Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балаңыз қаншада
Коучинг жоспары.
Сабақтың тақырыбы:
Ата-аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті қалыптастыру
Мақсаты:
Ата-аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті арттыру; Ата-аналардың міндеттерін ұстануды қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершіліктерін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізілуіне ықпал етеді.
Ата-аналардың балаларымен әңгімелесу арқылы баланы ашуға деген көзқарасы өзгереді.
Ата-аналардың балалармен тығыз қарым-қатынасы жетілдіру үшін тиімділігін қамтамасыз етуде ата-аналарға көмек көрсетеді;
ата-аналар мен балалардың қарым-қатынасының қалыптасуы мен дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсынады;
Түйінді идеялар:
Ата-аналармен мектеп қарым-қатынасын нығайтуды ұйымдастыру туралы
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары
Оқыту әдістері:
1.Тренинг
2.бейнеролик <<Біздің бала>>
3.Ротация әдісі бойынша сұрақтарды талдау
4.Рефлексия
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
Тренинг << Шаттық шеңбері>> Дөңгеленіп тұрайы
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
2. топқа бөлу (әке, ана, бала, ұстаз туралы өлең жолдар.айту)
2 топқа бөлінеді
5 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде <<Біздің бала>> бейнефильмі көрсетіледі.
Ой қозғау:
Сіз қандай ата анамыз?
Бейнефильм мазмұны бойынша <<Бір айналымды сұхбат>> әдісі бойынша әр топ сұрақтарға жауап береді, өз ой тұжырымдарын қорытындылайды.
10- мин
. РАТАЦИЯ әдісі бойынша 4 топта сұрақтарды талдау
:: Ата- ананың міндетіне не жатады?
:: Үлгілі ата-анаға тән қандай қасиеттер бар?
:: Баланың дамуына қандай тәрбие әдістерін қолданасыз?
:: Балаларыңызға уақытыңызды қалай бөлесіз?
Тыңдайды және бақылайды,, өз ой қорытындыларын жасайды.Диалогті оқыту туралы мағлұмат алады.
20 мин
Презентация Жағдаятарды талдау 1.Бір нәрсеге ашулы ұлы мектептен келе сала,құрысын мектеп! Мұғалімдердің бәрі әділетсіз деп күйіп піседі. 2.Сіздің балаңыз төбелесіп қалды, бірақ сіз ол жағдайды екі күннен кейін сыныптас қыздан естідіңіз,сіздің іс әрекеттіңіз. 3.Таңертеңгі мезгіл.Анасы баласын сабаққа баруға оятады. Бала ұйқысынан тұрғысы келмеді.Әкесі баласын жақтап, сабаққа бармауын өтінді. Осы кезде телефон соғылды.Тұтқаны алған шешесіне баласы өзін жоқ деп айтқызды.
Жағдаяттарды талдайды,өз ойларын айтып,ортақ бір шешімге келеді.
6-минут
Жағдаяттық тапсырмалар:
1.Ертеде бір ғұламаға келіп:
-Баланы неше жастан бастап тәрбиелеген дұрыс?-деп сұрапты. Ғұлама:
Балаңыз қаншада?-деп сұрақ қояды.
-Бес-ақ ай толды,-дейді анау.
Бланы неше жастан тәрбиелеген дұрыс деп ойлайсыз?
Сонда ғұлама басын шайқап:
Бес айға кешіккен екенсіз,деген екен. Халық арасынан кең таралған бұл аңызды айтпағы баршаға түсінікті. Яғни,баланы туған сәтінен бастап тәрбиелеу керек.
Өз ойларын айтады.
5- мин
Кері байланыс : Жұлдызшалар тарату(өз балаларына арнап тілек жазады)
Алғысын білдіру
Жұлдызшларға өз балаларына арнап тілек жазып даму ағашына жапсырады.
Коучты өткізген: Бегалиева Құралай
Сабақтың тақырыбы:
Ата-аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті қалыптастыру
Мақсаты:
Ата-аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті арттыру; Ата-аналардың міндеттерін ұстануды қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершіліктерін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізілуіне ықпал етеді.
Ата-аналардың балаларымен әңгімелесу арқылы баланы ашуға деген көзқарасы өзгереді.
Ата-аналардың балалармен тығыз қарым-қатынасы жетілдіру үшін тиімділігін қамтамасыз етуде ата-аналарға көмек көрсетеді;
ата-аналар мен балалардың қарым-қатынасының қалыптасуы мен дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсынады;
Түйінді идеялар:
Ата-аналармен мектеп қарым-қатынасын нығайтуды ұйымдастыру туралы
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары
Оқыту әдістері:
1.Тренинг
2.бейнеролик <<Біздің бала>>
3.Ротация әдісі бойынша сұрақтарды талдау
4.Рефлексия
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
Тренинг << Шаттық шеңбері>> Дөңгеленіп тұрайы
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
2. топқа бөлу (әке, ана, бала, ұстаз туралы өлең жолдар.айту)
2 топқа бөлінеді
5 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде <<Біздің бала>> бейнефильмі көрсетіледі.
Ой қозғау:
Сіз қандай ата анамыз?
Бейнефильм мазмұны бойынша <<Бір айналымды сұхбат>> әдісі бойынша әр топ сұрақтарға жауап береді, өз ой тұжырымдарын қорытындылайды.
10- мин
. РАТАЦИЯ әдісі бойынша 4 топта сұрақтарды талдау
:: Ата- ананың міндетіне не жатады?
:: Үлгілі ата-анаға тән қандай қасиеттер бар?
:: Баланың дамуына қандай тәрбие әдістерін қолданасыз?
:: Балаларыңызға уақытыңызды қалай бөлесіз?
Тыңдайды және бақылайды,, өз ой қорытындыларын жасайды.Диалогті оқыту туралы мағлұмат алады.
20 мин
Презентация Жағдаятарды талдау 1.Бір нәрсеге ашулы ұлы мектептен келе сала,құрысын мектеп! Мұғалімдердің бәрі әділетсіз деп күйіп піседі. 2.Сіздің балаңыз төбелесіп қалды, бірақ сіз ол жағдайды екі күннен кейін сыныптас қыздан естідіңіз,сіздің іс әрекеттіңіз. 3.Таңертеңгі мезгіл.Анасы баласын сабаққа баруға оятады. Бала ұйқысынан тұрғысы келмеді.Әкесі баласын жақтап, сабаққа бармауын өтінді. Осы кезде телефон соғылды.Тұтқаны алған шешесіне баласы өзін жоқ деп айтқызды.
Жағдаяттарды талдайды,өз ойларын айтып,ортақ бір шешімге келеді.
6-минут
Жағдаяттық тапсырмалар:
1.Ертеде бір ғұламаға келіп:
-Баланы неше жастан бастап тәрбиелеген дұрыс?-деп сұрапты. Ғұлама:
Балаңыз қаншада?-деп сұрақ қояды.
-Бес-ақ ай толды,-дейді анау.
Бланы неше жастан тәрбиелеген дұрыс деп ойлайсыз?
Сонда ғұлама басын шайқап:
Бес айға кешіккен екенсіз,деген екен. Халық арасынан кең таралған бұл аңызды айтпағы баршаға түсінікті. Яғни,баланы туған сәтінен бастап тәрбиелеу керек.
Өз ойларын айтады.
5- мин
Кері байланыс : Жұлдызшалар тарату(өз балаларына арнап тілек жазады)
Алғысын білдіру
Жұлдызшларға өз балаларына арнап тілек жазып даму ағашына жапсырады.
Коучты өткізген: Бегалиева Құралай
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz