Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кластер құрастырады мин

Ашық сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі
Лексикалық тақырып: Қайталау сабағы «Менің заттарым»
Лексикалық тақырып: Тәуелдік жалғау
Мерзімі: ______________
Сыныбы: 3 «А»
Мақсаты: «Менің заттарым» тақырыбы төңірегінде қазақша сөйлеуге, бір-
бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне бағыт-бағдар беру.
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер» (диалогтық
оқыту, сұрақ қою, А.В.С сұхбаттасу стратегиясы), «Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету»

|Уақыты|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? |Оқушылардың іс-әрекеті |Қолданылатын |
| |мазмұны | | |ресурстар |
|2 мин |Ұйымдастыру |Қайырлы күн ойыны |Балалар сандарды кезегімен айтады. Кімге | |
| | | |үшке бөлінетін сан келіп қалса, «Қайырлы | |
| | | |күн!» деп айтады | |
|1 мин |Шағын |Балаларды әріп кескіндері арқылы топқа |Оқушылар қағаз кескіндерін алып топқа |Әріп кескіндері, |
| |топтарға бөлу|бөледі. |бөлінеді. |топ атауы жазылған |
| | | |«А» тобы, « Б» тобы, «С» тобы |қағаз, |
|3 мин |Өткенді |Домино ойыны. Өткен сабақта жаңа сөздерді|Оқушылар ойнайды. (Домино парақшаларының |Домино парақшалары |
| |қайталау |қаншалықты есте сақтағандары бойынша |бір жақ жартысында қазақша, екінші | |
| | |«Домино» ойынын ойнату |бөлігінде орысша атаулар жазылған. Әр | |
| | | |шағын топтың оқушылары атаулардың | |
| | | |аудармасын тауып, домино парақшаларды | |
| | | |ұзынынан қою арқылы домино ойнайды. Әр топ| |
| | | |өзара жарысады). | |
| | | |вещи | |
| | | | | |
| | | |сурет салу | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |рисовать | |
| | | | | |
| | | |сағат | |
| | | | | |
|1 мин |Таныстыру |Сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады |Оқушылар тыңдайды | |
|10 мин|Топтық жұмыс | Тапсырманы орындау шартымен түсіндіреді |Әр топ өзара сурет бойынша әңгіме |Ин.тақта, ватман, |
| |Сөйлесім |1.Сурет бойынша сөйлеу |құрастырады. Білмегенін мұғалімнен көмек |маркер Ватман, |
| |әрекеті |2.Кластер құрастырады |сұрайды. |маркер Интер.тақта |
| | | |Кластер құрастырады | |
|2 мин |Сергіту сәті |Сергітуді балаларға жасатқызады |Балалар орнынан тұрып тақпақты дауыстап | |
| | |Тербеледі ағаштар. |айтып, әрлі-берлі қозғалады | |
| | |Алдымнан жел еседі. | | |
| | |Кіп-кішкентай ағаштар | | |
| | |Үп-үлкен болып өседі. | | |
|4 |Сөйлесім |Сурет бойыншы сөйлем құрастырады |Оқушылар орындайды |Интер.тақта |
| |әрекеті |Сызба бойынша сөйлемді аударады | | |
|15 мин|Жеке жұмыс |1-тапсырма. Сөздерге тәуелдік жалғауды |Әр оқушы жазба жұмысын орындайды. |Оқулық, дәптер, |
| | |жалғап жазады. | |қалам |
| | |3-тапсырма. Сұраққа жауап жазғызады | | |
| |Рефлексия |Суретке қарап, сұрақтарға жауап беру |Дұрыс жауабын айтады |Интер.тақта |
| |Бекіту | | | |
|1 мин |Үйге тапсырма|Үйге тапсырма: 5-тапсырма. |Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |Күнделік, қалам, |
| | | | |оқулық |
|2 мин |Бағалау |Қалай бағалау керектігін түсіндіру. |Әр шағын топ келесі топқа баға береді. |Геометриялық |
| | | |Сосын әркім өзін-өзі бағалайды. |фигуралар |

Ұқсас жұмыстар
Оттегінің маңызын қарастыру
Астана қаласы туралы
Ауыл қала
Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы
Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану
Food and drink жайлы ақпарат
Астанаға саяхат
Сөздерді сипаттау
Ньютонның бірінші заңы
Кітап білім бұлағы
Пәндер