Аяқталмаған суреттер әдістемесі

«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН:

Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі

Ш. Өмірбекова С. Момбекова

«___» 2016ж. «___» 2016ж.

Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау

Психомотриканы және сенсорлы үрдістерді дамыту

(үйде оқыту)

І. Кеңесбаев атындағы жалпы орта мектеп

Сыныбы: 4

Пән мұғалімі: С. Браташ

Таукент кенті

201-2017 оқу жылы

Психомоториканы және сенсорлы үрдістерді дамыту 4-сынып

тоқсан

Са-

бақ

Тақырыбы
сағаты
мерзімі
тоқсан: І
Са-бақ:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Тақырыбы:

Кіріспе «Мен кіммін?»

Мақсаты: зерттеуде жүйелі жол табу

Сенсорлық дамуын анықтау

Мақсаты: әр түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін тану;

Танымдылық іс -әректінің диагностикасы

Мақсаты: психологиялық көмек ұйымдастыруда оның өзекті және жақын даму аймағын анықтау;

Зейінді және есте сақтау қабілетін анықтау

Мақсаты: бақылау, салыстыру, заттардың белгілерімен еліктеулерді және оларды сөйлеу тілі кезінде жеткізе білу есте сақтау барысында психологиялық процесстердің дамуы, ойлауы, сөйлеу тілі, қабылдауы;

Моторикалық дағдыларды дамыту:

«Дыбыс арқылы қозғалыс ойыны»

Мақсаты: бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары; қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі, қимылдарды орындау, орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;

Графамоторикалық дағдыларды дамыту:

Ұсақ мозайка

Мақсаты: қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру;

Психогеометрия әлемі

Мақсаты: күрделі тапсырмалары бар графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш) ; суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу; заттардың бейнесін «көз өлшеммен» қайшымен кесу (алмұрт, доп) .

Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:

«Ғажайып дорба» ойыны

Мақсаты: заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді) ;

«Ермексаз және сазбалшық»

Мақсаты: ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту; (ұсақ заттармен), ұсақ мозайкамен ойын.

Кинестетикалық және кинетикалық даму:

Қимыл іс-әрекет қозғалысы

Мақсаты: қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі және қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орындау

сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

мерзімі:
тоқсан: ІІ
Са-бақ:

11

12

13

14

15

16

17

Тақырыбы:

Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар

Мақсаты: бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;

Ой арқылы елестету

Мақсаты: ой арқылы елесетеіп қимылдарды жасау (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу) .

Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:

Дидактикалық ойын «Түсті ата»;

Мақсаты: заттарды екі белгісі бойынша өз бетінше топтастыру; сөзбен толықтыру; заттарды көлемі, түсі, формасы бойынша топтастыру және салыстыру;

«Техникалық құрастыру», ұсақ пазл;

Мақсаты: заттардың жекелеген параметрлерін өлшеу және салыстыру үшін қарапайым өлшемдерді қолдану (ұзындығы, ені, биіктігі бойынша) ;

Дидактикалық ойын «Сипаты бойынша таны ».

Мақсаты: бір элемент бойынша заттарды тану; заттарды сөзбен сипаттау арқылы тану.

Зейінді дамытуға арналған жаттығулар

Мақсаты: зейінді дамыту

Ойлау және елестету элементтері

Мақсаты: шығармашылық елестету арман

Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар

Мақсаты : ұсақ моториканы дамыту

сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

1

мерзімі:
тоқсан: ІІІ
Са-бақ:

18

19

20

21

22

23

24

25

Тақырыбы:

Көру арқылы қабылдау мен көру арқылы есте сақтауды дамыту:

Суреттерден «Сәйкессіздікті» табу;

Мақсаты: көрнекі материалдан ерекше және ұқсас белгілерді табу (2-3 заттық, сюжетті суреттерді салыстыру) .

«Есіңде қалғанын бейнеле»;

Мақсаты: көру арқылы есте сақтауды дамыту. көруді алдына алу. Көзге арналған жаттығулар.

Заттардың ерекше қасиеттерін қабылдау:

Заттармен жұмыс

Мақсаты: заттарды сипап сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (құрғақ-ылғал-дымқыл) ; олардың ауызша анықтамасы;

Қоршаған ортаны зерттеу.

Мақсаты: Дененің, судың, ауаның температурасын өлшеуге а рналған құралдар; дәм сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (тәтті-тәттірек, қышқыл-қышқылырақ) ;

«Затты иісінен тап» дидактикалық ойыны.

Мақсаты: иістердің айырмашылығын қабылдау (жеміс, гүл, иіссу иістері) .

Заттарды таразыда өлшеуге арналған жаттығулар; Мақсаты: заттардың қарама-қарсы қасиеттерін анықтау (таза-кір, жарық-қараңғы) ; заттармен жасалынатын қарама-қарсы әрекеттерді анықтау (ашу-жабу, түймелеу-ағыту, киіндіру-шешіндіру) .

Естіп қабылдау мен естіп есте сақтауды дамыту: дыбыстардың ұзақтығы мен қаттылығына қарай ажырату (сөйлеу кезіндегі, әуендік) .

Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар Мақсаты: ес процесін дамыту, естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру.

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Мақсаты: сенсорлы қызметтің дамуы мен есту және сөйлеу ерекшеліктерін дамыту;

сағаты:

1

1

1

1

1

1

2

2

мерзімі:
тоқсан: ІV
Са-бақ:

26

27

28

Тақырыбы:

Дидактикалық ойын «Тыйым салынған дыбыс»;

Мақсаты : есту моторлық үйлестілігін дамыту.

2) есту арқылы түрлі әуендік аспаптардың дыбысталуын анықтау. «Бұл ненің дыбысы, тап»;

3) ырғақты сезінуді дамыту. Ойын жаттығулары.

Кеңістікті қабылдау:

Қоршаған ортамен танысу

1) ауызша нұсқау бойынша көшедегі ғимараттарды бағдарлау;

2) жақын және алыс кеңістікте заттардың орналасуын анықтау;

3) заттардың кеңістікте орналасуын модельдеу; кеңістіктік қатынастарды сөзбен жеткізу;

4) түрлі үлгідегі (дәптер, альбом, ватман) және түрліше орналасқан (тігінен, көлденеңінен, қырынан) қағаздарға бағдарлану.

Уақытты қабылдау:

Дидактикалық ойын «Минутты сақта»

Мақсаты: 1) сағаттан уақытты анықтау; уақыт аралықтарының ұзақтығы.

Дидактикалық ойыны «Бұл қашан болады»;

2) күнтізбемен және жылдық күнтізбе үлгісімен жұмыс.

3) негізгі өмірлік оқиғалардың реттілігі. Адамдардың жасы;

4) танымдық әрекеттердің бақылау диагностикасы.

Қорытындылау

сағаты:

2

2

2

1

мерзімі:
тоқсан:
Са-бақ:
Тақырыбы: Барлығы:
сағаты: 34
мерзімі:

Психомоториканы және сенсорлы үдістерді дамыту 4-сынып

Күні

Кіріспе «Мен кіммін?»

Мақсаты: зерттеуде жүйелі жол табу

Өту әдісі: Түсінік беру. Талдау.

Сабақтың тақырыбы: «Мен мәдениетті адаммын»

Мақсаты: Этикетке және берілген тәртіп ережелеріне дұрыс көзқарасты қалыптастыру

  • Мәдениетті адам деп кімді айтамыз? Не үшін?
  • Қандай қасиеттерді біз жақсы бағалап, үлгі көреміз?
  • Не үшін? Бұл қасиеттерді игеруге бола ма?

«Мен деген не?» талқыламасы. Жүргізуші «Мен деген не?» сұрағын бірінші өзі, сосын жалпы топта талқылауды ұсынады.

«Мен - бұл сезімдер, ойлар, тән, әрекеттер, тілектер, армандар, жан, мінездер . . . »

«Мен кіммін?» және Мен қандаймын? жаттығуы.

жұмыс дәптеріне «Мен кіммін?» сұрағына суретпен көрсету ұсынады. Сосын «Мен қандаймын?» сұрағына жауап береді. Менің шынайы, идеалды, сыртқы бейнем.

Жүргізушінің «Мен-шынайы», «Мен-идеал» сөзін қайталау.

Менің идеалым - өзің қалаған сыртқы келбет, қасиеттер жайлы айту.

Менің сыртқы бейнем - өзің туралы, қасиеттерің, қабілеттерің, әрекеттерің, ойларың туралы басқалардың пікірі.

Сергіту сәті «Біз гүлдерше өсеміз»
Жапырағы жайқалған
Сабақтары салалы
Желге ырғалып шайқалған

«Сенемін-сенбеймін» ойыны
Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту.
Балалар шеңбер құрып отырады. Психолог допты кез келген бір балаға лақтырып, былай деп айтады:
- Піл ұшу біледі;
- Құстар апанда ұйықтайды;
- Балықтар құрлықта өмір сүреді, т. с. с.
Балалар педагог тек шындықты айтқан кезде ғана допты қағып алулары керек. Егер бала жаңылысып, допты қағып алатын болса, онда оған ескерту карточкасы беріледі. Бір ескерту алмаған бала «ең зейінді бала» болып есептеледі.
Нәтижесі: . . .

Тексерген:

Психомоториканы және сенсорлы үдістерді дамыту 4-сынып

Күні

Сенсорлық дамуын анықтау

Мақсаты: әр түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін тану;

Сабақтың тақырыбы:

Өту әдісі: Түсінік беру. Талдау.

Сергіту сәті

Нәтижесі:

«Суретте қандай затттар жасырылған?»

Әдістеменің мақсаты: қабылдауының даму деңгейін анықтау.

Нұсқау. Бұл әдістемеде балаларға бұрыннан таныс заттар бір суретке біріктіріліп салынған күйінде көрсетіледі. Зерттелуші осы суреттегі заттарды 1 минуттың ішінде атап айтуы қажет. Егер зерттелуші 1 минуттың ішінде аталған тапсырманы орындай алмаса, оны тоқтатуға тура келеді. Ал егер, зерттелуші тапсырманы 1 минутқа жетпей орындаса, барлық жұмсалған уақыт есептеледі. Әдістеменің нәтижесін мынадай балдық жүйе бойынша есептейді.

10 балл - бала суреттегі барлық 14 затты еш қиындықсыз 20 секундтың ішінде тапса

8-9 балл- бала суреттегі 14 затты 21ден 30 секунд аралығында тапса

6-7 балл- бала барлық затты 31 ден 40 секунд аралығындатапса

4-5 балл- бала барлық затты іздеуге 41 ден 50 секунд жұмсаса

2-3 балл- барлық затты табуға 51 ден 60 секунд жұмсалса

0-1 балл- барлық суреттегі заттарды 60 секундтан артық уақытта таба алмаса

Балдық жүйенің көрсеткіші.

10 балл-өте жоғары

8-9 балл- жоғары

4-7 балл- орташа

2-3 балл- төмен

0-1 балл- өте төмен

Сергіту сәті

«Қолдану» жаттығуы.

Оқушыға таныс нәрсе көрсетіледі. Ол бұл нәрсені түрлі тәсілдермен қайда қолдануға болатынын табады. Мысалы: «Кірпіш тас», «Газет», т. б.

«Белгісін тап» жаттығуы.

Оқушыларға үш-төрт сөз беріледі. Мысалы: АЛМА, СИЫР, ТҮН. Осы сөздердің бір белгісін табуға тапсырма беріледі. (Алма - тәтті, сиыр - сүтті, түн - қараңғы) . Оқушылар жаттыққан соң екі, үш белгісін таптыруға болады.

Нәтижесі: . . .

Тексерген:

Психомоториканы және сенсорлы үдістерді дамыту 4-сынып

Күні

Сабақтың тақырыбы: Танымдылық іс -әрекетінің диагностикасы

Мақсаты: психологиялық көмек ұйымдастыруда оның өзекті және жақын даму аймағын анықтау;

Қабылдау және заттық -ойын әрекетін дамыту

«Аяқталмаған суреттер »

Сабақтың мақсаты :

«Аяқталмаған суреттер» әдістемесін пайдалана отырып тұтастай қабылдауды дамыту.

«Суретті есте сақтау » әдістемесін пайдалана отырып, көрнекі-бейнелі есте сақтау қабілетін дамыту.

«Фигураны ата» әдістемесі бойынша көру арқылы қабылдауды дамыту.

Суретке қарап мазмұның айтып беру барысында сөздік қорын молайту.

Сабақта денені тік ұстап, дұрыс отыруға тәрбиелеу.

Көрнекі -құралдар: әртүрлі суреттер, геометриялық фигуралар, ертегі кітапшасы.

Сабақтың барысы :

1. Ұйымдастыру кезеңі

-Баламен амандасу

-Баланы ыңғайлы отырғызу

-Жылулық шеңберін орнату арқылу баланың көңіл- күйін көтеру

«Аяқталмаған суреттер» әдістемесі.

Тұтастай қабылдауды дамытуға арналған әдістеме. Яғни балаға 2 нұсқа беріледі. Ол нұсқада үш суреттен орналасқан. Ол суреттер жартылай салынып, аяқталмаған. Бала сол суреттерді табуы қажет.

«Суретті есте сақтау » әдістемесі

Балаға бұрыннан таныс он сурет бейнеленген парақ бірден көрсетіледі. Бала әр суретке 2 секунд қарап есіне сақтауы тиіс. Сурет жабылып қойылады. Бала есінде қалған суреттерді айтып шығуы қажет. Тапсырманы қайталап орындату керек. Бала барлық суретті айтып болғанша тапсырма қайталанады. Жақсы орындаған үшін баланы мадақтау қажет.

Ойлау әрекетін дамыту. Қазір екеуміз қызық ойын ойнаймыз, мен саған қазір әртүрлі сөздер айтамын сен сол сөздер бойынша сурет, затты көрсетуін керек. Мысалы :

Айжан, Айгүл

Қыс, Жаз

Қуыршақ, доп

Қалам, карандаш

Мысық, ит

Торғай, қарға

Қызыл, көк

Нәтижесі: . . .

Тексерген:

Психомоториканы және сенсорлы үдістерді дамыту 4-сынып

Күні

Сабақтың тақырыбы: Зейінді және есте сақтау қабілетін анықтау


Ұқсас жұмыстар
Жарақаттың түрлері
Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Жанұя суреті әдістемесі
Тірек сөздер
<<мейірімді жүрек>>
"дені сау адам - табиғаттың ең қымбат жемісі" ұстаздар арасындағы тренинг
Сабақтың көрнекілігі. Сабақтың түрі
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Оқушымен амандасу
Менің белгім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz