Шоқанның арғы атасы кім

Бекітемін:
А. Ыбырай Алтынсарин -ақын әрі ойшыл екенін түсінеді.
В. Ыбырайдың дүниеге көзқарасын, орыс зиялылары мен байланысын және халық ағарту ісіне қосқан үлесін саралап, тұжырымдайды.
С. Қазақ тарихындағы Ыбырайдың шығармаларының құндылығына, өміршеңдігіне баға береді.
Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық», «Өзен» және «Өнер білім бар жұрттан» өлеңдері арқылы топқа бөлу.
«Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық», «Өзен» және «Өнер білім бар жұрттан» өлеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген тест сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасына жауап береді.
Ы. Алтынсарин бейне фильмінен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Ы. Алтынсарин кім?
Сәлематсыздар ма?
Құрметті көрермендер биыл Ы. Алтынсариннің туғанына 175 жыл осыған орай бүгін Қазақстан-Орал телеарнасынан тамашалайтын хабарлармен таныстырып өтейін.
08. 40-Таңсәрі. Кезбе тілшілер Ы. Алтынсарин ауылынан тікелей эфирде
8. 50-Тарихтан тағлым. Ы. Алтынсариннің ағартушылық қызметінен сыр шертеді
9. 00- Қазақ Радиосында «Алтын діңгек» хабары
Ы. Алтынсаринның қоғамдық саяси қызметі туралы
9. 10. -Бағалау
9. 15. -Үй тапсырмасы
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Жеке, жұппен және топпен талқылау арқылы жаңа білімді өздігінен меңгеруге мүмкіндік туғызу.
1-топ. «Кезбе тілші»
2-топ. «ТВ шоу»
3-топ. «Радиоға қоңырау шалу»
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Смайлик» әдісі арқылы бағалату.
Бағалау критерилері:
Тақырып толық ашылды;
Тақырыпты айқындап ашып жеткізе алмады;
Тақырыптан ауытқу болды, ашылмады.
Топтарға оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін пайдалана отырып, бағдарлама жасауға тапсырма беріледі.
Дайын болғаннан кейін әр топ дайындаған жұмысын еркін талқылауға әрекет етеді.
Дайын болғаннан кейін топтардың алдында қорғайды.
Бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Смайлик» әдісі арқылы өзара бағалайды.
.
«3:2:1» арқылы кері байланыс,
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
рефлексия парағы
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Тест
Үй тапсырмасы: Ш. Уалиханов
Шоқанның арғы атасы кім?
А) Құнанбай Ә) Тәуке Б) Абылай
Шоқанның атақты саяхаты.
А) Ресейге саяхаты. Ә) Америкаға саяхаты Б) Қашқарияға саяхаты
3. Шоқан қандай қоғамға мүше болып сайланды?
А) Орыс қоғамына Ә) Орыс географиялық қоғамына Б) Қазақ ұлттық қоғамына
4. Шоқан қандай қырғыз жырын зерттеген?
А) «Еламан» Ә) «Манас» Б) «Алпамыс»
5. Шоқанның азан шақырып қойған аты кім?
А) Ибраһим Ә) Мұхаммедханафия Б) Шоқан
6. Шоқан жайлы пікір айтқан орыс ғалымы кім?
А) Павлов Ә) Потанин Б) Пирогов
Тапсырма 1: «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
Жылдар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тұлғалар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тұлғалық қасиеттер. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тарихи еңбектер. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тарихи оқиғалар . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Сандар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Кәсіп . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Терминдер. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тапсырма 2: «Бұл мәлімет шындық па немесе жалганба?»
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:
Критериилер
Үй тапсырмасы:
Тест
6 жауабы да дұрыс
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»
6 жауабы да дұрыс
Бағалау парағы
Үй тапсырмасы
Тест
Бағалау парағы
Үй тапсырмасы
Тест
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz