Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақ - жауап бойынша қорыту
ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы:Таным_______________________________________________________
Бөлімі: Математика ___________________________________________________________
Тақырыбы:_Есеп 8 - бет. _______________________________
Мақсаты:_ <<Есеп>> түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру, сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.
Қостілділік компонент:_есеп - задача, сұрақ - вопрос, жауап - ответ,
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың
іс -әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі. Балаларды түгендеп, оқу іс - әрекетке назарларын аудару. Шаттық шеңберін жасатып, бір - біріне деген жылы лебіздерін білдірту.
Шаттық шеңберін жасайды.
Ұйымдастыру -
іздестіру
1. Балаларды әліппе - дәптердің 8- бетіндегі тапсырмалармен таныстыру, суреттер бойынша жұмыс жүргізу. І - кезеңде балаларға есеп құрастыруды үйрету. ІІ - кезеңде балаларға есеп туралы жалпы түсінік береді, есептің шартын құрастырып, оған сұрақ қоюға үйретеді. Есеп құрылымымен танысады, есеп шартында кемінде 2 сан болады. Есеп шарттан, сұрақтан тұрады.Сосын есепті шешу керек, жауабын жазу керек.
2. Әліппе - дәптермен жұмыс.
№1 тапсырма. Есепті шығарамыз: Серікте 2 қонжық, 3 машина бар. Серікте барлығы неше ойыншық бар? Шешуі: 2+3 = 5 Жауабы: Серікте 5 ойыншық бар.
№2 тапсырма. Суреттер бойынша есептерді шығару, тиісті орындарға жауабын жапсырмалау: 3+3 =6, 5-1 = 4, 4+3 = 7, 4-1 =3
3. Сергіту сәті: Жаздық, жаздық, көп жаздық,
Шаршады біздің саусақтар.
Бір, екі, үш,
Демаламыз жинап күш.
№3 тапсырма. Дұрыс бояу үшін алдымен есептерді шығару керек, сосын бояту керек: 6-1= 5, 7-4= 3, 8-5= 3, 2+3= 5, 6-4= 2, 10-4= 6, 4+3=7, 1+4=5
№4 тапсырма. Саусақ қимылын дамытуға арналған, 3 мен 4 сандарын ұқыптап жазу.
Тәрбиешінің
көмегімен
балалар
барлық
тапсырмаларды орындайды
Рефлексивті - түзетушілік
4. Қорытындылау. Сұрақ - жауап бойынша
қорыту.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:_ <<Есеп>> түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру,
Қандай түсініктерді игерді: сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 3, 4 сандарын жазуда саусақ қимылын дамыту.__________________
Білім беру саласы:Таным_______________________________________________________
Бөлімі: Математика ___________________________________________________________
Тақырыбы:_Есеп 8 - бет. _______________________________
Мақсаты:_ <<Есеп>> түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру, сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.
Қостілділік компонент:_есеп - задача, сұрақ - вопрос, жауап - ответ,
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың
іс -әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі. Балаларды түгендеп, оқу іс - әрекетке назарларын аудару. Шаттық шеңберін жасатып, бір - біріне деген жылы лебіздерін білдірту.
Шаттық шеңберін жасайды.
Ұйымдастыру -
іздестіру
1. Балаларды әліппе - дәптердің 8- бетіндегі тапсырмалармен таныстыру, суреттер бойынша жұмыс жүргізу. І - кезеңде балаларға есеп құрастыруды үйрету. ІІ - кезеңде балаларға есеп туралы жалпы түсінік береді, есептің шартын құрастырып, оған сұрақ қоюға үйретеді. Есеп құрылымымен танысады, есеп шартында кемінде 2 сан болады. Есеп шарттан, сұрақтан тұрады.Сосын есепті шешу керек, жауабын жазу керек.
2. Әліппе - дәптермен жұмыс.
№1 тапсырма. Есепті шығарамыз: Серікте 2 қонжық, 3 машина бар. Серікте барлығы неше ойыншық бар? Шешуі: 2+3 = 5 Жауабы: Серікте 5 ойыншық бар.
№2 тапсырма. Суреттер бойынша есептерді шығару, тиісті орындарға жауабын жапсырмалау: 3+3 =6, 5-1 = 4, 4+3 = 7, 4-1 =3
3. Сергіту сәті: Жаздық, жаздық, көп жаздық,
Шаршады біздің саусақтар.
Бір, екі, үш,
Демаламыз жинап күш.
№3 тапсырма. Дұрыс бояу үшін алдымен есептерді шығару керек, сосын бояту керек: 6-1= 5, 7-4= 3, 8-5= 3, 2+3= 5, 6-4= 2, 10-4= 6, 4+3=7, 1+4=5
№4 тапсырма. Саусақ қимылын дамытуға арналған, 3 мен 4 сандарын ұқыптап жазу.
Тәрбиешінің
көмегімен
балалар
барлық
тапсырмаларды орындайды
Рефлексивті - түзетушілік
4. Қорытындылау. Сұрақ - жауап бойынша
қорыту.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:_ <<Есеп>> түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру,
Қандай түсініктерді игерді: сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 3, 4 сандарын жазуда саусақ қимылын дамыту.__________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz