Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырма станциясы
Пән: Математика 6
Тақырыбы: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
Мақсаты: 1) санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса білу; мүшелеп азайта білу
дағдыларын қалыптастыру;
2) ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын
дамыту;
3) тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жаувптылыққа тәрбиелеу,
пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ түрі: Саяхат сабағы. <<Жүйелі білім>> жедел поезын пайдалану.
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Саяхат барысына түсініктеме.
3. Саяхатқа шығу.
4. Қорытындылау.
Сабақ барысы:
1) Оқушыларды түгендеу, сабақ жоспарымен таныстыру.
2) Саяхат барысына түсініктеме:
Бүгінгі сабақта <<Жүйелі білім>> поезында саяхатқа шығамыз. Жолымызда 4 станция кездеседі: І - <<Тапсырма>>, ІІ - <<Тұжырымдама>>, ІІІ - <<Білім>>,
ІҮ - <<Амалдар>> станциясы. Поез құрамында 2 вагон бар: <<Ойшылдар>>, <<Тапқырлар>>, әр вагонда тексеруші - контролер болады (Гүлдана, Айнур). Оларға оқушылардың аты-жөні жазылған табель беріледі. Соған білімдерін бағалайды. Тексерушілер білімін станция бастығы (мұғалім) бағалайды.
3) І. Станция бастығынан тексерушілер тапсырма жазылған конверттерді алады. Вагондарға отырғанша оқушылар тақтада жазылған ауызша есептерге жауап береді.
1) 2) 3) 4)оқыңдар а) -1<х<3
ә) 5<у<8
ІІ. <<Тапсырма>> станциясы. Әр тексеруші өз вагонының тапсырмасын алып станциядан қозғалады.
<<Ойшылдар>> вагонына: а)
ә) Санды теңсіздіктерді қосу ережесін тұжырымда.
<<Тапқырлар>> вагонына:
ә) Санды теңсіздіктерді азайту ережесін тұжырымда. <<Тұжырымдама>> станциясына келгенше есептерді шығарып, ережесін айтып болу керек. Тексеруші тапсырмаларға 2 баға қояды.
- Келесі станция - <<Тұжырымдама>> станциясы.
ІІІ. <<Тұжырымдама станциясы>>.
Тексерушілер кезекпен конверттерін (тапсырмалар) қайтарып, бағаларын айтады. Тақтадағы ауызша есептерге жауап береді. Сонан соң тапсырма алып жүріп кетеді. (Бірдей тапсырма беріледі)
Оқулықтағы №995. Өрнектің мәнін бағала:
х+у мұндағы а) ә)
2) х-у, мұндағы: а) ә)
Сандарды салыстыру, ережесін, санды теңсіздіктердің қасиеттерін тұжырымда.
ІҮ <<Білім>> станциясы
Тексерушілер тапсырманы қайталап, ауызша жауап береді:
Келесі тапсырманы алып, <<Амалдар>> станциясына жүріп кетеді:
Тапсырмалар: 1- вагон: 2- вагон:
Ү. <<Амалдар>> станциясы: поезд тоқтайды. Тексерушілер тапсырмаларын тапсырады.
4. Сабақты қорытындылап, қай тексеруші жақсы жұмыс жасап, тиянақты білім деңгейін көрсеткенін бағалаймын. Үйге тапсырма беріледі. & 27, 28 (қайталау), №946
Оқушыларды бағалау.
Тақырыбы: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
Мақсаты: 1) санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса білу; мүшелеп азайта білу
дағдыларын қалыптастыру;
2) ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын
дамыту;
3) тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жаувптылыққа тәрбиелеу,
пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ түрі: Саяхат сабағы. <<Жүйелі білім>> жедел поезын пайдалану.
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Саяхат барысына түсініктеме.
3. Саяхатқа шығу.
4. Қорытындылау.
Сабақ барысы:
1) Оқушыларды түгендеу, сабақ жоспарымен таныстыру.
2) Саяхат барысына түсініктеме:
Бүгінгі сабақта <<Жүйелі білім>> поезында саяхатқа шығамыз. Жолымызда 4 станция кездеседі: І - <<Тапсырма>>, ІІ - <<Тұжырымдама>>, ІІІ - <<Білім>>,
ІҮ - <<Амалдар>> станциясы. Поез құрамында 2 вагон бар: <<Ойшылдар>>, <<Тапқырлар>>, әр вагонда тексеруші - контролер болады (Гүлдана, Айнур). Оларға оқушылардың аты-жөні жазылған табель беріледі. Соған білімдерін бағалайды. Тексерушілер білімін станция бастығы (мұғалім) бағалайды.
3) І. Станция бастығынан тексерушілер тапсырма жазылған конверттерді алады. Вагондарға отырғанша оқушылар тақтада жазылған ауызша есептерге жауап береді.
1) 2) 3) 4)оқыңдар а) -1<х<3
ә) 5<у<8
ІІ. <<Тапсырма>> станциясы. Әр тексеруші өз вагонының тапсырмасын алып станциядан қозғалады.
<<Ойшылдар>> вагонына: а)
ә) Санды теңсіздіктерді қосу ережесін тұжырымда.
<<Тапқырлар>> вагонына:
ә) Санды теңсіздіктерді азайту ережесін тұжырымда. <<Тұжырымдама>> станциясына келгенше есептерді шығарып, ережесін айтып болу керек. Тексеруші тапсырмаларға 2 баға қояды.
- Келесі станция - <<Тұжырымдама>> станциясы.
ІІІ. <<Тұжырымдама станциясы>>.
Тексерушілер кезекпен конверттерін (тапсырмалар) қайтарып, бағаларын айтады. Тақтадағы ауызша есептерге жауап береді. Сонан соң тапсырма алып жүріп кетеді. (Бірдей тапсырма беріледі)
Оқулықтағы №995. Өрнектің мәнін бағала:
х+у мұндағы а) ә)
2) х-у, мұндағы: а) ә)
Сандарды салыстыру, ережесін, санды теңсіздіктердің қасиеттерін тұжырымда.
ІҮ <<Білім>> станциясы
Тексерушілер тапсырманы қайталап, ауызша жауап береді:
Келесі тапсырманы алып, <<Амалдар>> станциясына жүріп кетеді:
Тапсырмалар: 1- вагон: 2- вагон:
Ү. <<Амалдар>> станциясы: поезд тоқтайды. Тексерушілер тапсырмаларын тапсырады.
4. Сабақты қорытындылап, қай тексеруші жақсы жұмыс жасап, тиянақты білім деңгейін көрсеткенін бағалаймын. Үйге тапсырма беріледі. & 27, 28 (қайталау), №946
Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz