Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі

"Қаралды"

Бірлестік жетекшісі

Тусупбекова А. Д

""2014ж.

"Келісемін"

Оқу ісінің меңгерушісі

Тлеуова Ш. Д

""2014ж.

"Бекітемін"

Мектеп директоры

Бралин А. С

""2014ж.

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.

Сыныбы : 5-сынып

Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.

Авторлары: Вьюшкова, Н. Параскун, Б. Әбенов

Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.

Пән мұғалімі: Тусупбекова А. Д.

Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара ықпалдастыра отырып, «Компьютер» тарауы бойынша компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан ойланатын тұлға дайындау

Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау, оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыны оқу процесіне тарту
Негізгі дерек көздер
№: Тақырып: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
№: 1/1
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену

- «компьютер» ұғымын, оның түрлерін білу

- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы пайдасы мен зиянын ажырату

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

сергіту сәті

«Сурет қиындылары

«Постер»

«Жұптас-ойлан-бөліс»

«Инсерт»

«Екі жұлдыз бір тілек»

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- компьютер ұғымы мен құрылғыларын біледі

- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді

- пайдасы мен зиянын ажыратады

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

дискрипторлар арқылы бағалау

«Бас бармақ»

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

топтық жұмыс

топтық әңгіме

пікірлесу

Негізгі дерек көздер:

-оқулық

эл. оқулық компьютер суреттер

интернет материалдары

№: Тақырып: Компьютер құрылымы
№: 2/2
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

-компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге дағдылану,

компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу

- құрылымның қызметтік түрлерін ажырату

-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

сергіту сәті

«Досымның қасиеті»

«Қобдишадағы магниттер

«Қызықты сұрақ»

«Өкіл»

«Инсерт»

«Бағалау парақшасы»

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;

- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;

- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып, пайдалана алады.

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

Дискрипторлар арқылы бағалау

смайликтер,

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

жұптық жұмыс;

зерттеушілік әңгіме;

практикалық тапсырма

Негізгі дерек көздер:

- оқулық

эл. оқулық компьютер

флипчарт

интербелсенді тақта

№: Тақырып: Компьютердің қосымша құрылғылары
№: 3/3
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену

- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана алу

- қосымша құрылғылардың қызметтік түрлерін ажырату

- қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сергіту сәті. «Серпілген топ»

«Өкіл»

«Постер»

«Адасқан әріптер»

«Сазды қобдиша»

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;

- қосымша құрылғыларының міндеттерін тәжірибеде қолдана алады

- құрылғыларды дұрыс қосып, пайдалана алады.

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

дискрипторлар арқылы бағалау,

смайликтер,

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

жұптық жұмыс;

топтық жұмыс;

практикалық тапсырма

Негізгі дерек көздер:

оқулық

эл. оқулық компьютер суреттер

интернет материалдары

флипчарт, маркерлер

№: Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
№: 4/4
Оқып-үйренудің негізгі мақсат, міндеттері:

-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату

- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін меңгере отырып, программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу

- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап, бағалау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сергіту сәті

«Сүйкімді қонжық»

«Қытай қағазы»

«Джиксо»

«Постер»

«Кубизм»

"Алақан"

Оқып-үйренудің нәтижесі:

- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін біледі;

- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;

- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді

Бағалау, оқыту үшін бағалау:

дискрипторлар арқылы бағалау,

өзін-өзі бағалау

жапондық бағалау,

мадақтау: «жарайсың!», «бәрекелді!»

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту:

топтық әңгіме тапсырмалар

жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

интербелсен

ді тақта

слайд

оқулық

компьютер суреттер

Интернет материалдары

Флипчарт, маркерлер


Ұқсас жұмыстар
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Программалық жабдықтама
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Ақпараттың қасиеттері
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Пернелер тобы
Көзге арналған жаттығулар. Оқушыларды бағалау
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Операциялық жүйелердің жіктелуі және функциялары
Базалық деңгей
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz