Ондық бөлшектерді көбейту: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау

Сабақ атауы
Ондық бөлшектерді көбейту.
Сабақ атауы: Сілтеме
Ондық бөлшектерді көбейту.: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, Алдамұратова Т. А, Байшоланов Е. С. Математика оқулығы, Алматы: Атамұра, 2010
Сабақ атауы: Жалпы мақсаты
Ондық бөлшектерді көбейту.: Оқушылардың «Ондық бөлшектерді көбейту» тқырыбы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету.
Сабақ атауы: Күтілетін нәтиже
Ондық бөлшектерді көбейту.: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді біледі. Жай бөлшек пен ондық бөлшекті көбейту үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке немесе жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып көбейту керектігін іскерліктері артады.
Сабақ атауы: Негізгі идеялар
Ондық бөлшектерді көбейту.: Ондық бөлшектерді 0, 1; 0, 01; 0, 001 . . . санына көбейту. Ондық бөлшектер мен жай бөлшектерді көбейту.
Сабақ атауы: Тапсырмалар
Ондық бөлшектерді көбейту.: Топтық және жұптық жұмыс
Сабақ атауы: Әдіс-тәсілдер
Ондық бөлшектерді көбейту.: СТО әдіс-тәсілдері, диалог
Сабақ атауы:
Ондық бөлшектерді көбейту.: Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Сабақ атауы:

I. Ұйымдастыру кезеңі

II. Тұсау кесер

III. Үй тапсырмасы

IV. Жаңа сабақ

Сергіту сәті

V. Жаңа сабақты бекіту

VI. Қорытынды

VII. Үйге тапсырма

Ондық бөлшектерді көбейту.:

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Оқушыларды топқа бөлуге тапсырма беру.

Топтың ережесін естеріне саламын.

Жұптық жұмыс. Үй жұмысын тексеру.

Дұрыс шешімін тақтадан көрсетемін.

Топтық жұмыс:

а) Анықтаманың ішінен дұрыс - дұрыс емесін табу.

ә) Ауызша есептеу.

Оқушыларды сергіту сәті ретінде билетемін.

Топтық жұмыс:

  1. Деңгейлік тапсырмалар арқылы арқылы үш топқа бөліп тапсырмалар беру. Постер қорғату.

Топтық жұмыс: Тізбектей амалды орындау.

Үйге берілген тапсырма бойынша бағыт-бағдар беру.

Тақтаға әртүрлі көңіл күйді білдіретін белгілерді шығарамын. Формативті бағалауды ескере отырып, жиынтық бағалауды пайдаланып, күнделіктеріне баға қоямын.

Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар өздері таңдаған фигуралар бойынша (үшбұрыш, дөңгелек, квадрат, тіктөртбұрыш) бөлінеді.

Әр топ бір-бір ережелерді айтады.

Бір-бірлерінің дәптерлеріне қарап үй жұмысын тексереді.

Топпен ойланып, тақтаға бір оқушы 2 оқушы қорғауға шығады. Тақтаға шыққан оқушыларды басқа оқушылар тыңдайды және толықтырады.

Топтағы оқушылар тез жылдам жауап береді.

Оқушылар әуенге билеп, белсенділігі артады

Оқушылар есептің шығарылуын постерге жазады, қорғайды. Топтағы оқушылар сұрақ қояды, бағалайды.

Топтағы оқушылар тізбектегі амалды орындап келесі топқа береді. Тапсырмаларды орындап болған соң дұрыс жауапқа қарап тексереді. Қате жіберілсе, қай топтың жіберген қатесі екенін анықтайды, түзетеді.

Күнделікке жазады. Сұрақтар қояды.

Көңіл-күйіне байланысты тақтаға қарап, өзіне тиісті белгіні қояды


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерді салыстыру: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау критерийлері
5-сынып математикасы: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту - сабақ жоспары мен бағалау
Ондық бөлшектерді көбейту: есептер шығару бойынша сабақ жоспары
5-сынып сабақ жоспары: Ондық бөлшек - ондық бөлшектерді оқу және жазу
5-сынып математика: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту - топтық сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Лепті сөйлем - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Ондық бөлшектерді оқу және жазу: сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қосуды оқытуға арналған сабақ жоспары
5-сынып математика сабақ жоспары: Ондық бөлшектерді оқу, жазу және жай бөлшектерді ондыққа түрлендіру
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz