Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тақтадағы тірек сөздерді тексеріліп

«Ауызша сабақ-2 » технологиялық картасы

Сабақтың тақырыбы : Мидың құрылысы және бөлімдері.
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы
меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау
шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу,
салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету
біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:

|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс |Түсініктеме |
|құрылымы |тәртібі | |
|1кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: | ООМ |
|Ұйымдастыру | |А |
|кезеңі. | |Б |
| | |В |
| | |С |
| | |Д |
| | |Е |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Ұжымды белсендіру үшін |
| | |көшбасшыға сөз беріледі |
| | | |
| | | |
| | | |
|2кезең. |Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ |Кіріспе жасауға-15 мин |
|Оқушылардың субъекті |жазу. | |
|тәжірибесін өзектендіру. |Жаңа тақырып тірек-конспект | |
|Жетекші білім метод |арқылы түсіндірілді | |
|амалдарын өзектендіру | | |
|кезеңі | | |
|3кезең. |Мәтінмен және тірек сөздермен |Мәтінді оқу жылдамдығы |
|Стандарттық |жұмыс. |1бетке 3мин.ООМ-да |
|және өзгермелі жағдайларда |Оқушылар мәтінмен өз бетінше |оқушылардың тапқан сөздері |
|білімді қолдану үлгісін |жұмыс жасап, тірек сөздерді |«+», «- » таңбамен |
|құру |табады: |белгіленеді. |
| |Мұғалімнің тірек сөздерімен |Тірек сөздерді дәптерге |
| |сәйкес келген сөздердің |жазу.21 сөзге3мин уақыт |
| |маңыздылығы анықталынып, |беріледі.ООМ-да |
| |тақтаға жазылады. |Неше сөз жазғандығы |
| |Тақтадағы тірек сөздерді |тексеріліп. бормен сөз саны|
| |оқушылар есте сақтайды,уақыт |жазылады |
| |біткен соң сөздер жабылып, | |
| |есте қалғандарын дәптерге | |
| |жазады. | |
| |Сөздер ашылып, | |
| |салыстырылады,ұмытып кеткен | |
| |сөздермен толықтырады | |
|4кезең.Білімді өз бетінше |Аталған тірек сөздердің |Әрбір оқушы ООМ бойынша |
|қолдану |мағынасын ашу |сұралады.5баллдық шкаламен |
| |мақсатында,қиылыс сұрақтар |түрлі түсті бормен баға |
| |қойылады |қойылады |
| |1.Ми бастың ми сауытының | |
| |ішінде орналасады ма (ия) | |
| |2.Мидың орташа салмағы | |
| |2000-4000г болама (жоқ) | |
| |3.Ми 20жасқа дейін дами ма | |
| |(ия) | |
| |4.Ми ақ, сұр затынан тұрады | |
| |ма(ия) | |
| |5. Миды жұлынмен | |
| |байланыстыратын өткізгіш | |
| |жолдар сұр заттан түзіледі ме | |
| |(жоқ) | |
| |6. Өткізгіш жолдар ми | |
| |бөлімдерінің өзара байланысын | |
| |қамтамасыз етпейді ме? (жоқ) | |
| |7. Ми қарыншалары дегеніміз ми| |
| |сұйықтығымен толған мидың | |
| |қуыстары ма? (ия) | |
| |8. Ми қарыншаларының қызметі | |
| |қорғаныштық, ыдырау өнімдерін | |
| |шығару, ми ішіндегі қысымды | |
| |реттеу ме? (ия) | |
| |9. Ми құрлымдық және қызметтік| |
| |бөлімдерге байланысты 5-ке | |
| |бөліне ме? (жоқ) (бағаналы, | |
| |қыртыс асты, алдыңғы ми | |
| |сыңарларының қыртысы) | |
| |10. Ми сопақша ми, мишық-артқы| |
| |ми, ортаңғы ми, аралық ми, | |
| |алдыңғы ми сыңарлары | |
| |бөлімдерінен тұрады ма? (ия) | |
| |11. Сопақша ми мишықтың | |
| |жалғасы ма? (жоқ)( оның | |
| |ұзындығы 2,5-3 см) | |
| |12. Сопақша мимен ортаңғы миды| |
| |байланыстыратын ми көпірі ме? | |
| |(ия) | |
| |13. Мишық мойын-тұлға, аяқ-қол| |
| |бұлшық еттерінің қозғалысын, | |
| |дененің тепе-теңдігін сақтап, | |
| |реттейді ме?(ия) | |
| |14.12 жұп бассүйек-ми | |
| |жүйкелері ортаңғы мидан | |
| |таралады ма? (жоқ)(Ми | |
| |бағанасынан ) | |
| |15. Артқы ми мен аралық мидың | |
| |арасында орналасқан ми бөлімі | |
| |ортаңғы ми ма? (ия) | |
| |16. Аралық ми зат | |
| |алмасу,жүрек-қан тамырлары | |
| |жүйесі,ішкі секреция | |
| |бездері,зәр шығару,ұйқы | |
| |жұмысын реттейді ме? (ия) | |
|5кезең. |Оқушылар сабақта өтілген жаңа |5+30 |
|Бақылау және өзін-өзі |тақырыптағы тірек сөздерге |Тапсырманы алғашқы аяқтаған|
|бағалау |байланысты тақырып мазмұнын |5 оқушыдан кейін 30 секунд |
| |ашатындай тест құрастырады |уақыт беріледі де сұрау |
| |Сұрақ қоятын оқушы басқа |басталады.Осы тақырып |
| |оқушының сайтын атап,сұрағын |бойынша 1нұсқадағы әрбір |
| |қояды. Жауаптың дұрыс |оқушы 3-5 тест сұрақтарын |
| |–бұрыстығын сұрақ қоюшы оқушы|құрастырады 2нұсқа мәтінді |
| |өзі айтып тұрады. Мұғалім оны |оқып жауап беруге |
| |ООМ-да көрсетеді. |дайындалады. |
| | |Жанында отырған жолдасына |
| | |тест сұрағын қоюға рұхсат |
| | |етілмейді |
|6кезең.Түзету және |Сабақ барысында жауап |Жіберілген қателерді |
|рефлексия |ала-алмаған сұрақтарға жауап |талдау. |
| |іздестіру.Жіберілген қателерді| |
| |талдау.Өтілген тақырып бойынша| |
| |ТСҚ жазу. | |
|7кезең.Қорытындылау |Тез және сапалы жұмыс жасаған |Барлық оқушы |
| |,толық жауап берген оқушыларды|мадақталады.ООМ-да әр |
| |мадақтау.Сабаққа қатысып |оқушының бүгінгі сабаққа |
| |отырған әр оқушыны назардан |қатысуы 5 баллдық шкаламен |
| |тыс қалдырмау,барлық |бағаланады |
| |оқушыларды еңбегіне қарай | |
| |бағалау. | |
|8. кезең.Үй тапсырмасы |4белгіден кем алған оқушылар |4белгіден кем алған |
| |үйге тапсырма алады |оқушылар үйге тапсырма |
| |14параграфты оқу,деңгейлік |алады 31,32параграфты |
| |тапсырмаларды орындау |оқу,деңгейлік тапсырмаларды|
| | |орындау |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар сабақта өтілген жаңа
Тірек сөздер өзектендіру
Ашық тұқымды өсімдіктер
Ұлпа сұйықтығы
Мидағы қан тамырлардың жарылуы
Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі
Менің үйім
Шылаудың басқа сөз таптарынан айырмашылығы
Молекулалар арасындағы тартылыс күші
Оқушылардың сабақты меңгеруі
Пәндер