Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Зерттеушілік тапсырмалар
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
<<№ гимназиясы>> КММ Директордың әдістемелік
Директоры жұмыстары жөніндегі
____________ Абдиева М.М. орынбасары___________
<<__>>____________2016 ж. Ғайыпбаева К. Қ.
<<__>> ____________2016 ж.
Коучинг сессия жоспары
Коуч: Математика пәні мұғалімі Ажибаева Шолпан Аманжолқызы
Тақырыбы: Зерттеушілік тапсырмалар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
Мақсаты: Зерттеушілік есеп, ойлау дизайны туралы мәлімет беру, объектіні жан жақты зерттеу, сын тұрғысынан ойлану арқылы есепті шешу әдістерін қарастыру, шешімдерін талдай отырып, оңтайлысын таңдауға бағыт бере отырып зерттеушілік есепті шешу үшін оны жан-жақты сипаттауға үйрету
Көрнекілігі: магнит тақта, презентация, стикерлер, А3, A4 парақшалар, тілек жібі мен моншағы
Ресурстар: ТРИЗ педагогика материалдары
http://thinkingschool.ru/festival-pedagogicheskih-tehnologiy/sektsiya-4-triz-pedagogika/
http://nsportal.ru/blog/shkola/all/2011/11/06/aa-gin-priyomy-pedagogicheskoy-tekhniki
№
Іс-әрекет түрі
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
1
Сәлемдесу. Қатысушылардың жұмыстарын сәттілік тілеу
Қатысушылармен сәлемдеседі. Қатысушыларды алда келе жатқан Тәуелсіздігіміздің 25 жылдық мерейтойымен құттықтай отырып, жұмыстарына сәттілік тілейді.
Қатысушылар коучпен және бір-бірімен сәлемдеседі. Бір-бірінің жұмыстарына сәттілік тілейді
2
Қатысушылармен танысу.
Топқа бөлу
Қатысушыларға сикерлер тарата отырып, стикерлерге өздерінің аты жөнін жазуды тапсырады. Топқа бөлінеді.
Қатысушылар стикерлерге өздерінің аты-жөндерін жазады. Топқа бөлінеді.
3
Білу. Домино ойыны
Қатысушыларға домино тасы жинақталған конверт таратады да, домино тасын А4 параққа орналастыруды тапсырады. Домино тасында берілген сұрақтардың тұсына сәйкес жауаптарын тауып, жапсыруды тапсырады. Уақыт белгілейді.
Қатысушылар топпен ақылдаса отырып, домино тасында берілген анықтамалар мен мәліметтерді сәйкестендіре отырып, жапсырады. Белгіленген уақыттан соң жұмыстарын өзге топтың жұмыстарымен салыстырады.
4
Түсіну. Зерттеушілік тапсырмалар. Мәлімет беру
Зерттеушілік тапсырма туралы слайд презентация көрсетіледі. Презентациямен танысу арқылы қатысушылар зерттеушілік тапсырманы шешудің оқушы және мұғалім үшін маңызы туралы мәлімет алады.
Интербелсенді тақтадан тақырып мазмұнын ашатын слайд презентациямен танысады, ой бөліседі
5
Қолдану. Талдау
Зерттеушілік тапсырмаларды шешу
Төрт топқа зерттеушілік тапсырма жазылған А4 парақша таратылады. Осы тапсырманы орындауға байланысты нұсқаулық парақшаға жазылған. Осы нұсқаулық бойынша, топтардың сөйлеу реті жазылған. Нұсқаулықта басқа бір топтың есебінің жауабы кілт сөзбен берілген. Қатысушылар қай топтың есебінің жауабы екендігін таба білулері керек.
Зерттеушілік тапсырманы өз тобымен ақылдаса отырып, шешеді. Белгіленген уақыттан соң топ атынан бір немесе екі спикер шығып, жұмысты қорғайды. Қалған топтар тыңдайды, өз ойларын айтады.
6
Жинақтау. Обьектіні сипатта
Қатысушыларға қаламды көрсетеді де, оны сипаттауға бір минут уақыт береді. Белгіленген уақыттан соң әр топтан сипаттау сөзі сұралып, тақтаға жазылады. Коуч ойлауға байланысты қорытынды пікір айтады, яғни төменгі сынып оқушылары қаламды сипаттау кезінде оны біреуді түртуге, үпіруге, бас қасуға ж.т.б. ға қолданамын деп жауап беретіндігін хабарлайды, яғни сыни ойлау дағдысы төменгі сынып оқушыларында жақсы қалыптасатындығын ескертеді.
Қатысушылар қаламды сипаттайтын сөздерді ойланып, айтады. Коучтың қорытынды пікірін тыңдайды, да өз ойларын қосады
7
Бағалау. Кері байланыс
Әр топтан бір қатысушыға бүгінгі коучингтен алған әсері туралы пікір немесе құрылымына, мазмұнына қатысты ұсынысты ауызша кері байланыс арқылы беруді сұрайды. Жазбаша кері байланыс үшін стикерлер таратылады.
Қатысушылар өз еріктері бойынша әр топтан бір спикер сайланып, ауызша кері байланыс береді. Өзге қатысушылар өз еріктері бойынша стикерге жазбаша кері байланыс жазып қалдырады.
Таныстырылымның 7,8,9,10 слайдтарына қосымша жапсырылатын сілтемелер
1-топ.
Есепті қорғау: 3
Басқа есептің кілт сөзі: екі алқа
2-топ
Есепті қорғау: 1
Басқа есептің кілт сөзі:
атын өзгерту
3-топ
Есепті қорғау: 4
Басқа есептің кілт сөзі: жұту
4-топ
Есепті қорғау: 2
Басқа есептің кілт сөзі: екіншісін қасына қосу
<<№ гимназиясы>> КММ Директордың әдістемелік
Директоры жұмыстары жөніндегі
____________ Абдиева М.М. орынбасары___________
<<__>>____________2016 ж. Ғайыпбаева К. Қ.
<<__>> ____________2016 ж.
Коучинг сессия жоспары
Коуч: Математика пәні мұғалімі Ажибаева Шолпан Аманжолқызы
Тақырыбы: Зерттеушілік тапсырмалар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
Мақсаты: Зерттеушілік есеп, ойлау дизайны туралы мәлімет беру, объектіні жан жақты зерттеу, сын тұрғысынан ойлану арқылы есепті шешу әдістерін қарастыру, шешімдерін талдай отырып, оңтайлысын таңдауға бағыт бере отырып зерттеушілік есепті шешу үшін оны жан-жақты сипаттауға үйрету
Көрнекілігі: магнит тақта, презентация, стикерлер, А3, A4 парақшалар, тілек жібі мен моншағы
Ресурстар: ТРИЗ педагогика материалдары
http://thinkingschool.ru/festival-pedagogicheskih-tehnologiy/sektsiya-4-triz-pedagogika/
http://nsportal.ru/blog/shkola/all/2011/11/06/aa-gin-priyomy-pedagogicheskoy-tekhniki
№
Іс-әрекет түрі
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
1
Сәлемдесу. Қатысушылардың жұмыстарын сәттілік тілеу
Қатысушылармен сәлемдеседі. Қатысушыларды алда келе жатқан Тәуелсіздігіміздің 25 жылдық мерейтойымен құттықтай отырып, жұмыстарына сәттілік тілейді.
Қатысушылар коучпен және бір-бірімен сәлемдеседі. Бір-бірінің жұмыстарына сәттілік тілейді
2
Қатысушылармен танысу.
Топқа бөлу
Қатысушыларға сикерлер тарата отырып, стикерлерге өздерінің аты жөнін жазуды тапсырады. Топқа бөлінеді.
Қатысушылар стикерлерге өздерінің аты-жөндерін жазады. Топқа бөлінеді.
3
Білу. Домино ойыны
Қатысушыларға домино тасы жинақталған конверт таратады да, домино тасын А4 параққа орналастыруды тапсырады. Домино тасында берілген сұрақтардың тұсына сәйкес жауаптарын тауып, жапсыруды тапсырады. Уақыт белгілейді.
Қатысушылар топпен ақылдаса отырып, домино тасында берілген анықтамалар мен мәліметтерді сәйкестендіре отырып, жапсырады. Белгіленген уақыттан соң жұмыстарын өзге топтың жұмыстарымен салыстырады.
4
Түсіну. Зерттеушілік тапсырмалар. Мәлімет беру
Зерттеушілік тапсырма туралы слайд презентация көрсетіледі. Презентациямен танысу арқылы қатысушылар зерттеушілік тапсырманы шешудің оқушы және мұғалім үшін маңызы туралы мәлімет алады.
Интербелсенді тақтадан тақырып мазмұнын ашатын слайд презентациямен танысады, ой бөліседі
5
Қолдану. Талдау
Зерттеушілік тапсырмаларды шешу
Төрт топқа зерттеушілік тапсырма жазылған А4 парақша таратылады. Осы тапсырманы орындауға байланысты нұсқаулық парақшаға жазылған. Осы нұсқаулық бойынша, топтардың сөйлеу реті жазылған. Нұсқаулықта басқа бір топтың есебінің жауабы кілт сөзбен берілген. Қатысушылар қай топтың есебінің жауабы екендігін таба білулері керек.
Зерттеушілік тапсырманы өз тобымен ақылдаса отырып, шешеді. Белгіленген уақыттан соң топ атынан бір немесе екі спикер шығып, жұмысты қорғайды. Қалған топтар тыңдайды, өз ойларын айтады.
6
Жинақтау. Обьектіні сипатта
Қатысушыларға қаламды көрсетеді де, оны сипаттауға бір минут уақыт береді. Белгіленген уақыттан соң әр топтан сипаттау сөзі сұралып, тақтаға жазылады. Коуч ойлауға байланысты қорытынды пікір айтады, яғни төменгі сынып оқушылары қаламды сипаттау кезінде оны біреуді түртуге, үпіруге, бас қасуға ж.т.б. ға қолданамын деп жауап беретіндігін хабарлайды, яғни сыни ойлау дағдысы төменгі сынып оқушыларында жақсы қалыптасатындығын ескертеді.
Қатысушылар қаламды сипаттайтын сөздерді ойланып, айтады. Коучтың қорытынды пікірін тыңдайды, да өз ойларын қосады
7
Бағалау. Кері байланыс
Әр топтан бір қатысушыға бүгінгі коучингтен алған әсері туралы пікір немесе құрылымына, мазмұнына қатысты ұсынысты ауызша кері байланыс арқылы беруді сұрайды. Жазбаша кері байланыс үшін стикерлер таратылады.
Қатысушылар өз еріктері бойынша әр топтан бір спикер сайланып, ауызша кері байланыс береді. Өзге қатысушылар өз еріктері бойынша стикерге жазбаша кері байланыс жазып қалдырады.
Таныстырылымның 7,8,9,10 слайдтарына қосымша жапсырылатын сілтемелер
1-топ.
Есепті қорғау: 3
Басқа есептің кілт сөзі: екі алқа
2-топ
Есепті қорғау: 1
Басқа есептің кілт сөзі:
атын өзгерту
3-топ
Есепті қорғау: 4
Басқа есептің кілт сөзі: жұту
4-топ
Есепті қорғау: 2
Басқа есептің кілт сөзі: екіншісін қасына қосу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz