Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар сабақта өтілген жаңа

«Ауызша сабақ-2 » технологиялық картасы

Сабақтың тақырыбы : Тыныс алудың маңызы .Тыныс алу мүшелерінің
құрылысы мен қызметі
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы
меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау
шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу,
салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету
біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:

|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс тәртібі |Түсініктеме |
|құрылымы | | |
|1кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: | ООМ |
|Ұйымдастыру | |А |
|кезеңі. | |Б |
| | |В |
| | |С |
| | |Д |
| | |Е |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұжымды белсендіру |
| | |үшін көшбасшыға сөз|
| | |беріледі |
| | | |
| | | |
| | | |
|2кезең. |Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ жазу | |
|Оқушылардың субъекті |(5мин)63сөзден кем болмау керек |ООМ бойынша бірінші|
|тәжірибесін | |реттік белгілеу |
|өзектендіру. |Жаңа тақырып тірек-конспект арқылы |Кіріспе жасауға-5 |
|Жетекші білім метод |түсіндірілді |мин |
|амалдарын өзектендіру| | |
|кезеңі | | |
|3кезең. |Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс. |Мәтінді оқу |
|Стандарттық |Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс |жылдамдығы 1бетке |
|және өзгермелі |жасап, тірек сөздерді табады: |3мин.ООМ-да |
|жағдайларда білімді |Мұғалімнің тірек сөздерімен сәйкес |оқушылардың тапқан |
|қолдану үлгісін құру |келген сөздердің маңыздылығы |сөздері «+», «- » |
| |анықталынып, тақтаға жазылады. |таңбамен |
| |Тақтадағы тірек сөздерді оқушылар есте |белгіленеді. |
| |сақтайды,уақыт біткен соң сөздер |Тірек сөздерді |
| |жабылып, есте қалғандарын дәптерге |дәптерге жазу.14 |
| |жазады. |сөзге 1мин уақыт |
| |Сөздер ашылып, салыстырылады,ұмытып |беріледі.ООМ-да |
| |кеткен сөздермен толықтырады |Неше сөз жазғандығы|
| |Тірек сөздер: |тексеріліп. бормен |
| |1.Тыныс алу. |сөз саны жазылады |
| |. | |
| | | |
| |2.Мұрын қуысы(кеңсірік) | |
| |3.Жұтқыншақ. | |
| |4.Көмекей. | |
| |5.Сілемейлі қабықша. | |
| |6Дыбыс сіңірлері. | |
| |7.Кеңірдек. | |
| |8.Ауатамырлар. | |
| |9.Өкпе. | |
| |10Дыбыс саңылауы | |
| |11Жұтқыншақ шодыры(бидайық) | |
| |12.Ауатамыр. | |
| |13.Ауатамырлық тармақшалар. | |
| |14Ауа көпіршіктері(альвеола) | |
|4кезең.Білімді өз |Аталған тірек сөздердің мағынасын ашу |Әрбір оқушы ООМ |
|бетінше қолдану |мақсатында,қиылыс сұрақтар қойылады |бойынша |
| |1.Тыныс алу дегеніміз не |сұралады.5баллдық |
| |(Мүшелер мен қоршаған ортаның |шкаламен түрлі |
| |арасындағы газ алмасуды айтады) |түсті бормен баға |
| |2.Тыныс алу жүйесін атап айт(мұрын |қойылады |
| |қуысы-кеңсірік,жұтқыншақ,көмекей-көмей,| |
| |кеңірдек,ауатамырлар,өкпелер) | |
| |3.Кеңсірікті не бөліп | |
| |тұрады(Сүйекті-шеміршекті пердеоң және | |
| |солжақ жартыға бөледі ) | |
| |4.Кеңсіріктегі сілемейлі | |
| |қабықшаның,қылтамырлардың,лейкоциттерді| |
| |ң қызметі қандай(Кеңсіріктегі ауаны | |
| |сілемейлі қабықшадан бөлінген заттар | |
| |ылғалдандырады,қылтамырлар ауаны | |
| |жылытады,лейкоциттер микробтарды жояды)| |
| |5.Мұрын қуысы ішкі танау тесігі арқылы | |
| |немен жалғасады(Жұтқыншақпен) | |
| |6.Көмекей қандай мүше(мойынның алдыңғы | |
| |жағында орналасқан іші қуыс шеміршекті | |
| |мүше) | |
| |7. Дыбыс сіңірлері дегеніміз не(көмекей| |
| |шеміршектерінің арасындабіріне-бірі | |
| |қатарлас жатқан иілгіш, серпінді | |
| |талшықтардан түзілген) | |
| |8.Дыбыс сіңірлерінің арасындағы | |
| |кеңістіктің аталуы( Дыбыс саңылауы) | |
| |9 Жұтқыншақ шодыры дегеніміз | |
| |не(.Мойынның алдыңғы жағындағы ең ірі | |
| |қалқанша шеміршектің үлкен үшкір | |
| |түйіні) | |
| |10. Көмекейдің орташа ұзындығы(Ер | |
| |адамдарда44мм, әйелдерде36мм) | |
| |11.Көмекейдің төменгі бөлімі немен | |
| |жалғасады(Кеңірдекке). | |
| |12.Кеңірдек қандай мүше.(Көмекейдің | |
| |жалғасы, іші қуыс түтік пішінді | |
| |шеміршекті мүше,өңештің алдыңғы жағында| |
| |орналасады, ұзындығы 9-12см, диаметрі | |
| |15-18мм) | |
| |13.Ауатамыр дегеніміз не. (грек сөзі | |
| |тыныс алқымы деген мағынада, | |
| |кеңірдектің жалғасы,кеңірдек 5-ші арқа | |
| |омыртқасының тұсынан оң және сол жақ | |
| |өкпеге баратын 2 ауатамырға | |
| |тармақталады) | |
| |14.Ауа тамырлар өкпеде өте көп | |
| |тармақтарға бөлінеді оның,ең жіңішке | |
| |тармақтары қалай аталады(бронхиола н/е | |
| |ауатамырлық тармақшалар д.а) | |
| |15.Диаметрі0,2-0,3мм,қабырғалары бір | |
| |қабат эпителий жасушаларынан тұратын | |
| |іші ауаға толы өкпе | |
| |көпіршіктері(альвеола ) | |
| |16.Альвеола сөзі қандай мағына | |
| |береді(Латын сөзі ұяшық, көпіршік, | |
| |қуыс) | |
| | | |

|5кезең. |Оқушылар сабақта өтілген жаңа |5+30 |
|Бақылау және өзін-өзі |тақырыптағы тірек сөздерге |Тапсырманы алғашқы аяқтаған|
|бағалау |байланысты тақырып мазмұнын |5 оқушыдан кейін 30 секунд |
| |ашатындай тест құрастырады |уақыт беріледі де сұрау |
| |Сұрақ қоятын оқушы басқа |басталады.Осы тақырып |
| |оқушының сайтын атап,сұрағын |бойынша 1нұсқадағы әрбір |
| |қояды. Жауаптың дұрыс |оқушы 3-5 тест сұрақтарын |
| |–бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы |құрастырады 2нұсқа мәтінді |
| |өзі айтып тұрады. Мұғалім оны |оқып жауап беруге |
| |ООМ-да көрсетеді. |дайындалады. |
| | |Жанында отырған жолдасына |
| | |тест сұрағын қоюға рұхсат |
| | |етілмейді |
|6кезең.Түзету және |Сабақ барысында жауап |Жіберілген қателерді |
|рефлексия |ала-алмаған сұрақтарға жауап |талдау. |
| |іздестіру.Жіберілген қателерді | |
| |талдау.Өтілген тақырып бойынша | |
| |ТСҚ жазу. | |
|7кезең.Қорытындылау |Тез және сапалы жұмыс жасаған |Барлық оқушы |
| |,толық жауап берген оқушыларды |мадақталады.ООМ-да әр |
| |мадақтау.Сабаққа қатысып |оқушының бүгінгі сабаққа |
| |отырған әр оқушыны назардан тыс|қатысуы 5 баллдық шкаламен |
| |қалдырмау,барлық оқушыларды |бағаланады |
| |еңбегіне қарай бағалау. | |
|8. кезең.Үй тапсырмасы . |4белгіден кем алған оқушылар |4белгіден кем алған |
| |үйге тапсырма алады |оқушылар үйге тапсырма |
| |40параграфты оқу,деңгейлік |алады 40параграфты |
| |тапсырмаларды орындау |оқу,деңгейлік тапсырмаларды|
| | |орындау |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадраты формулалары
Мәселелік есептерді қолдану
Жаңа сабақпен таныстыру
ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕЙІНІ МЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Мұғалімнің сабаққа әзірленуі
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Кесте құр
Мектеп мұғалімдеріне арналған тренинг өту
Пәндер