Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өсімдік жасушасының қабырғасы

7-сыныпқа арналған биология пәнінен олимпиада тапсырмалары.
І . Теориялық тур

№1 тапсырма. 15 сұрақтың әрбіреуінде 4 жауап нұсқасы ұсынылған. Әрбір сұраққа ең толық әрі дұрыс деп санаған тек бір ғана жауапты таңдаңыз. Жоғарғы ұпай- 15 ұпай (әр сұрақ 1 ұпай ) .

1. Бактерияларды зерттейтін ғылым
А) Зоология
В) Микробиология
С) Альгология
Д) Микология
Е) Бриология
2. Ғылыми аты << қант саңырауқұлағы>>
А) Мукор
В) Пеницилл
С) Аспергилл
Д) Ашытқы
Е) Ақ зең

3. Нағыз ауа тазалығының индикаторы
А) Мүк
В) Бактерия
С) Балдыр
Д) Қына
Е) Плаун

4. Жүйенің ең кіші бірлігі
А) Тұқымдас
В) Бөлім
С) Қатар
Д) Туыс
Е) Түр
5. Басқа ағзадағы дайын органикалық заттармен қоректену қандай қоректену әдісі деп аталады?
А)Сапрофитті
В)Паразитті
С)Фотосинтез
Д)Симбиоз
Е)Архебактериялар

6. Хлоропластар қай жасушада болады:
А) Құлпынай жапырағында
В) Құлпынайдың тамырында
С) Бақаның терісінде
Д) Оба ауруын туғызатын бактерияда
Е) Гидраның эктодермасында

7. Кәдімгі аршаның басқаша атауы.
А) Екі үйлі.
В) Бүржидек.
С) Бірүйлі.
Д) Сүректі.
Е) Қылша.
8. Күріш гүлінің формуласы.
А) Гс5 А5 Ж6.
В) Гс5 А2 Ж4.
С) Т4 К2 А5Ж5.
Д) Гс2 А3+3Ж(3).
Е) Т0 К5 А3 Ж2.

9. Жасуша қабықшасының жұқарған жері
А) Вакуоль
В) Мембрана
С) Жасунық
Д) Саңылау
Е) Лептесік

10. Тұқымы су арқылы таралатын өсімдіктер.
А) Қайың, терек, шаған.
В) Сүйелшөп, айдаршөп, шегіргүл.
С) Шетен, долана, шие.
Д) Қамыс, қияқ, жалбыз.
Е) Қараған, жауқазын, бөрібұршақ.

11. Сағатына амебаның ең жоғары шапшаңдығы .
А) 2см.
В) 1 см.
С) 4см.
Д) 3 см.
Е) 5 см.
12. Дыбыс тербелісін сезгіш ішекқуысты.
А) Актиния.
В) Обелия.
С) Гидра.
Д) Цианеа.
Е) Медуза.

13. Паразиттік тіршілікке бейімделген құрт ішекке қармақшасымен және сорғыштарымен жармасып алаттын жәндік:
А) Бауырсорғыш.
В) Сиыр цепені.
С) Ақсұлама.
Д) Ішексорғыш.
Е) Қылқұрт.

14. Ұлудың ас қорыту жүйесінде шұбалшаңмен салыстырғанда пайда болған жаңа мүше:
A) Бауыр.
B) Тіссіз жұмсақ тіл.
C) Көмей.
D) Ауыз қуысы.
E) Ішек.

15. Жануарлардың қолдан шығарылған түрі:
А) Сұрыптау.
В) Қолтұқым.
С) Іріктеме.
D) Жинаушы кезең.
Е) Селекция.

ІІ . Практикалық тур
№2 тапсырма .Көп нүктенің орнына тиісті терминдерді қойып, жазыңыздар.
1. Өсімдік жасушасының қабырғасы .....тұрады
2. Өсімдіктегі су булану және тыныс алу үдерістері жапырақтың арнайы құрылымы ....арқылы жүреді.
3. Жарық энергиясының қатысуымен өсімдікте органикалық заттардың түзілу үдерісі.... деп аталады.
4. Жыныс жасушаларын .. деп атайды .
5. Жапырағы мен бүршігі бар бұтақтанбаған жас сабақ....
1
2
3
4
5

№3 тапсырма. Берілген сөйлемдердің биологиялық мәнінің дұрысына <<иә>>, дұрыс емесіне <<жоқ>> деп жауап беріңіздер
1. Тек түзуші ұлпаның жасушалары ғана бөлінуге қабілетті.

2. Кіндік тамыр жүйесінде негізгі тамыр болмайды.

3. Камбий жасушаларының бөлінуінен ағаш діңі жуандап өседі

4. Түр саны ең көп өсімдіктерге күрделігүлді тұқымдастар жатады.

5. Зигота - ұрықтанбаған жұмыртқа жасушасы

№4 тапсырма. Биологиялық мәнін түсіндіріңіз.
18 ғасырда ағылшын ғалымы Д.Пристли мынадай тәжірибе жасады. Ол екі бірдей шыны банканы алды да, біреуіне тышқанды ал, екіншісіне тышқан мен бөлме өсімдігін салып,екеуінің де бетін жауып қойды. Бірнеше сағаттардан кейін бірінші шыныдағы тышқан өліп қалады да, ал екінші шыныдағы тышқан тірі қалады. Себебін түсіндіріңіз.
№5 тапсырма . Терминдерге анықтама беріңіз:
1.Циста

2.Регенерация

3.Пелликула

4.Сфагнум

5.Хроматофор

Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясында ...........................................пәнінен
..........................оқу жылында оздырылған гимназияішілік олимпиадасының
жауап парағы
Пәні: Биология
Күні:......................
Сыныбы.........
Аты-жөні:.....................................................................
І турдағы ұпай саны:................
2турдағы ұпай саны:.................
Жалпы ұпай саны:.....................

І .Теориялық тур. Тест сұрақтары


Жауабы
Тексеру,
ұпайы
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Барлығы 1 ұпайдан 15ұпай.
Жинаған ұпай саны..........

ІІ .Практикалық тур.
№2 тапсырма .Көп нүктенің орнына тиісті терминдерді қойып, жазыңыздар:
1
2
3
4
5

Барлығы 2 ұпайдан 10 ұпай.
Жинаған ұпай саны.........
№3 тапсырма. Берілген сөйлемдердің биологиялық мәнінің дұрысына <<иә>>, дұрыс емесіне <<жоқ>> деп жауап беріңіздер
1. Тек түзуші ұлпаның жасушалары ғана бөлінуге қабілетті.

2. Кіндік тамыр жүйесінде негізгі тамыр болмайды.

3. Камбий жасушаларының бөлінуінен ағаш діңі жуандап өседі

4. Түр саны ең көп өсімдіктерге күрделігүлді тұқымдастар жатады.

5. Зигота - ұрықтанбаған жұмыртқа жасушасы

Барлығы 3 ұпайдан 15 ұпай.
Жинаған ұпай саны.........

№4 тапсырма. Биологиялық мәнін түсіндіріңіз.
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
Барлығы 10 ұпай.
Жинаған ұпай саны.........
№5 тапсырма . Терминдерге анықтама беріңіз:
1.Циста

2.Регенерация

3.Пелликула

4.Сфагнум

5.Хроматофор

Барлығы 1 ұпайдан 30 ұпай.
Жинаған ұпай саны..........

Ұқсас жұмыстар
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Цитология және оның органоидтары
Жасуша ядросы
Жануар жасушасы
Топқа мұғаліммен бөлу
Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау
Интерактивті тапсырма
Жүйке жасушасының өсіндісі
Жемістер. Жемістердің құрылысы,түрлері
"жас эколог" үйірмесінің күнтізбелік жоспары
Пәндер