Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Жемістер жайлы ақпарат ( 6 сынып )


Кен негізгі мектебі


/мектепішілік семинар 6 сынып/

Өткізген: биология пәні мұғалімі
Молдрахметова Г.А.




2012 жыл


Сабақтың тақырыбы: Жемістер
Сабақтың мақсаты: Білімділік - жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық - оқыту кезінде оқушыларға түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін,есте сақтауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік - оқушыларды өз бетінше жұмыс жасай білуге және ұқыптылықпен тазалыққа , жеміс ағаштарын және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта,слаид,плакаттар,тест тапсырмалары,тірек-сызба,үлестірмелер,суреттер.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру /шаттық шеңбері/
II. Үй тапсырмасын сұрау.
<<Білім минуты>> кезеңінде оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.
* Гүлдің құрылысы?
* Тозаңдану дегеніміз не?
* Тозаңданудың қандай түрлері бар?
* Жынысты көбею дегеніміз не?
* Аталық құрылысы.
* Аналықтың құрылысы.

<<Ұшқыр ой>> кезеңінде оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек:
Ерекше белгілері
Бунақденелілер арқылы
Жел арқылы
Гүлдері өте ұсақ, реңсіз

+
Гүлінде шірнесі бар
+

Тозаңы ірі, сырты кедір-бұдырлы
+

Тозаңы құрғақ, өте ұсақ

+
Гүлі аңқыған хош иісті
+

Гүлінде шірнесі жоқ

+
Гүлдері ірі, күлтелері ашық реңді
+

Гүлдерінде иісі болмайды

+
Майда гүлдері ірі гүлшоғырына жиналған
+


III.Жаңа сабақ. <<Жемістер>>
Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында оқушыларға сұрақ қою: Өсімдікте гүл орнына не түзіледі? /жеміс/
Дұрыс айтасыздар, олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: <<Жемістер>> болмақ.

Жемістер


Шырынды Құрғақ



Жидек Бұршаққап
Жидек тәрізді Бұршаққын
Сүйекті шырынды Қауашақ
Қанатты жеміс
Дәнек
Тұқымша
Жинақталған жемістер
Сергіту сәті:
Биологиялық диктант:
1._____________ _________ шырыны мол, жұмсақ болады.
2.Олар ___________, ___________ __________,
_____________ ____________ деп бөлінеді.
3.Жидек жемістің сыртқы қабығы _______, _________, ____________ _____________ көп болады.
4.Жидек тәрізді жемістер _______ _________, ________ ____________.
5.______________ ________________ қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.

Сәйкестендіру тесті:
Сұрақтар

Жауаптар
1.Шырын мол, жұмсақ болады.
А.Жидек тәрізді жемістер
2.Сыртқы қабығы мен ортаңғы қабаты бірігіп жеміс қабығын түзеді.
Б. Дәнек
3.Сыртқы қабаты жұқа,ортаңғы қабаты қалың етті-шырынды, ішкі қабаты - қатты сүйектенген.
В.Шырынды жемістер
4. Бір тұқымды жеміс.
Г.Бұршаққын
5.Қос ұялы,ішінде ұзынша тартылған жұқа жарғақты пердесі бар.
Д.Сүйекті шырынды
Жауаптары: 1.___В__; 2.___А_; 3. ___Д__ ; 4.__Б__; 5. ____Г ;
Қорытынды: <<Жеміс ағашы>> тапсырмаларды орындау:Жеміс ағашын жеміске толтыру керек.
Бағалау:§ 26 <<Жемістердің маңызы>> тақырыбында реферат жазу
Үйге тапсырма:

Тапсырма орындау кезеңінен көрініс


Ұқсас жұмыстар
Күздің кереметі. Ә. Табылдиев
Жеміс ағашы
Тақырып - Жемістер
Ж. қашқынов. ұнатам күзді мен
Сабақ құрылымы
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
Жемістер түрлері
Құрғақ жеміс
Құрғақ жемістер
Пәндер