Шоқанның арғы атасы кім

Бекітемін:

Сыныбы: 8
Күні:
Сыныбы: 8: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Ыбырай Алтынсарин - қазақ халқының аса көрнекті ағартушысы
Сыныбы: 8: Мақсаты
Күні:: Ыбырай Алтынсарин Қазақ халқының көрнекті ойшылы, ағартушысы, ақыны және қазақ балалар жазба әдебиетінің негізін қалаушы екені туралы білімдерін қалыптастыру
Сыныбы: 8: Күтілетін нәтижелер
Күні::

А. Ыбырай Алтынсарин -ақын әрі ойшыл екенін түсінеді.

В. Ыбырайдың дүниеге көзқарасын, орыс зиялылары мен байланысын және халық ағарту ісіне қосқан үлесін саралап, тұжырымдайды.

С. Қазақ тарихындағы Ыбырайдың шығармаларының құндылығына, өміршеңдігіне баға береді.

Сыныбы: 8: Керекті жабдықтар
Күні:: Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба, Ыбырай Алтынсарин суреті.
Сыныбы: 8: Тапсырмалар:
Күні:: 1, 2, 3
Сыныбы: 8: Сабақ барысы:
Сыныбы: 8: Сабақ кезеңдері
Күні:: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 8: Кіріспе
Күні:: 5мин

Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық», «Өзен» және «Өнер білім бар жұрттан» өлеңдері арқылы топқа бөлу.

«Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық», «Өзен» және «Өнер білім бар жұрттан» өлеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген тест сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасына жауап береді.

Сыныбы: 8: Тұсаукесер
Күні:: 5мин

Ы. Алтынсарин бейне фильмінен үзінді көрсету.

Ой қозғау сұрақтары.

Ы. Алтынсарин кім?

Сәлематсыздар ма?

Құрметті көрермендер биыл Ы. Алтынсариннің туғанына 175 жыл осыған орай бүгін Қазақстан-Орал телеарнасынан тамашалайтын хабарлармен таныстырып өтейін.

08. 40-Таңсәрі. Кезбе тілшілер Ы. Алтынсарин ауылынан тікелей эфирде

8. 50-Тарихтан тағлым. Ы. Алтынсариннің ағартушылық қызметінен сыр шертеді

9. 00- Қазақ Радиосында «Алтын діңгек» хабары

Ы. Алтынсаринның қоғамдық саяси қызметі туралы

9. 10. -Бағалау

9. 15. -Үй тапсырмасы

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.

Сыныбы: 8: Негізгі бөлім
Күні:: 25мин

Жеке, жұппен және топпен талқылау арқылы жаңа білімді өздігінен меңгеруге мүмкіндік туғызу.

1-топ. «Кезбе тілші»

2-топ. «ТВ шоу»

3-топ. «Радиоға қоңырау шалу»

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Смайлик» әдісі арқылы бағалату.

Бағалау критерилері:

Тақырып толық ашылды;

Тақырыпты айқындап ашып жеткізе алмады;

Тақырыптан ауытқу болды, ашылмады.

Топтарға оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін пайдалана отырып, бағдарлама жасауға тапсырма беріледі.

Дайын болғаннан кейін әр топ дайындаған жұмысын еркін талқылауға әрекет етеді.

Дайын болғаннан кейін топтардың алдында қорғайды.

Бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Смайлик» әдісі арқылы өзара бағалайды.

.

Сыныбы: 8: Қорытынды
Күні:: 10 мин

«3:2:1» арқылы кері байланыс,

Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;

рефлексия парағы

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Тест

Үй тапсырмасы: Ш. Уалиханов

Шоқанның арғы атасы кім?

А) Құнанбай Ә) Тәуке Б) Абылай

Шоқанның атақты саяхаты.

А) Ресейге саяхаты. Ә) Америкаға саяхаты Б) Қашқарияға саяхаты

3. Шоқан қандай қоғамға мүше болып сайланды?

А) Орыс қоғамына Ә) Орыс географиялық қоғамына Б) Қазақ ұлттық қоғамына

4. Шоқан қандай қырғыз жырын зерттеген?

А) «Еламан» Ә) «Манас» Б) «Алпамыс»

5. Шоқанның азан шақырып қойған аты кім?

А) Ибраһим Ә) Мұхаммедханафия Б) Шоқан

6. Шоқан жайлы пікір айтқан орыс ғалымы кім?

А) Павлов Ә) Потанин Б) Пирогов

Тапсырма 1: «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс

Жылдар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Тұлғалар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Тұлғалық қасиеттер. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Тарихи еңбектер. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Тарихи оқиғалар . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Сандар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Кәсіп . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Терминдер. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Тапсырма 2: «Бұл мәлімет шындық па немесе жалганба?»

Сұрақтар
1
2
№: 1
Сұрақтар: Ы. Алтынсарин 1841 жылы дүниеге келді?
1: Иә
2: Жоқ
№: 2
Сұрақтар: 1973ж Ы. Алтынсарыұлы Торғай облысындағы мектептердің инспекторы болып тағайындалды?
1: Иә
2: Жоқ
№: 3
Сұрақтар: Қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп салтанатты түрде 1865ж ашылды?
1: Иә
2: Жоқ
№: 4
Сұрақтар: 1857ж Орынбор шекара комиссиясы жанындағы мектепті алтын медальмен бітірді
1: Иә
2: Жоқ
№: 5
Сұрақтар: Ыбырай ағылшын, неміс, француз тілін жетік меңгерді
1: Иә
2: Жоқ
№: 6
Сұрақтар: Ы. Алтынсарин мектепті халық ағарту ісінің маңызды буыны санады
1: Иә
2: Жоқ

Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:

Критериилер

Дескрипторлар
1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
Критериилер:

Үй тапсырмасы:

Тест

Дескрипторлар: 1-3 жауабы дұрыс
4-5 жауабы дұрыс

6 жауабы да дұрыс

Критериилер: Ойлаудың сегіз жолын анықтауы
Дескрипторлар: Бір-екі ғана факті келтіре алады
Үштен беске дейін фактілер келтіреді
Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді
Критериилер:

«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»

Дескрипторлар: 1-3 жауабы дұрыс
4-5 жауабы дұрыс

6 жауабы да дұрыс

Сабақтың табыс критерииі
Сабақтың табыс критерииі: Оқушының аты-жөні:
Сабақтың табыс критерииі: Жалпы ұпай саны:
Сабақтың табыс критерииі: 9 ұпай
«5»
Сен керемет орындадың!
Сабақтың табыс критерииі: 8-7 ұпай
«4»
Сен жақсы жұмыстандың!
Сабақтың табыс критерииі: 6-4 ұпай
«3»
Сен жарадың!

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Тест

«8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
№: 1
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 2
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 3
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 4
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 5
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 6
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 7
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Тест

«8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»
Барлық ұпай саны
Қорытынды баға
№: 1
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 2
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 3
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 4
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 5
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 6
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:
№: 7
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасыТест:
«8 бұрыш ішінде» стратегиясыарқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс:
«Бұл мәлімет шындық па немесе жалғанба?»:
Барлық ұпай саны:
Қорытынды баға:

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Қазақтың көрнекті ғалымы шоқан уалиханов. 5 сынып
Қазақ халқының ұлы ғалымы
Қазақ музыка өнерінің бастауы
Шоқан қазақ тұңғыш
Қазақтың көрнекті ғалымы Шоқан Уәлиханов жайлы ақпарат
Біртуар ғалым –шоқан. шеберлік сыныбы
ҚҰРМАНҒАЗЫ ДИНА
Сабақтардың тақырыбы Тұңғыш ғалымдар
Күй атасы құрманғазы мен оның талантты шәкірті дина
Абылайхан жайлы білім беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz