Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Автоматты толтыру

|Сынып | 8 «Ә» |
|Өтілетін орны |Кабинеті №10 |
|Өтілетін мерзімі |13 сәуір 4 - ші сабақ 10.30 -11.15 |
|Сабақтың тақырыбы |Автоматты толтыру. Жаңа тізімдер құру |
|Жалпы мақсаты |Автоматты толтыру мен жаңа тізімдер құруды үйрену |
|Оқыту нәтижесі |Excel - де білімін арттыру, автоматтық толтыру мүмкіншілігін пайдалану, автоматты толтыру |
| |үшін жаңа тізімдерді құруды үйрену |
|Негізгі идеялары |Сұрақ қоя білу. Сынып алдында сөйлеу. Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа |
| |икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым- қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. |
| |Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу |
|Уақыт| |Мұғалімнің |Оқушылардың |Ресурстар: осы |
|ы | |іс-әрекеті: |іс-әрекеті: |іс-әрекет үшін маған|
|(мин)|Тапсырмалар |не істеймін? |олар не істейді? |қандай құралдар |
| | | | |қажет |
|3 |Ұйымдастыру кезеңі, |Оқушылармен амандасамын. |Оқушылар бүгінгі сабақ басында | |
| |сыныпта жайлы атмосфераны |Тренинг «Көңіл-күй неге ұқсас?» |өздерінің көңіл-күйлері неге (қай жыл| |
| |қалыптастыру | |мезгіліне, ауа райына, табиғаттың | |
| | | |құбылысына) ұқсас екенін айтып береді| |
|2 |Оқушыларды топқа бөлу |Оқушыларды ортаға шақырамын да үш|Оқушылар бойларының ұзындығына |Дорба, рөлдер |
| | |топқа бөлемін |байланысты үш топқа бөлінеді. |жазылған қағаздар, |
| | |Рөлдерді дорбадан таңдатамын |Қоржыннан қағазға жазылған рөлдерді |бағалау парағы |
| | |Бағалау парағын таратамын |таңдайды | |
|4 |Үй жұмысын тексеру |Практикалық жұмыстың орындалуы |Тест орындайды, жауабы автоматты |Компьютер |
| | |бойынша кемшілік болса жекелей |түрде мұғалімге келеді | |
| | |түзетулерін хабарлаймын. | | |
| | |(Практикалық жұмысты сабаққа | | |
| | |дейін бір күн бұрын тапсырылуына | | |
| | |талап қойылады) | | |
| | |Тест жұмысын компьютерде | | |
| | |орындауын сұраймын | | |
|5 |Тақырып ашу |Excel бағдарламасының |Бейнероликпен танысып, әр топ |Бейнеролик, |
| | |мүмкіншілігін бейнеролик арқылы |тақырыпты ашуға тырысады |интербелсенді тақта |
| | |көрсетіп, сабақтың тақырыбын | | |
| | |ашуға тырысамын | | |
|8 |Тапсырма 2 |Excel бойынша 3 топқа үш түрлі |Әрбір топ басқаларға кедергі жасамай,|3 ноутбук, А4 |
| | |бейнеролик ұсынамын: |өз бейнероликтеріне талдау жасайды. |қағаз, бейнеролик |
| | |Бейнеролик – Еxcel бағдарламасын |Танысу уақыты (5 минут) өткеннен | |
| | |автоматты толтыру |кейін Джиксо әдісі бойынша қалған 2 | |
| | |Бейнеролик – жаңа тізім құру |топқа өз білгендерін үйретеді | |
| | |Бейнеролик – тізімдерді сүзу | | |
|5 |Тапсырма 1 |Автоматты толтыру |Оқушылар - 1 Автоматты толтыру; 2 |Компьютер, |
| | |Жаңа тізімдер құру |Жаңа тізімдер құру тәсілді орындау |интербелсенді тақта,|
| | |Тәсілдерін жасау үшін орындалатын|үшін алгоритімдерді (қадамдарды) |ActivInspire |
| | |қадамдар тізімін шатастырып |дұрыстап бірінен соң бірін орындалу |бағдарламасы |
| | |беремін |реті бойынша орналастыру керек | |
|5 |Тапсырма 2 |Сыныптың алфавит бойынша |Әр оқушы өз компьютерінде орындайды | |
| | |автоматты толтырылатын жаңа | | |
| | |тізімін құру | | |
|10 |Тапсырма 3 |«Радиоға қоңыраулар шалу» ойыны|Әрбір топ ішінен мықты деген бір |Ноутбук, интернет, |
| | |арқылы жоғары дәрежелі сұрақтарға|оқушыны таңдап, радиоға жіберу. |микрофон |
| | |жауап беру |Радиоға келген оқушылар жүргізушінің | |
| | |Онлайн сұрақ қою мүмкіншілігін |және сахнада, интернет арқылы келген | |
| | |жасау (ноутбук, skype) |сұрақтарына жауап берулері керек | |
| | |Микрофон арқылы сұрақ қоюды |Сахнадағы тыңдармандар да сұрақ қойып| |
| | |қамтамасыз ету |отырады | |
| |Бағалау және ережелер |Жұлдыздарын қойып отырамын |Топ көшбасшылары дұрыс жауап берсе |Интербелсенді тақта,|
| | | |бір жұлдызбен бағаланады. Топ |ActivInspire |
| | | |мүшелері сұрақ қойса жұлдызбен |бағдарламасында |
| | | |бағаланады. Топ мүшесі өз |құрылған бағалау |
| | | |көшбасшысына сұрақ қоя алмайды. |парағы |
|2 |Кері байланыс |Сабақ өтуі бойынша кері байланыс |Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ|Мектеп мүмкіншілігін|
| | |жазуын АКТ арқылы жазуын сұраймын|арқылы береді |пайдалану |
|1 |Үй жұмысы |Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін|Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып |Интербелсенді тақта |
| | | |алады | |

Ұқсас жұмыстар
Сандарды енгізу
Функциялық графиктерді microsoft excel-де салу
АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері. Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті
Электрондық кесте құру және форматтау
Алгоримт және оның қасиеттері
Ашық сабақ. Сабақтың типі
Объектілерді қою
WORD текстiк редакторы және оның мәнi, мәзiрi , құрал тақтасы мен кезеңдерi
Формулалар қатары
Бағдарламаны алғаш іске қосқанда көрінетін терезе
Пәндер