Бағалау парағына сабақ барысында

Сынып
8 «Ә»
Сынып: Өтілетін орны
8 «Ә»: Кабинеті №10
Сынып: Өтілетін мерзімі
8 «Ә»: 20 сәуір 4- ші сабақ 10. 30 -11. 15
Сынып: Сабақтың тақырыбы
8 «Ә»: Диаграмма құру, редакторлау және пішімдеу. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға шығару
Сынып: Жалпы мақсаты
8 «Ә»: Диаграмма құра білу және сол ақпаратты баспаға жібере алу
Сынып: Оқыту нәтижесі
8 «Ә»: Берілген ақпаратты көрнекілік үшін диаграмма арқылы көрсетуді үйрену. Диаграммаларды көркемдей білу. Құрылған ақпараттарды баспаға шығара білу
Сынып: Негізгі идеялары
8 «Ә»: Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу. Сынып алдында өз ойын жеткізе білу
Сынып:

Уақыты

(мин)

8 «Ә»: Тапсырмалар

Мұғалімнің

іс-әрекеті:

не істеймін?

Оқушылардың
іс-әрекеті:

олар не істейді?

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
Сынып: 2
8 «Ә»: Ұйымдастыру кезеңі, сыныпта жайлы атмосфераны қалыптастыру
Сергіту сәті, биге ұласқан жаттығулар
Оқушылар ортаға шығып, тақтадан қарап биді қайталайды
Интерактивті тақта, музыка
Сынып: 2
8 «Ә»: Оқушыларды топқа бөлу
  1. 3 суретті бала санына байланысты қиындыларға бөлемін де, балаларға таңдатқызамын. Топ ішінде рольдерге бөлінуін қадағалаймын.
  2. Бағалау парағын таратамын
Оқушылар қолындағы қиындылардан 1 сурет құрып, сол суреттің иелері бір топ құруы тиісті. Топ ішінде міндеттерін бөліп алады (көшбасшы, таймкипер, хатшы, бақылаушы)
Үш сурет қиындылары, бағалау парағы
Сынып: 2
8 «Ә»: Үй жұмысын тексеру
Бағалау парақтарын таратып, 12 сұрақтан тұратын интербелсенді тақтада қайталау тестін қосамын
Бір сұраққа 10 с. уақытты тиімді пайдаланып 6 сұраққа жауап беру. Тестте алған бағаларын бағалау парағына жазып алу
Интербелсенді тақта, activote, бағалау парақтары
Сынып: 5
8 «Ә»: Тақырып пен мақсатты ашу «4 сурет 1 сөз» ойыны арқылы
Тақтада тақырыпқа байланысты 7 суретті көрсетемін
Оқушылар топ ішінде суретке байланысты сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау керек
7 сурет, интербелсенді тақта, А4 қағаз
Сынып: 18
8 «Ә»: Мозайка әдісі арқылы

Тақырыптағы жаңа материалды 3 топқа бөліп беремін

  1. топ диаграмманы құру әдісін талдайды
  2. топ диаграмманы көркемдеу әдісін қарастырады (көмек көрсетемін)
  3. топ ақпараттыы баспадан шығару ерекшеліктерін көрсетеді
Әрбір топ берілген тақырыптарын талдайды да, тақта алдына шығып жұмыстарын қорғайды
Интербелсенді тақта, ноутбук, үш тапсырманы орындау үшін нұсқаулық, А4 қағазы
Сынып:
8 «Ә»: Бағалау
Әрбір топ тақырыптарын қорғағаннан кейін, тыңдаушы екі топқа интербелсенді тақтада критерийге сүйене отырып баға беруді ұсынамын. Оқушыларға осы жұмыстан алған жұлдыз санын өздерінің бағалау парағына жазып алуларын ескертемін

3 критерийге байланысты тыңдаушы топтар өзге екі топтың жұмыстарын жұлдыз жапсыру арқылы бағалайды. Бірінші критерий орындалса - бір жұлдыз, екінші критерий орындалса - екінші жұлдыз, тағы да солай жалғаса береді. Әрбір топ көп дегенде 3 жұлдыз қоя алады.

Оқушылар осы жұмыстан алған жұлдыз санын өздерінің бағалау парағына жазып алады

Электронды бағалау парағы ActivInspire бағдарламасында
Сынып: 9
8 «Ә»: Тапсырма 1
  1. Тақтада мәліметтер беремін, әр оқушы осы ақпаратты жеке есептеп, сол есептеулерге байланысты диаграмма құруын сұраймын. Диаграммалар бір-біріне ұқсамау керектігін ескертемін
  2. Топ ішіндегі көшбасшы критерий бойынша өзінің тобын жұлдыз беру арқылы бағалайды. Жоғары ұпай 3 жұлдыздан аспау керек
  3. Әр оқушы өзінің жұмысын баспадан шығарып алады
  1. Мәліметтерді есептеп диаграмма құрады. Диаграммасын өз қалауынша түрлендіреді.
  2. Топ көшбасшысы қойған бағасымен келіспесе, неге келіспейтіні жайында өз дәлелдемелерін айтады. Бұл жағдайда ойды ортаға салып талқылаймыз
  3. Жұмыстарын баспадан шығарады
Компьютер, принтер, бағалау парағы
Сынып: 4
8 «Ә»: Пысықтау
Жаңа тақырыпты игеруіне байланысты шағын тест аламын
Оқушылар Activote арқылы интербелсенді тақтадан тест орындайды. Компьютер койған бағасын бағалау парағына түсіріп алады
Интербелсенді тақта, activote, бағалау парағы
Сынып: 3
8 «Ә»: Бағалау
Өзін-өзі бағалауды талап етемін
Бағалау парағына сабақ барысында алған формативті ұпайларын қосып, суммативті ұпайларын шығаруды талап етемін. Бағалау шкаласына сүйене отырып өзінің бағасын есептейді
Бағалау шкаласы
Сынып: Кері байланыс
8 «Ә»: Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ арқылы жазуларын сұраймын
Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ арқылы береді
Мектеп мүмкіншілігін пайдалану
Сынып: Үйге тапсырма
8 «Ә»: Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады
Интербелсенді тақта

Ұқсас жұмыстар
Белсенді тақта
Бағалау шкаласы
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Оқушылардың жұмысы
«слайдтағы объектілерге басқару батырмаларын қолдану»
Ашықхат жазамын. Модуль бойынша өткенді қайталау
Сұрақ қою қайта сұрақ қою
Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация
Шандор Петефи Ұлт өлеңі
Деңгейі орташа оқушылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz