Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау парағына сабақ барысында

|Сынып | 8 «Ә» |
|Өтілетін орны |Кабинеті №10 |
|Өтілетін мерзімі |20 сәуір 4- ші сабақ 10.30 -11.15 |
|Сабақтың тақырыбы |Диаграмма құру, редакторлау және пішімдеу. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға шығару |
|Жалпы мақсаты |Диаграмма құра білу және сол ақпаратты баспаға жібере алу |
|Оқыту нәтижесі |Берілген ақпаратты көрнекілік үшін диаграмма арқылы көрсетуді үйрену. Диаграммаларды көркемдей |
| |білу. Құрылған ақпараттарды баспаға шығара білу |
|Негізгі идеялары |Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым |
| |-қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу. Сынып алдында|
| |өз ойын жеткізе білу |
|Уақыт| |Мұғалімнің |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
|ы | |іс-әрекеті: |іс-әрекеті: |іс-әрекет үшін маған |
|(мин)|Тапсырмалар |не істеймін? |олар не істейді? |қандай құралдар қажет?|
|2 |Ұйымдастыру кезеңі, |Сергіту сәті, биге ұласқан жаттығулар|Оқушылар ортаға шығып, тақтадан қарап|Интерактивті тақта, |
| |сыныпта жайлы | |биді қайталайды |музыка |
| |атмосфераны | | | |
| |қалыптастыру | | | |
|2 |Оқушыларды топқа |3 суретті бала санына байланысты |Оқушылар қолындағы қиындылардан 1 |Үш сурет қиындылары, |
| |бөлу |қиындыларға бөлемін де, балаларға |сурет құрып, сол суреттің иелері бір |бағалау парағы |
| | |таңдатқызамын. Топ ішінде рольдерге |топ құруы тиісті. Топ ішінде | |
| | |бөлінуін қадағалаймын. |міндеттерін бөліп алады (көшбасшы, | |
| | |Бағалау парағын таратамын |таймкипер, хатшы, бақылаушы) | |
|2 |Үй жұмысын тексеру |Бағалау парақтарын таратып, 12 |Бір сұраққа 10 с. уақытты тиімді |Интербелсенді тақта, |
| | |сұрақтан тұратын интербелсенді |пайдаланып 6 сұраққа жауап беру. |activote, бағалау |
| | |тақтада қайталау тестін қосамын |Тестте алған бағаларын бағалау |парақтары |
| | | |парағына жазып алу | |
|5 |Тақырып пен мақсатты|Тақтада тақырыпқа байланысты 7 |Оқушылар топ ішінде суретке |7 сурет, интербелсенді|
| |ашу «4 сурет 1 сөз» |суретті көрсетемін |байланысты сабақтың тақырыбы мен |тақта, А4 қағаз |
| |ойыны арқылы | |мақсатын айқындау керек | |
|18 |Мозайка әдісі арқылы|Тақырыптағы жаңа материалды 3 топқа |Әрбір топ берілген тақырыптарын |Интербелсенді |
| | |бөліп беремін |талдайды да, тақта алдына шығып |тақта,ноутбук, үш |
| | |топ диаграмманы құру әдісін талдайды |жұмыстарын қорғайды |тапсырманы орындау |
| | |топ диаграмманы көркемдеу әдісін | |үшін нұсқаулық, А4 |
| | |қарастырады (көмек көрсетемін) | |қағазы |
| | |топ ақпараттыы баспадан шығару | | |
| | |ерекшеліктерін көрсетеді | | |
| |Бағалау |Әрбір топ тақырыптарын қорғағаннан |3 критерийге байланысты тыңдаушы |Электронды бағалау |
| | |кейін, тыңдаушы екі топқа |топтар өзге екі топтың жұмыстарын |парағы ActivInspire |
| | |интербелсенді тақтада критерийге |жұлдыз жапсыру арқылы бағалайды. |бағдарламасында |
| | |сүйене отырып баға беруді ұсынамын. |Бірінші критерий орындалса – бір | |
| | |Оқушыларға осы жұмыстан алған жұлдыз |жұлдыз, екінші критерий орындалса – | |
| | |санын өздерінің бағалау парағына |екінші жұлдыз, тағы да солай жалғаса | |
| | |жазып алуларын ескертемін |береді. Әрбір топ көп дегенде 3 | |
| | | |жұлдыз қоя алады. | |
| | | |Оқушылар осы жұмыстан алған жұлдыз | |
| | | |санын өздерінің бағалау парағына | |
| | | |жазып алады | |
|9 |Тапсырма 1 |Тақтада мәліметтер беремін, әр оқушы |Мәліметтерді есептеп диаграмма |Компьютер, принтер, |
| | |осы ақпаратты жеке есептеп, сол |құрады. Диаграммасын өз қалауынша |бағалау парағы |
| | |есептеулерге байланысты диаграмма |түрлендіреді. | |
| | |құруын сұраймын. Диаграммалар |Топ көшбасшысы қойған бағасымен | |
| | |бір-біріне ұқсамау керектігін |келіспесе, неге келіспейтіні жайында | |
| | |ескертемін |өз дәлелдемелерін айтады. Бұл | |
| | |Топ ішіндегі көшбасшы критерий |жағдайда ойды ортаға салып | |
| | |бойынша өзінің тобын жұлдыз беру |талқылаймыз | |
| | |арқылы бағалайды. Жоғары ұпай 3 |Жұмыстарын баспадан шығарады | |
| | |жұлдыздан аспау керек | | |
| | |Әр оқушы өзінің жұмысын баспадан | | |
| | |шығарып алады | | |
|4 |Пысықтау |Жаңа тақырыпты игеруіне байланысты |Оқушылар Activote арқылы |Интербелсенді тақта, |
| | |шағын тест аламын |интербелсенді тақтадан тест |activote, бағалау |
| | | |орындайды. Компьютер койған бағасын |парағы |
| | | |бағалау парағына түсіріп алады | |
|3 |Бағалау |Өзін-өзі бағалауды талап етемін |Бағалау парағына сабақ барысында |Бағалау шкаласы |
| | | |алған формативті ұпайларын қосып, | |
| | | |суммативті ұпайларын шығаруды талап | |
| | | |етемін. Бағалау шкаласына сүйене | |
| | | |отырып өзінің бағасын есептейді | |
| |Кері байланыс |Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Мектеп мүмкіншілігін |
| | |арқылы жазуларын сұраймын |арқылы береді |пайдалану |
| |Үйге тапсырма |Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін |Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып |Интербелсенді тақта |
| | | |алады | |

Ұқсас жұмыстар
Белсенді тақта
Бағалау шкаласы
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Оқушылардың жұмысы
«слайдтағы объектілерге басқару батырмаларын қолдану»
Ашықхат жазамын. Модуль бойынша өткенді қайталау
Сұрақ қою қайта сұрақ қою
Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация
Шандор Петефи Ұлт өлеңі
Деңгейі орташа оқушылар
Пәндер