Бәйтерек қай қаланың символы

Қысқа мерзім жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Астан таза қала
Мектеп: Мамлют санаторлық орта мектеп-интернаты
Мұғалімнің аты-жөні: Жакупова Бақытжан Аманқызы
Күні: 6. 12. 16
Сынып: 4
Қатысқандар саны: 11
Қатыспағандар саны:11
1. Ертегі жанрларын түсінеді, ажыратады, / айтады.
2. Анық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
3. Тыңдаған /оқыған материал негізінде жазу
4. Берілген тақырыбп бойынша сөйлеу
Барлығы: Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Көбі: Екі қаланың символын түсінеді, ажыратады. Анық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Кейбірі: Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Әдеби жанрларды біледі және мәтіннің әңгіме/ертегі немесе ән екенін анықтай алады.
Берілген материалдағы мәселені анық, түсінікті сөйлеуі арқылы жеткізе алады.
Пәнге тән лексика мен терминология:
Алма мен Бәйтерек дос, Ханшатыр, Бәйтерек, Мұхитаралы, Пирамида Бейбітшілік және келісім сарайы
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу.
б) Оқушыларды түгендеу.
в) Сабақтың тақырыбын және мақсатын қою. (Презентация)
Тілдік ортаға кіру.
Біз қай Республикада тұрамыз?
Біздің астанамыз қай қала?
Бүгін аптаның қай күні?
Сейсенбі қандай күн?
Астана кеше ғана басқа қала,
Айналды бәйтеректі астанаға
(Н. Айтов)
- Астана дегенде көз алдарыңа не келеді?
- -Астанаға барып көргендерің бар ма?
Бейнеүзік « Астана- әлем қаласы» көрсетіледі.
-Астанаға барған адам ең бірінші қайда барады деп
ойлайсыңдар?
Бәйтерек- астана символы . Бәйтеректің негізгі идеясы - Бейбітшілік ағашы.
Ресурстар
Астана Арман кала
https://www. youtube. com/watch?v=_DJMnOTNsos
1-тапсырма. Суретке қара оқы.
Мен қызыл Алмамын. Менің Отаным-Оңтүстік Қазақстан. Мен - Алматының символымын.
Мен Бәйтерекпін. Менің Отаным-Солтүстік Қазақстан. Мен -Астананың символымын
2 тапсырма
І топ- Бәйтерек.
ІІ- топ- Ханшатыр
ІІІ- топ- Пирамида
Сұрақтар:
Алма мен Бәйтеректің Отаны қай жер?
Алма қай қаланың символы?
Бәйтерек қай қаланың символы?
Ертегіні оқу
Ертеңгілік шеңбері
Оқушылар шеңберде тұрып, тізбекпен бір-бір сөйлемнен «Алма мен Бәйтерек» ертегісін мазмұндайды.
(Т, қ) Мұғалімнің әңгімені мазмұндау схемасының көмегімен оқушылар шағын топтарда бір-біріне ертегіні мазмұндайды. Оқушылардың төмендегі дағдыларын бағалау:
- әңгімені
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz