Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау парағы топ
| |
| |
| |
| |
|Пәні: | Әдебиеттік оқу. Панорамалық сабақ. 3 | |
| |сынып | |
|Сабақтың | | |
|тақырыбы: | | |
| |З.Шүкіров.Арпалыс. | |
|Мақсат -тары:|Оқушыларды мәтін мазмұнымен таныстыру.Жүйелі сөйлеуге,өз ойын |
| |ашық айтуға,топта жұмыс жасауға қалыптастыру.Шыдамдылыққа, |
| |жауапкершілікке,қамқор болуға тәрбиелеу. |
|Оқыту |Оқушылардың оқу,ойлау қабілеттері дамиды,қызығушылығы артады, сыни |
|нәтижесі |ойлап,бағалай біледі,өз ойын ашық айтады,топта жұмыс жасайды. |
|Түйінді |Ер еңбекте сыналады. |
|идеялар: | |
|Әдіс-тәсілдер|Сыни тұрғыдан ойлау тапсырмалары,слайдтар,АКТ құралдары |
|: | |
|Уақыт |Мұғалімнің іс – |Оқушының іс - әрекеті |Ресурстар |
| |әрекеті | | |
| |Амандасу | | |
|3 мин |-Саламатсыздар ма, | | |
| |балалар.Ортаға шығып | | |
| |шаттық шеңберін | | |
| |құрайық. | | |
| | |Психологиялық тренинг | |
| | |Шеңбер:Армысың,алтын күн! |Слайд |
| | |Армысың,көк аспан, |(күннің |
| | |Армысың,жан досым, |суреті) |
| |Топқа бөлу |Жылуыма жылу қос | |
| | |Міне,менің қолым бос! | |
| | | | |
| | | | |
|3 мин | |топ: «Тұлпар » | |
| |Бағалау парағы |топ: «Қыс » |Мозайка |
| | |топ: «Еңбек » | |
| | | |(Суреттің |
| | | |қиындылары |
| | | |бойынша) |
| 5 мин |Үй жұмысы: |Жұптық жұмыс |Интерактивті |
| | |(бір-бірін тексереді) |тақта |
| | | | |
| |Үш шапалақ | | |
| | | | |
| |Жаңа тақырыпты ашу. | | |
| | | | |
|3 мин |Қызығушылығын ояту: | | |
| |«Миға шабуыл» | | |
| |(сұрақ-жауап) | | |
| |-Балалар,қандай | | |
| |қыстағы табиғат | | |
| |құбылыстарын |Қыста болатын құбылыстарды | |
| |білесіңдер? |атау. | |
| |-Қар,боран,жел,аяз... | | |
|10 мин |-Тыңдайық, бұл ненің | |Үнтаспа |
| |дыбысы болуы мүмкін? | | |
| |-Боранның дыбысы. | | |
| |-Мына слайдтан | | |
| |боранның қандай | |Слайд |
| |кедергі келтіретінін | | |
| |көріп отырсыңдар. | | |
| |Бүгінгі өтетін сабағы-| | |
| |мыз да боранға | | |
| |байланысты. | | |
| |Сабақтың | | |
| |тақырыбы: З.Шүкіров | |Автор туралы |
| |.«Арпалыс» | |мәлімет. |
| |Үлестірмелі материал |І т. 1-інші бөлім | |
| | |ІІ т 2-інші бөлім | |
| | |ІІІ т.3-інші бөлім | |
| |-Топ мүшелері,топтық | | |
| |ережені ойдан |Бөлімдерге ат қою. | |
| |шығармайық |. | |
| | |Әр топ өзінің топтық жұмысын | |
| | |көрсетеді. | |
| |Мәтіндегі негізгі ойды|1-інші бөлім: Ауа райының | |
| |ашу. |бұзылуы. | |
| | |2-інші бөлім:Қамқор аға. | |
| | |3-інші бөлім:Қайсар Бақтыбай. | |
| | | | |
| | |Әр топ дайындаған сұрақтарын | |
| | |бір-біріне қойып, жауап береді.| |
| |Екі жұлдыз,бір ұсыныс | | |
| | | | |
| | | | |
|2 мин |Сергіту сәті |Қарлы кесек |Үнтаспа |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2 мин |Топқа бөлу | |Геометриялық |
| | | |фигуралар |
| 10 мин |Шығармашылық жұмыс | І т.-Жылқы малы туралы айту. |Постер |
| | |(атауы,қасиеті,...) | |
| | |ІІ-т.-Қыста атқарылатын | |
| | |жұмыстар.(ерекшеліктері) | |
| | |ІІІ-т.- Еңбек туралы эссе жазу.| |
| | | | |
| | |Мақал-мәтел сайысы | |
| | | | |
| |Бағалау парағы бойынша| | |
| |қорытынды | | |
|2 мин |бағалау | | |
| | | |Стикер |
| |Кері байланыс | | |
| | | | |
|Қосымша |Үйге мәтінді мазмұндау |
|тапсырма | |
| |
| |
| |
|Пәні: | Әдебиеттік оқу. Панорамалық сабақ. 3 | |
| |сынып | |
|Сабақтың | | |
|тақырыбы: | | |
| |З.Шүкіров.Арпалыс. | |
|Мақсат -тары:|Оқушыларды мәтін мазмұнымен таныстыру.Жүйелі сөйлеуге,өз ойын |
| |ашық айтуға,топта жұмыс жасауға қалыптастыру.Шыдамдылыққа, |
| |жауапкершілікке,қамқор болуға тәрбиелеу. |
|Оқыту |Оқушылардың оқу,ойлау қабілеттері дамиды,қызығушылығы артады, сыни |
|нәтижесі |ойлап,бағалай біледі,өз ойын ашық айтады,топта жұмыс жасайды. |
|Түйінді |Ер еңбекте сыналады. |
|идеялар: | |
|Әдіс-тәсілдер|Сыни тұрғыдан ойлау тапсырмалары,слайдтар,АКТ құралдары |
|: | |
|Уақыт |Мұғалімнің іс – |Оқушының іс - әрекеті |Ресурстар |
| |әрекеті | | |
| |Амандасу | | |
|3 мин |-Саламатсыздар ма, | | |
| |балалар.Ортаға шығып | | |
| |шаттық шеңберін | | |
| |құрайық. | | |
| | |Психологиялық тренинг | |
| | |Шеңбер:Армысың,алтын күн! |Слайд |
| | |Армысың,көк аспан, |(күннің |
| | |Армысың,жан досым, |суреті) |
| |Топқа бөлу |Жылуыма жылу қос | |
| | |Міне,менің қолым бос! | |
| | | | |
| | | | |
|3 мин | |топ: «Тұлпар » | |
| |Бағалау парағы |топ: «Қыс » |Мозайка |
| | |топ: «Еңбек » | |
| | | |(Суреттің |
| | | |қиындылары |
| | | |бойынша) |
| 5 мин |Үй жұмысы: |Жұптық жұмыс |Интерактивті |
| | |(бір-бірін тексереді) |тақта |
| | | | |
| |Үш шапалақ | | |
| | | | |
| |Жаңа тақырыпты ашу. | | |
| | | | |
|3 мин |Қызығушылығын ояту: | | |
| |«Миға шабуыл» | | |
| |(сұрақ-жауап) | | |
| |-Балалар,қандай | | |
| |қыстағы табиғат | | |
| |құбылыстарын |Қыста болатын құбылыстарды | |
| |білесіңдер? |атау. | |
| |-Қар,боран,жел,аяз... | | |
|10 мин |-Тыңдайық, бұл ненің | |Үнтаспа |
| |дыбысы болуы мүмкін? | | |
| |-Боранның дыбысы. | | |
| |-Мына слайдтан | | |
| |боранның қандай | |Слайд |
| |кедергі келтіретінін | | |
| |көріп отырсыңдар. | | |
| |Бүгінгі өтетін сабағы-| | |
| |мыз да боранға | | |
| |байланысты. | | |
| |Сабақтың | | |
| |тақырыбы: З.Шүкіров | |Автор туралы |
| |.«Арпалыс» | |мәлімет. |
| |Үлестірмелі материал |І т. 1-інші бөлім | |
| | |ІІ т 2-інші бөлім | |
| | |ІІІ т.3-інші бөлім | |
| |-Топ мүшелері,топтық | | |
| |ережені ойдан |Бөлімдерге ат қою. | |
| |шығармайық |. | |
| | |Әр топ өзінің топтық жұмысын | |
| | |көрсетеді. | |
| |Мәтіндегі негізгі ойды|1-інші бөлім: Ауа райының | |
| |ашу. |бұзылуы. | |
| | |2-інші бөлім:Қамқор аға. | |
| | |3-інші бөлім:Қайсар Бақтыбай. | |
| | | | |
| | |Әр топ дайындаған сұрақтарын | |
| | |бір-біріне қойып, жауап береді.| |
| |Екі жұлдыз,бір ұсыныс | | |
| | | | |
| | | | |
|2 мин |Сергіту сәті |Қарлы кесек |Үнтаспа |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2 мин |Топқа бөлу | |Геометриялық |
| | | |фигуралар |
| 10 мин |Шығармашылық жұмыс | І т.-Жылқы малы туралы айту. |Постер |
| | |(атауы,қасиеті,...) | |
| | |ІІ-т.-Қыста атқарылатын | |
| | |жұмыстар.(ерекшеліктері) | |
| | |ІІІ-т.- Еңбек туралы эссе жазу.| |
| | | | |
| | |Мақал-мәтел сайысы | |
| | | | |
| |Бағалау парағы бойынша| | |
| |қорытынды | | |
|2 мин |бағалау | | |
| | | |Стикер |
| |Кері байланыс | | |
| | | | |
|Қосымша |Үйге мәтінді мазмұндау |
|тапсырма | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz