Оқушы назарын сабаққа аудару

Сабақтың тақырыбы: Ондықтарды қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: толық ондықтармен арифметикалық амалдар орындау дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа, тапқырлыққа, алғырлыққа және өсімдіктерді аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: ізденушілік, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, түсіндіру.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушы назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық. ( слайд)
Кел, балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып.
Гүл өссін деп тілейік
(қолдарынан ұстап оқушылар, өз есімінің бірінші дыбысына басталатын гүл атын айтады. )
- Балалар қазір қай жыл мезгілі? (Көктем)
- Көктемнің қай айы? (Сәуір)
- Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
- Көктемнің алғашқы гүлдерін атаңдар. (Бәйшешек, қызғалдақ)
- Оқушыларды екі топқа бөлу.
1-топ: Бәйшешек.
2-топ: Қызғалдақ.
- Сабақтың ережесімен таныстыру. (слайд)
Балалар, біз сендермен табиғат аясына шығамыз. Өз білімдеріңді көрсетіп, гүлшоқтарын тересіңдер.
ІІІ. Өткенді қайталау(слайд)
-1-ден, 10-ға дейін сандарды тура және кері санау .
-Қосудың компонентін атау . 5+3
-Азайтудың компанентін атау . 8-3
- Сандар қатарын оқы, әр қатардағы артық санды тап. Дәлелде. ( слайд)
- 2, 6, 10, 8, 4.
- 0, 3, 7, 9, 5
- 64, 54, 28, 34, 24.
-Сандарды оқы: 2 ондық, 4 ондық, 1 ондық, 3 ондық.
- Бұл сандардың жазылуы туралы не айталасыңдар? (Бұл сандардың жазылуында ондық деген сөз бар. )
- Осы ондықтардың әрқайсысының өзінің атауы бар екенін білесіңдер. Суретке қарап дұрыс ата. (слайд)
1онд. - 10(он)
2 онд. - 20(жиырма)
3 онд. -30(отыз)
4 онд. - 40(қырық)
5онд. - 50(елу)
6 онд. - 60(алпыс)
7 онд. - 70(жетпіс)
8 онд. - 80(сексен)
9 онд. - 90(тоқсан)
10 онд. - 100(жүз)
- Ондықтар туралы не білгілерін келеді тағы? (ондықтарды қосуға және азайтуға бола ма?) .
- Бұл сұраққа жауап беру бүгінгі сабағымыздың мақсаты.
-Олай болса, сабақтың тақырыбы «Ондықтарды қосу және азайту»
ІҮ. Жаңа сабақ.
Оқушыларға бағандағы мысалдарды салыстыруды ұсынамын ( слайд)
7-5 7онд. - 5 онд.
2+4 2 онд. + 4 онд.
5-1 5 онд. - 1 онд.
Балалар ондықтарды қарапайым жай бірліктер сияқты қосады, азайтады деген қорытындыға келеді.
Ү. Оқулықпен жұмыс.
№ 1, 168 бет.
І-топ: 3 онд. + 2 онд. =5онд. ІІ-топ: 7онд. - 4онд. =3онд.
30+20=50 70-40=30
9онд. - 5онд. = 2онд. + 6 онд. =
90- 50= 20 + 60=
- Балалар, күнделікті өмірде нені ондықтармен санауға болады? (жұмыртқаны, түймені, дәрі таблеткалары, т. б. ) (Слайд сәйкестіру)
- Енді мамандық иелері ретінде, өз игергендерінді ортаға саласыңдар
Сергіту сәті «Қарлығаш»
№2. Есеп шығару. (слайд)
- топ: Аспазшылар.
Аспаз торт пісіру үшін жұмыртқаның 1 ондығын жұмсады. Кекс пісіру үшін 2 ондығын жұмсады. Аспаз барлығы неше жұмыртқа жұмсады?
2-топ: Тігіншілер.
Тігінші түйменің 4 ондығын сатып алды. Костюмге 1 ондығын қадады. Тігіншіде неше түйме қалды?
ҮІ. Логикалық тапсырма
«Артық затты тап» (оқу құралдары- жәндік, үй жануарлары- жабайы жануар)
ҮІІ. Дәптермен жұмыс.
№ 3. Өрнектер құрастыр және олардың мәнін тап. (тақтада орындау)
10+70=80
70+10=80
80-70=10
80-10=70
Оқушылардың өз беттерінше мысалдар төрттігін құрастыруын ұсынамын.
ҮІІІ. Бекіту.
« Кім жылдам? »
+ + - +
1-топ
2-топ - - +
ІХ. Қорытындылау. (Оқушылардың жинаған гүлшоқтарын ортаға салу)
- Өте жақсы, сонымен біз мақсатымызға жеттік.
- Сабақта не үйрендік? (Ондықтарды қосуды және азайтуды)
- Алған білімдеріңді өмірде қолдануға бола ма? (ондықтармен түйме, жұмыртқаны санауға болады екен т. б. )
- Бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
- Үйге тапсырма:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz