Оқытудың нәтижелері

Күні:
Пәні: Информатика
Сынып: 8
Күні:: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Информатика: Excel бағдарламасында диаграммалар құру
Күні:: Сабақтың мақсаты
Пәні: Информатика:

MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру.

Компьютерлік сауаттылықтарын арттыру.

Теорилық білімдерін практикада ұштастыра алуға дағдыландыру.

Күні:: Оқытудың нәтижелері
Пәні: Информатика:

MS Excel программасында диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптасады.

Компьютерлік сауаттылықтары артады.

Алған білімдерін өмірде қолдана біледі.

Күні:: Негізгі дерек-көздер
Пәні: Информатика: Плакаттар, маркер, стикерлер, интербелсенді тақта
Күні:: Модульдің кіріктірілуі
Пәні: Информатика: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық.

Сабақтың барысы

Сабақ бөлімінің кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Сабақ бөлімінің кезеңдері: Кіріспе
Уақыты:

2 мин

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі: Қолайлы психологиялық көңіл-күй қалыптастыру.

Топқа бөлу: Стикердің көмегімен топтарға бөлу.

Оқушының іс-әрекеті:

«Шаттық шеңберін» құрып, бір-бірлеріне тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

Стикерлер арқылы 5оқушыдан 4 топтарға бөлінеді.

Күтілетін нәтиже: Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: 5 мин
Уақыты:

Үй тапсырмасын бекіту:

«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою.

«Топтастыру» стратегиясы бойыншаүй тапсырмасын бекіту.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сұрақтарға жауап беру арқылы миға шабуыл жасап, жауап береді.

Естерінде қалған ұғымдарды постерге түсіріп қорғайды.

Оқушының іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен материалды еске түсіреді. Жадыларын дамытады.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: Жаңа сабақ таныстырылымы
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпқа сәйкес Блум түймедағын жасату.

Интербелсенд тақтадан

кесте түрінде берілген мәліметті көрсетіп, Блум таксаномисы бойынша сұрақтар қоямын.

Мына кесте жайлы не ойлайсыңдар?

Неге олай ойлайсыңдар?

Осы мәліметті кесте түрінен басқаша ұсынуға бола ма?

Бұлай ойлауларына не себеп болды?

Сенімді дәлелдерің бар ма?

Осы дәлелдемелеріне сенімдісіңдер ме?

Оқушының іс-әрекеті: Интербелсенді тақтадан мәліметтерді көріп, сұрақтарға жауаптарын түймедақ күлтежапырақшаларна жазады. Дәлелдеді. Қорғайды.
Күтілетін нәтиже:

Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

Топтасып жұмыс істеше қалыптасады. Бір-бірлерінің пікірін тыңдауға үйренеді. Сенімді дәлелдер ұсынады.

Сабақ бөлімінің кезеңдері: Жаңа сабақты қолдану
Уақыты: 10мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Құндылықтарды анықтау» стратегиясын қолданып диаграмма құру жолдары қате жазылған парақтарды таратып, ешқандай өшіру құралын пайдаланбай диаграмма құру жолдарын ретімен орналастыруларын тапсыру.
Оқушының іс-әрекеті: Алған білімдерін қолданып, жауаптарды қырқып басқа параққа дұрыс ретімен жапсыру арқылы орындайды.
Күтілетін нәтиже: Тапсырманың құндылығын анықтайды.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: Жаңа сабақты қорытындылау
Уақыты: 7 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақты қорытындылау:

Сабақтың негізгі бөлімін пысықтау кезінде Блум таксономиясымен сұрақ қоюдың «қайсысы дұрыс?» деген сұрағын қолдану арқылы пікір талас өткізу.

мәліметтерді кесте түрінде ұсынған дұрыс па, әлде диаграмма түрінде ме? деген сұрақ қою.

Оқушының іс-әрекеті: Екі топ екі пікірді қолдайтындарын айтып жауаптарын дәлелдеді.
Күтілетін нәтиже: Пікір таласады. Сабақты қорытындылайды.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: 3 мин
Уақыты: Рефлексия: Түрлі-түсті стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып шығады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар өздерінің ойларын стикерге жазады.
Оқушының іс-әрекеті: Өз пікірлерін білдіреді.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: 2 мин
Уақыты: Бағалау: Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар бір-бірін бағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Бағалау критерийлерін құра алады. Әділ бағалауға үйренеді.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: 1 мин
Уақыты: Үйге тапсырма беру: Тест құрастырып келу.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Күнделікке жазады
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Презентация жоспарын құру
Тәлім алушы
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
Орта мерзімді жоспар дүниетану 1 сынып
Үшбұрыштар мен трапецияның орта сызықтары, геометрия 8 - сынып
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспар. 6-сынып
Сабақ жоспарларының түрлері
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz