Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ондық бөлшектерді көбейту
Сабақ атауы
Ондық бөлшектерді көбейту.
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, Алдамұратова Т.А, Байшоланов Е.С. Математика оқулығы, Алматы: Атамұра, 2010
Жалпы мақсаты
Оқушылардың <<Ондық бөлшектерді көбейту>> тқырыбы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету.
Күтілетін нәтиже
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді біледі. Жай бөлшек пен ондық бөлшекті көбейту үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке немесе жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып көбейту керектігін іскерліктері артады.
Негізгі идеялар
Ондық бөлшектерді 0,1; 0,01; 0,001... санына көбейту. Ондық бөлшектер мен жай бөлшектерді көбейту.
Тапсырмалар
Топтық және жұптық жұмыс
Әдіс-тәсілдер
СТО әдіс-тәсілдері, диалог
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру кезеңі
II. Тұсау кесер
III. Үй тапсырмасы
IV.Жаңа сабақ
Сергіту сәті
V.Жаңа сабақты бекіту
VI.Қорытынды
VII.Үйге тапсырма
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Оқушыларды топқа бөлуге тапсырма беру.
Топтың ережесін естеріне саламын.
Жұптық жұмыс.Үй жұмысын тексеру.
Дұрыс шешімін тақтадан көрсетемін.
Топтық жұмыс:
а) Анықтаманың ішінен дұрыс - дұрыс емесін табу.
ә) Ауызша есептеу.
Оқушыларды сергіту сәті ретінде билетемін.
Топтық жұмыс:
1. Деңгейлік тапсырмалар арқылы арқылы үш топқа бөліп тапсырмалар беру. Постер қорғату.
Топтық жұмыс: Тізбектей амалды орындау.
Үйге берілген тапсырма бойынша бағыт-бағдар беру.
Тақтаға әртүрлі көңіл күйді білдіретін белгілерді шығарамын. Формативті бағалауды ескере отырып, жиынтық бағалауды пайдаланып, күнделіктеріне баға қоямын.
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар өздері таңдаған фигуралар бойынша (үшбұрыш, дөңгелек, квадрат, тіктөртбұрыш) бөлінеді.
Әр топ бір-бір ережелерді айтады.
Бір-бірлерінің дәптерлеріне қарап үй жұмысын тексереді.
Топпен ойланып, тақтаға бір оқушы 2 оқушы қорғауға шығады. Тақтаға шыққан оқушыларды басқа оқушылар тыңдайды және толықтырады.
Топтағы оқушылар тез жылдам жауап береді.
Оқушылар әуенге билеп, белсенділігі артады
Оқушылар есептің шығарылуын постерге жазады, қорғайды. Топтағы оқушылар сұрақ қояды, бағалайды.
Топтағы оқушылар тізбектегі амалды орындап келесі топқа береді.Тапсырмаларды орындап болған соң дұрыс жауапқа қарап тексереді. Қате жіберілсе, қай топтың жіберген қатесі екенін анықтайды, түзетеді.
Күнделікке жазады. Сұрақтар қояды.
Көңіл-күйіне байланысты тақтаға қарап, өзіне тиісті белгіні қояды
Ондық бөлшектерді көбейту.
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, Алдамұратова Т.А, Байшоланов Е.С. Математика оқулығы, Алматы: Атамұра, 2010
Жалпы мақсаты
Оқушылардың <<Ондық бөлшектерді көбейту>> тқырыбы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету.
Күтілетін нәтиже
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді біледі. Жай бөлшек пен ондық бөлшекті көбейту үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке немесе жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып көбейту керектігін іскерліктері артады.
Негізгі идеялар
Ондық бөлшектерді 0,1; 0,01; 0,001... санына көбейту. Ондық бөлшектер мен жай бөлшектерді көбейту.
Тапсырмалар
Топтық және жұптық жұмыс
Әдіс-тәсілдер
СТО әдіс-тәсілдері, диалог
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру кезеңі
II. Тұсау кесер
III. Үй тапсырмасы
IV.Жаңа сабақ
Сергіту сәті
V.Жаңа сабақты бекіту
VI.Қорытынды
VII.Үйге тапсырма
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Оқушыларды топқа бөлуге тапсырма беру.
Топтың ережесін естеріне саламын.
Жұптық жұмыс.Үй жұмысын тексеру.
Дұрыс шешімін тақтадан көрсетемін.
Топтық жұмыс:
а) Анықтаманың ішінен дұрыс - дұрыс емесін табу.
ә) Ауызша есептеу.
Оқушыларды сергіту сәті ретінде билетемін.
Топтық жұмыс:
1. Деңгейлік тапсырмалар арқылы арқылы үш топқа бөліп тапсырмалар беру. Постер қорғату.
Топтық жұмыс: Тізбектей амалды орындау.
Үйге берілген тапсырма бойынша бағыт-бағдар беру.
Тақтаға әртүрлі көңіл күйді білдіретін белгілерді шығарамын. Формативті бағалауды ескере отырып, жиынтық бағалауды пайдаланып, күнделіктеріне баға қоямын.
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар өздері таңдаған фигуралар бойынша (үшбұрыш, дөңгелек, квадрат, тіктөртбұрыш) бөлінеді.
Әр топ бір-бір ережелерді айтады.
Бір-бірлерінің дәптерлеріне қарап үй жұмысын тексереді.
Топпен ойланып, тақтаға бір оқушы 2 оқушы қорғауға шығады. Тақтаға шыққан оқушыларды басқа оқушылар тыңдайды және толықтырады.
Топтағы оқушылар тез жылдам жауап береді.
Оқушылар әуенге билеп, белсенділігі артады
Оқушылар есептің шығарылуын постерге жазады, қорғайды. Топтағы оқушылар сұрақ қояды, бағалайды.
Топтағы оқушылар тізбектегі амалды орындап келесі топқа береді.Тапсырмаларды орындап болған соң дұрыс жауапқа қарап тексереді. Қате жіберілсе, қай топтың жіберген қатесі екенін анықтайды, түзетеді.
Күнделікке жазады. Сұрақтар қояды.
Көңіл-күйіне байланысты тақтаға қарап, өзіне тиісті белгіні қояды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz