімен өз бетімен білім
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: АКТ-ны қолдану
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Берілген өлең жолын оқып жалқы есімді тауып айтады. Құрамына қарай талдайды.
Оқыту әдістері: Топтық жұмыс. Сын тұрғыдан ойлану.
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Қорытынды шығармашылық диктант.
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Берілген сөздерді кестеге орнына қойып жазып шығады.
Оқыту әдістері: Өзіндік реттелу, жұптық бағалау.
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Бағалау парағы беріледі.
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Топбасшыларының бағалау критерийлері бойынша жиынтық баға шығарылады.
Оқыту әдістері: Бағалау
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Рефлексия
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері: Сабақ туралы ой-пікірлерін(3 мин эссе) арқылы жазады.
Оқыту әдістері: Күй байланыс орнату
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері: Үйге тапсырма беру.
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері:
Оқыту әдістері:

Ұқсас жұмыстар
Электр
Қараңғы қай кезде қажет
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Жылытқыш құралдар
Қозғалыс траекториясы дегеніміз не
Қан мен тер. қмж
Жануарлар тірі ағзалар
Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау модулі
Дастарқан тәсілі мин
Қазір ғарышты қалай зерттейді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz