Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері

Ұзақ мерзімдік жоспар 6-сынып Қазақстан тарихы Жылдық

( жылына - 68, аптасына - 2 рет)

Авторы: Т. С. Садықов, Ә. Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев.

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 3. 09
№: «Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар» (9 сағат)
№: 2
Сабақтың тақырыбы:

Алғашқы адамдардың пайда болуы.

Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Галереяны шарлау.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 5. 09
№: 3
Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі адамдардың іс-әрекеті.

Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы мәлімет алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 10. 09
№: 4
Сабақтың тақырыбы:

Алғашқы адамдардың өмірі. Еңбек құралдарын жетілдіру .

Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Постер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 12. 09
№: 5
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит) .

Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Кластер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 17. 09
№: 6
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары.

Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Атаулар кестесі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 19. 09
№: 7
Сабақтың тақырыбы:

Рулық қауымның шығуы.

Рулық қауымның шығуы туралы айта отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Т кестесі.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар рулық қауымның пайда болуымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 24. 09
№: 8
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан территориясындағы орта тас дәуірінде (мезолит)

Орта тас ғасырылын ерекшеліктері, қоғамдағы өзгерістер туралы айта сызба түрінде түсіндіре отытып, оқушылардың білімдерін жетілдіру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Алты қалпақ.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар орта тас дәуірі туралы біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 26. 09
№: 9
Сабақтың тақырыбы:

Мезолит дәуіріндегі табиғи-климаттықөзгерістер

Мезолит дәуіріндегі адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістермен таныстыру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Болжау стратегиясы.

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мезолит дәуіріндегі өзгерістерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 1. 10
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар бөлімін қайталау.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі: 3. 10
№: Егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуы, еңбек бөлінісі (9 сағат)
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Мезолит дәуіріндегі алғашқы адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістер
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі: 8. 10
№: 12
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан территориясындағы жаңа тас дәуірінде (неолит) .

Жаңа тас ғасыры, яғни неолит дәуірі туралы, оның ең үлкен жаңалығы туралы айта отырып, белсенді, білімді, бәсекеге барынша қабілетті патриот тәрбиелеу

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ерте, орта, жаңа тас дәуіріндегі өзгеоістердің айырмашылығын түсінеді. Салыстырып талдайды. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 10. 10
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Қыш өндіру кәсібінің пайда болуы(қыш ыдыстар дәуірі) Қыш өндіру кәсібінің пайда болу тарихымен таныстыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

5 сұрақ

БЖӘ

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушыларқыш өндіру кәсібі туралы білім алады. . Топпен жұмыс жасап үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 15. 10
№: 14
Сабақтың тақырыбы:

Неолит ескерткіштері.

. Неолит ескерткіштері туралы түсініктер беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар неолит ескерткіштерімен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 17. 10
№: 15
Сабақтың тақырыбы:

. Мыс- тас ғасыры (энеолит) .

Еңбек құралдарының жетілуі, адамдардың мысты игере бастауы, оның тас дәуірінен ерекшелігі, хронологиясы туралы айта отырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Бестармақ

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мысты тас дәуірі туралы біледі. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 22. 10
№: 16
Сабақтың тақырыбы:

Энеолит дәуіріндегі еңбек құралдарын жетілдіру қоғамдық еңбек бөлінісі.

Энеолит дәуірінің басты ескерткіштерімен таныстыра отырып, Ботай тұрағы туралы мәліметтер беру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Жарнама

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Энеолит дәуірінің ескерткіштерін біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 24. 10
№: 17
Сабақтың тақырыбы:

Алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы ой-пікірлері (әлем туралы аңыздар) .

Алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы түсініктері, діни көзқарастарын оқып білу.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану

Венн диаграммасы

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы ой пікірлерімен танысады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 29. 10
№: 18
Сабақтың тақырыбы:

«Пұтқа табынушылық».

«пұтқа табынушылық», құдай мен рухқа сену, өнердің тууы, тастағы суреттері туралы мәліметтер беру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Инсерт кестесі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жаңа технолгиялармен, тастағы суреттермен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 31. 10
№: ІІ - тоқсан
№: Қола дәуіріндегі Қазақстан (7 сағат)
№: 19
Сабақтың тақырыбы:

Дәуірдің негізгі сипаты.

Жалпы адамзат баласының даму тарихында ерекше орын алатын қола дәуірінің ерекшелігі, бұл дәуірде жасалынған еңбек құралдар туралы мағлұматтар беру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Постер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Қола дәурі туралы түсініктерін дамытады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 12. 11
№: 20
Сабақтың тақырыбы:

Андрон мәдениеті.

Андрон тайпалары туралы егжей-тегжейлі түсіндіре отырып, білімді, білікті азамат тәрбиелеу

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар андрон мәдениеті туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 14. 11
№: 21
Сабақтың тақырыбы:

Беғазы-Дәндібай мәдениеті.

Беғазы-Дәндібай мәдениеті, зергерлік өнер, сонымен қоса Ә. Х. Марғұланның зерттеулерін айта отырып, білімділікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Мнемоника

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Беғазы-Дәндібай мәдениетімен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 19. 11
№: 22
Сабақтың тақырыбы:

Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы .

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Жарнама

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар андоновтықтардың шаруашылығы мен тұрмысы уралы мәлімет алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 21. 11
№: 23
Сабақтың тақырыбы:

Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірі.

Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірімен таныстыру.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Үш қадамды әрекет

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар қола дәуіріндегі адамдардың өміріндегі өзгерістерді біледі. Топпен жұмыс жасап үйренеді. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 26. 11
№: 24
Сабақтың тақырыбы:

Қоғамдық құрылысы. Жеке меншіктің пайда болуы.

Қола дәурінің қоғамдық құрылысы мен жеке меншіктің шығуы туралы білімдерін кеңейту.

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Аквариум

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жеке меншік туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 28. 11
№: 25
Сабақтың тақырыбы:

Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
«Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» Көшпелі мал шаруашылығы
Қазақ хандығының әлсіреуі
Қола дәуірінің негізгі сипаты
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Сақтар
Қола дәуіріндегі Қазақстан жайлы ақпарат
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде
Соңғы тас дәуірі
Қазақстанда көшпелі өркениеттің пайда болуы және оның дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz