Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ғарыш әлеміні саяхат

«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 10 орта мектебі»ММ

Пысықтау сабағы.
«Ғарыш әлеміні саяхат»
Математика
1-сынып

Дайындаған: Мадьярова А.М.

Математика
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау. «Ғарыш әлеміне саяхат»
Сабақтың мақсаты: оқушыларда толық ондықтардың реті, атауы туралы
білімдерін, толық ондықтарды қосу,азайту, салыстыру дағдыларын бекіту.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін,өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқушылардлы бір-бірін сыйлауға, таза жәнекөркем жазуға тәрбиелеу.

С.не білу керек: толық ондықтардың атауларын, жазылуын,сандар
қатарындағы орнын.
С.не істей білу керек: толық ондықтарды жаза білу,көрші сандарды,тура
және кері санауды.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,салыстыру, көрнекілік,
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, ткст, үлестірмелер
Сабақтың барысы:
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1.Ұйымдастыру кезеңі| | |
|Психологиялық |Үлкенге де сіз, | |
|көңіл-күй сабақтың |Кішігеде сіз | |
|басында |Бар адамды құрметтеп, | |
|жүргізіледі. |Бас иеміз біз. |Зымыранмен |
|Тірек білімдерін |Балалар біз бүгін саяхатқа | |
|жетілдіру |шығамыз. | |
|Сабақты хабарлау |«Ғарыш әлеміне саяхатқа» |10,20,50,80,90,40 |
| |шығамыз. | |
| |Ғарышқа немен шығады деп | |
| |ойлайсыңдар? | |
| |Олай болса,зымыранға міну үшін | |
| |біз келесі тапсырманы | |
| |орындаймыз. | |
| | |Қызыл -30 т |
| | |40 тақия |
|Дәптермен жұмыс | |Көк-?, |
| | |40-30=10( тақия) |
|Математикалық | | |
|диктант. | | |
| |1 онд, 2онд. 5 онд, 8 онд, 9| |
|Кіріспе |онд, 4 онд | |
| |М.д тексеру. | |
| |Балалар біз міне зымыранға | |
| |міндік. | |
| |Балалар ең алғашқы рет ғарышқа | |
| |ұшқан Ю.Гагарин 1961ж. |Оқушылар үлестірмемен|
| |Ал қазақ елінен 1991 жылы Т. |жұмыс жүргізеді. |
| |Әубәкіров, содан сон Т.Мұсабаев| |
| |ғарышқа шығып, Ғарыш әлемінде | |
| |күнді айналып жүрген 9 планета |Дұрыс жауабы: |
| |бар. |5үшбұрыш бар |
|Негізгі бөлім |Біз сол планетаның әр қайсысына| |
| |барып, тапсырмаларын орындап | |
|«Меркурий планетасы»|қайтамыз. | |
| | | |
| | |7-алма болады. |
| |Өте ыстық. Айға жақын | |
| |орналасқан |5 санын ойлады |
| |«Кім тапқыр?» | |
|Юпитер планетасы |Бұл планетаның тапсырмасы сөз |Жауаптарын оқушылар |
| |есеп шығару. |тест парақшаларына |
| | |орындайды. |
| | | |
| |-Жарайсыңдар балалар! | |
| | | |
|Сатурн планетасы |«Кім жылдам?» Салыстыру | |
| |2-нұсқаны жарыстыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Уран планетасы |«Тез есепте» оқушыларға | |
| |берілген тапсырманы тез,әрі | |
| |жылдам орныдау керек. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Үлестірмемен жұмыс. Әр оқушыға | |
| |деңгейіне сәйкес деңгейлік | |
| |тапсырмалар беріледі. | |
| | | |
|Нептун планетасы | | |
| |Логикалық тапсырмаларды | |
| |орындайды. | |
| |1- неше үшбұрыш бар? | |
| | | |
|Плутон планетасы | | |
| |2.Табақта бес алам, | |
| |Қолымда екі алма, | |
| |Қосқолда барлығы | |
| |Болады неше алма? | |
| |3. Мен бір сан ойладым, сол | |
| |санға 3 қоссам,8 саны шықты. | |
| |Мен қандай сан ойладым? | |
| | | |
| |Балалар міне біз планеталарға | |
| |барып шықтық.Енді қайта | |
| |өзіміздің Жер атты планетамызға| |
| |оралу үшін тест тапсырмасын | |
| |орындаймыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жер планетасы | | |
| | | |
| | | |
| |7.Қызықты сұрақтар. | |
| |-Екі сиырдың неше мүйізі бар? | |
| |-Екі қоянның құйрығы нешеу? | |
| |-Екі бүркітте қанша қанат бар? | |
| |-Үш қаздың аяғы нешеу? | |
|Қорытындылау: | | |
| | | |
| |169 бет № 4 | |
| | | |
|Үйге тапсырма |Жұлдызшалар арқылы бағалау. | |
| | | |
|Бағалау. | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Ғарыш әлеміне саяхат
Жер және ғарыш Ғарыш дегеніміз не
Ғарышқа саяхат
Ғарыштық зерттеулердің бүгіні мен ертеңі
Таңғажайып Интел планетасына саяхат (сайыс сабақ)
1994 жылы Байқоңыр космодромын Ресейге жалға беру мерзімі
Менің қозғалысым
Ғарыш кеңістігіндегі денелерді ата
Тұңғыш қазақ ғарышкер
Еліміздің тұңғыш ғарышкелер кім
Пәндер