Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жекелеген әдебиет

Қызылорда облысы Шиелі ауданы №149 «Қызылту» орта мектебі

Орта мерзімді жоспар

(9-сынып. Қазақ әдебиеті пәні бойынша)

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Батаева Дина Муханбетовна

Мұғалім жайлы мәлімет

Аты-жөні: Батаева Дина Муханбетовна
Туған жылы: 17.03.1976ж
Бітірген оқу орны: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда
Мемлекеттік
Университеті
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Педөтілі: 15 жыл
Санаты: I (бірінші)
Жетістіктері:
«Зерттеуші» Республикалық ғылыми-білім беру орталығының Дипломы, облыстық
«Қазақ тілі» қоғамының Алғыс хаты, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық
орталығы акционерлік қоғамының филиалы Қызылорда облысы бойынша
педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының Алғыс Хаты,
аудан әкімінің Алғыс хаты, аудандық білім беру бөлімінің Құрмет грамотасы,
аудандық білім бөлімінің Алғыс хаты.
Шиелі аудандық «Өскен өңір» газетінде «Ел болашағы – қазақ
тілінде» және облыстық «Тіл сақшысы» газетінде «Өркениет өрісі»
тақырыбында мақалалары жарық көрсе, облыстық тәжірибе алаңының 10 жылдығына
байланысты «Тәжірибе алаңы – кәсіби өсу кепілі» тақырыбында өткізілген
облыстық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағына «Қазақ
тілі мен әдебиеті сабақтарында «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау
технологиясын» пайдаланудың тиімділігі» тақырыбындағы баяндамасы,
республикалық «Ғылыми зерттеулер әлемі» ғылыми журналында «Қазақ тілі мен
әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан
ойлауын дамыту» тақырыбындағы жұмысы жарияланды.
Курстан өткен жылдары: 2011ж. «Оқу мен Жазу арқылы Сын тұрғысынан
ойлауды дамыту» ,2013ж.Қ.Р. педагог кадрларының біліктілігін арттырудың
денгейлі бағдарламалары аясында бірінші (ілгері) денгей бағдарламасын
аяқтады.
Оқушы жетістіктері: Әбутәліпова Құндызша аудандық «I Махамбет оқулары»
байқауында III орын, Әбіласан Гүлім қазақ тілі және әдебиеті пәнінен
«Жарқын болашақ» олимпиадасында III орын, Тұрапқалиева Дина облыстық
ғылыми жобалар байқауында I орын алғаны үшін I дәрежелі Дипломы мен
Республикалық колледж студенттері мен мектеп оқушылары арасында өткізілген
«Үздік жас қаламгер» шығармалар конкурсында I орын, Абдуалиева Гүлбақыт
«Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының ұйымдастыруымен
өткізілген қазақ тілі пәні бойынша республикалық қашықтық олимпиадасында I
дәрежелі Диплом, Шаймерден Саида «Абай, Шәкәрім оқулары» байқауында
«Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» бөлімі бойынша II орын, т.б. Сонымен
бірге, Тұрапқалиева Динаның аудандық «Өскен өңір» газетінде «Қорқыттың
өнегелі сөздері» тақырыбында мақаласы жарық көрсе, Республикалық «Жас
ғалымдар жаршысы» ғылыми журналында «Қорқыт ата кітабы» және оның тарихи
тұлғасы» тақырыбындағы ғылыми ізденіс жұмысы жарияланды.
Ізденіс тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы
оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту
Өмірлік ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Ақылың мен еңбегің екі
жақтап...

Орта мерзімді жоспарлау. Қазақ әдебиеті. 9-сынып

10 наурыз 2014 ж

|№ |Тақырыбы |Оқып үйренудің |Оқытуда |Оқып-үйренудің |Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі |
| | |негізгі мақсаттары |қолданылатын |нәтижесі |мақсатындағы |есептегенде |дерек көздер|
| | | |әдіс-тәсілдер | |бағаны қоса, | | |
| | | | | |бағалау | | |
|1 |1917 – 1956 | 1. 1917 – 1956 |Ой қозғау. |1. 1917 – 1956 |1.Мадақтау |1. Ашық |Мұғалімге |
| |жылдардағы қазақ|жылдардағы тарихи |Топтық жұмыс. |жылдардағы тарихи |2. Өзін –өзі |сұрақтар қою. |арналған |
| |әдебиеті |оқиғалар мен қазақ |Жеке жұмыс. |оқиғалар мен қазақ |бағалау |2. Талқылау |нұсқаулық. |
| | |әдебиетіндегі | |әдебиетіндегі |3. Топтық |сұрақтары |Оқулық пен |
| |11.03.2014ж |бағыттардың | |бағыттардың |бағалау |3. Кеңейтілген|әдістемелер.|
| | |байланысын аша білу.| |байланысын аша |4.Екі жұлдыз, |тапсырмалар. |Яндекс |
| | | | |біледі. |бір тілек |4. Постер |ғаламтор |
| | |2. Осы кезеңдегі | |2. Осы кезеңдегі |5. Кері байланыс|қорғау |беттері. |
| | |поэзия, проза, | |поэзия, проза, | | | |
| | |драматургия | |драматургия | | |Қазақ |
| | |жанрларының | |жанрларының | | |әдебиеті |
| | |ерекшелігін | |ерекшелігін | | |хрестоматия,|
| | |айқындау. 3. | |айқындай алады. | | |постер, |
| | |Жекелеген әдебиет | |3. Жекелеген | | |маркер, |
| | |өкілдерінің | |әдебиет өкілдерінің| | |карандаш, |
| | |шығармаларының | |шығармаларының | | |кесте, |
| | |тақырыптарына | |тақырып жағынан аша| | |сызбалар, |
| | |тоқталу | |біледі. | | |қосымша |
| | | | | | | |материалдар.|
|2 |Ж.Аймауытовтыңөм|1.Ж.Аймауытовтың |1. АКТ |1.Ж.Аймауытовтың | | | |
| |ірі мен |өмірі мен |2. Миға шабуыл |өмірі мен |1.Мадақтау |1. Ашық |Қазақ |
| |шығармашылығы |шығармашылығы туралы|3. Топтық |шығармашылығы |2.Екі жұлдыз |сұрақтар қою. |әдебиеті |
| | |мағлұмат беру. |жұмыс. |туралы білетін |,бір тілек |2. Талқылау |хрестоматия |
| |13.03.2014ж |2. Автор |4. Жеке жұмыс |болады. |3. «Бағдаршам» |сұрақтары |сызбалар, |
| | |шығармашылығын | |2. Автор |әдісімен |3. Кеңейтілген|суреттер, |
| | |әдебиет тектері | |шығармашылығын |4. Бармақпен |тапсырмалар. |қосымша |
| | |бойынша топтастыру | |әдебиет тектері |бағалау |4. Жоба қорғау|материалдар,|
| | |3. Ж.Аймауытовтың | |бойынша топтастыра |5. Кері байланыс|(таныстырылым)|дидактикалық|
| | |қазақ әдебиетіндегі | |алады. | | |материалдар |
| | |орнын анықтау | |3. Қаламгердің | | | |
| | | | |қазақ әдебиетіндегі| | | |
| | | | |орнын анықтай | | | |
| | | | |алады. | | | |
|3 |Ж.Аймауытовтың |1.Ж.Аймауытовтың |1. АКТ |1. Ж.Аймауытовтың | Бағалау |1. Ашық |Әдебиет |
| |«Қартқожа» |«Қартқожа» романының|2. Ой қозғау |«Қартқожа» |критериилері |сұрақтар қою. |9-сынып |
| |романы | |3. Топтық |романының |мазмұнын аша |2. Талқылау |«Мектеп» |
| | |мазмұны туралы |жұмыс. |мазмұны туралы |білуі |сұрақтары |баспасы |
| |14.03.2014ж |мағлұмат беру. |4.Жеке жұмыс |мағлұмат алады. |негізгі ойды |3. Кеңейтілген|Ж.Аймауытов |
| | |2. «Қартқожа» | |2. «Қартқожа» |жеткізуі |тапсырмалар. |«Қартқожа» |
| | |әңгімесінің тақырыбы| |әңгімесінің |тапсырманы дұрыс|4. Постер |романы |
| | |мен идеясын түсіну. | |тақырыбы мен |орындауы |қорғау | |
| | |3. Романның | |идеясын түсінеді. | |5. Кері | |
| | |құрылымына талдау | |3.Романның | |байланыс | |
| | |жасау | |құрылымына талдау | | | |
| | | | |жасай алады. | | | |
| | | | | | | | |
|4 |Ж.Аймауытовтың |1. Ж.Аймауытовтың |Топқа бөлу. |1. Ж.Аймауытовтың |Өзіне сенімділік|1. Ашық |Әдебиет |
| |«Қартқожа» |«Қартқожа» |Ой қозғау. |«Қартқожа» |артады. |сұрақтар қою. |9-сынып |
| |романы |романындағы өзекті |Топтық жұмыс. |романындағы өзекті |Ақылдылыққа бой |2. Талқылау |«Мектеп» |
| | |ойды айқындау |Диалогтік әдіс |ойды айқындай |алдырады. |сұрақтары |баспасы |
| |18.03.2014ж |2. Шығармадағы |Жас ерекш. тапс|алады. |Өз ойын жеткізе |3. Кеңейтілген|Ж.Аймауытов |
| | |кейіпкерлер бейнесін|Формативті |2. Шығармадағы |алады. |тапсырмалар. |«Қартқожа» |
| | |сомдай білу. |бағалау |кейіпкерлер | |4. Постер |романы |
| | |3. Жазушының |АКТ |бейнесін сомдай | |қорғау | |
| | |романдағы |«Кейіпкерге |біледі. | |5. Жұппен | |
| | |суреткерлік |хат» |3. Жазушының | |жұмыс | |
| | |шеберлігін аша білу |«Автор |романдағы | |6. Екі жұлдыз,| |
| | | |орындығы» |суреткерлік | |бір тілек | |
| | | | |шеберлігін аша | |7. Кері | |
| | | | |алады. | |байланыс | |
| | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Сабақ жоспарлау
Қадыр мырза әлі. «қазақ пен қонақ»
Әнші Әмірқан бейнесін ашу
Қалдық матадан жұмсақ ойыншық жасау
Сабақ соңында дәптер жинау
Кеңестік жүйе
"қорқыт ата кітабының" тарихылығы
Қорқыт ата өмірі туралы
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Пәндер