Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақтарға жауап беру. Сабақты қорытындылау

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар
Сыныбы: 6
Сабақтың мақсаты: Тағам атауларымен, оның ішінде қазақтың ұлттық тағамдарының атауларымен таныстырып, ұлттық дәстүр туралы мағлұмат беру.
Сабақтың міндеттері: 1. Жалпы тағам, ұлттық тағамдар туралы түсінік беріледі.2. Жаңа сөздіктермен танысу арқылы оқушылардың сөз байлықтары молаяды,топта жұмыс істеу нәтижесінде оқушылардың белсенділігі артады, бірін-бірі тыңдауға қалыптасады, берілген мәтіндерді оқу барысында мәнерлеп оқу қабілеттері артады, сұрақ- жауап арқылы еркін сөйлеуге дағдыланады. 3. Өзіңнің туып-өскен жеріндегі халықтың тарихын, салт-дәстүрін, тағамын білгенін сол халыққа деген құрметіңнің белгісі екенін түсіне отырып, құрметтеуге тәрбиеледі.
Сабақтың тегі: жаңа сабақты игеру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұхбаттасу, мәнерлеп оқу, сөйлесім, тыңдалым, жазылым әрекеттері, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: реурстар , кесте.ноутбук,экран
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) сәлемдесу, кезекшіден жауап алу
ә) тілдік ортаға ену
ІІ. Өткен тарауды қайталау
1.Үйге берілген тапсырманы тексеру.
2. Өткен тарауда үйренген жаңа сөздерді жатқа сұрау.
Психологиялық дайындық
Балалардың әрекеті
Қонақтар мен амандасады.
Ерте тұрып күнде мен
Терезені ашамын
<<Сәлем!>> - деймін күнге мен,
Шаттық әнге саламын.
Қайырлы таң, анашым!
Қайырлы таң, әкешім!
Қайырлы таң, достарым!
Сабақтың эпиграфы: <<Қазақ дәстүрі тек ата-ананы ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды>> Ғ.Мұстафин
1.Ұлттық тағамдар жайлы сұрау.
2.Қазақтың негізгі тағамы не?
3.Түлерімен туралы әңгімелеу.
ІІІ. Жаңа сабақ
Ұлттық тағамдар>> тақырыбына берілген математикалық есеп шығару арқылы тақырыпты ашу
сұрақтар, сызба бойынша ауызша әңгіме құрастыру.
Т 4*5 =20
А 20/4= 5
М 6*4 =24
Д 24/4 =6
А 3*4 =12
Ғ 5*5 =25
Р 4*4 =16
А 49/7= 7
20. 12. 25. 5. 24. 6. 7. 16.
1.Сабақтың мақсатын айту, сол мақсатқа жетудегі орындалатын міндеттерге тоқталып өту.
2.Жаңа сөздермен жұмыс.қарлы кесек арқылы сөзді оқу
а) сөздердің мәнін түсіндіру, айтып дағдыландыру
ә) жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыру
б) жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қатыстыра отырып сөйлем құрау.
ІV. Мақалды оқып, мағынасын ашу.
Ат - адамның қанаты,
Ас - адамның қуаты.
Ұннан жасалған
V. Кластерді толтырып, өз ойларын айту.
VІ. Сыныпты үш топқа бөліп, топпен жұмыс жүргізу.
1- тапсырма. Әр топ өз таңдаулары бойынша кез келген бір ұлттық тағам түрін алып, оған сипаттама береді.Үш түріне байланысты үш топқа бөліп беремін
- .....................................
- Ертең сен біздің үйге қонаққа кел. Анам ұлттық тағамдарды дәмді дайындайды.
- Рахмет. Әрине, барамын.
3-тапсырма. Мақал-мәтелдердің сәйкесін көрсету.
Досыңның үйінде, су берсе де ішіп кет
Где пища водится, там болезнь не заводится.
Ынтымақты үйдің асы тәтті
Не шагай через блюдо с едой.
Ат - адамның қанаты, ас-адамның қуаты
Пример хозяина за столом вкус еде прибавляет
Ас үстінен аттама, астан үлкен емессің.
В гостях у друга и воду подадут - пей.
Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.
Конь - крылья человека, а в хлебе-его сила
Ас- иесімен тәтті
Ячмень и пшеница - пища, золото и серебро-металл
Алтын,күміс -тас екен, арпа, бидай-ас екен.
Когда в семье лад, все вкусно подряд.
VІІ. Мәтінмен жұмыс.
VІІІ.Венн диаграммасын толтыру.

Қазақ халқының тағамы................Ортақ тағам..................Орыс халқының тағамы
Қуырдақ..........................................нан...........................котлет
Қымыз.............................................ет..............................борщ
Шұбат..............................................қуырады...................квас
Ірімшік............................................пісіреді......................кисель
Құрт.................................................қайнатады................кисель
Көже................................................ботқа
IХМәнерлеп оқу
Мәтінді орыс тіліне аудару
Сұрақтарға жауап беру
Мәтіннің мазмұнын айту
X Тест жұмысы
1. Қазақтың ұлттық дастарқанында болатын негізгі тамақтардың түрлері:
1) ет тағамдары;
2) сүт тағамдары;
3) нан тағамдары.
4/ барлық жауап дұрыс
2. Қай септікте тұрғанын көрсет. елімнің
А. Барыс септік. В. Шығыс септік.
С. атау септік. Д. Ілік септік.
3.Жуан дауысты дыбысты сөзді табыңыз.
А. қала. В. Дәрігер.
С.Түлкі. Д. Көлік.
4. Ұлттық тағамдарға не жатады?
А. желім . В. Ет
С. Қарындаш Д. сызғыш
5.Сүт тағамдарына не жататынын көрсетіңіз.
А. қаймақ. В. Нан .
С. Қаңтар. Д. Жұмыртқа .
5 жауапқа „5" , 4 жауапқа „4" , 3 жауапқа „3"Балалар - өзін - өзі бағалайды ,
Тапсырма ойын арқылы тексеріледі.
VІІІ. Сабақты қорытындылау.
Тірек сызба арқылы сабақ қорытындыланады.
ІХ. Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау, шағын шығарма жазу тақырыбы:<<Ұлттық тағамдар>>.

Ұқсас жұмыстар
11-ші сыныпқа арналған сабақ жоспар
Оқытудың нәтижелері
Құрмалас сөйлемдер. Ырықсыз, ортақ етістер
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Карл линнейдің эволюциялық көзқарасы
Ч. дарвиннің эволюциялы туралы ілімі
Сұраулы сөйлем. Құрмалас сөйлем. Шылаулар
Блум түймедағын жасату
Тарих пәні туралы
Амандасу салты
Пәндер