Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау парағына сабақ барысында
|Сынып | 8 «Ә» |
|Өтілетін орны |Кабинеті №10 |
|Өтілетін мерзімі |20 сәуір 4- ші сабақ 10.30 -11.15 |
|Сабақтың тақырыбы |Диаграмма құру, редакторлау және пішімдеу. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға шығару |
|Жалпы мақсаты |Диаграмма құра білу және сол ақпаратты баспаға жібере алу |
|Оқыту нәтижесі |Берілген ақпаратты көрнекілік үшін диаграмма арқылы көрсетуді үйрену. Диаграммаларды көркемдей |
| |білу. Құрылған ақпараттарды баспаға шығара білу |
|Негізгі идеялары |Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым |
| |-қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу. Сынып алдында|
| |өз ойын жеткізе білу |
|Уақыт| |Мұғалімнің |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
|ы | |іс-әрекеті: |іс-әрекеті: |іс-әрекет үшін маған |
|(мин)|Тапсырмалар |не істеймін? |олар не істейді? |қандай құралдар қажет?|
|2 |Ұйымдастыру кезеңі, |Сергіту сәті, биге ұласқан жаттығулар|Оқушылар ортаға шығып, тақтадан қарап|Интерактивті тақта, |
| |сыныпта жайлы | |биді қайталайды |музыка |
| |атмосфераны | | | |
| |қалыптастыру | | | |
|2 |Оқушыларды топқа |3 суретті бала санына байланысты |Оқушылар қолындағы қиындылардан 1 |Үш сурет қиындылары, |
| |бөлу |қиындыларға бөлемін де, балаларға |сурет құрып, сол суреттің иелері бір |бағалау парағы |
| | |таңдатқызамын. Топ ішінде рольдерге |топ құруы тиісті. Топ ішінде | |
| | |бөлінуін қадағалаймын. |міндеттерін бөліп алады (көшбасшы, | |
| | |Бағалау парағын таратамын |таймкипер, хатшы, бақылаушы) | |
|2 |Үй жұмысын тексеру |Бағалау парақтарын таратып, 12 |Бір сұраққа 10 с. уақытты тиімді |Интербелсенді тақта, |
| | |сұрақтан тұратын интербелсенді |пайдаланып 6 сұраққа жауап беру. |activote, бағалау |
| | |тақтада қайталау тестін қосамын |Тестте алған бағаларын бағалау |парақтары |
| | | |парағына жазып алу | |
|5 |Тақырып пен мақсатты|Тақтада тақырыпқа байланысты 7 |Оқушылар топ ішінде суретке |7 сурет, интербелсенді|
| |ашу «4 сурет 1 сөз» |суретті көрсетемін |байланысты сабақтың тақырыбы мен |тақта, А4 қағаз |
| |ойыны арқылы | |мақсатын айқындау керек | |
|18 |Мозайка әдісі арқылы|Тақырыптағы жаңа материалды 3 топқа |Әрбір топ берілген тақырыптарын |Интербелсенді |
| | |бөліп беремін |талдайды да, тақта алдына шығып |тақта,ноутбук, үш |
| | |топ диаграмманы құру әдісін талдайды |жұмыстарын қорғайды |тапсырманы орындау |
| | |топ диаграмманы көркемдеу әдісін | |үшін нұсқаулық, А4 |
| | |қарастырады (көмек көрсетемін) | |қағазы |
| | |топ ақпараттыы баспадан шығару | | |
| | |ерекшеліктерін көрсетеді | | |
| |Бағалау |Әрбір топ тақырыптарын қорғағаннан |3 критерийге байланысты тыңдаушы |Электронды бағалау |
| | |кейін, тыңдаушы екі топқа |топтар өзге екі топтың жұмыстарын |парағы ActivInspire |
| | |интербелсенді тақтада критерийге |жұлдыз жапсыру арқылы бағалайды. |бағдарламасында |
| | |сүйене отырып баға беруді ұсынамын. |Бірінші критерий орындалса – бір | |
| | |Оқушыларға осы жұмыстан алған жұлдыз |жұлдыз, екінші критерий орындалса – | |
| | |санын өздерінің бағалау парағына |екінші жұлдыз, тағы да солай жалғаса | |
| | |жазып алуларын ескертемін |береді. Әрбір топ көп дегенде 3 | |
| | | |жұлдыз қоя алады. | |
| | | |Оқушылар осы жұмыстан алған жұлдыз | |
| | | |санын өздерінің бағалау парағына | |
| | | |жазып алады | |
|9 |Тапсырма 1 |Тақтада мәліметтер беремін, әр оқушы |Мәліметтерді есептеп диаграмма |Компьютер, принтер, |
| | |осы ақпаратты жеке есептеп, сол |құрады. Диаграммасын өз қалауынша |бағалау парағы |
| | |есептеулерге байланысты диаграмма |түрлендіреді. | |
| | |құруын сұраймын. Диаграммалар |Топ көшбасшысы қойған бағасымен | |
| | |бір-біріне ұқсамау керектігін |келіспесе, неге келіспейтіні жайында | |
| | |ескертемін |өз дәлелдемелерін айтады. Бұл | |
| | |Топ ішіндегі көшбасшы критерий |жағдайда ойды ортаға салып | |
| | |бойынша өзінің тобын жұлдыз беру |талқылаймыз | |
| | |арқылы бағалайды. Жоғары ұпай 3 |Жұмыстарын баспадан шығарады | |
| | |жұлдыздан аспау керек | | |
| | |Әр оқушы өзінің жұмысын баспадан | | |
| | |шығарып алады | | |
|4 |Пысықтау |Жаңа тақырыпты игеруіне байланысты |Оқушылар Activote арқылы |Интербелсенді тақта, |
| | |шағын тест аламын |интербелсенді тақтадан тест |activote, бағалау |
| | | |орындайды. Компьютер койған бағасын |парағы |
| | | |бағалау парағына түсіріп алады | |
|3 |Бағалау |Өзін-өзі бағалауды талап етемін |Бағалау парағына сабақ барысында |Бағалау шкаласы |
| | | |алған формативті ұпайларын қосып, | |
| | | |суммативті ұпайларын шығаруды талап | |
| | | |етемін. Бағалау шкаласына сүйене | |
| | | |отырып өзінің бағасын есептейді | |
| |Кері байланыс |Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Мектеп мүмкіншілігін |
| | |арқылы жазуларын сұраймын |арқылы береді |пайдалану |
| |Үйге тапсырма |Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін |Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып |Интербелсенді тақта |
| | | |алады | |
|Өтілетін орны |Кабинеті №10 |
|Өтілетін мерзімі |20 сәуір 4- ші сабақ 10.30 -11.15 |
|Сабақтың тақырыбы |Диаграмма құру, редакторлау және пішімдеу. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға шығару |
|Жалпы мақсаты |Диаграмма құра білу және сол ақпаратты баспаға жібере алу |
|Оқыту нәтижесі |Берілген ақпаратты көрнекілік үшін диаграмма арқылы көрсетуді үйрену. Диаграммаларды көркемдей |
| |білу. Құрылған ақпараттарды баспаға шығара білу |
|Негізгі идеялары |Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым |
| |-қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу. Сынып алдында|
| |өз ойын жеткізе білу |
|Уақыт| |Мұғалімнің |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
|ы | |іс-әрекеті: |іс-әрекеті: |іс-әрекет үшін маған |
|(мин)|Тапсырмалар |не істеймін? |олар не істейді? |қандай құралдар қажет?|
|2 |Ұйымдастыру кезеңі, |Сергіту сәті, биге ұласқан жаттығулар|Оқушылар ортаға шығып, тақтадан қарап|Интерактивті тақта, |
| |сыныпта жайлы | |биді қайталайды |музыка |
| |атмосфераны | | | |
| |қалыптастыру | | | |
|2 |Оқушыларды топқа |3 суретті бала санына байланысты |Оқушылар қолындағы қиындылардан 1 |Үш сурет қиындылары, |
| |бөлу |қиындыларға бөлемін де, балаларға |сурет құрып, сол суреттің иелері бір |бағалау парағы |
| | |таңдатқызамын. Топ ішінде рольдерге |топ құруы тиісті. Топ ішінде | |
| | |бөлінуін қадағалаймын. |міндеттерін бөліп алады (көшбасшы, | |
| | |Бағалау парағын таратамын |таймкипер, хатшы, бақылаушы) | |
|2 |Үй жұмысын тексеру |Бағалау парақтарын таратып, 12 |Бір сұраққа 10 с. уақытты тиімді |Интербелсенді тақта, |
| | |сұрақтан тұратын интербелсенді |пайдаланып 6 сұраққа жауап беру. |activote, бағалау |
| | |тақтада қайталау тестін қосамын |Тестте алған бағаларын бағалау |парақтары |
| | | |парағына жазып алу | |
|5 |Тақырып пен мақсатты|Тақтада тақырыпқа байланысты 7 |Оқушылар топ ішінде суретке |7 сурет, интербелсенді|
| |ашу «4 сурет 1 сөз» |суретті көрсетемін |байланысты сабақтың тақырыбы мен |тақта, А4 қағаз |
| |ойыны арқылы | |мақсатын айқындау керек | |
|18 |Мозайка әдісі арқылы|Тақырыптағы жаңа материалды 3 топқа |Әрбір топ берілген тақырыптарын |Интербелсенді |
| | |бөліп беремін |талдайды да, тақта алдына шығып |тақта,ноутбук, үш |
| | |топ диаграмманы құру әдісін талдайды |жұмыстарын қорғайды |тапсырманы орындау |
| | |топ диаграмманы көркемдеу әдісін | |үшін нұсқаулық, А4 |
| | |қарастырады (көмек көрсетемін) | |қағазы |
| | |топ ақпараттыы баспадан шығару | | |
| | |ерекшеліктерін көрсетеді | | |
| |Бағалау |Әрбір топ тақырыптарын қорғағаннан |3 критерийге байланысты тыңдаушы |Электронды бағалау |
| | |кейін, тыңдаушы екі топқа |топтар өзге екі топтың жұмыстарын |парағы ActivInspire |
| | |интербелсенді тақтада критерийге |жұлдыз жапсыру арқылы бағалайды. |бағдарламасында |
| | |сүйене отырып баға беруді ұсынамын. |Бірінші критерий орындалса – бір | |
| | |Оқушыларға осы жұмыстан алған жұлдыз |жұлдыз, екінші критерий орындалса – | |
| | |санын өздерінің бағалау парағына |екінші жұлдыз, тағы да солай жалғаса | |
| | |жазып алуларын ескертемін |береді. Әрбір топ көп дегенде 3 | |
| | | |жұлдыз қоя алады. | |
| | | |Оқушылар осы жұмыстан алған жұлдыз | |
| | | |санын өздерінің бағалау парағына | |
| | | |жазып алады | |
|9 |Тапсырма 1 |Тақтада мәліметтер беремін, әр оқушы |Мәліметтерді есептеп диаграмма |Компьютер, принтер, |
| | |осы ақпаратты жеке есептеп, сол |құрады. Диаграммасын өз қалауынша |бағалау парағы |
| | |есептеулерге байланысты диаграмма |түрлендіреді. | |
| | |құруын сұраймын. Диаграммалар |Топ көшбасшысы қойған бағасымен | |
| | |бір-біріне ұқсамау керектігін |келіспесе, неге келіспейтіні жайында | |
| | |ескертемін |өз дәлелдемелерін айтады. Бұл | |
| | |Топ ішіндегі көшбасшы критерий |жағдайда ойды ортаға салып | |
| | |бойынша өзінің тобын жұлдыз беру |талқылаймыз | |
| | |арқылы бағалайды. Жоғары ұпай 3 |Жұмыстарын баспадан шығарады | |
| | |жұлдыздан аспау керек | | |
| | |Әр оқушы өзінің жұмысын баспадан | | |
| | |шығарып алады | | |
|4 |Пысықтау |Жаңа тақырыпты игеруіне байланысты |Оқушылар Activote арқылы |Интербелсенді тақта, |
| | |шағын тест аламын |интербелсенді тақтадан тест |activote, бағалау |
| | | |орындайды. Компьютер койған бағасын |парағы |
| | | |бағалау парағына түсіріп алады | |
|3 |Бағалау |Өзін-өзі бағалауды талап етемін |Бағалау парағына сабақ барысында |Бағалау шкаласы |
| | | |алған формативті ұпайларын қосып, | |
| | | |суммативті ұпайларын шығаруды талап | |
| | | |етемін. Бағалау шкаласына сүйене | |
| | | |отырып өзінің бағасын есептейді | |
| |Кері байланыс |Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Мектеп мүмкіншілігін |
| | |арқылы жазуларын сұраймын |арқылы береді |пайдалану |
| |Үйге тапсырма |Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін |Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып |Интербелсенді тақта |
| | | |алады | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz