Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Карта ерекшелігін білу
Сынып 7
Пәні.География
Тарау: Африка- 10 сағат
Тараудың мақсаты: 1. Африканың табиғат ерекшеліктері,халқы,елдері жайлы
білімдерін қалыптастыру
2. Өз беттерімен білім алуды, өз-
өздерін реттеу дағдыларын дамыту
3. Уақытты тиімді пайдалана білуге,
ынтымақтастықпен бірлесіп ойлауға, тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Оқушылар топтық жұмыста бірлесіп жұмыс жасайды.
Кері байланыс жасайды.
|№ |Сабақтың |Оқып үйренудің негізгі|Оқытуда |Оқып-үйренудің нәтижесі |Үйрену |Жаңа |Негізгі |
| |тақырыбы |мақсаттары |қолданылатын| |мақсатындағы |термин сөздер|дереккөзде|
| | | |әдіс-тәсілде| |бағасы қоса, | |р |
| | | |р,модульдар | |бағалау | | |
| | | |Ұйымдастыру | | | | |
| | | |түрі | | | | |
|1 |§44. Материк|-Африканың |АКТ |-Африканың географиялық орнын|Топтық | «Афригия» |Оқулық |
| |жағалауындағ|географиялық орнының |Диалогтік |сипаттай алады. |бағалау | |ғаламтор |
| |ы мұхиттар |ерекшеліктерін біледі.|оқыту |-Шеткі нүктелерін |Кері байланыс| | |
| |мен теңіздер|-Шеткі нүктелерін |СТО |атап,картадан көрсете алады. | | | |
| |Зерттелу |атайды,картадан |ОүБ |-Жағалауын шайып жатқан | | | |
| |тарихы. |көрсетеді. |Топтық |мұхиттар мен теңіздерді атап,| | | |
| | |-Жағалауындағы | |картадан көрсете алады. | | | |
| | |мұхиттар мен | |-зерттеген саяхатшыларды | | | |
| | |теңіздерді | |атап,зерттеулеррін айтып бере| | | |
| | |атап,картадан | |алады. | | | |
| | |көрсетеді. | | | | | |
| | |-Материкті кімдер | | | | | |
| | |зерттегенін,қандай | | | | | |
| | |ашулар жасағанын | | | | | |
| | |біледі. | | | | | |
|2 |§45. Жер |Африканың жер |АКТ |Материктің ежелгі платформада|Өзін-өзі |Ұлы Шығыс |Оқулық, |
| |бедері,пайда|бедерінің өзіндік |Диалогтік |жатқандығын біледі.Жер |бағалау |Африка |карта |
| |лы қазбалары|ерекшеліктерін білу |оқыту |бедерінің өзіндік |Кері байланыс|жарылыстары | |
| | |Килиманджаро,Айдаһар,К|СТО |ерекшеліктері жайлы айтып | | | |
| | |ап,Атлас тауларын атап|ОүБ |береді. | | | |
| | |көрсету |Топтық |Килиманджаро,Айдаһар,Кап,Атла| | | |
| | |Пайдалы қазбаларының | |с тауларын,Ахаггар мен | | | |
| | |таралуын білу | |Тибести үстіртін көрсете | | | |
| | | | |алады. | | | |
|3 |§46. Климаты|Африканың климатына |АКТ |-Материктің климатына әсер |Топтық |Пассат |Оқулық, |
| | |әсер ететін |СТО |ететін факторларды айта |бағалау | |карта |
| | |факторларына |Диалог |алады. |Кері байланыс| | |
| | |байланысты |топтық |-материкке тән климатының | | | |
| | |ерекшеліктерін біледі.|топтық |жалпы ерекшелігі жайлы ойын | | | |
| | | | |айта алады. | | | |
|4 |§47. |-Климаттық белдеулерін|АКТ |-Климаттық белдеулерін атап, |Топтық |Самум |Оқулық, |
| |Климаттық |атап, картадан таралу |СТО |картадан көрсете алады. |бағалау |Сағым |Электронды|
| |белдеулері |аймағын көсетеді |Диалог |-Әр климаттық белдеудің |Кері байланыс| |оқулық |
| | |-Әр климаттық белдеуге|ОүБ |ерекшелігі» (белгісі) туралы | | | |
| | |тән белгілермен |Топтық |ой қорытып айта алады. | | | |
| | |танысады. |Дарынды | | | | |
| | | |балаларды | | | | |
| | | |оқыту | | | | |
| | | |Жас | | | | |
| | | |ерекшелігіне| | | | |
| | | |сай оқыту | | | | |
|5 |Ішкі сулары |Африканың |АКТ |Өзен-көлдерінің таралу |Топтық |Уәд |Оқулық, |
| |§48 |өзен-көлдерінің таралу|СТО |ерекшелігін айта алады. |бағалау |Шұрат |Карта |
| | |ерекшелігін білу. |Диалог |Басты өзен-көлдерін |Кері байланыс| |Электронды|
| | |Ніл,Конго,Нигер, | |атап,көрсете алады. | | |оқулық |
| | |Замбези өзендерін; | | | | | |
| | |Танганьика, Виктория, | | | | | |
| | |Тана, Чад көлдерін | | | | | |
| | |көрсете алу. | | | | | |
|6 |Табиғат |Табиғат зоналарын |АКТ |Табиғат зоналарын ендік |Топтық |Паркті |Оқулық, |
| |зоналары §49|ендік бағытта ауысуына|Диалог |бағытта ауысуына қарай атап |бағалау |саванналар |Карта |
| |183-186 бет|қарай атап ,көрсету. |СТО |,көрсете алады |Кері байланыс|Құрғақ |Электронды|
| | |Ылғалды экваторлық |Венн |Ылғалды экваторлық | |саванна |оқулық |
| | |орман,саваннаның |диаграммасы |орман,саваннаның табиғат | | | |
| | |табиғат ерекшеліктерін| |ерекшеліктерін сипаттай | | | |
| | |сипаттау,салыстыру. | |алады. Ұқсастығы мен | | | |
| | | | |айырмашылығын салыстыра | | | |
| | | | |алады. | | | |
|7 |Табиғат |Табиғат зоналарын |АКТ |Табиғат зоналарын ендік | |Хамада |Оқулық, |
| |зоналары |ендік бағытта ауысуына|СТО |бағытта ауысуына қарай атап | |Шұрат |Карта |
| |§50 |қарай атап ,көрсету |Диалог |,көрсете алады | |вельвичия |Электронды|
| |186-189 бет |Тропиктік |топтық |Тропиктік шөлдер,субтропиктік| | |оқулық |
| | |шөлдер,субтропиктік | |қатты жапырақты ормандар мен | | | |
| | |қатты жапырақты | |бұталар зонасының табиғат | | | |
| | |ормандар мен бұталар | |ерекшеліктері туралы айтып | | | |
| | |зонасының табиғат | |бере алады. | | | |
| | |ерекшеліктерін білу. | | | | | |
|8 |Халқы және |Африка халқының |АКТ |Африка халқының |Өзін-өзі | Эфиоптар |Оқулық, |
| |саяси |нәсілдік,ұлттық, |СТО |нәсілдік,ұлттық, тілдік |бағалау |Африканерлер |карта |
| |картасы §51 |тілдік құрамын |Диалог |құрамын біледі..Даму | |Бәдәуилер | |
| | |білу.Даму дәрежесіне |топтық |дәрежесіне қарай елдеріне | |Араб Африкасы| |
| | |қарай елдеріне мысал | |мысал келтіріп ,көрсете | | | |
| | |келтіріп ,көрсете | |алады..Солтүстік Африка | | | |
| | |алу.Солтүстік Африка | |елдерін жатқа көрсете алады.,| | | |
| | |елдерін жатқа | |қандай халық | | | |
| | |білу,көрсету,халқының | |мекндейтінін,олардың тіршілік| | | |
| | |тұрмыс,тіршілігінене | |ерекшелігін біледі. | | | |
| | |хабардар болу | | | | | |
|9 |Африканың |Африканы аймақтары |АКТ |Африканы аймақтары бойынша |«5» балдық |Каффа |Оқулық, |
| |аймақтарына |бойынша елдерге |СТО |елдерге жалпылама сипаттама |жүйе критерий|Банту |карта |
| |шолу §52 |жалпылама сипаттама |Диалог |бере алады. |құру | | |
| | |беру. |топтық | | | | |
|10 |№2 |Аймақтар мен елдер |Жеке жұмыс |Аймақтар мен елдер тобына |Дескриптор | |Оқулық |
| |практикалық |тобына сипаттама бере | |сипаттама беруді біледі. |бойынша | |240-бет |
| |жұмыс |білуді меңгеру | | |өзін-өзі | |сипаттама |
| |«Жекелеген | | | |бағалау | |жоспары |
| |аумақтарға | | | | | |карта |
| |кешенді | | | | | | |
| |сипаттама» | | | | | | |
Пәні.География
Тарау: Африка- 10 сағат
Тараудың мақсаты: 1. Африканың табиғат ерекшеліктері,халқы,елдері жайлы
білімдерін қалыптастыру
2. Өз беттерімен білім алуды, өз-
өздерін реттеу дағдыларын дамыту
3. Уақытты тиімді пайдалана білуге,
ынтымақтастықпен бірлесіп ойлауға, тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Оқушылар топтық жұмыста бірлесіп жұмыс жасайды.
Кері байланыс жасайды.
|№ |Сабақтың |Оқып үйренудің негізгі|Оқытуда |Оқып-үйренудің нәтижесі |Үйрену |Жаңа |Негізгі |
| |тақырыбы |мақсаттары |қолданылатын| |мақсатындағы |термин сөздер|дереккөзде|
| | | |әдіс-тәсілде| |бағасы қоса, | |р |
| | | |р,модульдар | |бағалау | | |
| | | |Ұйымдастыру | | | | |
| | | |түрі | | | | |
|1 |§44. Материк|-Африканың |АКТ |-Африканың географиялық орнын|Топтық | «Афригия» |Оқулық |
| |жағалауындағ|географиялық орнының |Диалогтік |сипаттай алады. |бағалау | |ғаламтор |
| |ы мұхиттар |ерекшеліктерін біледі.|оқыту |-Шеткі нүктелерін |Кері байланыс| | |
| |мен теңіздер|-Шеткі нүктелерін |СТО |атап,картадан көрсете алады. | | | |
| |Зерттелу |атайды,картадан |ОүБ |-Жағалауын шайып жатқан | | | |
| |тарихы. |көрсетеді. |Топтық |мұхиттар мен теңіздерді атап,| | | |
| | |-Жағалауындағы | |картадан көрсете алады. | | | |
| | |мұхиттар мен | |-зерттеген саяхатшыларды | | | |
| | |теңіздерді | |атап,зерттеулеррін айтып бере| | | |
| | |атап,картадан | |алады. | | | |
| | |көрсетеді. | | | | | |
| | |-Материкті кімдер | | | | | |
| | |зерттегенін,қандай | | | | | |
| | |ашулар жасағанын | | | | | |
| | |біледі. | | | | | |
|2 |§45. Жер |Африканың жер |АКТ |Материктің ежелгі платформада|Өзін-өзі |Ұлы Шығыс |Оқулық, |
| |бедері,пайда|бедерінің өзіндік |Диалогтік |жатқандығын біледі.Жер |бағалау |Африка |карта |
| |лы қазбалары|ерекшеліктерін білу |оқыту |бедерінің өзіндік |Кері байланыс|жарылыстары | |
| | |Килиманджаро,Айдаһар,К|СТО |ерекшеліктері жайлы айтып | | | |
| | |ап,Атлас тауларын атап|ОүБ |береді. | | | |
| | |көрсету |Топтық |Килиманджаро,Айдаһар,Кап,Атла| | | |
| | |Пайдалы қазбаларының | |с тауларын,Ахаггар мен | | | |
| | |таралуын білу | |Тибести үстіртін көрсете | | | |
| | | | |алады. | | | |
|3 |§46. Климаты|Африканың климатына |АКТ |-Материктің климатына әсер |Топтық |Пассат |Оқулық, |
| | |әсер ететін |СТО |ететін факторларды айта |бағалау | |карта |
| | |факторларына |Диалог |алады. |Кері байланыс| | |
| | |байланысты |топтық |-материкке тән климатының | | | |
| | |ерекшеліктерін біледі.|топтық |жалпы ерекшелігі жайлы ойын | | | |
| | | | |айта алады. | | | |
|4 |§47. |-Климаттық белдеулерін|АКТ |-Климаттық белдеулерін атап, |Топтық |Самум |Оқулық, |
| |Климаттық |атап, картадан таралу |СТО |картадан көрсете алады. |бағалау |Сағым |Электронды|
| |белдеулері |аймағын көсетеді |Диалог |-Әр климаттық белдеудің |Кері байланыс| |оқулық |
| | |-Әр климаттық белдеуге|ОүБ |ерекшелігі» (белгісі) туралы | | | |
| | |тән белгілермен |Топтық |ой қорытып айта алады. | | | |
| | |танысады. |Дарынды | | | | |
| | | |балаларды | | | | |
| | | |оқыту | | | | |
| | | |Жас | | | | |
| | | |ерекшелігіне| | | | |
| | | |сай оқыту | | | | |
|5 |Ішкі сулары |Африканың |АКТ |Өзен-көлдерінің таралу |Топтық |Уәд |Оқулық, |
| |§48 |өзен-көлдерінің таралу|СТО |ерекшелігін айта алады. |бағалау |Шұрат |Карта |
| | |ерекшелігін білу. |Диалог |Басты өзен-көлдерін |Кері байланыс| |Электронды|
| | |Ніл,Конго,Нигер, | |атап,көрсете алады. | | |оқулық |
| | |Замбези өзендерін; | | | | | |
| | |Танганьика, Виктория, | | | | | |
| | |Тана, Чад көлдерін | | | | | |
| | |көрсете алу. | | | | | |
|6 |Табиғат |Табиғат зоналарын |АКТ |Табиғат зоналарын ендік |Топтық |Паркті |Оқулық, |
| |зоналары §49|ендік бағытта ауысуына|Диалог |бағытта ауысуына қарай атап |бағалау |саванналар |Карта |
| |183-186 бет|қарай атап ,көрсету. |СТО |,көрсете алады |Кері байланыс|Құрғақ |Электронды|
| | |Ылғалды экваторлық |Венн |Ылғалды экваторлық | |саванна |оқулық |
| | |орман,саваннаның |диаграммасы |орман,саваннаның табиғат | | | |
| | |табиғат ерекшеліктерін| |ерекшеліктерін сипаттай | | | |
| | |сипаттау,салыстыру. | |алады. Ұқсастығы мен | | | |
| | | | |айырмашылығын салыстыра | | | |
| | | | |алады. | | | |
|7 |Табиғат |Табиғат зоналарын |АКТ |Табиғат зоналарын ендік | |Хамада |Оқулық, |
| |зоналары |ендік бағытта ауысуына|СТО |бағытта ауысуына қарай атап | |Шұрат |Карта |
| |§50 |қарай атап ,көрсету |Диалог |,көрсете алады | |вельвичия |Электронды|
| |186-189 бет |Тропиктік |топтық |Тропиктік шөлдер,субтропиктік| | |оқулық |
| | |шөлдер,субтропиктік | |қатты жапырақты ормандар мен | | | |
| | |қатты жапырақты | |бұталар зонасының табиғат | | | |
| | |ормандар мен бұталар | |ерекшеліктері туралы айтып | | | |
| | |зонасының табиғат | |бере алады. | | | |
| | |ерекшеліктерін білу. | | | | | |
|8 |Халқы және |Африка халқының |АКТ |Африка халқының |Өзін-өзі | Эфиоптар |Оқулық, |
| |саяси |нәсілдік,ұлттық, |СТО |нәсілдік,ұлттық, тілдік |бағалау |Африканерлер |карта |
| |картасы §51 |тілдік құрамын |Диалог |құрамын біледі..Даму | |Бәдәуилер | |
| | |білу.Даму дәрежесіне |топтық |дәрежесіне қарай елдеріне | |Араб Африкасы| |
| | |қарай елдеріне мысал | |мысал келтіріп ,көрсете | | | |
| | |келтіріп ,көрсете | |алады..Солтүстік Африка | | | |
| | |алу.Солтүстік Африка | |елдерін жатқа көрсете алады.,| | | |
| | |елдерін жатқа | |қандай халық | | | |
| | |білу,көрсету,халқының | |мекндейтінін,олардың тіршілік| | | |
| | |тұрмыс,тіршілігінене | |ерекшелігін біледі. | | | |
| | |хабардар болу | | | | | |
|9 |Африканың |Африканы аймақтары |АКТ |Африканы аймақтары бойынша |«5» балдық |Каффа |Оқулық, |
| |аймақтарына |бойынша елдерге |СТО |елдерге жалпылама сипаттама |жүйе критерий|Банту |карта |
| |шолу §52 |жалпылама сипаттама |Диалог |бере алады. |құру | | |
| | |беру. |топтық | | | | |
|10 |№2 |Аймақтар мен елдер |Жеке жұмыс |Аймақтар мен елдер тобына |Дескриптор | |Оқулық |
| |практикалық |тобына сипаттама бере | |сипаттама беруді біледі. |бойынша | |240-бет |
| |жұмыс |білуді меңгеру | | |өзін-өзі | |сипаттама |
| |«Жекелеген | | | |бағалау | |жоспары |
| |аумақтарға | | | | | |карта |
| |кешенді | | | | | | |
| |сипаттама» | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz