Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақтадағы тірек сөздерді тексеріліп
«Ауызша сабақ-2 » технологиялық картасы
Сабақтың тақырыбы : Мидың құрылысы және бөлімдері.
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы
меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау
шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу,
салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету
біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс |Түсініктеме |
|құрылымы |тәртібі | |
|1кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: | ООМ |
|Ұйымдастыру | |А |
|кезеңі. | |Б |
| | |В |
| | |С |
| | |Д |
| | |Е |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұжымды белсендіру үшін |
| | |көшбасшыға сөз беріледі |
| | | |
| | | |
| | | |
|2кезең. |Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ |Кіріспе жасауға-15 мин |
|Оқушылардың субъекті |жазу. | |
|тәжірибесін өзектендіру. |Жаңа тақырып тірек-конспект | |
|Жетекші білім метод |арқылы түсіндірілді | |
|амалдарын өзектендіру | | |
|кезеңі | | |
|3кезең. |Мәтінмен және тірек сөздермен |Мәтінді оқу жылдамдығы |
|Стандарттық |жұмыс. |1бетке 3мин.ООМ-да |
|және өзгермелі жағдайларда |Оқушылар мәтінмен өз бетінше |оқушылардың тапқан сөздері |
|білімді қолдану үлгісін |жұмыс жасап, тірек сөздерді |«+», «- » таңбамен |
|құру |табады: |белгіленеді. |
| |Мұғалімнің тірек сөздерімен |Тірек сөздерді дәптерге |
| |сәйкес келген сөздердің |жазу.21 сөзге3мин уақыт |
| |маңыздылығы анықталынып, |беріледі.ООМ-да |
| |тақтаға жазылады. |Неше сөз жазғандығы |
| |Тақтадағы тірек сөздерді |тексеріліп. бормен сөз саны|
| |оқушылар есте сақтайды,уақыт |жазылады |
| |біткен соң сөздер жабылып, | |
| |есте қалғандарын дәптерге | |
| |жазады. | |
| |Сөздер ашылып, | |
| |салыстырылады,ұмытып кеткен | |
| |сөздермен толықтырады | |
|4кезең.Білімді өз бетінше |Аталған тірек сөздердің |Әрбір оқушы ООМ бойынша |
|қолдану |мағынасын ашу |сұралады.5баллдық шкаламен |
| |мақсатында,қиылыс сұрақтар |түрлі түсті бормен баға |
| |қойылады |қойылады |
| |1.Ми бастың ми сауытының | |
| |ішінде орналасады ма (ия) | |
| |2.Мидың орташа салмағы | |
| |2000-4000г болама (жоқ) | |
| |3.Ми 20жасқа дейін дами ма | |
| |(ия) | |
| |4.Ми ақ, сұр затынан тұрады | |
| |ма(ия) | |
| |5. Миды жұлынмен | |
| |байланыстыратын өткізгіш | |
| |жолдар сұр заттан түзіледі ме | |
| |(жоқ) | |
| |6. Өткізгіш жолдар ми | |
| |бөлімдерінің өзара байланысын | |
| |қамтамасыз етпейді ме? (жоқ) | |
| |7. Ми қарыншалары дегеніміз ми| |
| |сұйықтығымен толған мидың | |
| |қуыстары ма? (ия) | |
| |8. Ми қарыншаларының қызметі | |
| |қорғаныштық, ыдырау өнімдерін | |
| |шығару, ми ішіндегі қысымды | |
| |реттеу ме? (ия) | |
| |9. Ми құрлымдық және қызметтік| |
| |бөлімдерге байланысты 5-ке | |
| |бөліне ме? (жоқ) (бағаналы, | |
| |қыртыс асты, алдыңғы ми | |
| |сыңарларының қыртысы) | |
| |10. Ми сопақша ми, мишық-артқы| |
| |ми, ортаңғы ми, аралық ми, | |
| |алдыңғы ми сыңарлары | |
| |бөлімдерінен тұрады ма? (ия) | |
| |11. Сопақша ми мишықтың | |
| |жалғасы ма? (жоқ)( оның | |
| |ұзындығы 2,5-3 см) | |
| |12. Сопақша мимен ортаңғы миды| |
| |байланыстыратын ми көпірі ме? | |
| |(ия) | |
| |13. Мишық мойын-тұлға, аяқ-қол| |
| |бұлшық еттерінің қозғалысын, | |
| |дененің тепе-теңдігін сақтап, | |
| |реттейді ме?(ия) | |
| |14.12 жұп бассүйек-ми | |
| |жүйкелері ортаңғы мидан | |
| |таралады ма? (жоқ)(Ми | |
| |бағанасынан ) | |
| |15. Артқы ми мен аралық мидың | |
| |арасында орналасқан ми бөлімі | |
| |ортаңғы ми ма? (ия) | |
| |16. Аралық ми зат | |
| |алмасу,жүрек-қан тамырлары | |
| |жүйесі,ішкі секреция | |
| |бездері,зәр шығару,ұйқы | |
| |жұмысын реттейді ме? (ия) | |
|5кезең. |Оқушылар сабақта өтілген жаңа |5+30 |
|Бақылау және өзін-өзі |тақырыптағы тірек сөздерге |Тапсырманы алғашқы аяқтаған|
|бағалау |байланысты тақырып мазмұнын |5 оқушыдан кейін 30 секунд |
| |ашатындай тест құрастырады |уақыт беріледі де сұрау |
| |Сұрақ қоятын оқушы басқа |басталады.Осы тақырып |
| |оқушының сайтын атап,сұрағын |бойынша 1нұсқадағы әрбір |
| |қояды. Жауаптың дұрыс |оқушы 3-5 тест сұрақтарын |
| |–бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы|құрастырады 2нұсқа мәтінді |
| |өзі айтып тұрады. Мұғалім оны |оқып жауап беруге |
| |ООМ-да көрсетеді. |дайындалады. |
| | |Жанында отырған жолдасына |
| | |тест сұрағын қоюға рұхсат |
| | |етілмейді |
|6кезең.Түзету және |Сабақ барысында жауап |Жіберілген қателерді |
|рефлексия |ала-алмаған сұрақтарға жауап |талдау. |
| |іздестіру.Жіберілген қателерді| |
| |талдау.Өтілген тақырып бойынша| |
| |ТСҚ жазу. | |
|7кезең.Қорытындылау |Тез және сапалы жұмыс жасаған |Барлық оқушы |
| |,толық жауап берген оқушыларды|мадақталады.ООМ-да әр |
| |мадақтау.Сабаққа қатысып |оқушының бүгінгі сабаққа |
| |отырған әр оқушыны назардан |қатысуы 5 баллдық шкаламен |
| |тыс қалдырмау,барлық |бағаланады |
| |оқушыларды еңбегіне қарай | |
| |бағалау. | |
|8. кезең.Үй тапсырмасы |4белгіден кем алған оқушылар |4белгіден кем алған |
| |үйге тапсырма алады |оқушылар үйге тапсырма |
| |14параграфты оқу,деңгейлік |алады 31,32параграфты |
| |тапсырмаларды орындау |оқу,деңгейлік тапсырмаларды|
| | |орындау |
| | | |
| | | |
Сабақтың тақырыбы : Мидың құрылысы және бөлімдері.
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы
меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау
шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу,
салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету
біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс |Түсініктеме |
|құрылымы |тәртібі | |
|1кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: | ООМ |
|Ұйымдастыру | |А |
|кезеңі. | |Б |
| | |В |
| | |С |
| | |Д |
| | |Е |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұжымды белсендіру үшін |
| | |көшбасшыға сөз беріледі |
| | | |
| | | |
| | | |
|2кезең. |Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ |Кіріспе жасауға-15 мин |
|Оқушылардың субъекті |жазу. | |
|тәжірибесін өзектендіру. |Жаңа тақырып тірек-конспект | |
|Жетекші білім метод |арқылы түсіндірілді | |
|амалдарын өзектендіру | | |
|кезеңі | | |
|3кезең. |Мәтінмен және тірек сөздермен |Мәтінді оқу жылдамдығы |
|Стандарттық |жұмыс. |1бетке 3мин.ООМ-да |
|және өзгермелі жағдайларда |Оқушылар мәтінмен өз бетінше |оқушылардың тапқан сөздері |
|білімді қолдану үлгісін |жұмыс жасап, тірек сөздерді |«+», «- » таңбамен |
|құру |табады: |белгіленеді. |
| |Мұғалімнің тірек сөздерімен |Тірек сөздерді дәптерге |
| |сәйкес келген сөздердің |жазу.21 сөзге3мин уақыт |
| |маңыздылығы анықталынып, |беріледі.ООМ-да |
| |тақтаға жазылады. |Неше сөз жазғандығы |
| |Тақтадағы тірек сөздерді |тексеріліп. бормен сөз саны|
| |оқушылар есте сақтайды,уақыт |жазылады |
| |біткен соң сөздер жабылып, | |
| |есте қалғандарын дәптерге | |
| |жазады. | |
| |Сөздер ашылып, | |
| |салыстырылады,ұмытып кеткен | |
| |сөздермен толықтырады | |
|4кезең.Білімді өз бетінше |Аталған тірек сөздердің |Әрбір оқушы ООМ бойынша |
|қолдану |мағынасын ашу |сұралады.5баллдық шкаламен |
| |мақсатында,қиылыс сұрақтар |түрлі түсті бормен баға |
| |қойылады |қойылады |
| |1.Ми бастың ми сауытының | |
| |ішінде орналасады ма (ия) | |
| |2.Мидың орташа салмағы | |
| |2000-4000г болама (жоқ) | |
| |3.Ми 20жасқа дейін дами ма | |
| |(ия) | |
| |4.Ми ақ, сұр затынан тұрады | |
| |ма(ия) | |
| |5. Миды жұлынмен | |
| |байланыстыратын өткізгіш | |
| |жолдар сұр заттан түзіледі ме | |
| |(жоқ) | |
| |6. Өткізгіш жолдар ми | |
| |бөлімдерінің өзара байланысын | |
| |қамтамасыз етпейді ме? (жоқ) | |
| |7. Ми қарыншалары дегеніміз ми| |
| |сұйықтығымен толған мидың | |
| |қуыстары ма? (ия) | |
| |8. Ми қарыншаларының қызметі | |
| |қорғаныштық, ыдырау өнімдерін | |
| |шығару, ми ішіндегі қысымды | |
| |реттеу ме? (ия) | |
| |9. Ми құрлымдық және қызметтік| |
| |бөлімдерге байланысты 5-ке | |
| |бөліне ме? (жоқ) (бағаналы, | |
| |қыртыс асты, алдыңғы ми | |
| |сыңарларының қыртысы) | |
| |10. Ми сопақша ми, мишық-артқы| |
| |ми, ортаңғы ми, аралық ми, | |
| |алдыңғы ми сыңарлары | |
| |бөлімдерінен тұрады ма? (ия) | |
| |11. Сопақша ми мишықтың | |
| |жалғасы ма? (жоқ)( оның | |
| |ұзындығы 2,5-3 см) | |
| |12. Сопақша мимен ортаңғы миды| |
| |байланыстыратын ми көпірі ме? | |
| |(ия) | |
| |13. Мишық мойын-тұлға, аяқ-қол| |
| |бұлшық еттерінің қозғалысын, | |
| |дененің тепе-теңдігін сақтап, | |
| |реттейді ме?(ия) | |
| |14.12 жұп бассүйек-ми | |
| |жүйкелері ортаңғы мидан | |
| |таралады ма? (жоқ)(Ми | |
| |бағанасынан ) | |
| |15. Артқы ми мен аралық мидың | |
| |арасында орналасқан ми бөлімі | |
| |ортаңғы ми ма? (ия) | |
| |16. Аралық ми зат | |
| |алмасу,жүрек-қан тамырлары | |
| |жүйесі,ішкі секреция | |
| |бездері,зәр шығару,ұйқы | |
| |жұмысын реттейді ме? (ия) | |
|5кезең. |Оқушылар сабақта өтілген жаңа |5+30 |
|Бақылау және өзін-өзі |тақырыптағы тірек сөздерге |Тапсырманы алғашқы аяқтаған|
|бағалау |байланысты тақырып мазмұнын |5 оқушыдан кейін 30 секунд |
| |ашатындай тест құрастырады |уақыт беріледі де сұрау |
| |Сұрақ қоятын оқушы басқа |басталады.Осы тақырып |
| |оқушының сайтын атап,сұрағын |бойынша 1нұсқадағы әрбір |
| |қояды. Жауаптың дұрыс |оқушы 3-5 тест сұрақтарын |
| |–бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы|құрастырады 2нұсқа мәтінді |
| |өзі айтып тұрады. Мұғалім оны |оқып жауап беруге |
| |ООМ-да көрсетеді. |дайындалады. |
| | |Жанында отырған жолдасына |
| | |тест сұрағын қоюға рұхсат |
| | |етілмейді |
|6кезең.Түзету және |Сабақ барысында жауап |Жіберілген қателерді |
|рефлексия |ала-алмаған сұрақтарға жауап |талдау. |
| |іздестіру.Жіберілген қателерді| |
| |талдау.Өтілген тақырып бойынша| |
| |ТСҚ жазу. | |
|7кезең.Қорытындылау |Тез және сапалы жұмыс жасаған |Барлық оқушы |
| |,толық жауап берген оқушыларды|мадақталады.ООМ-да әр |
| |мадақтау.Сабаққа қатысып |оқушының бүгінгі сабаққа |
| |отырған әр оқушыны назардан |қатысуы 5 баллдық шкаламен |
| |тыс қалдырмау,барлық |бағаланады |
| |оқушыларды еңбегіне қарай | |
| |бағалау. | |
|8. кезең.Үй тапсырмасы |4белгіден кем алған оқушылар |4белгіден кем алған |
| |үйге тапсырма алады |оқушылар үйге тапсырма |
| |14параграфты оқу,деңгейлік |алады 31,32параграфты |
| |тапсырмаларды орындау |оқу,деңгейлік тапсырмаларды|
| | |орындау |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz