Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шоқанның арғы атасы кім
Бекітемін:
Сыныбы: 8
Күні:
Сабақтың тақырыбы
Ыбырай Алтынсарин - қазақ халқының аса көрнекті ағартушысы
Мақсаты
Ыбырай Алтынсарин Қазақ халқының көрнекті ойшылы, ағартушысы, ақыны және қазақ балалар жазба әдебиетінің негізін қалаушы екені туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтижелер
А. Ыбырай Алтынсарин - ақын әрі ойшыл екенін түсінеді.
В.Ыбырайдың дүниеге көзқарасын, орыс зиялылары мен байланысын және халық ағарту ісіне қосқан үлесін саралап, тұжырымдайды.
С.Қазақ тарихындағы Ыбырайдың шығармаларының құндылығына, өміршеңдігіне баға береді.
Керекті жабдықтар
Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба, Ыбырай Алтынсарин суреті.
Тапсырмалар:
1,2,3
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
5мин
Ыбырай Алтынсариннің <<Кел, балалар, оқылық>> , <<Өзен>> және <<Өнер білім бар жұрттан>> өлеңдері арқылы топқа бөлу.
<<Сұрақты ұстап ал!>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ыбырай Алтынсариннің <<Кел, балалар, оқылық>>, <<Өзен>> және <<Өнер білім бар жұрттан>> өлеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
<<Сұрақты ұстап ал!>> әдісімен берілген тест сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасына жауап береді.
Тұсаукесер
5мин
Ы.Алтынсарин бейне фильмінен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Ы. Алтынсарин кім?
Сәлематсыздар ма?
Құрметті көрермендер биыл Ы.Алтынсариннің туғанына 175 жыл осыған орай бүгін Қазақстан-Орал телеарнасынан тамашалайтын хабарлармен таныстырып өтейін.
08.40-Таңсәрі. Кезбе тілшілер Ы.Алтынсарин ауылынан тікелей эфирде
8.50-Тарихтан тағлым. Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметінен сыр шертеді
9.00- Қазақ Радиосында <<Алтын діңгек>> хабары
Ы.Алтынсаринның қоғамдық саяси қызметі туралы
9.10.-Бағалау
9.15.-Үй тапсырмасы
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Негізгі бөлім
25мин
Жеке, жұппен және топпен талқылау арқылы жаңа білімді өздігінен меңгеруге мүмкіндік туғызу.
1-топ. <<Кезбе тілші>>
2-топ. <<ТВ шоу>>
3-топ. <<Радиоға қоңырау шалу>>
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Бағдаршам>>, <<Смайлик>> әдісі арқылы бағалату.
Бағалау критерилері:
Тақырып толық ашылды;
Тақырыпты айқындап ашып жеткізе алмады;
Тақырыптан ауытқу болды,ашылмады.
Топтарға оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін пайдалана отырып, бағдарлама жасауға тапсырма беріледі.
Дайын болғаннан кейін әр топ дайындаған жұмысын еркін талқылауға әрекет етеді.
Дайын болғаннан кейін топтардың алдында қорғайды.
Бағалау критерийлеріне сүйеніп <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Бағдаршам>>, <<Смайлик>> әдісі арқылы өзара бағалайды.
.
Қорытынды
10 мин
<<3:2:1>> арқылы кері байланыс,
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
рефлексия парағы
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Тест
Үй тапсырмасы: Ш.Уалиханов
Шоқанның арғы атасы кім?
А) Құнанбай Ә) Тәуке Б) Абылай
Шоқанның атақты саяхаты.
А) Ресейге саяхаты. Ә) Америкаға саяхаты Б) Қашқарияға саяхаты
3. Шоқан қандай қоғамға мүше болып сайланды?
А) Орыс қоғамына Ә) Орыс географиялық қоғамына Б) Қазақ ұлттық қоғамына
4.Шоқан қандай қырғыз жырын зерттеген?
А) <<Еламан>> Ә) <<Манас>> Б) <<Алпамыс>>
5.Шоқанның азан шақырып қойған аты кім?
А) Ибраһим Ә) Мұхаммедханафия Б) Шоқан
6. Шоқан жайлы пікір айтқан орыс ғалымы кім?
А) Павлов Ә) Потанин Б) Пирогов
Тапсырма 1: <<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
Жылдар..........................................................................
Тұлғалар..................... ..................................................
Тұлғалық қасиеттер..............................................................
Тарихи еңбектер....... ..........................................................
Тарихи оқиғалар .............................................................................
Сандар................. .....................................
Кәсіп .......................................................... Терминдер.................................................................................
Тапсырма 2: <<Бұл мәлімет шындық па немесе жалганба?>>
№
Сұрақтар
1
2
1
Ы.Алтынсарин 1841 жылы дүниеге келді?
Иә
Жоқ
2
1973ж Ы.Алтынсарыұлы Торғай облысындағы мектептердің инспекторы болып тағайындалды?
Иә
Жоқ
3
Қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп салтанатты түрде 1865ж ашылды?
Иә
Жоқ
4
1857ж Орынбор шекара комиссиясы жанындағы мектепті алтын медальмен бітірді
Иә
Жоқ
5
Ыбырай ағылшын, неміс, француз тілін жетік меңгерді
Иә
Жоқ
6
Ы. Алтынсарин мектепті халық ағарту ісінің маңызды буыны санады
Иә
Жоқ
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:
Критериилер
Дескрипторлар
1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
Үй тапсырмасы:
Тест
1-3 жауабы дұрыс
4-5 жауабы дұрыс
6 жауабы да дұрыс
Ойлаудың сегіз жолын анықтауы
Бір-екі ғана факті келтіре алады
Үштен беске дейін фактілер келтіреді
Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
1-3 жауабы дұрыс
4-5 жауабы дұрыс
6 жауабы да дұрыс
Сабақтың табыс критерииі
Оқушының аты-жөні:
Жалпы ұпай саны:
9 ұпай
<<5>>
Сен керемет орындадың!
8-7 ұпай
<<4>>
Сен жақсы жұмыстандың!
6-4 ұпай
<<3>>
Сен жарадың!
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Тест
<<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
7
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Тест
<<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
7
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Тест
<<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
7
Топқа бөлу
Өнер - білім бар жұрттан
Өнер - білім бар жұрттар
Тастан салай салғызды;
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып - жұмғанша,
Ананың сүюі
Кім сендерді, балалар, сүйе-тұғын,
Куанышыңа қуанып, қайғыңа күйе-тұғын?
Түн ұйқысын төрт бөліп, кірпік қақпай,
Шешең байғұс дамылсыз жүре-тұғын.
Балғожа бидің баласына жазған хаты
Үміт еткен көзімнің нұры балам,
Жаныңа жәрдем берсін құдайтағалам;
Атаң мұнда анаңмен есен - аман,
Сүйіп сәлем жазады бүгін саған.
Сыныбы: 8
Күні:
Сабақтың тақырыбы
Ыбырай Алтынсарин - қазақ халқының аса көрнекті ағартушысы
Мақсаты
Ыбырай Алтынсарин Қазақ халқының көрнекті ойшылы, ағартушысы, ақыны және қазақ балалар жазба әдебиетінің негізін қалаушы екені туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтижелер
А. Ыбырай Алтынсарин - ақын әрі ойшыл екенін түсінеді.
В.Ыбырайдың дүниеге көзқарасын, орыс зиялылары мен байланысын және халық ағарту ісіне қосқан үлесін саралап, тұжырымдайды.
С.Қазақ тарихындағы Ыбырайдың шығармаларының құндылығына, өміршеңдігіне баға береді.
Керекті жабдықтар
Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба, Ыбырай Алтынсарин суреті.
Тапсырмалар:
1,2,3
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
5мин
Ыбырай Алтынсариннің <<Кел, балалар, оқылық>> , <<Өзен>> және <<Өнер білім бар жұрттан>> өлеңдері арқылы топқа бөлу.
<<Сұрақты ұстап ал!>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ыбырай Алтынсариннің <<Кел, балалар, оқылық>>, <<Өзен>> және <<Өнер білім бар жұрттан>> өлеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
<<Сұрақты ұстап ал!>> әдісімен берілген тест сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасына жауап береді.
Тұсаукесер
5мин
Ы.Алтынсарин бейне фильмінен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Ы. Алтынсарин кім?
Сәлематсыздар ма?
Құрметті көрермендер биыл Ы.Алтынсариннің туғанына 175 жыл осыған орай бүгін Қазақстан-Орал телеарнасынан тамашалайтын хабарлармен таныстырып өтейін.
08.40-Таңсәрі. Кезбе тілшілер Ы.Алтынсарин ауылынан тікелей эфирде
8.50-Тарихтан тағлым. Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметінен сыр шертеді
9.00- Қазақ Радиосында <<Алтын діңгек>> хабары
Ы.Алтынсаринның қоғамдық саяси қызметі туралы
9.10.-Бағалау
9.15.-Үй тапсырмасы
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Негізгі бөлім
25мин
Жеке, жұппен және топпен талқылау арқылы жаңа білімді өздігінен меңгеруге мүмкіндік туғызу.
1-топ. <<Кезбе тілші>>
2-топ. <<ТВ шоу>>
3-топ. <<Радиоға қоңырау шалу>>
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Бағдаршам>>, <<Смайлик>> әдісі арқылы бағалату.
Бағалау критерилері:
Тақырып толық ашылды;
Тақырыпты айқындап ашып жеткізе алмады;
Тақырыптан ауытқу болды,ашылмады.
Топтарға оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін пайдалана отырып, бағдарлама жасауға тапсырма беріледі.
Дайын болғаннан кейін әр топ дайындаған жұмысын еркін талқылауға әрекет етеді.
Дайын болғаннан кейін топтардың алдында қорғайды.
Бағалау критерийлеріне сүйеніп <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>, <<Бағдаршам>>, <<Смайлик>> әдісі арқылы өзара бағалайды.
.
Қорытынды
10 мин
<<3:2:1>> арқылы кері байланыс,
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
рефлексия парағы
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Тест
Үй тапсырмасы: Ш.Уалиханов
Шоқанның арғы атасы кім?
А) Құнанбай Ә) Тәуке Б) Абылай
Шоқанның атақты саяхаты.
А) Ресейге саяхаты. Ә) Америкаға саяхаты Б) Қашқарияға саяхаты
3. Шоқан қандай қоғамға мүше болып сайланды?
А) Орыс қоғамына Ә) Орыс географиялық қоғамына Б) Қазақ ұлттық қоғамына
4.Шоқан қандай қырғыз жырын зерттеген?
А) <<Еламан>> Ә) <<Манас>> Б) <<Алпамыс>>
5.Шоқанның азан шақырып қойған аты кім?
А) Ибраһим Ә) Мұхаммедханафия Б) Шоқан
6. Шоқан жайлы пікір айтқан орыс ғалымы кім?
А) Павлов Ә) Потанин Б) Пирогов
Тапсырма 1: <<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
Жылдар..........................................................................
Тұлғалар..................... ..................................................
Тұлғалық қасиеттер..............................................................
Тарихи еңбектер....... ..........................................................
Тарихи оқиғалар .............................................................................
Сандар................. .....................................
Кәсіп .......................................................... Терминдер.................................................................................
Тапсырма 2: <<Бұл мәлімет шындық па немесе жалганба?>>
№
Сұрақтар
1
2
1
Ы.Алтынсарин 1841 жылы дүниеге келді?
Иә
Жоқ
2
1973ж Ы.Алтынсарыұлы Торғай облысындағы мектептердің инспекторы болып тағайындалды?
Иә
Жоқ
3
Қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп салтанатты түрде 1865ж ашылды?
Иә
Жоқ
4
1857ж Орынбор шекара комиссиясы жанындағы мектепті алтын медальмен бітірді
Иә
Жоқ
5
Ыбырай ағылшын, неміс, француз тілін жетік меңгерді
Иә
Жоқ
6
Ы. Алтынсарин мектепті халық ағарту ісінің маңызды буыны санады
Иә
Жоқ
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:
Критериилер
Дескрипторлар
1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
Үй тапсырмасы:
Тест
1-3 жауабы дұрыс
4-5 жауабы дұрыс
6 жауабы да дұрыс
Ойлаудың сегіз жолын анықтауы
Бір-екі ғана факті келтіре алады
Үштен беске дейін фактілер келтіреді
Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
1-3 жауабы дұрыс
4-5 жауабы дұрыс
6 жауабы да дұрыс
Сабақтың табыс критерииі
Оқушының аты-жөні:
Жалпы ұпай саны:
9 ұпай
<<5>>
Сен керемет орындадың!
8-7 ұпай
<<4>>
Сен жақсы жұмыстандың!
6-4 ұпай
<<3>>
Сен жарадың!
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Тест
<<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
7
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Тест
<<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
7
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Тест
<<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
<<Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?>>
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
7
Топқа бөлу
Өнер - білім бар жұрттан
Өнер - білім бар жұрттар
Тастан салай салғызды;
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып - жұмғанша,
Ананың сүюі
Кім сендерді, балалар, сүйе-тұғын,
Куанышыңа қуанып, қайғыңа күйе-тұғын?
Түн ұйқысын төрт бөліп, кірпік қақпай,
Шешең байғұс дамылсыз жүре-тұғын.
Балғожа бидің баласына жазған хаты
Үміт еткен көзімнің нұры балам,
Жаныңа жәрдем берсін құдайтағалам;
Атаң мұнда анаңмен есен - аман,
Сүйіп сәлем жазады бүгін саған.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz