Жемістер жайлы ақпарат ( 6 сынып )

Кен негізгі мектебі

/мектепішілік семинар 6 сынып/

Өткізген: биология пәні мұғалімі

Молдрахметова Г. А.

2012 жыл

Сабақтың тақырыбы: Жемістер

Сабақтың мақсаты: Білімділік - жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру. Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.

Дамытушылық - оқыту кезінде оқушыларға түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін, есте сақтауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік - оқушыларды өз бетінше жұмыс жасай білуге және ұқыптылықпен тазалыққа, жеміс ағаштарын және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слаид, плакаттар, тест тапсырмалары, тірек-сызба, үлестірмелер, суреттер.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру /шаттық шеңбері/

II. Үй тапсырмасын сұрау.

«Білім минуты» кезеңінде оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.

  1. Гүлдің құрылысы?
  2. Тозаңдану дегеніміз не?
  3. Тозаңданудың қандай түрлері бар?
  4. Жынысты көбею дегеніміз не?
  5. Аталық құрылысы.
  6. Аналықтың құрылысы.

«Ұшқыр ой» кезеңінде оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек:

Ерекше белгілері
Бунақденелілер арқылы
Жел арқылы
Ерекше белгілері: Гүлдері өте ұсақ, реңсіз
Бунақденелілер арқылы:
Жел арқылы: +
Ерекше белгілері: Гүлінде шірнесі бар
Бунақденелілер арқылы: +
Жел арқылы:
Ерекше белгілері: Тозаңы ірі, сырты кедір-бұдырлы
Бунақденелілер арқылы: +
Жел арқылы:
Ерекше белгілері: Тозаңы құрғақ, өте ұсақ
Бунақденелілер арқылы:
Жел арқылы: +
Ерекше белгілері: Гүлі аңқыған хош иісті
Бунақденелілер арқылы: +
Жел арқылы:
Ерекше белгілері: Гүлінде шірнесі жоқ
Бунақденелілер арқылы:
Жел арқылы: +
Ерекше белгілері: Гүлдері ірі, күлтелері ашық реңді
Бунақденелілер арқылы: +
Жел арқылы:
Ерекше белгілері: Гүлдерінде иісі болмайды
Бунақденелілер арқылы:
Жел арқылы: +
Ерекше белгілері: Майда гүлдері ірі гүлшоғырына жиналған
Бунақденелілер арқылы: +
Жел арқылы:

III. Жаңа сабақ. «Жемістер»

Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында оқушыларға сұрақ қою: Өсімдікте гүл орнына не түзіледі? /жеміс/

Дұрыс айтасыздар, олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Жемістер» болмақ.

Жемістер

Шырынды Құрғақ

Жидек Бұршаққап

Жидек тәрізді Бұршаққын

Сүйекті шырынды Қауашақ

Қанатты жеміс

Дәнек

Тұқымша

Жинақталған жемістер

Сергіту сәті:

Биологиялық диктант:

1. шырыны мол, жұмсақ болады.

2. Олар , ,

деп бөлінеді.

3. Жидек жемістің сыртқы қабығы , , көп болады.

4. Жидек тәрізді жемістер , .

5. қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.

Сәйкестендіру тесті:

Сұрақтар
Жауаптар
Сұрақтар: 1. Шырын мол, жұмсақ болады.
Жауаптар: А. Жидек тәрізді жемістер
Сұрақтар: 2. Сыртқы қабығы мен ортаңғы қабаты бірігіп жеміс қабығын түзеді.
Жауаптар: Б. Дәнек
Сұрақтар: 3. Сыртқы қабаты жұқа, ортаңғы қабаты қалың етті-шырынды, ішкі қабаты - қатты сүйектенген.
Жауаптар: В. Шырынды жемістер
Сұрақтар: 4. Бір тұқымды жеміс.
Жауаптар: Г. Бұршаққын
Сұрақтар: 5. Қос ұялы, ішінде ұзынша тартылған жұқа жарғақты пердесі бар.
Жауаптар: Д. Сүйекті шырынды

Жауаптары: 1. ___ В __; 2. ___ А _; 3. ___ Д __ ; 4. __ Б __; 5. Г ;

Қорытынды: «Жеміс ағашы» тапсырмаларды орындау:Жеміс ағашын жеміске толтыру керек.

Бағалау:§ 26 «Жемістердің маңызы» тақырыбында реферат жазу

Үйге тапсырма:

Тапсырма орындау кезеңінен көрініс


Ұқсас жұмыстар
Күздің кереметі. Ә. Табылдиев
Жеміс ағашы
Тақырып - Жемістер
Ж. қашқынов. ұнатам күзді мен
Сабақ құрылымы
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Жемістер түрлері
Құрғақ жеміс
Құрғақ жемістер
Ж. Жабаев Алатау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz