Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі

"Қаралды"
Бірлестік жетекшісі
Тусупбекова А. Д
""2014ж.
"Келісемін"
Оқу ісінің меңгерушісі
Тлеуова Ш. Д
""2014ж.
"Бекітемін"
Мектеп директоры
Бралин А. С
""2014ж.
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.
Сыныбы : 5-сынып
Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.
Авторлары: Вьюшкова, Н. Параскун, Б. Әбенов
Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
Пән мұғалімі: Тусупбекова А. Д.
Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара ықпалдастыра отырып, «Компьютер» тарауы бойынша компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан ойланатын тұлға дайындау
-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену
- «компьютер» ұғымын, оның түрлерін білу
- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы пайдасы мен зиянын ажырату
сергіту сәті
«Сурет қиындылары
«Постер»
«Жұптас-ойлан-бөліс»
«Инсерт»
«Екі жұлдыз бір тілек»
- компьютер ұғымы мен құрылғыларын біледі
- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді
- пайдасы мен зиянын ажыратады
дискрипторлар арқылы бағалау
«Бас бармақ»
Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
топтық жұмыс
топтық әңгіме
пікірлесу
-оқулық
эл. оқулық компьютер суреттер
интернет материалдары
-компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге дағдылану,
компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу
- құрылымның қызметтік түрлерін ажырату
-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану
сергіту сәті
«Досымның қасиеті»
«Қобдишадағы магниттер
«Қызықты сұрақ»
«Өкіл»
«Инсерт»
«Бағалау парақшасы»
- компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;
- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып, пайдалана алады.
Дискрипторлар арқылы бағалау
смайликтер,
Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
жұптық жұмыс;
зерттеушілік әңгіме;
практикалық тапсырма
- оқулық
эл. оқулық компьютер
флипчарт
интербелсенді тақта
Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену
- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана алу
- қосымша құрылғылардың қызметтік түрлерін ажырату
- қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау
Сергіту сәті. «Серпілген топ»
«Өкіл»
«Постер»
«Адасқан әріптер»
«Сазды қобдиша»
- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- қосымша құрылғыларының міндеттерін тәжірибеде қолдана алады
- құрылғыларды дұрыс қосып, пайдалана алады.
дискрипторлар арқылы бағалау,
смайликтер,
Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
жұптық жұмыс;
топтық жұмыс;
практикалық тапсырма
оқулық
эл. оқулық компьютер суреттер
интернет материалдары
флипчарт, маркерлер
-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін меңгере отырып, программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу
- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап, бағалау
Сергіту сәті
«Сүйкімді қонжық»
«Қытай қағазы»
«Джиксо»
«Постер»
«Кубизм»
"Алақан"
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін біледі;
- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;
- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді
дискрипторлар арқылы бағалау,
өзін-өзі бағалау
жапондық бағалау,
мадақтау: «жарайсың!», «бәрекелді!»
топтық әңгіме тапсырмалар
жеке жұмыс
интербелсен
ді тақта
слайд
оқулық
компьютер суреттер
Интернет материалдары
Флипчарт, маркерлер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz