Оқушылар сабақта өтілген жаңа

«Ауызша сабақ-2 » технологиялық картасы

Сабақтың тақырыбы : Тыныс алудың маңызы . Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі

Сабақтың мақсаты :

Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы меңгерту, оқу техникасының көлемін, сапасын және шапшаңдығын арттыру, ойлау шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.

Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.

ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;

есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;

пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;

өз бетінше білім алуға үйрету, ең негізгіні бөліп алу, салыстыра білуге дағдыландыру;

өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету, өзін-өзі түзету біліктілігін дамыту.

Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету

Көрнекілігі, дидактикалық материалдар:тірек-конспект, интерактивті тақта,

ООМ,

Сабақтың барысы:

Сабақтың

құрылымы

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі
Түсініктеме
Сабақтыңқұрылымы:

1 кезең.

Ұйымдастыру

кезеңі.

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Оқушылардың зейінін жинақтау:
Түсініктеме:

ООМ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі

А
Б
В
С
Д
Е
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:

2 кезең.

Оқушылардың субъекті тәжірибесін өзектендіру.

Жетекші білім метод амалдарын өзектендіру кезеңі

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ жазу (5мин) 63сөзден кем болмау керек

Жаңа тақырып тірек-конспект арқылы түсіндірілді

Түсініктеме:

ООМ бойынша бірінші реттік белгілеу

Кіріспе жасауға-5 мин

Сабақтыңқұрылымы:

3 кезең.

Стандарттық

және өзгермелі жағдайларда білімді қолдану үлгісін құру

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс.

Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс жасап, тірек сөздерді табады:

Мұғалімнің тірек сөздерімен сәйкес келген сөздердің маңыздылығы анықталынып, тақтаға жазылады.

Тақтадағы тірек сөздерді оқушылар есте сақтайды, уақыт біткен соң сөздер жабылып, есте қалғандарын дәптерге жазады.

Сөздер ашылып, салыстырылады, ұмытып кеткен сөздермен толықтырады

Тірек сөздер:

1. Тыныс алу. .

2. Мұрын қуысы(кеңсірік)

3. Жұтқыншақ.

4. Көмекей.

5. Сілемейлі қабықша.

6Дыбыс сіңірлері.

7. Кеңірдек.

8. Ауатамырлар.

9. Өкпе.

10Дыбыс саңылауы

11Жұтқыншақ шодыры(бидайық)

12. Ауатамыр.

13. Ауатамырлық тармақшалар.

14Ауа көпіршіктері(альвеола)

Түсініктеме:

Мәтінді оқу жылдамдығы 1бетке 3мин. ООМ-да оқушылардың тапқан сөздері «+», «- » таңбамен белгіленеді.

Тірек сөздерді дәптерге жазу. 14 сөзге 1мин уақыт беріледі. ООМ-да

Неше сөз жазғандығы тексеріліп. бормен сөз саны жазылады

Сабақтыңқұрылымы: 4 кезең. Білімді өз бетінше қолдану
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Аталған тірек сөздердің мағынасын ашу мақсатында, қиылыс сұрақтар қойылады

1. Тыныс алу дегеніміз не

(Мүшелер мен қоршаған ортаның арасындағы газ алмасуды айтады)

2. Тыныс алу жүйесін атап айт(мұрын қуысы-кеңсірік, жұтқыншақ, көмекей-көмей, кеңірдек, ауатамырлар, өкпелер)

3. Кеңсірікті не бөліп тұрады(Сүйекті-шеміршекті пердеоң және солжақ жартыға бөледі )

4. Кеңсіріктегі сілемейлі қабықшаның, қылтамырлардың, лейкоциттердің қызметі қандай(Кеңсіріктегі ауаны сілемейлі қабықшадан бөлінген заттар ылғалдандырады, қылтамырлар ауаны жылытады, лейкоциттер микробтарды жояды)

5. Мұрын қуысы ішкі танау тесігі арқылы немен жалғасады(Жұтқыншақпен)

6. Көмекей қандай мүше(мойынның алдыңғы жағында орналасқан іші қуыс шеміршекті мүше)

7. Дыбыс сіңірлері дегеніміз не(көмекей шеміршектерінің арасындабіріне-бірі қатарлас жатқан иілгіш, серпінді талшықтардан түзілген)

8. Дыбыс сіңірлерінің арасындағы кеңістіктің аталуы( Дыбыс саңылауы)

9 Жұтқыншақ шодыры дегеніміз не(. Мойынның алдыңғы жағындағы ең ірі қалқанша шеміршектің үлкен үшкір түйіні)

10. Көмекейдің орташа ұзындығы(Ер адамдарда44мм, әйелдерде36мм)

11. Көмекейдің төменгі бөлімі немен жалғасады(Кеңірдекке) .

12. Кеңірдек қандай мүше. (Көмекейдің жалғасы, іші қуыс түтік пішінді шеміршекті мүше, өңештің алдыңғы жағында орналасады, ұзындығы 9-12см, диаметрі 15-18мм)

13. Ауатамыр дегеніміз не. (грек сөзі тыныс алқымы деген мағынада, кеңірдектің жалғасы, кеңірдек 5-ші арқа омыртқасының тұсынан оң және сол жақ өкпеге баратын 2 ауатамырға тармақталады)

14. Ауа тамырлар өкпеде өте көп тармақтарға бөлінеді оның, ең жіңішке тармақтары қалай аталады(бронхиола н/е ауатамырлық тармақшалар д. а)

15. Диаметрі0, 2-0, 3мм, қабырғалары бір қабат эпителий жасушаларынан тұратын іші ауаға толы өкпе көпіршіктері(альвеола )

16. Альвеола сөзі қандай мағына береді(Латын сөзі ұяшық, көпіршік, қуыс)

Түсініктеме: Әрбір оқушы ООМ бойынша сұралады. 5баллдық шкаламен түрлі түсті бормен баға қойылады

Ұқсас жұмыстар
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадраты формулалары
Мәселелік есептерді қолдану
Жаңа сабақпен таныстыру
ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕЙІНІ МЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Мұғалімнің сабаққа әзірленуі
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Кесте құр
Мектеп мұғалімдеріне арналған тренинг өту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz