Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Фантастикалық фильм

Сыныбы: 2 <<Ж>>
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: 15+28,43-15 түріндегі қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: 1)Разрядтан аттау арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілдерімен таныстыру; өтілген тәсілдерді пысықтау, оны есеп шығаруда дұрыс қолдана білуге үйрету.
2)Есте сақтау, логикалық ойлау, ақпаратты-танымдық қызығушылығын ояту және ізденымпаздыққа жетелеу қабілеттерін дамыту
3)Білімділікке, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап
Пәнаралық байланыс: Музыка, еңбек, әдебиеттік оқу
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, хат, почта, Алдар көсе, мультфильм,үлестірмелі карточкалар
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
Мақсатымыз-білім алу
Міндетіміз - еңбектену
Еңбектену арқылы
5-ке қолды жеткізу
oo Орындарыңа отыра қойыңдар. Бүгінгі сабақта барлықтарың 5 алуларыңа тілектеспін.
oo Тез-тез дәптерімізді жинап шығайық. Үй тапсырмасын дәптерлеріңнен тексеремін.
oo Бүгінгі күн ретін жазып, 321-ден бастап өсу ретімен көркем жазып шығайық.
321 322 323 324 325 326 327 328 329 330
(Алдаркөсе кіріп келеді)
oo Мен Алдармын, Алдармын
Сақалым болса талдармын
Сақал түгіл мұртта жоқ
Шайтанды да алдармын
oo Өй мен қайда келдім өзі?
oo Бұл 2 Ж сыныбы. Ал сізге кім керек?
oo Маған сіздер керексіздер! Ой жақсыыыыы болды. Маған көмек керек болып тұр еді. Маған математикадан көмектесіңіздерші, осы математиканы түсінбей-ақ қойдым. Ал мен байдың үйіне барып қарнымды тойдырып келейін. Міне, қоржыным осы қоржынға жауаптарыңды сала беріңдер...
oo Балалар, сендер Алдарға көмектескілерің келе ма?
oo Олай болса, жаңа тақырыпты жақсылап түсініп алсаңдар, Алдарға оп-оңай көмектесеміз.
oo Ал ендеше тақтаға назар аударайық.

Ондықтар
Бірліктер

oo Мынау ондықтар, мынау бірліктер.
oo Біріншісінде неше ондық көріп отырсыңдар? 1
oo Екіншісінде ше? 2
oo Енді бірліктерін қарайық, біріншісінде неше бірлік? 5
oo Екіншісінде ше? 8
oo 15+28 ауызша қосқан ыңғайлы ма? Онда тағы қалай қоссақ болады?
oo Яғни, баған түрінде жазамыз.

oo Осыдан қандай тұжырымдама жасауға болады?
oo Ондықтарды ондықтарға, бірліктерді, бірліктерге қосамыз.
oo Түсінгендеріңді байқау үшін, балалар, тақтаға шығамыз және Алдардың қоржынын толтыруды да ұмытып кетпейік...
№2. Есепте: (3 қатарға бөліп беру)
А) 36+28=64
37+18=55
95-8=83
54+28=82
34+58=92
100-37=63
67-59=6
92-56=36
18+64=82
78+17=95
72-26=46
78-49=29

Б)3дм5см+2дм7см=6дм 2см
9дм4см-7дм5см=1дм9см
5дм3см+3дм9см=9дм2см
35см+27см=62см
94см-75см=19см
53см+39см=92см
oo
oo Балалар, біз мұнда есеп шығарып жатырмыз, ал Алдардың не істеп жатқанын көргілерің келе ме?
(Мультфильм көрсету)
oo Балалар, біз жаңа ғана не көрдік?
oo Мультфиль дегеніміз анимация көмегімен жасалған суреттер. Яғни, сурет салынса сол суреттегі бейнені қозғалтады.
oo Мульфильдерді біз тағы қай жерден көре аламыз?
oo Ал теледидардан тағы не көре аламыз?
oo Фильм дегеніміз не?
oo Фильмдерге арналып арнайы сценарийлер жазылады. Оны адамдар рөлге кіріп ойнайды.
oo Фильмнің қандай түрлерін білесіңдер?
oo Күлкілі фильмдер, фантастикалық яғни қиялдан туған фильмдер т.б.
№3.
Күлкілі ф - 27
Фантастикалық ф - ? 15 артық
Барлығы - ?
27+(15+27)=69
Ж: Фантастикалық ф 42, Барлығы 69 ф
oo Ал,енді балалар сендерге шығармашылық тапсырма. 3 а-сын екі амалмен шығардық, ал енді осы есепті өзгертіп, 1 амалмен шығатындай етіп сұрағын өзгертуіміз керек.

Күлкілі ф - 27
Фантастикалық ф -?15 артық
27+15=42
Жауабы: Фантастикалық фильм 42
Сергіту сәті.
Геометриялық фигурадан құрастыру.
-Балалар, сендер бағанадан бері өте жақсы жұмыс істеп жатырсыңдар. Осы жетістіктерімізді Алдарға көрсетсек қайтеді? Олай болса, Алдаркөсеге хат жолдайық. Поштаға салу.
Топтық жұмыс
№4
1.Асқар д хат, ал Арман одан н хат артық жазды. Олар барлығы неше хат жазды?
Д+(д+н)
2.Асқар д хат жазды, бұл Арманға қарағанда н хат артық. Олар барлығы неше хат жазды?

Д+(д+н)
3.Асқар д хат, ал Арман н хат жазды. Думан Асқар мен бірге неше хат жазса, сонша хат жазды. Олар барлығы неше хат жазды?
(д+н)+(д+н)
№5.
Балалар, бұл жерде Алдардың үйін қоршауға көмектесуіміз керек.
Жерді қоршау үшін неше метр дуал қажет.

Жауабы: 26 м қажет.
Қорытындылау.
Тест алу.
1.
32+29 неге тең?
А) 51
Ә) 61
Б) 58
2.
94см-12см неге тең?
А) 82см
Ә) 82
Б) 72см
3.
56-9 неге тең?
А) 47
Ә) 46
Б) 48
4.
85-х=60
А) х=10
Ә) х=9
Б) х=25
5.
Өрнек құрастыр және оны тап: 65 санынан 20 мен 14 сандарының қосындысын азайт
А) 65+(20-14)
Ә) 65-(20+14)
Б) 65-(20-14)

Мадақтау, бағалау.



Оқушының аты-жөні
№2
№3
Ш.т.
№4
№5
Тест
Бағасы

Үйге тапсырма беру: №6, 179 - бет

Ұқсас жұмыстар
Аспан әлемінің білгірі
Таңғажайып Интел планетасына саяхат (сайыс сабақ)
Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы
Адамдардың барлығында болатын немесе туа біткен қасиет
Топ басшыларының бағасы
Алдыңғы сабақта берілген тақырыптар бойынша оқушылардың суреттері, видеоларын қарап шығу
Кадырлық анимация
Қ.Бекхожин Ақсақ Темір мен ақын
Қыран түрлері бойынша бағалау
Сабақтың міндеті
Пәндер