5-сыныпқа арналған Информатика пәнінің тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары (Компьютер тарауы)

"Қаралды"

Бірлестік жетекшісі

Тусупбекова А. Д

""2014ж.

"Келісемін"

Оқу ісінің меңгерушісі

Тлеуова Ш. Д

""2014ж.

"Бекітемін"

Мектеп директоры

Бралин А. С

""2014ж.

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.

Сыныбы : 5-сынып

Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.

Авторлары: Вьюшкова, Н. Параскун, Б. Әбенов

Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.

Пән мұғалімі: Тусупбекова А. Д.

Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара ықпалдастыра отырып, «Компьютер» тарауы бойынша компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан ойланатын тұлға дайындау

Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау, оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыны оқу процесіне тарту
Негізгі дерек көздер
№: Тақырып: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
№: 1/1
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену

- «компьютер» ұғымын, оның түрлерін білу

- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы пайдасы мен зиянын ажырату

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

сергіту сәті

«Сурет қиындылары

«Постер»

«Жұптас-ойлан-бөліс»

«Инсерт»

«Екі жұлдыз бір тілек»

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- компьютер ұғымы мен құрылғыларын біледі

- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді

- пайдасы мен зиянын ажыратады

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

дискрипторлар арқылы бағалау

«Бас бармақ»

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

топтық жұмыс

топтық әңгіме

пікірлесу

Негізгі дерек көздер:

-оқулық

эл. оқулық компьютер суреттер

интернет материалдары

№: Тақырып: Компьютер құрылымы
№: 2/2
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

-компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге дағдылану,

компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу

- құрылымның қызметтік түрлерін ажырату

-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

сергіту сәті

«Досымның қасиеті»

«Қобдишадағы магниттер

«Қызықты сұрақ»

«Өкіл»

«Инсерт»

«Бағалау парақшасы»

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;

- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;

- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып, пайдалана алады.

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

Дискрипторлар арқылы бағалау

смайликтер,

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

жұптық жұмыс;

зерттеушілік әңгіме;

практикалық тапсырма

Негізгі дерек көздер:

- оқулық

эл. оқулық компьютер

флипчарт

интербелсенді тақта

№: Тақырып: Компьютердің қосымша құрылғылары
№: 3/3
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену

- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана алу

- қосымша құрылғылардың қызметтік түрлерін ажырату

- қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сергіту сәті. «Серпілген топ»

«Өкіл»

«Постер»

«Адасқан әріптер»

«Сазды қобдиша»

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;

- қосымша құрылғыларының міндеттерін тәжірибеде қолдана алады

- құрылғыларды дұрыс қосып, пайдалана алады.

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

дискрипторлар арқылы бағалау,

смайликтер,

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

жұптық жұмыс;

топтық жұмыс;

практикалық тапсырма

Негізгі дерек көздер:

оқулық

эл. оқулық компьютер суреттер

интернет материалдары

флипчарт, маркерлер

№: Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
№: 4/4
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату

- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін меңгере отырып, программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу

- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап, бағалау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сергіту сәті

«Сүйкімді қонжық»

«Қытай қағазы»

«Джиксо»

«Постер»

«Кубизм»

"Алақан"

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін біледі;

- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;

- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

дискрипторлар арқылы бағалау,

өзін-өзі бағалау

жапондық бағалау,

мадақтау: «жарайсың!», «бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

топтық әңгіме тапсырмалар

жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

интербелсен

ді тақта

слайд

оқулық

компьютер суреттер

Интернет материалдары

Флипчарт, маркерлер


Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған информатика пәнінің орта мерзімді жоспары: дербес компьютер архитектурасы, операциялық жүйелер және ақпараттық қауіпсіздік
8-сыныпқа арналған информатика пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дербес компьютер архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары
5-сынып информатикасы: мәтіндік, сандық және дыбыстық ақпаратты өңдеуге арналған тізбектелген орта мерзімді сабақ жоспары
Тізбектелген сабақтардың орта мерзімді жоспары: ХХ ғасырдағы Қазақстан
Дербес компьютер сәулетінің заманауи даму бағыттары: 6-сыныпқа арналған информатика пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
Кембридж бағдарламасы бойынша 7-сыныпқа арналған информатика пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
5-сыныпқа арналған информатика пәнінің тақырыптық-күнтізбелік жоспары
Бағдарламалық идеяларды оқу тәжірибесіне енгізу: тізбектелген сабақтар топтамасы, жеті модуль және іс-әрекеттегі зерттеу
5-сыныпқа арналған информатика пәнінің бес апталық сабақ жоспары: техника қауіпсіздігі, ақпараттың түрлері мен өлшемдері және компьютер құрылғылары
5-сынып математика пәні І жартыжылдыққа арналған тізбектелген орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz