Есеп тақырыбы бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы (Таным - Математика)

ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Математика

Тақырыбы:_ Есеп 8 - бет.

Мақсаты:_ «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру, сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.

Қостілділік компонент:_ есеп - задача, сұрақ - вопрос, жауап - ответ,

Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиеші әрекеті

Балалардың

іс -әрекеті

Іс - әрекет кезеңдері: Мотивациялық - қозғаушылық
Тәрбиеші әрекеті: Ұйымдастыру кезеңі. Балаларды түгендеп, оқу іс - әрекетке назарларын аудару. Шаттық шеңберін жасатып, бір - біріне деген жылы лебіздерін білдірту.
Балалардыңіс -әрекеті: Шаттық шеңберін жасайды.
Іс - әрекет кезеңдері:

Ұйымдастыру -

іздестіру

Тәрбиеші әрекеті:

1. Балаларды әліппе - дәптердің 8- бетіндегі тапсырмалармен таныстыру, суреттер бойынша жұмыс жүргізу. І - кезеңде балаларға есеп құрастыруды үйрету. ІІ - кезеңде балаларға есеп туралы жалпы түсінік береді, есептің шартын құрастырып, оған сұрақ қоюға үйретеді. Есеп құрылымымен танысады, есеп шартында кемінде 2 сан болады. Есеп шарттан, сұрақтан тұрады. Сосын есепті шешу керек, жауабын жазу керек.

2. Әліппе - дәптермен жұмыс.

№1 тапсырма. Есепті шығарамыз: Серікте 2 қонжық, 3 машина бар. Серікте барлығы неше ойыншық бар? Шешуі: 2+3 = 5 Жауабы: Серікте 5 ойыншық бар.

№2 тапсырма. Суреттер бойынша есептерді шығару, тиісті орындарға жауабын жапсырмалау: 3+3 =6, 5-1 = 4, 4+3 = 7, 4-1 =3

3. Сергіту сәті: Жаздық, жаздық, көп жаздық,

Шаршады біздің саусақтар.

Бір, екі, үш,

Демаламыз жинап күш.

№3 тапсырма. Дұрыс бояу үшін алдымен есептерді шығару керек, сосын бояту керек: 6-1= 5, 7-4= 3, 8-5= 3, 2+3= 5, 6-4= 2, 10-4= 6, 4+3=7, 1+4=5

№4 тапсырма . Саусақ қимылын дамытуға арналған, 3 мен 4 сандарын ұқыптап жазу.

Балалардыңіс -әрекеті:

Тәрбиешінің

көмегімен

балалар

барлық

тапсырмаларды орындайды

Іс - әрекет кезеңдері: Рефлексивті - түзетушілік
Тәрбиеші әрекеті:

4. Қорытындылау. Сұрақ - жауап бойынша

қорыту.

Балалардыңіс -әрекеті:

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:_ «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру,

Қандай түсініктерді игерді: сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 3, 4 сандарын жазуда саусақ қимылын дамыту.


Ұқсас жұмыстар
Жабайы аңдар тақырыбы бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күзгі бау-бақша: Таным (Экология) бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы (ІІ кіші топ)
Көктем тақырыбы бойынша тіл дамыту саласындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Ортаңғы топқа арналған Көктем келді тақырыбы бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Мектепалды даярлық тобының Түстер әлемі тақырыбы бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Х дыбысы мен әрпі бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Геометриялық пішіндер мен Күзгі ағаш бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Екі сараң қонжық ертегісі бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тіл дамыту бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы: Көңілді қыс
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы: Қазақ ұлттық музыкалық аспаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz