Тапсырма станциясы

Пән: Математика 6
Тақырыбы: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
Мақсаты: 1) санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса білу; мүшелеп азайта білу
дағдыларын қалыптастыру;
2) ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын
дамыту;
3) тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жаувптылыққа тәрбиелеу,
пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ түрі: Саяхат сабағы. «Жүйелі білім» жедел поезын пайдалану.
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Саяхат барысына түсініктеме.
3. Саяхатқа шығу.
4. Қорытындылау.
Сабақ барысы:
- Оқушыларды түгендеу, сабақ жоспарымен таныстыру.
- Саяхат барысына түсініктеме:
Бүгінгі сабақта «Жүйелі білім» поезында саяхатқа шығамыз. Жолымызда 4 станция кездеседі: І - «Тапсырма», ІІ - «Тұжырымдама», ІІІ - «Білім»,
ІҮ - «Амалдар» станциясы. Поез құрамында 2 вагон бар: «Ойшылдар», «Тапқырлар», әр вагонда тексеруші - контролер болады (Гүлдана, Айнур) . Оларға оқушылардың аты-жөні жазылған табель беріледі. Соған білімдерін бағалайды. Тексерушілер білімін станция бастығы (мұғалім) бағалайды.
- І. Станция бастығынан тексерушілер тапсырма жазылған конверттерді алады. Вагондарға отырғанша оқушылар тақтада жазылған ауызша есептерге жауап береді.
1)
2)
3)
4) оқыңдар а) -1<х<3
ә) 5<у<8
ІІ. «Тапсырма» станциясы. Әр тексеруші өз вагонының тапсырмасын алып станциядан қозғалады.
«Ойшылдар» вагонына: а)
![]()
![]()
![]()
ә) Санды теңсіздіктерді қосу ережесін тұжырымда.
«Тапқырлар» вагонына:
![]()
![]()
![]()
ә) Санды теңсіздіктерді азайту ережесін тұжырымда. «Тұжырымдама» станциясына келгенше есептерді шығарып, ережесін айтып болу керек. Тексеруші тапсырмаларға 2 баға қояды.
- Келесі станция - «Тұжырымдама» станциясы.
ІІІ. «Тұжырымдама станциясы».
Тексерушілер кезекпен конверттерін (тапсырмалар) қайтарып, бағаларын айтады. Тақтадағы ауызша есептерге жауап береді. Сонан соң тапсырма алып жүріп кетеді. (Бірдей тапсырма беріледі)
Оқулықтағы №995. Өрнектің мәнін бағала:
х+у мұндағы а)
![]()
ә)
![]()
2) х-у, мұндағы: а)
ә)
![]()
Сандарды салыстыру, ережесін, санды теңсіздіктердің қасиеттерін тұжырымда.
ІҮ «Білім» станциясы
Тексерушілер тапсырманы қайталап, ауызша жауап береді:
Келесі тапсырманы алып, «Амалдар» станциясына жүріп кетеді:
Тапсырмалар: 1- вагон:
2- вагон:
Ү. «Амалдар» станциясы: поезд тоқтайды. Тексерушілер тапсырмаларын тапсырады.
4. Сабақты қорытындылап, қай тексеруші жақсы жұмыс жасап, тиянақты білім деңгейін көрсеткенін бағалаймын. Үйге тапсырма беріледі. & 27, 28 (қайталау), №946
Оқушыларды бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz