Сұрақтарға жауап беру. Сабақты қорытындылау

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар

Сыныбы: 6

Сабақтың мақсаты: Тағам атауларымен, оның ішінде қазақтың ұлттық тағамдарының атауларымен таныстырып, ұлттық дәстүр туралы мағлұмат беру.

Сабақтың міндеттері: 1. Жалпы тағам, ұлттық тағамдар туралы түсінік беріледі. 2. Жаңа сөздіктермен танысу арқылы оқушылардың сөз байлықтары молаяды, топта жұмыс істеу нәтижесінде оқушылардың белсенділігі артады, бірін-бірі тыңдауға қалыптасады, берілген мәтіндерді оқу барысында мәнерлеп оқу қабілеттері артады, сұрақ- жауап арқылы еркін сөйлеуге дағдыланады. 3. Өзіңнің туып-өскен жеріндегі халықтың тарихын, салт-дәстүрін, тағамын білгенін сол халыққа деген құрметіңнің белгісі екенін түсіне отырып, құрметтеуге тәрбиеледі.

Сабақтың тегі: жаңа сабақты игеру

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұхбаттасу, мәнерлеп оқу, сөйлесім, тыңдалым, жазылым әрекеттері, сұрақ-жауап.

Сабақтың көрнекілігі: реурстар, кесте. ноутбук, экран

Сабақтың барысы :

І. Ұйымдастыру кезеңі.

а) сәлемдесу, кезекшіден жауап алу

ә) тілдік ортаға ену

ІІ. Өткен тарауды қайталау

1. Үйге берілген тапсырманы тексеру.

2. Өткен тарауда үйренген жаңа сөздерді жатқа сұрау.

Психологиялық дайындық

Балалардың әрекеті

Қонақтар мен амандасады.

Ерте тұрып күнде мен

Терезені ашамын

«Сәлем!» - деймін күнге мен,

Шаттық әнге саламын.

Қайырлы таң, анашым!

Қайырлы таң, әкешім!

Қайырлы таң, достарым!

Сабақтың эпиграфы: «Қазақ дәстүрі тек ата-ананы ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды» Ғ. Мұстафин

1. Ұлттық тағамдар жайлы сұрау.

2. Қазақтың негізгі тағамы не?

3. Түлерімен туралы әңгімелеу.

ІІІ. Жаңа сабақ

Ұлттық тағамдар» тақырыбына берілген математикалық есеп шығару арқылы тақырыпты ашу

сұрақтар, сызба бойынша ауызша әңгіме құрастыру.

Т 4*5 =20

А 20/4= 5

М 6*4 =24

Д 24/4 =6

А 3*4 =12

Ғ 5*5 =25

Р 4*4 =16

А 49/7= 7

20. 12. 25. 5. 24. 6. 7. 16.

1. Сабақтың мақсатын айту, сол мақсатқа жетудегі орындалатын міндеттерге тоқталып өту.

2. Жаңа сөздермен жұмыс. қарлы кесек арқылы сөзді оқу

а) сөздердің мәнін түсіндіру, айтып дағдыландыру

ә) жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыру

б) жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қатыстыра отырып сөйлем құрау.

ІV. Мақалды оқып, мағынасын ашу.

Ат - адамның қанаты,

Ас - адамның қуаты.

Ұннан жасалған

V. Кластерді толтырып, өз ойларын айту.

VІ. Сыныпты үш топқа бөліп, топпен жұмыс жүргізу.

1- тапсырма. Әр топ өз таңдаулары бойынша кез келген бір ұлттық тағам түрін алып, оған сипаттама береді. Үш түріне байланысты үш топқа бөліп беремін

- .

- Ертең сен біздің үйге қонаққа кел. Анам ұлттық тағамдарды дәмді дайындайды.

- Рахмет. Әрине, барамын.

3-тапсырма. Мақал-мәтелдердің сәйкесін көрсету.

Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет
Где пища водится, там болезнь не заводится.
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет: Ынтымақты үйдің асы тәтті
Где пища водится, там болезнь не заводится.: Не шагай через блюдо с едой.
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет: Ат -адамның қанаты, ас-адамның қуаты
Где пища водится, там болезнь не заводится.: Пример хозяина за столом вкус еде прибавляет
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет: Ас үстінен аттама, астан үлкен емессің.
Где пища водится, там болезнь не заводится.: В гостях у друга и воду подадут - пей.
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет: Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.
Где пища водится, там болезнь не заводится.: Конь -крылья человека, а в хлебе-его сила
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет: Ас- иесімен тәтті
Где пища водится, там болезнь не заводится.: Ячмень и пшеница -пища, золото и серебро-металл
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет: Алтын, күміс -тас екен, арпа, бидай-ас екен.
Где пища водится, там болезнь не заводится.: Когда в семье лад, все вкусно подряд.

VІІ. Мәтінмен жұмыс.

VІІІ. Венн диаграммасын толтыру.

Қазақ халқының тағамы . . . Ортақ тағам . . . Орыс халқының тағамы

Қуырдақ . . . нан . . . котлет

Қымыз . . . ет . . . борщ

Шұбат . . . қуырады . . . квас

Ірімшік . . . пісіреді . . . кисель

Құрт . . . қайнатады . . . кисель

Көже . . . ботқа

IХМәнерлеп оқу

Мәтінді орыс тіліне аудару

Сұрақтарға жауап беру

Мәтіннің мазмұнын айту

X Тест жұмысы

1. Қазақтың ұлттық дастарқанында болатын негізгі тамақтардың түрлері:

1) ет тағамдары;

2) сүт тағамдары;

3) нан тағамдары.

4/ барлық жауап дұрыс

2. Қай септікте тұрғанын көрсет. елімнің

А. Барыс септік. В. Шығыс септік.

С. атау септік. Д. Ілік септік.

3. Жуан дауысты дыбысты сөзді табыңыз.

А. қала. В. Дәрігер.

С. Түлкі. Д. Көлік.

4. Ұлттық тағамдарға не жатады?

А. желім . В. Ет

С. Қарындаш Д. сызғыш

5. Сүт тағамдарына не жататынын көрсетіңіз.

А. қаймақ. В. Нан .

С. Қаңтар. Д. Жұмыртқа .

5 жауапқа „5“, 4 жауапқа „4“, 3 жауапқа „3“Балалар -өзін -өзі бағалайды,

Тапсырма ойын арқылы тексеріледі.

VІІІ. Сабақты қорытындылау.

Тірек сызба арқылы сабақ қорытындыланады.

ІХ. Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау, шағын шығарма жазу тақырыбы:«Ұлттық тағамдар».


Ұқсас жұмыстар
11-ші сыныпқа арналған сабақ жоспар
Оқытудың нәтижелері
Құрмалас сөйлемдер. Ырықсыз, ортақ етістер
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Карл линнейдің эволюциялық көзқарасы
Ч. дарвиннің эволюциялы туралы ілімі
Сұраулы сөйлем. Құрмалас сөйлем. Шылаулар
Блум түймедағын жасату
Тарих пәні туралы
Амандасу салты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz