Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушы назарын сабаққа аудару
Сабақтың тақырыбы: Ондықтарды қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: толық ондықтармен арифметикалық амалдар орындау дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа, тапқырлыққа, алғырлыққа және өсімдіктерді аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: ізденушілік, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, түсіндіру.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушы назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық. (слайд)
Кел, балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып.
Гүл өссін деп тілейік
(қолдарынан ұстап оқушылар, өз есімінің бірінші дыбысына басталатын гүл атын айтады.)
Балалар қазір қай жыл мезгілі? (Көктем)
Көктемнің қай айы? (Сәуір)
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
Көктемнің алғашқы гүлдерін атаңдар. (Бәйшешек, қызғалдақ)
1) Оқушыларды екі топқа бөлу.
1-топ: Бәйшешек.
2-топ: Қызғалдақ.
2) Сабақтың ережесімен таныстыру. (слайд)
Балалар, біз сендермен табиғат аясына шығамыз. Өз білімдеріңді көрсетіп, гүлшоқтарын тересіңдер.
ІІІ. Өткенді қайталау(слайд)
-1-ден, 10-ға дейін сандарды тура және кері санау .
-Қосудың компонентін атау . 5+3
-Азайтудың компанентін атау . 8-3
- Сандар қатарын оқы, әр қатардағы артық санды тап. Дәлелде.(слайд)
:: 2,6,10,8,4.
:: 0,3,7,9,5
:: 64,54,28,34,24.
-Сандарды оқы: 2 ондық, 4 ондық, 1 ондық, 3 ондық.
- Бұл сандардың жазылуы туралы не айталасыңдар? (Бұл сандардың жазылуында ондық деген сөз бар.)
- Осы ондықтардың әрқайсысының өзінің атауы бар екенін білесіңдер. Суретке қарап дұрыс ата. (слайд)
1онд. - 10(он)
2 онд.- 20(жиырма)
3 онд.-30(отыз)
4 онд.- 40(қырық)
5онд.- 50(елу)
6 онд. - 60(алпыс)
7 онд.- 70(жетпіс)
8 онд. - 80(сексен)
9 онд.- 90(тоқсан)
10 онд.- 100(жүз)
- Ондықтар туралы не білгілерін келеді тағы? (ондықтарды қосуға және азайтуға бола ма?).
- Бұл сұраққа жауап беру бүгінгі сабағымыздың мақсаты.
-Олай болса, сабақтың тақырыбы <<Ондықтарды қосу және азайту>>
ІҮ. Жаңа сабақ.
Оқушыларға бағандағы мысалдарды салыстыруды ұсынамын (слайд)
7-5 7онд.- 5 онд.
2+4 2 онд.+ 4 онд.
5-1 5 онд. - 1 онд.
Балалар ондықтарды қарапайым жай бірліктер сияқты қосады, азайтады деген қорытындыға келеді.
Ү. Оқулықпен жұмыс.
№ 1, 168 бет.
І-топ: 3 онд. + 2 онд.=5онд. ІІ-топ: 7онд.- 4онд.=3онд.
30+20=50 70-40=30
9онд.- 5онд.= 2онд. + 6 онд.=
90- 50= 20 + 60=
Балалар, күнделікті өмірде нені ондықтармен санауға болады? (жұмыртқаны, түймені, дәрі таблеткалары, т.б.) (Слайд сәйкестіру)
Енді мамандық иелері ретінде, өз игергендерінді ортаға саласыңдар
Сергіту сәті <<Қарлығаш>>
№2. Есеп шығару. (слайд)
1- топ: Аспазшылар.
Аспаз торт пісіру үшін жұмыртқаның 1 ондығын жұмсады. Кекс пісіру үшін 2 ондығын жұмсады. Аспаз барлығы неше жұмыртқа жұмсады?
2-топ: Тігіншілер.
Тігінші түйменің 4 ондығын сатып алды. Костюмге 1 ондығын қадады. Тігіншіде неше түйме қалды?
ҮІ. Логикалық тапсырма
<<Артық затты тап>> (оқу құралдары- жәндік, үй жануарлары- жабайы жануар)
ҮІІ. Дәптермен жұмыс.
№ 3. Өрнектер құрастыр және олардың мәнін тап. (тақтада орындау)
10+70=80
70+10=80
80-70=10
80-10=70
Оқушылардың өз беттерінше мысалдар төрттігін құрастыруын ұсынамын.
ҮІІІ. Бекіту.
<<Кім жылдам?>>
20
40
50
10
90
+ + - + 1-топ
90
30
20
50
70
2-топ - - - +
ІХ. Қорытындылау. (Оқушылардың жинаған гүлшоқтарын ортаға салу)
Өте жақсы, сонымен біз мақсатымызға жеттік.
Сабақта не үйрендік? (Ондықтарды қосуды және азайтуды)
Алған білімдеріңді өмірде қолдануға бола ма? (ондықтармен түйме, жұмыртқаны санауға болады екен т.б.)
1) Бағалау : Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
2) Үйге тапсырма:
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: толық ондықтармен арифметикалық амалдар орындау дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа, тапқырлыққа, алғырлыққа және өсімдіктерді аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: ізденушілік, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, түсіндіру.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушы назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық. (слайд)
Кел, балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып.
Гүл өссін деп тілейік
(қолдарынан ұстап оқушылар, өз есімінің бірінші дыбысына басталатын гүл атын айтады.)
Балалар қазір қай жыл мезгілі? (Көктем)
Көктемнің қай айы? (Сәуір)
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
Көктемнің алғашқы гүлдерін атаңдар. (Бәйшешек, қызғалдақ)
1) Оқушыларды екі топқа бөлу.
1-топ: Бәйшешек.
2-топ: Қызғалдақ.
2) Сабақтың ережесімен таныстыру. (слайд)
Балалар, біз сендермен табиғат аясына шығамыз. Өз білімдеріңді көрсетіп, гүлшоқтарын тересіңдер.
ІІІ. Өткенді қайталау(слайд)
-1-ден, 10-ға дейін сандарды тура және кері санау .
-Қосудың компонентін атау . 5+3
-Азайтудың компанентін атау . 8-3
- Сандар қатарын оқы, әр қатардағы артық санды тап. Дәлелде.(слайд)
:: 2,6,10,8,4.
:: 0,3,7,9,5
:: 64,54,28,34,24.
-Сандарды оқы: 2 ондық, 4 ондық, 1 ондық, 3 ондық.
- Бұл сандардың жазылуы туралы не айталасыңдар? (Бұл сандардың жазылуында ондық деген сөз бар.)
- Осы ондықтардың әрқайсысының өзінің атауы бар екенін білесіңдер. Суретке қарап дұрыс ата. (слайд)
1онд. - 10(он)
2 онд.- 20(жиырма)
3 онд.-30(отыз)
4 онд.- 40(қырық)
5онд.- 50(елу)
6 онд. - 60(алпыс)
7 онд.- 70(жетпіс)
8 онд. - 80(сексен)
9 онд.- 90(тоқсан)
10 онд.- 100(жүз)
- Ондықтар туралы не білгілерін келеді тағы? (ондықтарды қосуға және азайтуға бола ма?).
- Бұл сұраққа жауап беру бүгінгі сабағымыздың мақсаты.
-Олай болса, сабақтың тақырыбы <<Ондықтарды қосу және азайту>>
ІҮ. Жаңа сабақ.
Оқушыларға бағандағы мысалдарды салыстыруды ұсынамын (слайд)
7-5 7онд.- 5 онд.
2+4 2 онд.+ 4 онд.
5-1 5 онд. - 1 онд.
Балалар ондықтарды қарапайым жай бірліктер сияқты қосады, азайтады деген қорытындыға келеді.
Ү. Оқулықпен жұмыс.
№ 1, 168 бет.
І-топ: 3 онд. + 2 онд.=5онд. ІІ-топ: 7онд.- 4онд.=3онд.
30+20=50 70-40=30
9онд.- 5онд.= 2онд. + 6 онд.=
90- 50= 20 + 60=
Балалар, күнделікті өмірде нені ондықтармен санауға болады? (жұмыртқаны, түймені, дәрі таблеткалары, т.б.) (Слайд сәйкестіру)
Енді мамандық иелері ретінде, өз игергендерінді ортаға саласыңдар
Сергіту сәті <<Қарлығаш>>
№2. Есеп шығару. (слайд)
1- топ: Аспазшылар.
Аспаз торт пісіру үшін жұмыртқаның 1 ондығын жұмсады. Кекс пісіру үшін 2 ондығын жұмсады. Аспаз барлығы неше жұмыртқа жұмсады?
2-топ: Тігіншілер.
Тігінші түйменің 4 ондығын сатып алды. Костюмге 1 ондығын қадады. Тігіншіде неше түйме қалды?
ҮІ. Логикалық тапсырма
<<Артық затты тап>> (оқу құралдары- жәндік, үй жануарлары- жабайы жануар)
ҮІІ. Дәптермен жұмыс.
№ 3. Өрнектер құрастыр және олардың мәнін тап. (тақтада орындау)
10+70=80
70+10=80
80-70=10
80-10=70
Оқушылардың өз беттерінше мысалдар төрттігін құрастыруын ұсынамын.
ҮІІІ. Бекіту.
<<Кім жылдам?>>
20
40
50
10
90
+ + - + 1-топ
90
30
20
50
70
2-топ - - - +
ІХ. Қорытындылау. (Оқушылардың жинаған гүлшоқтарын ортаға салу)
Өте жақсы, сонымен біз мақсатымызға жеттік.
Сабақта не үйрендік? (Ондықтарды қосуды және азайтуды)
Алған білімдеріңді өмірде қолдануға бола ма? (ондықтармен түйме, жұмыртқаны санауға болады екен т.б.)
1) Бағалау : Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
2) Үйге тапсырма:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz