Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақ - жауап бойынша қорыту

ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы:Таным_______________________________________________________
Бөлімі: Математика ___________________________________________________________
Тақырыбы:_Есеп 8 - бет. _______________________________
Мақсаты:_ <<Есеп>> түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру, сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.
Қостілділік компонент:_есеп - задача, сұрақ - вопрос, жауап - ответ,

Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың
іс -әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі. Балаларды түгендеп, оқу іс - әрекетке назарларын аудару. Шаттық шеңберін жасатып, бір - біріне деген жылы лебіздерін білдірту.
Шаттық шеңберін жасайды.

Ұйымдастыру -
іздестіру

1. Балаларды әліппе - дәптердің 8- бетіндегі тапсырмалармен таныстыру, суреттер бойынша жұмыс жүргізу. І - кезеңде балаларға есеп құрастыруды үйрету. ІІ - кезеңде балаларға есеп туралы жалпы түсінік береді, есептің шартын құрастырып, оған сұрақ қоюға үйретеді. Есеп құрылымымен танысады, есеп шартында кемінде 2 сан болады. Есеп шарттан, сұрақтан тұрады.Сосын есепті шешу керек, жауабын жазу керек.

2. Әліппе - дәптермен жұмыс.
№1 тапсырма. Есепті шығарамыз: Серікте 2 қонжық, 3 машина бар. Серікте барлығы неше ойыншық бар? Шешуі: 2+3 = 5 Жауабы: Серікте 5 ойыншық бар.

№2 тапсырма. Суреттер бойынша есептерді шығару, тиісті орындарға жауабын жапсырмалау: 3+3 =6, 5-1 = 4, 4+3 = 7, 4-1 =3

3. Сергіту сәті: Жаздық, жаздық, көп жаздық,
Шаршады біздің саусақтар.
Бір, екі, үш,
Демаламыз жинап күш.

№3 тапсырма. Дұрыс бояу үшін алдымен есептерді шығару керек, сосын бояту керек: 6-1= 5, 7-4= 3, 8-5= 3, 2+3= 5, 6-4= 2, 10-4= 6, 4+3=7, 1+4=5

№4 тапсырма. Саусақ қимылын дамытуға арналған, 3 мен 4 сандарын ұқыптап жазу.

Тәрбиешінің
көмегімен
балалар
барлық
тапсырмаларды орындайды
Рефлексивті - түзетушілік
4. Қорытындылау. Сұрақ - жауап бойынша
қорыту.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:_ <<Есеп>> түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру,
Қандай түсініктерді игерді: сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 3, 4 сандарын жазуда саусақ қимылын дамыту.__________________

Ұқсас жұмыстар
«ас қорыту» тарауын қайталау
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы. 8 сынып
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Ас қорыту мүшелері
Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Өнер, білім бар жұрттар
Оқушылардан Пайдалы қазбалар тақырыбын сұрап қорыту
Кел тыңдайық ертегі
Ана тілі, 3 сынып
Пәндер