Тақтадағы тірек сөздерді тексеріліп

«Ауызша сабақ-2 » технологиялық картасы

Сабақтың тақырыбы : Мидың құрылысы және бөлімдері .

Сабақтың мақсаты :

Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы меңгерту, оқу техникасының көлемін, сапасын және шапшаңдығын арттыру, ойлау шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.

Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.

ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;

есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;

пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;

өз бетінше білім алуға үйрету, ең негізгіні бөліп алу, салыстыра білуге дағдыландыру;

өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету, өзін-өзі түзету біліктілігін дамыту.

Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету

Көрнекілігі, дидактикалық материалдар:тірек-конспект, интерактивті тақта,

ООМ,

Сабақтың барысы:

Сабақтың

құрылымы

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі
Түсініктеме
Сабақтыңқұрылымы:

1 кезең.

Ұйымдастыру

кезеңі.

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Оқушылардың зейінін жинақтау:
Түсініктеме:

ООМ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі

А
Б
В
С
Д
Е
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтыңқұрылымы:

2 кезең.

Оқушылардың субъекті тәжірибесін өзектендіру.

Жетекші білім метод амалдарын өзектендіру кезеңі

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ жазу.

Жаңа тақырып тірек-конспект арқылы түсіндірілді

Түсініктеме: Кіріспе жасауға-15 мин
Сабақтыңқұрылымы:

3 кезең.

Стандарттық

және өзгермелі жағдайларда білімді қолдану үлгісін құру

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс.

Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс жасап, тірек сөздерді табады:

Мұғалімнің тірек сөздерімен сәйкес келген сөздердің маңыздылығы анықталынып, тақтаға жазылады.

Тақтадағы тірек сөздерді оқушылар есте сақтайды, уақыт біткен соң сөздер жабылып, есте қалғандарын дәптерге жазады.

Сөздер ашылып, салыстырылады, ұмытып кеткен сөздермен толықтырады

Түсініктеме:

Мәтінді оқу жылдамдығы 1бетке 3мин. ООМ-да оқушылардың тапқан сөздері «+», «- » таңбамен белгіленеді.

Тірек сөздерді дәптерге жазу. 21 сөзге3мин уақыт беріледі. ООМ-да

Неше сөз жазғандығы тексеріліп. бормен сөз саны жазылады

Сабақтыңқұрылымы: 4 кезең. Білімді өз бетінше қолдану
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Аталған тірек сөздердің мағынасын ашу мақсатында, қиылыс сұрақтар қойылады

1. Ми бастың ми сауытының ішінде орналасады ма (ия)

2. Мидың орташа салмағы 2000-4000г болама (жоқ)

3. Ми 20жасқа дейін дами ма (ия)

4. Ми ақ, сұр затынан тұрады ма(ия)

5. Миды жұлынмен байланыстыратын өткізгіш жолдар сұр заттан түзіледі ме (жоқ)

6. Өткізгіш жолдар ми бөлімдерінің өзара байланысын қамтамасыз етпейді ме? (жоқ)

7. Ми қарыншалары дегеніміз ми сұйықтығымен толған мидың қуыстары ма? (ия)

8. Ми қарыншаларының қызметі қорғаныштық, ыдырау өнімдерін шығару, ми ішіндегі қысымды реттеу ме? (ия)

9. Ми құрлымдық және қызметтік бөлімдерге байланысты 5-ке бөліне ме? (жоқ) (бағаналы, қыртыс асты, алдыңғы ми сыңарларының қыртысы)

10. Ми сопақша ми, мишық-артқы ми, ортаңғы ми, аралық ми, алдыңғы ми сыңарлары бөлімдерінен тұрады ма? (ия)

11. Сопақша ми мишықтың жалғасы ма? (жоқ) ( оның ұзындығы 2, 5-3 см)

12. Сопақша мимен ортаңғы миды байланыстыратын ми көпірі ме? (ия)

13. Мишық мойын-тұлға, аяқ-қол бұлшық еттерінің қозғалысын, дененің тепе-теңдігін сақтап, реттейді ме?(ия)

14. 12 жұп бассүйек-ми жүйкелері ортаңғы мидан таралады ма? (жоқ) (Ми бағанасынан )

15. Артқы ми мен аралық мидың арасында орналасқан ми бөлімі ортаңғы ми ма? (ия)

16. Аралық ми зат алмасу, жүрек-қан тамырлары жүйесі, ішкі секреция бездері, зәр шығару, ұйқы жұмысын реттейді ме? (ия)

Түсініктеме: Әрбір оқушы ООМ бойынша сұралады. 5баллдық шкаламен түрлі түсті бормен баға қойылады
Сабақтыңқұрылымы:

5 кезең.

Бақылау және өзін-өзі бағалау

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Оқушылар сабақта өтілген жаңа тақырыптағы тірек сөздерге байланысты тақырып мазмұнын ашатындай тест құрастырады Сұрақ қоятын оқушы басқа оқушының сайтын атап, сұрағын қояды. Жауаптың дұрыс -бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы өзі айтып тұрады. Мұғалім оны ООМ-да көрсетеді.
Түсініктеме:

5+30

Тапсырманы алғашқы


Ұқсас жұмыстар
Оқушылар сабақта өтілген жаңа
Тірек сөздер өзектендіру
Ашық тұқымды өсімдіктер
Ұлпа сұйықтығы
Мидағы қан тамырлардың жарылуы
Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі
Менің үйім
Шылаудың басқа сөз таптарынан айырмашылығы
Молекулалар арасындағы тартылыс күші
Оқушылардың сабақты меңгеруі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz