Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Автоматты толтыру
|Сынып | 8 «Ә» |
|Өтілетін орны |Кабинеті №10 |
|Өтілетін мерзімі |13 сәуір 4 - ші сабақ 10.30 -11.15 |
|Сабақтың тақырыбы |Автоматты толтыру. Жаңа тізімдер құру |
|Жалпы мақсаты |Автоматты толтыру мен жаңа тізімдер құруды үйрену |
|Оқыту нәтижесі |Excel - де білімін арттыру, автоматтық толтыру мүмкіншілігін пайдалану, автоматты толтыру |
| |үшін жаңа тізімдерді құруды үйрену |
|Негізгі идеялары |Сұрақ қоя білу. Сынып алдында сөйлеу. Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа |
| |икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым- қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. |
| |Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу |
|Уақыт| |Мұғалімнің |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
|ы | |іс-әрекеті: |іс-әрекеті: |іс-әрекет үшін маған|
|(мин)|Тапсырмалар |не істеймін? |олар не істейді? |қандай құралдар |
| | | | |қажет |
|3 |Ұйымдастыру кезеңі, |Оқушылармен амандасамын. |Оқушылар бүгінгі сабақ басында | |
| |сыныпта жайлы атмосфераны |Тренинг «Көңіл-күй неге ұқсас?» |өздерінің көңіл-күйлері неге (қай жыл| |
| |қалыптастыру | |мезгіліне, ауа райына, табиғаттың | |
| | | |құбылысына) ұқсас екенін айтып береді| |
|2 |Оқушыларды топқа бөлу |Оқушыларды ортаға шақырамын да үш|Оқушылар бойларының ұзындығына |Дорба, рөлдер |
| | |топқа бөлемін |байланысты үш топқа бөлінеді. |жазылған қағаздар, |
| | |Рөлдерді дорбадан таңдатамын |Қоржыннан қағазға жазылған рөлдерді |бағалау парағы |
| | |Бағалау парағын таратамын |таңдайды | |
|4 |Үй жұмысын тексеру |Практикалық жұмыстың орындалуы |Тест орындайды, жауабы автоматты |Компьютер |
| | |бойынша кемшілік болса жекелей |түрде мұғалімге келеді | |
| | |түзетулерін хабарлаймын. | | |
| | |(Практикалық жұмысты сабаққа | | |
| | |дейін бір күн бұрын тапсырылуына | | |
| | |талап қойылады) | | |
| | |Тест жұмысын компьютерде | | |
| | |орындауын сұраймын | | |
|5 |Тақырып ашу |Excel бағдарламасының |Бейнероликпен танысып, әр топ |Бейнеролик, |
| | |мүмкіншілігін бейнеролик арқылы |тақырыпты ашуға тырысады |интербелсенді тақта |
| | |көрсетіп, сабақтың тақырыбын | | |
| | |ашуға тырысамын | | |
|8 |Тапсырма 2 |Excel бойынша 3 топқа үш түрлі |Әрбір топ басқаларға кедергі жасамай,|3 ноутбук, А4 |
| | |бейнеролик ұсынамын: |өз бейнероликтеріне талдау жасайды. |қағаз, бейнеролик |
| | |Бейнеролик – Еxcel бағдарламасын |Танысу уақыты (5 минут) өткеннен | |
| | |автоматты толтыру |кейін Джиксо әдісі бойынша қалған 2 | |
| | |Бейнеролик – жаңа тізім құру |топқа өз білгендерін үйретеді | |
| | |Бейнеролик – тізімдерді сүзу | | |
|5 |Тапсырма 1 |Автоматты толтыру |Оқушылар - 1 Автоматты толтыру; 2 |Компьютер, |
| | |Жаңа тізімдер құру |Жаңа тізімдер құру тәсілді орындау |интербелсенді тақта,|
| | |Тәсілдерін жасау үшін орындалатын|үшін алгоритімдерді (қадамдарды) |ActivInspire |
| | |қадамдар тізімін шатастырып |дұрыстап бірінен соң бірін орындалу |бағдарламасы |
| | |беремін |реті бойынша орналастыру керек | |
|5 |Тапсырма 2 |Сыныптың алфавит бойынша |Әр оқушы өз компьютерінде орындайды | |
| | |автоматты толтырылатын жаңа | | |
| | |тізімін құру | | |
|10 |Тапсырма 3 |«Радиоға қоңыраулар шалу» ойыны|Әрбір топ ішінен мықты деген бір |Ноутбук, интернет, |
| | |арқылы жоғары дәрежелі сұрақтарға|оқушыны таңдап, радиоға жіберу. |микрофон |
| | |жауап беру |Радиоға келген оқушылар жүргізушінің | |
| | |Онлайн сұрақ қою мүмкіншілігін |және сахнада, интернет арқылы келген | |
| | |жасау (ноутбук, skype) |сұрақтарына жауап берулері керек | |
| | |Микрофон арқылы сұрақ қоюды |Сахнадағы тыңдармандар да сұрақ қойып| |
| | |қамтамасыз ету |отырады | |
| |Бағалау және ережелер |Жұлдыздарын қойып отырамын |Топ көшбасшылары дұрыс жауап берсе |Интербелсенді тақта,|
| | | |бір жұлдызбен бағаланады. Топ |ActivInspire |
| | | |мүшелері сұрақ қойса жұлдызбен |бағдарламасында |
| | | |бағаланады. Топ мүшесі өз |құрылған бағалау |
| | | |көшбасшысына сұрақ қоя алмайды. |парағы |
|2 |Кері байланыс |Сабақ өтуі бойынша кері байланыс |Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Мектеп мүмкіншілігін|
| | |жазуын АКТ арқылы жазуын сұраймын|арқылы береді |пайдалану |
|1 |Үй жұмысы |Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін|Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып |Интербелсенді тақта |
| | | |алады | |
|Өтілетін орны |Кабинеті №10 |
|Өтілетін мерзімі |13 сәуір 4 - ші сабақ 10.30 -11.15 |
|Сабақтың тақырыбы |Автоматты толтыру. Жаңа тізімдер құру |
|Жалпы мақсаты |Автоматты толтыру мен жаңа тізімдер құруды үйрену |
|Оқыту нәтижесі |Excel - де білімін арттыру, автоматтық толтыру мүмкіншілігін пайдалану, автоматты толтыру |
| |үшін жаңа тізімдерді құруды үйрену |
|Негізгі идеялары |Сұрақ қоя білу. Сынып алдында сөйлеу. Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа |
| |икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым- қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. |
| |Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу |
|Уақыт| |Мұғалімнің |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
|ы | |іс-әрекеті: |іс-әрекеті: |іс-әрекет үшін маған|
|(мин)|Тапсырмалар |не істеймін? |олар не істейді? |қандай құралдар |
| | | | |қажет |
|3 |Ұйымдастыру кезеңі, |Оқушылармен амандасамын. |Оқушылар бүгінгі сабақ басында | |
| |сыныпта жайлы атмосфераны |Тренинг «Көңіл-күй неге ұқсас?» |өздерінің көңіл-күйлері неге (қай жыл| |
| |қалыптастыру | |мезгіліне, ауа райына, табиғаттың | |
| | | |құбылысына) ұқсас екенін айтып береді| |
|2 |Оқушыларды топқа бөлу |Оқушыларды ортаға шақырамын да үш|Оқушылар бойларының ұзындығына |Дорба, рөлдер |
| | |топқа бөлемін |байланысты үш топқа бөлінеді. |жазылған қағаздар, |
| | |Рөлдерді дорбадан таңдатамын |Қоржыннан қағазға жазылған рөлдерді |бағалау парағы |
| | |Бағалау парағын таратамын |таңдайды | |
|4 |Үй жұмысын тексеру |Практикалық жұмыстың орындалуы |Тест орындайды, жауабы автоматты |Компьютер |
| | |бойынша кемшілік болса жекелей |түрде мұғалімге келеді | |
| | |түзетулерін хабарлаймын. | | |
| | |(Практикалық жұмысты сабаққа | | |
| | |дейін бір күн бұрын тапсырылуына | | |
| | |талап қойылады) | | |
| | |Тест жұмысын компьютерде | | |
| | |орындауын сұраймын | | |
|5 |Тақырып ашу |Excel бағдарламасының |Бейнероликпен танысып, әр топ |Бейнеролик, |
| | |мүмкіншілігін бейнеролик арқылы |тақырыпты ашуға тырысады |интербелсенді тақта |
| | |көрсетіп, сабақтың тақырыбын | | |
| | |ашуға тырысамын | | |
|8 |Тапсырма 2 |Excel бойынша 3 топқа үш түрлі |Әрбір топ басқаларға кедергі жасамай,|3 ноутбук, А4 |
| | |бейнеролик ұсынамын: |өз бейнероликтеріне талдау жасайды. |қағаз, бейнеролик |
| | |Бейнеролик – Еxcel бағдарламасын |Танысу уақыты (5 минут) өткеннен | |
| | |автоматты толтыру |кейін Джиксо әдісі бойынша қалған 2 | |
| | |Бейнеролик – жаңа тізім құру |топқа өз білгендерін үйретеді | |
| | |Бейнеролик – тізімдерді сүзу | | |
|5 |Тапсырма 1 |Автоматты толтыру |Оқушылар - 1 Автоматты толтыру; 2 |Компьютер, |
| | |Жаңа тізімдер құру |Жаңа тізімдер құру тәсілді орындау |интербелсенді тақта,|
| | |Тәсілдерін жасау үшін орындалатын|үшін алгоритімдерді (қадамдарды) |ActivInspire |
| | |қадамдар тізімін шатастырып |дұрыстап бірінен соң бірін орындалу |бағдарламасы |
| | |беремін |реті бойынша орналастыру керек | |
|5 |Тапсырма 2 |Сыныптың алфавит бойынша |Әр оқушы өз компьютерінде орындайды | |
| | |автоматты толтырылатын жаңа | | |
| | |тізімін құру | | |
|10 |Тапсырма 3 |«Радиоға қоңыраулар шалу» ойыны|Әрбір топ ішінен мықты деген бір |Ноутбук, интернет, |
| | |арқылы жоғары дәрежелі сұрақтарға|оқушыны таңдап, радиоға жіберу. |микрофон |
| | |жауап беру |Радиоға келген оқушылар жүргізушінің | |
| | |Онлайн сұрақ қою мүмкіншілігін |және сахнада, интернет арқылы келген | |
| | |жасау (ноутбук, skype) |сұрақтарына жауап берулері керек | |
| | |Микрофон арқылы сұрақ қоюды |Сахнадағы тыңдармандар да сұрақ қойып| |
| | |қамтамасыз ету |отырады | |
| |Бағалау және ережелер |Жұлдыздарын қойып отырамын |Топ көшбасшылары дұрыс жауап берсе |Интербелсенді тақта,|
| | | |бір жұлдызбен бағаланады. Топ |ActivInspire |
| | | |мүшелері сұрақ қойса жұлдызбен |бағдарламасында |
| | | |бағаланады. Топ мүшесі өз |құрылған бағалау |
| | | |көшбасшысына сұрақ қоя алмайды. |парағы |
|2 |Кері байланыс |Сабақ өтуі бойынша кері байланыс |Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Мектеп мүмкіншілігін|
| | |жазуын АКТ арқылы жазуын сұраймын|арқылы береді |пайдалану |
|1 |Үй жұмысы |Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін|Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып |Интербелсенді тақта |
| | | |алады | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz