Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар сабақта өтілген жаңа
«Ауызша сабақ-2 » технологиялық картасы
Сабақтың тақырыбы : Тыныс алудың маңызы .Тыныс алу мүшелерінің
құрылысы мен қызметі
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы
меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау
шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу,
салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету
біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс тәртібі |Түсініктеме |
|құрылымы | | |
|1кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: | ООМ |
|Ұйымдастыру | |А |
|кезеңі. | |Б |
| | |В |
| | |С |
| | |Д |
| | |Е |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұжымды белсендіру |
| | |үшін көшбасшыға сөз|
| | |беріледі |
| | | |
| | | |
| | | |
|2кезең. |Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ жазу | |
|Оқушылардың субъекті |(5мин)63сөзден кем болмау керек |ООМ бойынша бірінші|
|тәжірибесін | |реттік белгілеу |
|өзектендіру. |Жаңа тақырып тірек-конспект арқылы |Кіріспе жасауға-5 |
|Жетекші білім метод |түсіндірілді |мин |
|амалдарын өзектендіру| | |
|кезеңі | | |
|3кезең. |Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс. |Мәтінді оқу |
|Стандарттық |Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс |жылдамдығы 1бетке |
|және өзгермелі |жасап, тірек сөздерді табады: |3мин.ООМ-да |
|жағдайларда білімді |Мұғалімнің тірек сөздерімен сәйкес |оқушылардың тапқан |
|қолдану үлгісін құру |келген сөздердің маңыздылығы |сөздері «+», «- » |
| |анықталынып, тақтаға жазылады. |таңбамен |
| |Тақтадағы тірек сөздерді оқушылар есте |белгіленеді. |
| |сақтайды,уақыт біткен соң сөздер |Тірек сөздерді |
| |жабылып, есте қалғандарын дәптерге |дәптерге жазу.14 |
| |жазады. |сөзге 1мин уақыт |
| |Сөздер ашылып, салыстырылады,ұмытып |беріледі.ООМ-да |
| |кеткен сөздермен толықтырады |Неше сөз жазғандығы|
| |Тірек сөздер: |тексеріліп. бормен |
| |1.Тыныс алу. |сөз саны жазылады |
| |. | |
| | | |
| |2.Мұрын қуысы(кеңсірік) | |
| |3.Жұтқыншақ. | |
| |4.Көмекей. | |
| |5.Сілемейлі қабықша. | |
| |6Дыбыс сіңірлері. | |
| |7.Кеңірдек. | |
| |8.Ауатамырлар. | |
| |9.Өкпе. | |
| |10Дыбыс саңылауы | |
| |11Жұтқыншақ шодыры(бидайық) | |
| |12.Ауатамыр. | |
| |13.Ауатамырлық тармақшалар. | |
| |14Ауа көпіршіктері(альвеола) | |
|4кезең.Білімді өз |Аталған тірек сөздердің мағынасын ашу |Әрбір оқушы ООМ |
|бетінше қолдану |мақсатында,қиылыс сұрақтар қойылады |бойынша |
| |1.Тыныс алу дегеніміз не |сұралады.5баллдық |
| |(Мүшелер мен қоршаған ортаның |шкаламен түрлі |
| |арасындағы газ алмасуды айтады) |түсті бормен баға |
| |2.Тыныс алу жүйесін атап айт(мұрын |қойылады |
| |қуысы-кеңсірік,жұтқыншақ,көмекей-көмей,| |
| |кеңірдек,ауатамырлар,өкпелер) | |
| |3.Кеңсірікті не бөліп | |
| |тұрады(Сүйекті-шеміршекті пердеоң және | |
| |солжақ жартыға бөледі ) | |
| |4.Кеңсіріктегі сілемейлі | |
| |қабықшаның,қылтамырлардың,лейкоциттерді| |
| |ң қызметі қандай(Кеңсіріктегі ауаны | |
| |сілемейлі қабықшадан бөлінген заттар | |
| |ылғалдандырады,қылтамырлар ауаны | |
| |жылытады,лейкоциттер микробтарды жояды)| |
| |5.Мұрын қуысы ішкі танау тесігі арқылы | |
| |немен жалғасады(Жұтқыншақпен) | |
| |6.Көмекей қандай мүше(мойынның алдыңғы | |
| |жағында орналасқан іші қуыс шеміршекті | |
| |мүше) | |
| |7. Дыбыс сіңірлері дегеніміз не(көмекей| |
| |шеміршектерінің арасындабіріне-бірі | |
| |қатарлас жатқан иілгіш, серпінді | |
| |талшықтардан түзілген) | |
| |8.Дыбыс сіңірлерінің арасындағы | |
| |кеңістіктің аталуы( Дыбыс саңылауы) | |
| |9 Жұтқыншақ шодыры дегеніміз | |
| |не(.Мойынның алдыңғы жағындағы ең ірі | |
| |қалқанша шеміршектің үлкен үшкір | |
| |түйіні) | |
| |10. Көмекейдің орташа ұзындығы(Ер | |
| |адамдарда44мм, әйелдерде36мм) | |
| |11.Көмекейдің төменгі бөлімі немен | |
| |жалғасады(Кеңірдекке). | |
| |12.Кеңірдек қандай мүше.(Көмекейдің | |
| |жалғасы, іші қуыс түтік пішінді | |
| |шеміршекті мүше,өңештің алдыңғы жағында| |
| |орналасады, ұзындығы 9-12см, диаметрі | |
| |15-18мм) | |
| |13.Ауатамыр дегеніміз не. (грек сөзі | |
| |тыныс алқымы деген мағынада, | |
| |кеңірдектің жалғасы,кеңірдек 5-ші арқа | |
| |омыртқасының тұсынан оң және сол жақ | |
| |өкпеге баратын 2 ауатамырға | |
| |тармақталады) | |
| |14.Ауа тамырлар өкпеде өте көп | |
| |тармақтарға бөлінеді оның,ең жіңішке | |
| |тармақтары қалай аталады(бронхиола н/е | |
| |ауатамырлық тармақшалар д.а) | |
| |15.Диаметрі0,2-0,3мм,қабырғалары бір | |
| |қабат эпителий жасушаларынан тұратын | |
| |іші ауаға толы өкпе | |
| |көпіршіктері(альвеола ) | |
| |16.Альвеола сөзі қандай мағына | |
| |береді(Латын сөзі ұяшық, көпіршік, | |
| |қуыс) | |
| | | |
|5кезең. |Оқушылар сабақта өтілген жаңа |5+30 |
|Бақылау және өзін-өзі |тақырыптағы тірек сөздерге |Тапсырманы алғашқы аяқтаған|
|бағалау |байланысты тақырып мазмұнын |5 оқушыдан кейін 30 секунд |
| |ашатындай тест құрастырады |уақыт беріледі де сұрау |
| |Сұрақ қоятын оқушы басқа |басталады.Осы тақырып |
| |оқушының сайтын атап,сұрағын |бойынша 1нұсқадағы әрбір |
| |қояды. Жауаптың дұрыс |оқушы 3-5 тест сұрақтарын |
| |–бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы |құрастырады 2нұсқа мәтінді |
| |өзі айтып тұрады. Мұғалім оны |оқып жауап беруге |
| |ООМ-да көрсетеді. |дайындалады. |
| | |Жанында отырған жолдасына |
| | |тест сұрағын қоюға рұхсат |
| | |етілмейді |
|6кезең.Түзету және |Сабақ барысында жауап |Жіберілген қателерді |
|рефлексия |ала-алмаған сұрақтарға жауап |талдау. |
| |іздестіру.Жіберілген қателерді | |
| |талдау.Өтілген тақырып бойынша | |
| |ТСҚ жазу. | |
|7кезең.Қорытындылау |Тез және сапалы жұмыс жасаған |Барлық оқушы |
| |,толық жауап берген оқушыларды |мадақталады.ООМ-да әр |
| |мадақтау.Сабаққа қатысып |оқушының бүгінгі сабаққа |
| |отырған әр оқушыны назардан тыс|қатысуы 5 баллдық шкаламен |
| |қалдырмау,барлық оқушыларды |бағаланады |
| |еңбегіне қарай бағалау. | |
|8. кезең.Үй тапсырмасы . |4белгіден кем алған оқушылар |4белгіден кем алған |
| |үйге тапсырма алады |оқушылар үйге тапсырма |
| |40параграфты оқу,деңгейлік |алады 40параграфты |
| |тапсырмаларды орындау |оқу,деңгейлік тапсырмаларды|
| | |орындау |
| | | |
| | | |
Сабақтың тақырыбы : Тыныс алудың маңызы .Тыныс алу мүшелерінің
құрылысы мен қызметі
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы
меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау
шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу,
салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету
біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс тәртібі |Түсініктеме |
|құрылымы | | |
|1кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: | ООМ |
|Ұйымдастыру | |А |
|кезеңі. | |Б |
| | |В |
| | |С |
| | |Д |
| | |Е |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұжымды белсендіру |
| | |үшін көшбасшыға сөз|
| | |беріледі |
| | | |
| | | |
| | | |
|2кезең. |Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ жазу | |
|Оқушылардың субъекті |(5мин)63сөзден кем болмау керек |ООМ бойынша бірінші|
|тәжірибесін | |реттік белгілеу |
|өзектендіру. |Жаңа тақырып тірек-конспект арқылы |Кіріспе жасауға-5 |
|Жетекші білім метод |түсіндірілді |мин |
|амалдарын өзектендіру| | |
|кезеңі | | |
|3кезең. |Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс. |Мәтінді оқу |
|Стандарттық |Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс |жылдамдығы 1бетке |
|және өзгермелі |жасап, тірек сөздерді табады: |3мин.ООМ-да |
|жағдайларда білімді |Мұғалімнің тірек сөздерімен сәйкес |оқушылардың тапқан |
|қолдану үлгісін құру |келген сөздердің маңыздылығы |сөздері «+», «- » |
| |анықталынып, тақтаға жазылады. |таңбамен |
| |Тақтадағы тірек сөздерді оқушылар есте |белгіленеді. |
| |сақтайды,уақыт біткен соң сөздер |Тірек сөздерді |
| |жабылып, есте қалғандарын дәптерге |дәптерге жазу.14 |
| |жазады. |сөзге 1мин уақыт |
| |Сөздер ашылып, салыстырылады,ұмытып |беріледі.ООМ-да |
| |кеткен сөздермен толықтырады |Неше сөз жазғандығы|
| |Тірек сөздер: |тексеріліп. бормен |
| |1.Тыныс алу. |сөз саны жазылады |
| |. | |
| | | |
| |2.Мұрын қуысы(кеңсірік) | |
| |3.Жұтқыншақ. | |
| |4.Көмекей. | |
| |5.Сілемейлі қабықша. | |
| |6Дыбыс сіңірлері. | |
| |7.Кеңірдек. | |
| |8.Ауатамырлар. | |
| |9.Өкпе. | |
| |10Дыбыс саңылауы | |
| |11Жұтқыншақ шодыры(бидайық) | |
| |12.Ауатамыр. | |
| |13.Ауатамырлық тармақшалар. | |
| |14Ауа көпіршіктері(альвеола) | |
|4кезең.Білімді өз |Аталған тірек сөздердің мағынасын ашу |Әрбір оқушы ООМ |
|бетінше қолдану |мақсатында,қиылыс сұрақтар қойылады |бойынша |
| |1.Тыныс алу дегеніміз не |сұралады.5баллдық |
| |(Мүшелер мен қоршаған ортаның |шкаламен түрлі |
| |арасындағы газ алмасуды айтады) |түсті бормен баға |
| |2.Тыныс алу жүйесін атап айт(мұрын |қойылады |
| |қуысы-кеңсірік,жұтқыншақ,көмекей-көмей,| |
| |кеңірдек,ауатамырлар,өкпелер) | |
| |3.Кеңсірікті не бөліп | |
| |тұрады(Сүйекті-шеміршекті пердеоң және | |
| |солжақ жартыға бөледі ) | |
| |4.Кеңсіріктегі сілемейлі | |
| |қабықшаның,қылтамырлардың,лейкоциттерді| |
| |ң қызметі қандай(Кеңсіріктегі ауаны | |
| |сілемейлі қабықшадан бөлінген заттар | |
| |ылғалдандырады,қылтамырлар ауаны | |
| |жылытады,лейкоциттер микробтарды жояды)| |
| |5.Мұрын қуысы ішкі танау тесігі арқылы | |
| |немен жалғасады(Жұтқыншақпен) | |
| |6.Көмекей қандай мүше(мойынның алдыңғы | |
| |жағында орналасқан іші қуыс шеміршекті | |
| |мүше) | |
| |7. Дыбыс сіңірлері дегеніміз не(көмекей| |
| |шеміршектерінің арасындабіріне-бірі | |
| |қатарлас жатқан иілгіш, серпінді | |
| |талшықтардан түзілген) | |
| |8.Дыбыс сіңірлерінің арасындағы | |
| |кеңістіктің аталуы( Дыбыс саңылауы) | |
| |9 Жұтқыншақ шодыры дегеніміз | |
| |не(.Мойынның алдыңғы жағындағы ең ірі | |
| |қалқанша шеміршектің үлкен үшкір | |
| |түйіні) | |
| |10. Көмекейдің орташа ұзындығы(Ер | |
| |адамдарда44мм, әйелдерде36мм) | |
| |11.Көмекейдің төменгі бөлімі немен | |
| |жалғасады(Кеңірдекке). | |
| |12.Кеңірдек қандай мүше.(Көмекейдің | |
| |жалғасы, іші қуыс түтік пішінді | |
| |шеміршекті мүше,өңештің алдыңғы жағында| |
| |орналасады, ұзындығы 9-12см, диаметрі | |
| |15-18мм) | |
| |13.Ауатамыр дегеніміз не. (грек сөзі | |
| |тыныс алқымы деген мағынада, | |
| |кеңірдектің жалғасы,кеңірдек 5-ші арқа | |
| |омыртқасының тұсынан оң және сол жақ | |
| |өкпеге баратын 2 ауатамырға | |
| |тармақталады) | |
| |14.Ауа тамырлар өкпеде өте көп | |
| |тармақтарға бөлінеді оның,ең жіңішке | |
| |тармақтары қалай аталады(бронхиола н/е | |
| |ауатамырлық тармақшалар д.а) | |
| |15.Диаметрі0,2-0,3мм,қабырғалары бір | |
| |қабат эпителий жасушаларынан тұратын | |
| |іші ауаға толы өкпе | |
| |көпіршіктері(альвеола ) | |
| |16.Альвеола сөзі қандай мағына | |
| |береді(Латын сөзі ұяшық, көпіршік, | |
| |қуыс) | |
| | | |
|5кезең. |Оқушылар сабақта өтілген жаңа |5+30 |
|Бақылау және өзін-өзі |тақырыптағы тірек сөздерге |Тапсырманы алғашқы аяқтаған|
|бағалау |байланысты тақырып мазмұнын |5 оқушыдан кейін 30 секунд |
| |ашатындай тест құрастырады |уақыт беріледі де сұрау |
| |Сұрақ қоятын оқушы басқа |басталады.Осы тақырып |
| |оқушының сайтын атап,сұрағын |бойынша 1нұсқадағы әрбір |
| |қояды. Жауаптың дұрыс |оқушы 3-5 тест сұрақтарын |
| |–бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы |құрастырады 2нұсқа мәтінді |
| |өзі айтып тұрады. Мұғалім оны |оқып жауап беруге |
| |ООМ-да көрсетеді. |дайындалады. |
| | |Жанында отырған жолдасына |
| | |тест сұрағын қоюға рұхсат |
| | |етілмейді |
|6кезең.Түзету және |Сабақ барысында жауап |Жіберілген қателерді |
|рефлексия |ала-алмаған сұрақтарға жауап |талдау. |
| |іздестіру.Жіберілген қателерді | |
| |талдау.Өтілген тақырып бойынша | |
| |ТСҚ жазу. | |
|7кезең.Қорытындылау |Тез және сапалы жұмыс жасаған |Барлық оқушы |
| |,толық жауап берген оқушыларды |мадақталады.ООМ-да әр |
| |мадақтау.Сабаққа қатысып |оқушының бүгінгі сабаққа |
| |отырған әр оқушыны назардан тыс|қатысуы 5 баллдық шкаламен |
| |қалдырмау,барлық оқушыларды |бағаланады |
| |еңбегіне қарай бағалау. | |
|8. кезең.Үй тапсырмасы . |4белгіден кем алған оқушылар |4белгіден кем алған |
| |үйге тапсырма алады |оқушылар үйге тапсырма |
| |40параграфты оқу,деңгейлік |алады 40параграфты |
| |тапсырмаларды орындау |оқу,деңгейлік тапсырмаларды|
| | |орындау |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz