6-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы: жылдық ұзақ мерзімді жоспар (68 сағат, аптасына 2 сабақ)

Ұзақ мерзімдік жоспар 6-сынып Қазақстан тарихы Жылдық

( жылына - 68, аптасына - 2 рет)

Авторы: Т. С. Садықов, Ә. Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев.

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 3. 09
№: «Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар» (9 сағат)
№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Алғашқы адамдардың пайда болуы.

Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Галереяны шарлау.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 5. 09
№: 3
Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі адамдардың іс-әрекеті.

Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы мәлімет алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 10. 09
№: 4
Сабақтың тақырыбы:

Алғашқы адамдардың өмірі. Еңбек құралдарын жетілдіру .

Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Постер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 12. 09
№: 5
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит) .

Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Кластер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 17. 09
№: 6
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары.

Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Атаулар кестесі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 19. 09
№: 7
Сабақтың тақырыбы:

Рулық қауымның шығуы.

Рулық қауымның шығуы туралы айта отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Т кестесі.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар рулық қауымның пайда болуымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 24. 09
№: 8
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан территориясындағы орта тас дәуірінде (мезолит)

Орта тас ғасырылын ерекшеліктері, қоғамдағы өзгерістер туралы айта сызба түрінде түсіндіре отытып, оқушылардың білімдерін жетілдіру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Алты қалпақ.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар орта тас дәуірі туралы біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 26. 09
№: 9
Сабақтың тақырыбы:

Мезолит дәуіріндегі табиғи-климаттықөзгерістер

Мезолит дәуіріндегі адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістермен таныстыру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Болжау стратегиясы.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мезолит дәуіріндегі өзгерістерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 1. 10
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар бөлімін қайталау.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі: 3. 10
№: Егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуы, еңбек бөлінісі (9 сағат)
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Мезолит дәуіріндегі алғашқы адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістер
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі: 8. 10
№: 12
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан территориясындағы жаңа тас дәуірінде (неолит) .

Жаңа тас ғасыры, яғни неолит дәуірі туралы, оның ең үлкен жаңалығы туралы айта отырып, белсенді, білімді, бәсекеге барынша қабілетті патриот тәрбиелеу

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ерте, орта, жаңа тас дәуіріндегі өзгеоістердің айырмашылығын түсінеді. Салыстырып талдайды. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 10. 10
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Қыш өндіру кәсібінің пайда болуы(қыш ыдыстар дәуірі) Қыш өндіру кәсібінің пайда болу тарихымен таныстыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

5 сұрақ

БЖӘ

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушыларқыш өндіру кәсібі туралы білім алады. . Топпен жұмыс жасап үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 15. 10
№: 14
Сабақтың тақырыбы:

Неолит ескерткіштері.

. Неолит ескерткіштері туралы түсініктер беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар неолит ескерткіштерімен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 17. 10
№: 15
Сабақтың тақырыбы:

. Мыс- тас ғасыры (энеолит) .

Еңбек құралдарының жетілуі, адамдардың мысты игере бастауы, оның тас дәуірінен ерекшелігі, хронологиясы туралы айта отырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Бестармақ

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мысты тас дәуірі туралы біледі. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 22. 10
№: 16
Сабақтың тақырыбы:

Энеолит дәуіріндегі еңбек құралдарын жетілдіру қоғамдық еңбек бөлінісі.

Энеолит дәуірінің басты ескерткіштерімен таныстыра отырып, Ботай тұрағы туралы мәліметтер беру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Жарнама

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Энеолит дәуірінің ескерткіштерін біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 24. 10
№: 17
Сабақтың тақырыбы:

Алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы ой-пікірлері (әлем туралы аңыздар) .

Алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы түсініктері, діни көзқарастарын оқып білу.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану

Венн диаграммасы

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы ой пікірлерімен танысады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 29. 10
№: 18
Сабақтың тақырыбы:

«Пұтқа табынушылық».

«пұтқа табынушылық», құдай мен рухқа сену, өнердің тууы, тастағы суреттері туралы мәліметтер беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Инсерт кестесі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жаңа технолгиялармен, тастағы суреттермен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 31. 10
№: ІІ - тоқсан
№: Қола дәуіріндегі Қазақстан (7 сағат)
№: 19
Сабақтың тақырыбы:

Дәуірдің негізгі сипаты.

Жалпы адамзат баласының даму тарихында ерекше орын алатын қола дәуірінің ерекшелігі, бұл дәуірде жасалынған еңбек құралдар туралы мағлұматтар беру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Постер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Қола дәурі туралы түсініктерін дамытады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 12. 11
№: 20
Сабақтың тақырыбы:

Андрон мәдениеті.

Андрон тайпалары туралы егжей-тегжейлі түсіндіре отырып, білімді, білікті азамат тәрбиелеу

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар андрон мәдениеті туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 14. 11
№: 21
Сабақтың тақырыбы:

Беғазы-Дәндібай мәдениеті.

Беғазы-Дәндібай мәдениеті, зергерлік өнер, сонымен қоса Ә. Х. Марғұланның зерттеулерін айта отырып, білімділікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Мнемоника

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Беғазы-Дәндібай мәдениетімен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 19. 11
№: 22
Сабақтың тақырыбы:

Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы .

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Жарнама

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар андоновтықтардың шаруашылығы мен тұрмысы уралы мәлімет алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 21. 11
№: 23
Сабақтың тақырыбы:

Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірі.

Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірімен таныстыру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Үш қадамды әрекет

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар қола дәуіріндегі адамдардың өміріндегі өзгерістерді біледі. Топпен жұмыс жасап үйренеді. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 26. 11
№: 24
Сабақтың тақырыбы:

Қоғамдық құрылысы. Жеке меншіктің пайда болуы.

Қола дәурінің қоғамдық құрылысы мен жеке меншіктің шығуы туралы білімдерін кеңейту.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Аквариум

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жеке меншік туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 28. 11
№: 25
Сабақтың тақырыбы:

Ұқсас жұмыстар
2015-2016 оқу жылы үшін 6 «А» сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары - жылдық 68 сағат (аптасына 2 сағат)
10-сынып геометриясы (жаратылыстану-математикалық бағыт) - жылдық тақырыптық-күнтізбелік жоспар (аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат)
6-7 сыныптарға арналған ағылшын тілі бойынша орта мерзімді оқу жоспары (68 сағат, аптасына 2 сағат)
10-сынып қазақ әдебиеті: жаратылыстану-математикалық бағыттағы жылдық оқу жоспары (68 сағат, аптасына 2 сағат)
3-сыныпқа арналған дене шынықтыру пәнінің күнтізбелік тақырыптық жоспары (аптасына 2 сағат, оқу жылына 68 сағат)
6-сынып математикасының жылдық күнтізбелік жоспары (204 сағат, аптасына 6 сағат)
7-сыныптың Қазақстан тарихы пәніне арналған ұзақ мерзімді жоспары (68 сағат), Алимова Гүлзира Мұратбайқызы, №114 орта мектеп, Қаракеткен ауылы, Жалағаш ауданы, Қызылорда облысы
2014 ж. 6-сыныпқа арналған Қазақ әдебиеті пәнінің орта мерзімді сабақ жоспары (68 сағат)
6-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары (68 сабақ, апталық 2 сағат)
6-сыныпқа арналған ұзақ мерзімді жоспар: Ақпаратты ұсыну - Ақпаратты шифрлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz