Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ғарыш әлеміні саяхат
«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 10 орта мектебі»ММ
Пысықтау сабағы.
«Ғарыш әлеміні саяхат»
Математика
1-сынып
Дайындаған: Мадьярова А.М.
Математика
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау. «Ғарыш әлеміне саяхат»
Сабақтың мақсаты: оқушыларда толық ондықтардың реті, атауы туралы
білімдерін, толық ондықтарды қосу,азайту, салыстыру дағдыларын бекіту.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін,өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқушылардлы бір-бірін сыйлауға, таза жәнекөркем жазуға тәрбиелеу.
С.не білу керек: толық ондықтардың атауларын, жазылуын,сандар
қатарындағы орнын.
С.не істей білу керек: толық ондықтарды жаза білу,көрші сандарды,тура
және кері санауды.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,салыстыру, көрнекілік,
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, ткст, үлестірмелер
Сабақтың барысы:
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1.Ұйымдастыру кезеңі| | |
|Психологиялық |Үлкенге де сіз, | |
|көңіл-күй сабақтың |Кішігеде сіз | |
|басында |Бар адамды құрметтеп, | |
|жүргізіледі. |Бас иеміз біз. |Зымыранмен |
|Тірек білімдерін |Балалар біз бүгін саяхатқа | |
|жетілдіру |шығамыз. | |
|Сабақты хабарлау |«Ғарыш әлеміне саяхатқа» |10,20,50,80,90,40 |
| |шығамыз. | |
| |Ғарышқа немен шығады деп | |
| |ойлайсыңдар? | |
| |Олай болса,зымыранға міну үшін | |
| |біз келесі тапсырманы | |
| |орындаймыз. | |
| | |Қызыл -30 т |
| | |40 тақия |
|Дәптермен жұмыс | |Көк-?, |
| | |40-30=10( тақия) |
|Математикалық | | |
|диктант. | | |
| |1 онд, 2онд. 5 онд, 8 онд, 9| |
|Кіріспе |онд, 4 онд | |
| |М.д тексеру. | |
| |Балалар біз міне зымыранға | |
| |міндік. | |
| |Балалар ең алғашқы рет ғарышқа | |
| |ұшқан Ю.Гагарин 1961ж. |Оқушылар үлестірмемен|
| |Ал қазақ елінен 1991 жылы Т. |жұмыс жүргізеді. |
| |Әубәкіров, содан сон Т.Мұсабаев| |
| |ғарышқа шығып, Ғарыш әлемінде | |
| |күнді айналып жүрген 9 планета |Дұрыс жауабы: |
| |бар. |5үшбұрыш бар |
|Негізгі бөлім |Біз сол планетаның әр қайсысына| |
| |барып, тапсырмаларын орындап | |
|«Меркурий планетасы»|қайтамыз. | |
| | | |
| | |7-алма болады. |
| |Өте ыстық. Айға жақын | |
| |орналасқан |5 санын ойлады |
| |«Кім тапқыр?» | |
|Юпитер планетасы |Бұл планетаның тапсырмасы сөз |Жауаптарын оқушылар |
| |есеп шығару. |тест парақшаларына |
| | |орындайды. |
| | | |
| |-Жарайсыңдар балалар! | |
| | | |
|Сатурн планетасы |«Кім жылдам?» Салыстыру | |
| |2-нұсқаны жарыстыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Уран планетасы |«Тез есепте» оқушыларға | |
| |берілген тапсырманы тез,әрі | |
| |жылдам орныдау керек. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Үлестірмемен жұмыс. Әр оқушыға | |
| |деңгейіне сәйкес деңгейлік | |
| |тапсырмалар беріледі. | |
| | | |
|Нептун планетасы | | |
| |Логикалық тапсырмаларды | |
| |орындайды. | |
| |1- неше үшбұрыш бар? | |
| | | |
|Плутон планетасы | | |
| |2.Табақта бес алам, | |
| |Қолымда екі алма, | |
| |Қосқолда барлығы | |
| |Болады неше алма? | |
| |3. Мен бір сан ойладым, сол | |
| |санға 3 қоссам,8 саны шықты. | |
| |Мен қандай сан ойладым? | |
| | | |
| |Балалар міне біз планеталарға | |
| |барып шықтық.Енді қайта | |
| |өзіміздің Жер атты планетамызға| |
| |оралу үшін тест тапсырмасын | |
| |орындаймыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жер планетасы | | |
| | | |
| | | |
| |7.Қызықты сұрақтар. | |
| |-Екі сиырдың неше мүйізі бар? | |
| |-Екі қоянның құйрығы нешеу? | |
| |-Екі бүркітте қанша қанат бар? | |
| |-Үш қаздың аяғы нешеу? | |
|Қорытындылау: | | |
| | | |
| |169 бет № 4 | |
| | | |
|Үйге тапсырма |Жұлдызшалар арқылы бағалау. | |
| | | |
|Бағалау. | | |
| | | |
| | | |
Пысықтау сабағы.
«Ғарыш әлеміні саяхат»
Математика
1-сынып
Дайындаған: Мадьярова А.М.
Математика
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау. «Ғарыш әлеміне саяхат»
Сабақтың мақсаты: оқушыларда толық ондықтардың реті, атауы туралы
білімдерін, толық ондықтарды қосу,азайту, салыстыру дағдыларын бекіту.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін,өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқушылардлы бір-бірін сыйлауға, таза жәнекөркем жазуға тәрбиелеу.
С.не білу керек: толық ондықтардың атауларын, жазылуын,сандар
қатарындағы орнын.
С.не істей білу керек: толық ондықтарды жаза білу,көрші сандарды,тура
және кері санауды.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,салыстыру, көрнекілік,
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, ткст, үлестірмелер
Сабақтың барысы:
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1.Ұйымдастыру кезеңі| | |
|Психологиялық |Үлкенге де сіз, | |
|көңіл-күй сабақтың |Кішігеде сіз | |
|басында |Бар адамды құрметтеп, | |
|жүргізіледі. |Бас иеміз біз. |Зымыранмен |
|Тірек білімдерін |Балалар біз бүгін саяхатқа | |
|жетілдіру |шығамыз. | |
|Сабақты хабарлау |«Ғарыш әлеміне саяхатқа» |10,20,50,80,90,40 |
| |шығамыз. | |
| |Ғарышқа немен шығады деп | |
| |ойлайсыңдар? | |
| |Олай болса,зымыранға міну үшін | |
| |біз келесі тапсырманы | |
| |орындаймыз. | |
| | |Қызыл -30 т |
| | |40 тақия |
|Дәптермен жұмыс | |Көк-?, |
| | |40-30=10( тақия) |
|Математикалық | | |
|диктант. | | |
| |1 онд, 2онд. 5 онд, 8 онд, 9| |
|Кіріспе |онд, 4 онд | |
| |М.д тексеру. | |
| |Балалар біз міне зымыранға | |
| |міндік. | |
| |Балалар ең алғашқы рет ғарышқа | |
| |ұшқан Ю.Гагарин 1961ж. |Оқушылар үлестірмемен|
| |Ал қазақ елінен 1991 жылы Т. |жұмыс жүргізеді. |
| |Әубәкіров, содан сон Т.Мұсабаев| |
| |ғарышқа шығып, Ғарыш әлемінде | |
| |күнді айналып жүрген 9 планета |Дұрыс жауабы: |
| |бар. |5үшбұрыш бар |
|Негізгі бөлім |Біз сол планетаның әр қайсысына| |
| |барып, тапсырмаларын орындап | |
|«Меркурий планетасы»|қайтамыз. | |
| | | |
| | |7-алма болады. |
| |Өте ыстық. Айға жақын | |
| |орналасқан |5 санын ойлады |
| |«Кім тапқыр?» | |
|Юпитер планетасы |Бұл планетаның тапсырмасы сөз |Жауаптарын оқушылар |
| |есеп шығару. |тест парақшаларына |
| | |орындайды. |
| | | |
| |-Жарайсыңдар балалар! | |
| | | |
|Сатурн планетасы |«Кім жылдам?» Салыстыру | |
| |2-нұсқаны жарыстыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Уран планетасы |«Тез есепте» оқушыларға | |
| |берілген тапсырманы тез,әрі | |
| |жылдам орныдау керек. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Үлестірмемен жұмыс. Әр оқушыға | |
| |деңгейіне сәйкес деңгейлік | |
| |тапсырмалар беріледі. | |
| | | |
|Нептун планетасы | | |
| |Логикалық тапсырмаларды | |
| |орындайды. | |
| |1- неше үшбұрыш бар? | |
| | | |
|Плутон планетасы | | |
| |2.Табақта бес алам, | |
| |Қолымда екі алма, | |
| |Қосқолда барлығы | |
| |Болады неше алма? | |
| |3. Мен бір сан ойладым, сол | |
| |санға 3 қоссам,8 саны шықты. | |
| |Мен қандай сан ойладым? | |
| | | |
| |Балалар міне біз планеталарға | |
| |барып шықтық.Енді қайта | |
| |өзіміздің Жер атты планетамызға| |
| |оралу үшін тест тапсырмасын | |
| |орындаймыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жер планетасы | | |
| | | |
| | | |
| |7.Қызықты сұрақтар. | |
| |-Екі сиырдың неше мүйізі бар? | |
| |-Екі қоянның құйрығы нешеу? | |
| |-Екі бүркітте қанша қанат бар? | |
| |-Үш қаздың аяғы нешеу? | |
|Қорытындылау: | | |
| | | |
| |169 бет № 4 | |
| | | |
|Үйге тапсырма |Жұлдызшалар арқылы бағалау. | |
| | | |
|Бағалау. | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz