6-сынып математика: санды теңсіздіктерді қосу және азайтуға арналған саяхат сабағы жоспары

Пән: Математика 6

Тақырыбы: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.

Мақсаты: 1) санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса білу; мүшелеп азайта білу

дағдыларын қалыптастыру;

2) ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын

дамыту;

3) тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жаувптылыққа тәрбиелеу,

пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ түрі: Саяхат сабағы. «Жүйелі білім» жедел поезын пайдалану.

Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Саяхат барысына түсініктеме.

3. Саяхатқа шығу.

4. Қорытындылау.

Сабақ барысы:

  1. Оқушыларды түгендеу, сабақ жоспарымен таныстыру.
  2. Саяхат барысына түсініктеме:

Бүгінгі сабақта «Жүйелі білім» поезында саяхатқа шығамыз. Жолымызда 4 станция кездеседі: І - «Тапсырма», ІІ - «Тұжырымдама», ІІІ - «Білім»,

ІҮ - «Амалдар» станциясы. Поез құрамында 2 вагон бар: «Ойшылдар», «Тапқырлар», әр вагонда тексеруші - контролер болады (Гүлдана, Айнур) . Оларға оқушылардың аты-жөні жазылған табель беріледі. Соған білімдерін бағалайды. Тексерушілер білімін станция бастығы (мұғалім) бағалайды.

  1. І. Станция бастығынан тексерушілер тапсырма жазылған конверттерді алады. Вагондарға отырғанша оқушылар тақтада жазылған ауызша есептерге жауап береді.

1) 2) 3) 4) оқыңдар а) -1<х<3

ә) 5<у<8

ІІ. «Тапсырма» станциясы. Әр тексеруші өз вагонының тапсырмасын алып станциядан қозғалады.

«Ойшылдар» вагонына: а)

ә) Санды теңсіздіктерді қосу ережесін тұжырымда.

«Тапқырлар» вагонына:

ә) Санды теңсіздіктерді азайту ережесін тұжырымда. «Тұжырымдама» станциясына келгенше есептерді шығарып, ережесін айтып болу керек. Тексеруші тапсырмаларға 2 баға қояды.

- Келесі станция - «Тұжырымдама» станциясы.

ІІІ. «Тұжырымдама станциясы».

Тексерушілер кезекпен конверттерін (тапсырмалар) қайтарып, бағаларын айтады. Тақтадағы ауызша есептерге жауап береді. Сонан соң тапсырма алып жүріп кетеді. (Бірдей тапсырма беріледі)

Оқулықтағы №995. Өрнектің мәнін бағала:

х+у мұндағы а) ә)

2) х-у, мұндағы: а) ә)

Сандарды салыстыру, ережесін, санды теңсіздіктердің қасиеттерін тұжырымда.

ІҮ «Білім» станциясы

Тексерушілер тапсырманы қайталап, ауызша жауап береді:

Келесі тапсырманы алып, «Амалдар» станциясына жүріп кетеді:

Тапсырмалар: 1- вагон: 2- вагон:

Ү. «Амалдар» станциясы: поезд тоқтайды. Тексерушілер тапсырмаларын тапсырады.

4. Сабақты қорытындылап, қай тексеруші жақсы жұмыс жасап, тиянақты білім деңгейін көрсеткенін бағалаймын. Үйге тапсырма беріледі. & 27, 28 (қайталау), №946

Оқушыларды бағалау.


Ұқсас жұмыстар
6-сынып математикасы: санды теңсіздіктерді қосу, азайту және көбейтуге арналған аралас-топтық қайталау сабағы
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: мұғалімге арналған сабақ жоспары
6-сынып математика: санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу - ашық сабақ жоспары
6-сынып: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту - сабақ жоспары, әдістемелік тәсілдер және бағалау критерийлері
Жазбаша қосу және азайтуға арналған 2-сынып математика сабақ жоспары
Санды теңсіздіктердің қасиеттері: 6-сынып математика сабақ жоспары
2-сынып математикасы: Қосындыдан санды азайтуға арналған сабақ жоспары
Ондықтан аттамай ауызша қосу және азайтуға арналған кіріктірілген сабақ жоспары
6-сынып математика пәні: Санды теңсіздіктердің қасиеттері - сабақ жоспары
Саяхат сабағы: Қайталау - бірдей сандарды қосу және азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz