Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Натурал сандар
Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерді көбейту.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жай бөлшектерді көбейтуге үйрету;
Жай бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдау және еске сақтауға баулу;
Жай бөлшектерді көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге дағдыландыру.
Сабақтың міндеттері:
1.Жай бөлшектерді көбейте біледі.
2.Аралас сандарды,аралас санды натурал санға көбейте біледі.
3.Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.
Күтілетін нәтиже:
1. Жай бөлшектерді және жай бөлшекті натурал санға көбейте біледі.
2.Аралас санды,аралас санды натурал санға көбейте біледі.
3.Өз ойларын топта еркін айта біледі.
Дереккөздері:Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<диалогтік оқыту>> әдісі,топтық жұмыс, <<стикер-дегі диалог>> , <<миға шабуыл>>,бағалау парағы.
Бағалау критерийлері:
Үй тапсырмасы 1- 2 балл
<<Эстафета>> ойыны 1-2 балл
Тапсырмалар 1-2 балл
Кітаппен жұмыс 1-2 балл
Тест жұмысы 1-5 балл
Топтағы жұмыс 1 балл
0-7 балл - 3 8-12 балл - 4 13-14 балл -5
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар,стикер,маркер,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру
Ынтымақтастық орта қалыптастыру мақсатында <<Бұл кім?>> тренингін ұйымдастыру. Жүргізуші сыныптағы бір оқушыны ауызша сипаттайды: оның бет әлпетін,сыртқы пішінін ,киімін , сөйлеу мәнерін т.б.. Бір - екі сипаттан кейін жүргізуші оқушылардан <<Бұл кім>> деп сұрап , олардың жауаптарын тыңдайды.
Капитан ойыны арқылы топқа бөлу. Топтар:
1. Натурал сандар
2. Дұрыс бөлшектер
3. Бұрыс бөлшектер
4. Аралас сандар
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
№1051.1)34-16+12=9-2+612=1312=1112;
2)49+56-34=16+30-2736=1936;
№1052.
1)815+516-315=5+516=1016;
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығу-шылықты ояту.
Білу.
Мұғалім <<Эстафета>> ойынын ойнатады
Өткенді қайтадау.
1) Оқушылар тақтаға шығып кезекпен жай бөлшек жазып келесісі оқып,алымын,бөлімін атап, түрін (дұрыс, бұрыс) айтады.
2)Осылай келесі оқушы аралас сан жазып оқиды. Одан кейін басқа оқушы шығып оны бұрыс бөлшекке айналдырады.
3) Тақтаға оқушы шығып бөлімдері бірдей екі бөлшек жазады, одан кейінгі шығатын оқушы оларды қосады , мүмкін болса азайтады.
4) Келесі кезеңде тақтаға бөлімдері әртүрлі екі бөлшек жазылып, оларды келесі шығатын оқушылар қосады, мүмкін болса азайтады.
Соңында екі аралас сан жазылып олар тағы да қосылып, азайтылады.
Осы қайталау нәтижесінде оқушылар жай бөлшектерді қосу, азайтуды пысықтап өтеді.
Оқушылар <<Эстафета>>
ойынын ойнайды.
ІІ.Мағына-ны тану.
Түсіну.
11
Мұғалім түсіндіреді:
Жай бөлшектердің көбейтіндісі - алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек.
Мысалы,
Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалдырылады.
Мысалы,
Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдану керек.
Мысалы ,
Оқушылар берілген формулаларды дәптерге жазады
Талдау.
Мүғалім топтың атына сәйкес есептер береді
( ( Дидактикалық материалдар)
I Топқа
1)57·4=207=267;
II Топқа
1)25·13=2·115=215;
III Топқа
1)715·57=7·515·7=13;
IV Топқа
1) 212·313=52·103=5·102·3=253=813;
Оқушылар <<Мозайка-мен >> жұмыс жасайды
Қолдану.
Кітаппен жұмыс.
№1077.
1)14·23=16; ; 2)49·12=29; 3)23·38=14; 4)512·89=1027;
5)1516·825=3·12·5=310; 6)12·23=13;
№1078.
1)314·8=134·8=26; 2)513·6=163·6=32;
3)4·112=4·32=6; 4)7·113=7·43=283=913;
№1079.
1)213·115=73∙65=145=245; 2)279·335=259∙185=10;
3)212·135=52∙85=4; 4)379·1117=349∙1817=4;
№1080.
1)8920·213=16920·213=1310=1310;
2)513·38=163∙38=2; 3)1012∙27=212∙27=3;
4)56∙165=56∙115=116=156;
Оқушылар тақтаға есептер шығарады.
Жинақтау
Оқушылардың деңгейіне сәйкес 3 түрлі тест тапсырмасы беріледі.
Үй жұмысы:
№1077.
7)34·16=18; 8)715·57=13;
№1078
5)238·6=198·6=574=1414;
6)134·2=74·2=72=312; 7)3·219=3·199=193=613;
8)8·312=8· 72=28;
№1079.
5)712·2415=152·3415=17;
6)516·317=316·227=34121=16521;
7)337·213=247·73=8;
8)713·2211=223·2411=16;
№1080(5-8).
5)319∙38=289∙38=76=116;
6)917·34=647∙34=487=667;
7)1015·1017=515∙1017=6;
8)311·512=311∙112=112;
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>
Кері әсер парағы
1.Бүгін не үйрендім?
2.Маған не ұнамады?
Оқушылар тест сұрақтарға жауап береді.
Баға беру.
бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Топ басшы-лары баға қояды.
Тест жұмысы Оқушының аты-жөні:............................
1. Бөлшектерді көбейтіңдер:
12∙12 ..........................................................
2. Бөлшектерді көбейтіңдер:
23 ∙12 ............................................................
3. Бөлшекті натурал санға көбейтіңдер:
15∙3 ..............................................................
Тест жұмысы Оқушының аты-жөні:............................
1. Бөлшектерді көбейтіңдер:
56∙57 .........................................................
2. Бөлшекті натурал санға көбейтіңдер:
29∙4 ...............................................................
3. Аралас санды натурал санға көбейтіңдер:
7 ∙225 ........................................................
4. Аралас сандарды көбейтіңдер:
116∙223 ...........................................................
Тест жұмысы Оқушының аты-жөні:............................
1. Бөлшектерді көбейтіңдер:
56∙57 .........................................................
2. Бөлшекті натурал санға көбейтіңдер:
29∙4 ...............................................................
3. Аралас санды натурал санға көбейтіңдер:
7 ∙225 ........................................................
4. Аралас сандарды көбейтіңдер:
116∙223 ...........................................................
5. Көбейтуді орындаңдар:
33 7∙513 .....................................................
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жай бөлшектерді көбейтуге үйрету;
Жай бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдау және еске сақтауға баулу;
Жай бөлшектерді көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге дағдыландыру.
Сабақтың міндеттері:
1.Жай бөлшектерді көбейте біледі.
2.Аралас сандарды,аралас санды натурал санға көбейте біледі.
3.Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.
Күтілетін нәтиже:
1. Жай бөлшектерді және жай бөлшекті натурал санға көбейте біледі.
2.Аралас санды,аралас санды натурал санға көбейте біледі.
3.Өз ойларын топта еркін айта біледі.
Дереккөздері:Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<диалогтік оқыту>> әдісі,топтық жұмыс, <<стикер-дегі диалог>> , <<миға шабуыл>>,бағалау парағы.
Бағалау критерийлері:
Үй тапсырмасы 1- 2 балл
<<Эстафета>> ойыны 1-2 балл
Тапсырмалар 1-2 балл
Кітаппен жұмыс 1-2 балл
Тест жұмысы 1-5 балл
Топтағы жұмыс 1 балл
0-7 балл - 3 8-12 балл - 4 13-14 балл -5
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар,стикер,маркер,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру
Ынтымақтастық орта қалыптастыру мақсатында <<Бұл кім?>> тренингін ұйымдастыру. Жүргізуші сыныптағы бір оқушыны ауызша сипаттайды: оның бет әлпетін,сыртқы пішінін ,киімін , сөйлеу мәнерін т.б.. Бір - екі сипаттан кейін жүргізуші оқушылардан <<Бұл кім>> деп сұрап , олардың жауаптарын тыңдайды.
Капитан ойыны арқылы топқа бөлу. Топтар:
1. Натурал сандар
2. Дұрыс бөлшектер
3. Бұрыс бөлшектер
4. Аралас сандар
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
№1051.1)34-16+12=9-2+612=1312=1112;
2)49+56-34=16+30-2736=1936;
№1052.
1)815+516-315=5+516=1016;
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығу-шылықты ояту.
Білу.
Мұғалім <<Эстафета>> ойынын ойнатады
Өткенді қайтадау.
1) Оқушылар тақтаға шығып кезекпен жай бөлшек жазып келесісі оқып,алымын,бөлімін атап, түрін (дұрыс, бұрыс) айтады.
2)Осылай келесі оқушы аралас сан жазып оқиды. Одан кейін басқа оқушы шығып оны бұрыс бөлшекке айналдырады.
3) Тақтаға оқушы шығып бөлімдері бірдей екі бөлшек жазады, одан кейінгі шығатын оқушы оларды қосады , мүмкін болса азайтады.
4) Келесі кезеңде тақтаға бөлімдері әртүрлі екі бөлшек жазылып, оларды келесі шығатын оқушылар қосады, мүмкін болса азайтады.
Соңында екі аралас сан жазылып олар тағы да қосылып, азайтылады.
Осы қайталау нәтижесінде оқушылар жай бөлшектерді қосу, азайтуды пысықтап өтеді.
Оқушылар <<Эстафета>>
ойынын ойнайды.
ІІ.Мағына-ны тану.
Түсіну.
11
Мұғалім түсіндіреді:
Жай бөлшектердің көбейтіндісі - алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек.
Мысалы,
Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалдырылады.
Мысалы,
Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдану керек.
Мысалы ,
Оқушылар берілген формулаларды дәптерге жазады
Талдау.
Мүғалім топтың атына сәйкес есептер береді
( ( Дидактикалық материалдар)
I Топқа
1)57·4=207=267;
II Топқа
1)25·13=2·115=215;
III Топқа
1)715·57=7·515·7=13;
IV Топқа
1) 212·313=52·103=5·102·3=253=813;
Оқушылар <<Мозайка-мен >> жұмыс жасайды
Қолдану.
Кітаппен жұмыс.
№1077.
1)14·23=16; ; 2)49·12=29; 3)23·38=14; 4)512·89=1027;
5)1516·825=3·12·5=310; 6)12·23=13;
№1078.
1)314·8=134·8=26; 2)513·6=163·6=32;
3)4·112=4·32=6; 4)7·113=7·43=283=913;
№1079.
1)213·115=73∙65=145=245; 2)279·335=259∙185=10;
3)212·135=52∙85=4; 4)379·1117=349∙1817=4;
№1080.
1)8920·213=16920·213=1310=1310;
2)513·38=163∙38=2; 3)1012∙27=212∙27=3;
4)56∙165=56∙115=116=156;
Оқушылар тақтаға есептер шығарады.
Жинақтау
Оқушылардың деңгейіне сәйкес 3 түрлі тест тапсырмасы беріледі.
Үй жұмысы:
№1077.
7)34·16=18; 8)715·57=13;
№1078
5)238·6=198·6=574=1414;
6)134·2=74·2=72=312; 7)3·219=3·199=193=613;
8)8·312=8· 72=28;
№1079.
5)712·2415=152·3415=17;
6)516·317=316·227=34121=16521;
7)337·213=247·73=8;
8)713·2211=223·2411=16;
№1080(5-8).
5)319∙38=289∙38=76=116;
6)917·34=647∙34=487=667;
7)1015·1017=515∙1017=6;
8)311·512=311∙112=112;
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>
Кері әсер парағы
1.Бүгін не үйрендім?
2.Маған не ұнамады?
Оқушылар тест сұрақтарға жауап береді.
Баға беру.
бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Топ басшы-лары баға қояды.
Тест жұмысы Оқушының аты-жөні:............................
1. Бөлшектерді көбейтіңдер:
12∙12 ..........................................................
2. Бөлшектерді көбейтіңдер:
23 ∙12 ............................................................
3. Бөлшекті натурал санға көбейтіңдер:
15∙3 ..............................................................
Тест жұмысы Оқушының аты-жөні:............................
1. Бөлшектерді көбейтіңдер:
56∙57 .........................................................
2. Бөлшекті натурал санға көбейтіңдер:
29∙4 ...............................................................
3. Аралас санды натурал санға көбейтіңдер:
7 ∙225 ........................................................
4. Аралас сандарды көбейтіңдер:
116∙223 ...........................................................
Тест жұмысы Оқушының аты-жөні:............................
1. Бөлшектерді көбейтіңдер:
56∙57 .........................................................
2. Бөлшекті натурал санға көбейтіңдер:
29∙4 ...............................................................
3. Аралас санды натурал санға көбейтіңдер:
7 ∙225 ........................................................
4. Аралас сандарды көбейтіңдер:
116∙223 ...........................................................
5. Көбейтуді орындаңдар:
33 7∙513 .....................................................
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz