Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Microsoft Word бағдарламасында кестемен жұмыс
Келісілді
Жаратылыстану бағыты бойынша әдістемелік бірлестік жетекшісі
_____________ И.Еденова
<<___>>_______ 2016ж.
Бекітемін
Оқу ісінің директор орынбасары ___________И.Крыжанова
<<___>>_______ 2016ж.
Тақырыбы:
Microsoft Word бағдарламасында кестемен жұмыс.
Пәні:
Информатика негіздері
Топ:
ПУ-23
Мамандығы:
Тігінші
Мерзімі:
23.02.2016 жыл
Оқытушы:
Қостанай облысы, Арқалық қаласы
Арқалық политехникалық колледжі, пән оқытушы
Бекеева Дидар Хамитовна
2015-2016 оқу жылы
Сабақ жоспары
Топ: ПУ-23
Күні: 23.02.2016
Тексерілді
колледж әдіскері
___________Б.Айтмаганбетова
<<___>>_______ 2016ж
Пән мұғалімі: Бекеева Д.Х.
Пәні: Информатика негіздері
Сабақ тақырыбы:
Microsoft Word бағдаламасында кестемен жұмыс
Сабақтың түрі:
сабақ-шеберхана
Педагогикалық технология:
<<Француз шеберханалары>> технологиясы негізінде құрылған
Табыс критерийлері
Барлық білім алушылар:
Көптеген білім алушылар:
Кейбір білім алушылар:
а) ақпаратты кесте түрінде ұсына алады;
б) берілген тапсырма бойынша кесте құра алады.
а) Microsoft Word программасының қосымша мүмкіндіктерін пайдалана алады;
б) кесте құру тәсілдерін және ұяшықтарды біріктіру, бөлуді үйрену;
в)кестеге сурет орналастыруды үйренеді
а) кез келген кестелерді құрып, түзетулер жасай алады;
б) кестемен ұсынылған ақпараттық түсінікті, ыңғайлы екенін түсіне алады.
Уа-қыт
Кезеңдері
Оқытушы не істейді
Білім алушылар не істейді
Ресурстар
2 мин
Ұйымдастыру.
Оқытушының алғы сөзі
*Оқытушының алғы сөзі
*тренинг <<Шын жүректен>>
2 мин
қауіпсіздік ережелері
қауіпсіздік ережесін сұрау
сұрақтарға жауап береді
Презентация, Интерактивті тақта
5 мин
І.<<индукция>>- білім алушылардың эмоционалдық, сабаққа және пәнге деген дайындығы
-берілген объекттің суретін дәптерге салыңыздар;
-осы объектке қатысты қандай сұрақтар бар, соны жазыңыздар.
-дәптерге объектті салады;
-сұрақтарын жазады.
Презентация, Интерактивті тақта, дәптер
6 мин
ІІ.<<самоконструкция>>- білім алушылар өз беттерінше гепотеза, мәтін, текст, сызба құрайды
-осы объект туралы білгендеріңнің барлығын жазыңыздар
-білім алушылар барлық білгенін дәптерге жазады
дәптер
4 мин
ІІІ.<<социоконструкция>> білім алушылардың топтасып жұмыс істеуі
-енді жұптар бір-бірімен дәптер алмасады;
-объект туралы бірге ойланыңыздар.
- жұптар бір-бірімен дәптер алмасады;
-бірге ойланады.
дәптер
10 мин
ІV.<<социализация>> білім алушының топтағы белсенділігі/салыстыру, бағалау, дұрыстау/
-жұптар топтасады, алған білімдеріңді талдаңыздар;
-электронды оқулықты пайдаланып білімдеріңізді толықтырыңыздар.
-топтасқан жұптар топта жұмыс жасайды;
-электронды оқылық пайдаланып білімдерін кеңейтеді.
компьютер, дәптер, электронды оқулық
10 мин
V.<<афиширование>>- білім алушылар жасаған шығармашылықтарын көрсетіп, қорғайды, қалғандарын таныстырады
-барлық жинаған ақпаратты талқылаңыздар;
/кейбір түсініктемелер беріледі/
-топтың жұмысын көрсетіңіздер;
-сүрақтар қоюға болады.
дәптер, плакат, маркер
20 мин
VІ.<<разрыв>>- білім алушының Шеберліктің шыңына жетуіне білім аздығының сезінуі
*нұсқау, бағыт беру;
-енді тақтаға назар аударып, білімдеріңізді ұштаймыз.
/Тәжірибе уақыты/
/сергіту сәті/
- назарларыңды тақтаға аударып, тыңдаңыздар, үйреніңіздер;
-енді, алған білімдеріңді бекітіп, қолдану үшін компьютерге отыруларыңызды сұраймын.
Интерактивті тақта, компьютер,
дәптер
5 мин
VІІ. <<бекіту>>- алған білімді бекіту
-жұмыс үстелінде электрондық тестті орындап, білімдеріңізді тексеріңіздер.
*ЭТ орындайды
компьютер
1 мин
VІІІ. Бағалау
-әрбір жұп бір-бірін бағалайды, бағалау нұсқау парағында көрсетілген
-бағалау әділ өтуі тиіс.
білім алушылардың пікірі тыңдалады
2 мин
<<рефлексия>>- кері байланыс
-жұптасқан немесе топтасқан жаксы ма?
-сабақ ұнады ма?
-шеберліктеріңізді ұштадыңыздар ма?
*білім алушылардың жауаптары
Деңгейлік тапсырмалар
І. Міндетті деңгей
1. Меню көмегімен Кесте > Кесте қосу командасын орындау арқылы кесте құрыңыз.
2. <<Сабақ кестесі>> тақырыбын туралау.
4. 7 баған, 5 жолдан тұратын кесте құрып, толтыр.
<<ПУ-23 тобының сабақ кестесі>>
р/с
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі
1
2
3
4
ІІ. Лайықты деңгей
1. MSWord бағдарламасын іске қосыңыз. Құжатқа үлгіге сәйкес кесте құрыңыз.
2. Берілген кесте бойынша сурет енгіземіз. Ол үшін Заливканы пайдаланамыз.
3. Курсорды керек ұяшыққа орналастырып Главная панелінде саймандар тақтасында Заливка батырмасын басып қажет түсті таңдаймыз.
<<Мозайка>>
ІІІ. Жоғары деңгей
1. Вставка(Кесте қосу) мәзірінен Таблица(Кесте) батырмасын шерту арқылы кесте құрыңыз.
2. Жейде жағалары туралы мәліметті кестеге толықтыру.
3. Жаға үлгісі ұяшықтарына атауына сәйкес суреттерін қой.
4. Конструктор арқылы кестені безендір.
Жаға туралы мәлімет
Р/с
жаға түрі
жаға үлгісі
1
тіктемесіз қайырмалы жаға
2
қайырмалы жаға
3
тік жаға
Бағалау: <<Міндетті деңгей>> - <<3>> , <<Міндетті деңгей>>+ <<Лайықты деңгей>>- <<4>>, <<Міндетті деңгей>>+ <<Лайықты деңгей>>+ <<Жоғарғы деңгей>>- <<5>>
Жаратылыстану бағыты бойынша әдістемелік бірлестік жетекшісі
_____________ И.Еденова
<<___>>_______ 2016ж.
Бекітемін
Оқу ісінің директор орынбасары ___________И.Крыжанова
<<___>>_______ 2016ж.
Тақырыбы:
Microsoft Word бағдарламасында кестемен жұмыс.
Пәні:
Информатика негіздері
Топ:
ПУ-23
Мамандығы:
Тігінші
Мерзімі:
23.02.2016 жыл
Оқытушы:
Қостанай облысы, Арқалық қаласы
Арқалық политехникалық колледжі, пән оқытушы
Бекеева Дидар Хамитовна
2015-2016 оқу жылы
Сабақ жоспары
Топ: ПУ-23
Күні: 23.02.2016
Тексерілді
колледж әдіскері
___________Б.Айтмаганбетова
<<___>>_______ 2016ж
Пән мұғалімі: Бекеева Д.Х.
Пәні: Информатика негіздері
Сабақ тақырыбы:
Microsoft Word бағдаламасында кестемен жұмыс
Сабақтың түрі:
сабақ-шеберхана
Педагогикалық технология:
<<Француз шеберханалары>> технологиясы негізінде құрылған
Табыс критерийлері
Барлық білім алушылар:
Көптеген білім алушылар:
Кейбір білім алушылар:
а) ақпаратты кесте түрінде ұсына алады;
б) берілген тапсырма бойынша кесте құра алады.
а) Microsoft Word программасының қосымша мүмкіндіктерін пайдалана алады;
б) кесте құру тәсілдерін және ұяшықтарды біріктіру, бөлуді үйрену;
в)кестеге сурет орналастыруды үйренеді
а) кез келген кестелерді құрып, түзетулер жасай алады;
б) кестемен ұсынылған ақпараттық түсінікті, ыңғайлы екенін түсіне алады.
Уа-қыт
Кезеңдері
Оқытушы не істейді
Білім алушылар не істейді
Ресурстар
2 мин
Ұйымдастыру.
Оқытушының алғы сөзі
*Оқытушының алғы сөзі
*тренинг <<Шын жүректен>>
2 мин
қауіпсіздік ережелері
қауіпсіздік ережесін сұрау
сұрақтарға жауап береді
Презентация, Интерактивті тақта
5 мин
І.<<индукция>>- білім алушылардың эмоционалдық, сабаққа және пәнге деген дайындығы
-берілген объекттің суретін дәптерге салыңыздар;
-осы объектке қатысты қандай сұрақтар бар, соны жазыңыздар.
-дәптерге объектті салады;
-сұрақтарын жазады.
Презентация, Интерактивті тақта, дәптер
6 мин
ІІ.<<самоконструкция>>- білім алушылар өз беттерінше гепотеза, мәтін, текст, сызба құрайды
-осы объект туралы білгендеріңнің барлығын жазыңыздар
-білім алушылар барлық білгенін дәптерге жазады
дәптер
4 мин
ІІІ.<<социоконструкция>> білім алушылардың топтасып жұмыс істеуі
-енді жұптар бір-бірімен дәптер алмасады;
-объект туралы бірге ойланыңыздар.
- жұптар бір-бірімен дәптер алмасады;
-бірге ойланады.
дәптер
10 мин
ІV.<<социализация>> білім алушының топтағы белсенділігі/салыстыру, бағалау, дұрыстау/
-жұптар топтасады, алған білімдеріңді талдаңыздар;
-электронды оқулықты пайдаланып білімдеріңізді толықтырыңыздар.
-топтасқан жұптар топта жұмыс жасайды;
-электронды оқылық пайдаланып білімдерін кеңейтеді.
компьютер, дәптер, электронды оқулық
10 мин
V.<<афиширование>>- білім алушылар жасаған шығармашылықтарын көрсетіп, қорғайды, қалғандарын таныстырады
-барлық жинаған ақпаратты талқылаңыздар;
/кейбір түсініктемелер беріледі/
-топтың жұмысын көрсетіңіздер;
-сүрақтар қоюға болады.
дәптер, плакат, маркер
20 мин
VІ.<<разрыв>>- білім алушының Шеберліктің шыңына жетуіне білім аздығының сезінуі
*нұсқау, бағыт беру;
-енді тақтаға назар аударып, білімдеріңізді ұштаймыз.
/Тәжірибе уақыты/
/сергіту сәті/
- назарларыңды тақтаға аударып, тыңдаңыздар, үйреніңіздер;
-енді, алған білімдеріңді бекітіп, қолдану үшін компьютерге отыруларыңызды сұраймын.
Интерактивті тақта, компьютер,
дәптер
5 мин
VІІ. <<бекіту>>- алған білімді бекіту
-жұмыс үстелінде электрондық тестті орындап, білімдеріңізді тексеріңіздер.
*ЭТ орындайды
компьютер
1 мин
VІІІ. Бағалау
-әрбір жұп бір-бірін бағалайды, бағалау нұсқау парағында көрсетілген
-бағалау әділ өтуі тиіс.
білім алушылардың пікірі тыңдалады
2 мин
<<рефлексия>>- кері байланыс
-жұптасқан немесе топтасқан жаксы ма?
-сабақ ұнады ма?
-шеберліктеріңізді ұштадыңыздар ма?
*білім алушылардың жауаптары
Деңгейлік тапсырмалар
І. Міндетті деңгей
1. Меню көмегімен Кесте > Кесте қосу командасын орындау арқылы кесте құрыңыз.
2. <<Сабақ кестесі>> тақырыбын туралау.
4. 7 баған, 5 жолдан тұратын кесте құрып, толтыр.
<<ПУ-23 тобының сабақ кестесі>>
р/с
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі
1
2
3
4
ІІ. Лайықты деңгей
1. MSWord бағдарламасын іске қосыңыз. Құжатқа үлгіге сәйкес кесте құрыңыз.
2. Берілген кесте бойынша сурет енгіземіз. Ол үшін Заливканы пайдаланамыз.
3. Курсорды керек ұяшыққа орналастырып Главная панелінде саймандар тақтасында Заливка батырмасын басып қажет түсті таңдаймыз.
<<Мозайка>>
ІІІ. Жоғары деңгей
1. Вставка(Кесте қосу) мәзірінен Таблица(Кесте) батырмасын шерту арқылы кесте құрыңыз.
2. Жейде жағалары туралы мәліметті кестеге толықтыру.
3. Жаға үлгісі ұяшықтарына атауына сәйкес суреттерін қой.
4. Конструктор арқылы кестені безендір.
Жаға туралы мәлімет
Р/с
жаға түрі
жаға үлгісі
1
тіктемесіз қайырмалы жаға
2
қайырмалы жаға
3
тік жаға
Бағалау: <<Міндетті деңгей>> - <<3>> , <<Міндетті деңгей>>+ <<Лайықты деңгей>>- <<4>>, <<Міндетті деңгей>>+ <<Лайықты деңгей>>+ <<Жоғарғы деңгей>>- <<5>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz