5-сынып қазақ әдебиеті: Ыбырай Алтынсариннің Әке мен бала әңгімесін талдау және тәрбиелік маңызы

Сыныбы: 5«Б»
Пәні: Қазақ әдебиеті
Күні: 09. 01. 2015ж
Сыныбы:5«Б»: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Ыбырай Алтынсарин «Әке мен бала»
Сыныбы:5«Б»: Сабақтың мақсаты:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Мәтінді жан-жақты талдап, тәрбиелік мәнін ұғыну
Сыныбы:5«Б»: Сабақтың міндеттері:
Пәні: Қазақ әдебиеті:
  1. Жазушы туралы білімдерін толықтыруға бағыт-бағдар беру;
  2. Сабақта еркін сөйлеп, өз пікірлерін қысылмай айтуға мүмкіндік жасау;
  3. Адам өміріндегі еңбектің рөлін білуге, еңбек пен ақыл - таусылмас байлық екенін оқушы бойына дарытуға ықпал ету;
Сыныбы:5«Б»: Күтілетін нәтиже:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Оқушылар Ыбырай Алтынсарин туралы білімдерін толықтырып, еркін сөйлеп, өз белсенділіктерін танытып, еңбектің адам өміріндегі рөлін алқылап, маңызды құндылықтарды біледі
Сыныбы:5«Б»: Керекті жабдықтар:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Суреттер, қима қағаздар, интербелсенді тақта
Сыныбы:5«Б»: Сабақ барысы
Сыныбы:5«Б»: І. Психологиялық ахуал.
Пәні: Қазақ әдебиеті:

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу

(әр түрлі әріптер арқылы әр топ өзінің орындарын табады)

Күні: 09. 01. 2015ж: 2 минут
Сыныбы:5«Б»: Үй тапсырмасын тексеру
Пәні: Қазақ әдебиеті:

Аңыз-әңгімелер.

Аңыз-әңгімелер әдебиеттің қай түріне жатады?

Аңыз-әңгімелердің ерекшелігі қандай?

Аңыз-әңгімелер дегеніміз не?

Аңыз-әңгімелер неге байланысты дүниеге келген?

Аңыз-әңгімелердің кейіпкерлері кімдер?

Аңыз-әңгімелердің ертегіден айырмашылығы неде?

Қандай аңыз-әңгімелерді білесіңдер?

Күні: 09. 01. 2015ж: 5 минут
Сыныбы:5«Б»: Кіріспе
Пәні: Қазақ әдебиеті: Топта рөлдерді бөлу
Күні: 09. 01. 2015ж: 1 минут
Сыныбы:5«Б»: Негізгі бөлім:
Сыныбы:5«Б»: Жаңа сабақ:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Ыбырай Алтынсарин туралы мәлімет беремін
Күні: 09. 01. 2015ж: 5 минут
Сыныбы:5«Б»: Миға шабуыл:
Пәні: Қазақ әдебиеті:

1-топ Жазушы туралы білімдерін топтастыру

2-топ Лексикалық жұмыс орындайды

Күні: 09. 01. 2015ж: 5 минут
Сыныбы:5«Б»:

Мәтінмен жұмыс:

«Әке мен бала»

Пәні: Қазақ әдебиеті:
  • Сөздікпен жұмыс
  • Түсініп оқу
  • Өз сөзімен баяндау
Күні: 09. 01. 2015ж: 10 минут
Сыныбы:5«Б»: Сергіту сәті:
Пәні: Қазақ әдебиеті: «Сэм ағай» ойны арқылы сергіту
Күні: 09. 01. 2015ж: 2 мин
Сыныбы:5«Б»: Шығармашылық жұмыс:
Пәні: Қазақ әдебиеті: «Әке мен бала» әңгімесінің мазмұнын ашатындай кесте, постер жасау, мәтінге сұрақтар құрастыру
Күні: 09. 01. 2015ж: 9 минут
Сыныбы:5«Б»: Бағалау:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Формативті бағалау
Күні: 09. 01. 2015ж: 3 минут
Сыныбы:5«Б»: Кері байланыс:
Пәні: Қазақ әдебиеті: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Күні: 09. 01. 2015ж: 2 минут
Сыныбы:5«Б»: Үй тапсырмасы:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Әңгімені мазмұндау; әңгіменің мазмұны бойынша мақал-мәтелдерді жаттап келу
Күні: 09. 01. 2015ж: 1 минут

Ұқсас жұмыстар
6-сынып: Ыбырай Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы және Әке мен бала әңгімесі
Ыбырай Алтынсариннің Әке мен бала әңгімесі бойынша сабақ жоспары
5-сыныптың қазақ әдебиеті сабағы: Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы
8-сынып: Ыбырай Алтынсариннің Таза бұлақ әңгімесін оқыту және талдау бойынша сабақ жоспары
9-сынып: Ыбырай Алтынсариннің прозалық шығармалары мен аудармаларының ағартушылық және тәрбиелік мәні
Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерінің тәрбиелік мәні: сабақ жоспары
Балдырған тобына арналған Ыбырай Алтынсариннің Әке мен бала ертегісінің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
6-сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің өмірбаяны және Бай баласы мен жарлы баласы әңгімесін талқылау
5-сынып қазақ тілі мен әдебиеті сабағы: Қабдеш Жұмаділовтың Қозыкүрең әңгімесін талдау
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шағын әңгімелерін талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz