№
Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№:
1
Сабақтың тақырыбы:
Кіріспе.
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
3. 09
№:
«Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар» (9 сағат)
№:
2
Сабақтың тақырыбы:
Алғашқы адамдардың пайда болуы.
Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Галереяны шарлау.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
5. 09
№:
3
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі адамдардың іс-әрекеті.
Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы мәлімет алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
10. 09
№:
4
Сабақтың тақырыбы:
Алғашқы адамдардың өмірі. Еңбек құралдарын жетілдіру
.
Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Постер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
12. 09
№:
5
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит) .
Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Кластер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
17. 09
№:
6
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары.
Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Атаулар кестесі
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
19. 09
№:
7
Сабақтың тақырыбы:
Рулық қауымның шығуы.
Рулық қауымның шығуы туралы айта отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
Т кестесі.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар рулық қауымның пайда болуымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
24. 09
№:
8
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан территориясындағы орта тас дәуірінде (мезолит)
Орта тас ғасырылын ерекшеліктері, қоғамдағы өзгерістер туралы айта сызба түрінде түсіндіре отытып, оқушылардың білімдерін жетілдіру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Алты қалпақ.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар орта тас дәуірі туралы біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
26. 09
№:
9
Сабақтың тақырыбы:
Мезолит дәуіріндегі табиғи-климаттықөзгерістер
Мезолит дәуіріндегі адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістермен таныстыру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Болжау стратегиясы.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар мезолит дәуіріндегі өзгерістерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
1. 10
№:
10
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар бөлімін қайталау.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі:
3. 10
№:
Егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуы, еңбек бөлінісі (9 сағат)
№:
11
Сабақтың тақырыбы:
Мезолит дәуіріндегі алғашқы адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістер
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Мерзімі:
8. 10
№:
12
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан территориясындағы жаңа тас дәуірінде (неолит) .
Жаңа тас ғасыры, яғни неолит дәуірі туралы, оның ең үлкен жаңалығы туралы айта отырып, белсенді, білімді, бәсекеге барынша қабілетті патриот тәрбиелеу
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар ерте, орта, жаңа тас дәуіріндегі өзгеоістердің айырмашылығын түсінеді. Салыстырып талдайды. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
10. 10
№:
13
Сабақтың тақырыбы:
Қыш өндіру кәсібінің пайда болуы(қыш ыдыстар дәуірі)
Қыш өндіру кәсібінің пайда болу тарихымен таныстыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
5 сұрақ
БЖӘ
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушыларқыш өндіру кәсібі туралы білім алады. . Топпен жұмыс жасап үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
15. 10
№:
14
Сабақтың тақырыбы:
Неолит ескерткіштері.
. Неолит ескерткіштері туралы түсініктер беру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
Қос жазба күнделігі
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар неолит ескерткіштерімен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
17. 10
№:
15
Сабақтың тақырыбы:
.
Мыс- тас ғасыры (энеолит) .
Еңбек құралдарының жетілуі, адамдардың мысты игере бастауы, оның тас дәуірінен ерекшелігі, хронологиясы туралы айта отырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Бестармақ
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар мысты тас дәуірі туралы біледі. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
22. 10
№:
16
Сабақтың тақырыбы:
Энеолит дәуіріндегі еңбек құралдарын жетілдіру қоғамдық еңбек бөлінісі.
Энеолит дәуірінің басты ескерткіштерімен таныстыра отырып, Ботай тұрағы туралы мәліметтер беру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Жарнама
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Энеолит дәуірінің ескерткіштерін біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
24. 10
№:
17
Сабақтың тақырыбы:
Алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы ой-пікірлері (әлем туралы аңыздар) .
Алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы түсініктері, діни көзқарастарын оқып білу.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Венн диаграммасы
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар алғашқы адамдардың қоршаған орта туралы ой пікірлерімен танысады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
29. 10
№:
18
Сабақтың тақырыбы:
«Пұтқа табынушылық».
«пұтқа табынушылық», құдай мен рухқа сену, өнердің тууы, тастағы суреттері туралы мәліметтер беру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Инсерт кестесі
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар жаңа технолгиялармен, тастағы суреттермен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
31. 10
№:
Қола дәуіріндегі Қазақстан (7 сағат)
№:
19
Сабақтың тақырыбы:
Дәуірдің негізгі сипаты.
Жалпы адамзат баласының даму тарихында ерекше орын алатын қола дәуірінің ерекшелігі, бұл дәуірде жасалынған еңбек құралдар туралы мағлұматтар беру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Постер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Қола дәурі туралы түсініктерін дамытады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
12. 11
№:
20
Сабақтың тақырыбы:
Андрон мәдениеті.
Андрон тайпалары туралы егжей-тегжейлі түсіндіре отырып, білімді, білікті азамат тәрбиелеу
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар андрон мәдениеті туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
14. 11
№:
21
Сабақтың тақырыбы:
Беғазы-Дәндібай мәдениеті.
Беғазы-Дәндібай мәдениеті, зергерлік өнер, сонымен қоса Ә. Х. Марғұланның зерттеулерін айта отырып, білімділікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Мнемоника
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Беғазы-Дәндібай мәдениетімен танысады. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
19. 11
№:
22
Сабақтың тақырыбы:
Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы
.
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
Жарнама
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар андоновтықтардың шаруашылығы мен тұрмысы уралы мәлімет алады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
21. 11
№:
23
Сабақтың тақырыбы:
Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірі.
Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірімен таныстыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Үш қадамды әрекет
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар қола дәуіріндегі адамдардың өміріндегі өзгерістерді біледі. Топпен жұмыс жасап үйренеді. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
26. 11
№:
24
Сабақтың тақырыбы:
Қоғамдық құрылысы. Жеке меншіктің пайда болуы.
Қола дәурінің қоғамдық құрылысы мен жеке меншіктің шығуы туралы білімдерін кеңейту.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Аквариум
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар жеке меншік туралы түсініктері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі:
28. 11