Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жаңа тақырыпты хабарлау

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: At the doctor`s.

Өткізілу күні: 16.01.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 7 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі

Тақырыбы
At the doctor`s.
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 7 Авторлары: Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева
Жалпы мақсаттар
Оқушылардың сөздік қорын көбейту, оларға әртүрлі аурулар мен оларды емдеу жолдары туралы түсінік беру, сөйлеу және жазу, ойлау дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылардың сөздік қоры көбейеді, оларға әртүрлі аурулар мен оларды емдеу жолдары туралы түсінік беріледі, сөйлеу және жазу, ойлау дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 7 сынып, тақырыпқа сәйкес жасақталған слайд, стикерлер, бағалау қағаздары.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.

Сабақтың барысы

кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(a dentist, a patient) сөздері жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
1. Ех 10 р-103 Writing.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
Who is this person? Оқушыларға дәрігер туралы анықтама сөздері беріледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.

Оқушылар тапсырманы орындап, анықтама дәрігерге байланысты екенін табады.
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады.
Мағынаны тану
Brainstorming. /5 минут/ ex1 p-103 Write when people do the following:
a) go to the dentist. Example: People take medicines when they are ill.
Мұғалім оқушыларға жазбаша жаттығу орындауға тапсырма береді.
Writing. /7 минут/ ex2 p-103 Complete the chart with an illness or a symptom.
Мұғалім оқушыларға жаттығуды жазбаша түрде орындауға тапсырма береді.
Talking. /5 минут / ex3 p-104 A consultation at the doctor`s usually consists of the following stages: 1. The doctor asks what`s wrong.
Мұғалім оқушыларға сөйлемдерді оқуға және аударуға тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Vocabulary. /5 минут /
to feel giddy- бас айналу, service- қызмет, to strip- шешіну, a waist-бел, to examine-тексеру , pulse- тамыр, a lung-өкпе, chest - кеуде, a blood pressure -қан қысымы, a prescription -рецепт, a pill- дәрі, a mixture- сұйықтық, chemist`s -дәріхана, to recover -айығу.
Мұғалім оқушыларға жаңа сөздерді көшіріп алуға тапсырма береді.
Reading and discussion. /7 минут/ Ex4 p-104.Read the text. Check the meanings of the new words in your dictionary.
Мұғалім оқушыларға мәтінді тізбектеп оқуға тапсырма береді.

Оқушылар жаттығуды жазбаша түрде дәптерлеріне орындайды.

Оқушылар жазбаша жаттығу орындайды.

Оқушылар сөйлемдерді оқиды, қазақ тіліне аударады.

Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.

Оқушылар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне көшіреді, бірнеше рет қайталап айтып, тілдерін жаттықтырады.

Оқушылар берілген мәтінді тізбек бойынша оқиды, ауызша қазақ тіліне аударады.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?
Не білдім?
Не үйренгім келеді?

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.

Бағалау
Қорытынды. /3 минут/
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. Ех 5 р-105 Writing.
2. Vocabulary. /to learn by heart/
Мұғалім оқушыларға 5-жаттығуды жазбаша түрде орындауға және жаңа сөздерді жаттауға тапсырма береді.

Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.

1-слайд
2-слайд

3-слайд
4-слайд

5-слайд

Сабақ барысынан көріністер:

Ұқсас жұмыстар
Хабарлау белгілері түрлері
Оқушының сабаққа
Жеке құрам бойынша құжаттар
Сынып оқушыларының сабаққа қатысын тексеру
Батыс Қазақстан. 9 сынып
Көрнекілік құралдар
Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту
Н. Сералиев Аңсау әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау
Материалық нүкте
Сабақтың барысы кезең
Пәндер