Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
"Қаралды"
Бірлестік жетекшісі
Тусупбекова А.Д
_________________
"____"______2014ж.
"Келісемін"
Оқу ісінің меңгерушісі
Тлеуова Ш.Д
___________________
"____"________2014ж.
"Бекітемін"
Мектеп директоры
Бралин А.С
_________________
"______"____2014ж.
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.
Сыныбы: 5-сынып
Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.
Авторлары: Вьюшкова, Н.Параскун, Б. Әбенов
Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
Пән мұғалімі:Тусупбекова А.Д.
Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара ықпалдастыра отырып, <<Компьютер>> тарауы бойынша компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан ойланатын тұлға дайындау
№
Оқып-үйренудің негізгі мақсат,міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау, оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыны оқу процесіне тарту
Негізгі дерек көздер
Тақырып: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
1/1
-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену
- <<компьютер>> ұғымын, оның түрлерін білу
- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы пайдасы мен зиянын ажырату
сергіту сәті
<<Сурет қиындылары
<<Постер>>
<<Жұптас-ойлан-бөліс>>
<<Инсерт>>
<<Екі жұлдыз бір тілек>>
- компьютер ұғымы мен құрылғыларын біледі
- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді
- пайдасы мен зиянын ажыратады
дискрипторлар арқылы бағалау
<<Бас бармақ>>
Мадақтау: <<Жарайсың!>>, <<Бәрекелді!>>
топтық жұмыс
топтық әңгіме
пікірлесу
-оқулық
эл. оқулық компьютер суреттер
интернет материалдары
Тақырып: Компьютер құрылымы
2/2
-компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге дағдылану ,
компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу
- құрылымның қызметтік түрлерін ажырату
-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану
сергіту сәті
<<Досымның қасиеті>>
<<Қобдишадағы магниттер
<<Қызықты сұрақ>>
<<Өкіл>>
<<Инсерт>>
<<Бағалау парақшасы>>
- компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;
- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып , пайдалана алады.
Дискрипторлар арқылы бағалау
смайликтер,
Мадақтау: <<Жарайсың!>>, <<Бәрекелді!>>
жұптық жұмыс;
зерттеушілік әңгіме;
практикалық тапсырма
- оқулық
эл. оқулық компьютер
флипчарт
интербелсенді тақта
Тақырып: Компьютердің қосымша құрылғылары
3/3
Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену
- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана алу
- қосымша құрылғылардың қызметтік түрлерін ажырату
- қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау
Сергіту сәті. <<Серпілген топ>>
<<Өкіл>>
<<Постер>>
<<Адасқан әріптер>>
<<Сазды қобдиша>>
- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- қосымша құрылғыларының міндеттерін тәжірибеде қолдана алады
- құрылғыларды дұрыс қосып, пайдалана алады.
дискрипторлар арқылы бағалау,
смайликтер,
Мадақтау: <<Жарайсың!>>, <<Бәрекелді!>>
жұптық жұмыс;
топтық жұмыс;
практикалық тапсырма
оқулық
эл. оқулық компьютер суреттер
интернет материалдары
флипчарт, маркерлер
Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
4/4
-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін меңгере отырып,программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу
- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап,бағалау
Сергіту сәті
<<Сүйкімді қонжық>>
<<Қытай қағазы>>
<<Джиксо>>
<<Постер>>
<<Кубизм>>
"Алақан"
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін біледі;
- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;
- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді
дискрипторлар арқылы бағалау,
өзін-өзі бағалау
жапондық бағалау,
мадақтау: <<жарайсың!>>, <<бәрекелді!>>
топтық әңгіме тапсырмалар
жеке жұмыс
интербелсен
ді тақта
слайд
оқулық
компьютер суреттер
Интернет материалдары
Флипчарт, маркерлер
Бірлестік жетекшісі
Тусупбекова А.Д
_________________
"____"______2014ж.
"Келісемін"
Оқу ісінің меңгерушісі
Тлеуова Ш.Д
___________________
"____"________2014ж.
"Бекітемін"
Мектеп директоры
Бралин А.С
_________________
"______"____2014ж.
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.
Сыныбы: 5-сынып
Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.
Авторлары: Вьюшкова, Н.Параскун, Б. Әбенов
Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
Пән мұғалімі:Тусупбекова А.Д.
Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара ықпалдастыра отырып, <<Компьютер>> тарауы бойынша компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан ойланатын тұлға дайындау
№
Оқып-үйренудің негізгі мақсат,міндеттері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау, оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыны оқу процесіне тарту
Негізгі дерек көздер
Тақырып: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
1/1
-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену
- <<компьютер>> ұғымын, оның түрлерін білу
- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы пайдасы мен зиянын ажырату
сергіту сәті
<<Сурет қиындылары
<<Постер>>
<<Жұптас-ойлан-бөліс>>
<<Инсерт>>
<<Екі жұлдыз бір тілек>>
- компьютер ұғымы мен құрылғыларын біледі
- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді
- пайдасы мен зиянын ажыратады
дискрипторлар арқылы бағалау
<<Бас бармақ>>
Мадақтау: <<Жарайсың!>>, <<Бәрекелді!>>
топтық жұмыс
топтық әңгіме
пікірлесу
-оқулық
эл. оқулық компьютер суреттер
интернет материалдары
Тақырып: Компьютер құрылымы
2/2
-компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге дағдылану ,
компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу
- құрылымның қызметтік түрлерін ажырату
-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану
сергіту сәті
<<Досымның қасиеті>>
<<Қобдишадағы магниттер
<<Қызықты сұрақ>>
<<Өкіл>>
<<Инсерт>>
<<Бағалау парақшасы>>
- компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;
- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып , пайдалана алады.
Дискрипторлар арқылы бағалау
смайликтер,
Мадақтау: <<Жарайсың!>>, <<Бәрекелді!>>
жұптық жұмыс;
зерттеушілік әңгіме;
практикалық тапсырма
- оқулық
эл. оқулық компьютер
флипчарт
интербелсенді тақта
Тақырып: Компьютердің қосымша құрылғылары
3/3
Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену
- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана алу
- қосымша құрылғылардың қызметтік түрлерін ажырату
- қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау
Сергіту сәті. <<Серпілген топ>>
<<Өкіл>>
<<Постер>>
<<Адасқан әріптер>>
<<Сазды қобдиша>>
- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- қосымша құрылғыларының міндеттерін тәжірибеде қолдана алады
- құрылғыларды дұрыс қосып, пайдалана алады.
дискрипторлар арқылы бағалау,
смайликтер,
Мадақтау: <<Жарайсың!>>, <<Бәрекелді!>>
жұптық жұмыс;
топтық жұмыс;
практикалық тапсырма
оқулық
эл. оқулық компьютер суреттер
интернет материалдары
флипчарт, маркерлер
Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
4/4
-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін меңгере отырып,программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу
- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап,бағалау
Сергіту сәті
<<Сүйкімді қонжық>>
<<Қытай қағазы>>
<<Джиксо>>
<<Постер>>
<<Кубизм>>
"Алақан"
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін біледі;
- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;
- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді
дискрипторлар арқылы бағалау,
өзін-өзі бағалау
жапондық бағалау,
мадақтау: <<жарайсың!>>, <<бәрекелді!>>
топтық әңгіме тапсырмалар
жеке жұмыс
интербелсен
ді тақта
слайд
оқулық
компьютер суреттер
Интернет материалдары
Флипчарт, маркерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz