Ана тобына

Cабақ жоспары:

Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»

Сынып: 8 «А» Сынып бөлмесі: №12

Күні: 06. 03. 2013 Уақыты:10. 00-10. 45

Қолданылған модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру мен алудағы жаңа тәсілдер», «Білім бері үшін бағалау және оқуды бағалау»

Оқытудың әдіс-тәсілдері: «Ой қозғау», «Топтастыру», «Диалог құру»

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?
Уақыты: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Оқу мақсатын алға қою сұралды.

Ана мен бала, адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынастың жырдағы көркемдік шешімін таба білуге үйрету.

Ынтымақтастық пен сенім атмосферасын құру. Мұғалім сәлемдесті, ауа-райын, көңілдерін сұрады.

Оқушының іс-әрекеті::

Оқушы идеясын қосты.

Өзара әрекеттесу арқылы сұхбаттасу, әңгімелеу дағдыларын қалыптастыру.

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:
Уақыты: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?: Топқа бөлу. Оқушыларға аққу, табиғат, ана тақырыбындағы суреттер таратылады, тақырыпқа негізделген суреттер бойынша оқушылар өз таңдауларына байланысты үш топқа бөлінеді.
Оқушының іс-әрекеті:: Ынтымақтастық қарым-қатынаста шағын топқа бөлінді. Бес оқушыдан үш топқа бөлінді.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Тақырыптық суреттер топтамасы (аққу, табиғат, ана), макет, картина
Уақыты: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Топ ұстанымын құруға бағыт берді.

Неліктен шағын топқа бөліндік, шағын топқа бөлінудің мәні неде деп ойлайсыздар, шағын топқа бөлінген оқушылармен қандай жұмыс істеуге болады деген сұрақ реттері қойылады.

Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы шағын топтың ережесін құрып, тұстарына іліп қойды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Плакаттар, маркерлер.
Уақыты: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Үй тапсырмасын қайталау мақсатында оқушыларға ой қозғау сұрақтары ұсынылады. Тапсырма барлық топтарға бірдей беріледі.

- Қазақ халқының тіртуар ұлы ақыны Мұқағали кім?Ақиық ақын туралы не білеміз?Қай жерде, қай жылы дүниеге келген?Қандай шығармаларын білеміз?

(Интерактивті тақтада бір топтан бір оқушы шығып слайд қорғайды)

Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар жеке, жұпта, топта ой қозғап, жинақтайды, пікірлерін айтады. Ортақ ойды кластерге түсірді. Үш топ ойларын қорғайды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Маркер, ватман, түрлі түсті суреттер
Уақыты: 1
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?: Топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалау іс-әрекетін жүзеге асырады.
Оқушының іс-әрекеті:: Түрлі стикерлер арқылы бағалау әрекетін іске асырды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Түрлі түсті формадағы стикерлер
Уақыты: 8
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Ой қозғау. Ой шақыру. Балалар мына суреттерге көңіл аударсақ . . . (Аққу, табиғат, ана) Не себептен бұл суреттер көрсетілді?

  • Аққу қандай құс? (І топ «Поэма тақырыбы - экология»)
  • Табиғат адамға не үшін қажет? (ІІ топ қорытынды ой айтады)
  • Ананың адам өміріндегі орны қандай? (ІІІ топ «Поэма тақырыбы экология емес»)

- Олай болса, құрметті оқушылар! Мұқағали ақын кейінгі ұрпаққа аманат етіп кеткен, өсиетін ескере отырып поэманы талдасақ. Мен сендерге алдын-ала оқып келуге «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын тапсырған болатынмын. Сонда поэма дегеніміз не? (Оқушылар әдебиет теориясынан алған білімдерін ортаға салады)

Уәждеме бағалау түрін іске асыру тапсырмасы беріледі. Бір-бірінің еңбектерін іс-әрекет арқылы бағалайды.

Оқушының іс-әрекеті::

Оқушылар жеке жұмыс істейді, жұпта, топта ой қозғап, жинақтайды. Ойларын ортаға салып қорғау әрекетін іске асырады.

«Аққу» тобы аққуды атуға болмайтындығын, көлдің сәні - аққулар. Аққу киесі оңдырмайтындығын жақтау әрекетін, «Ана» тобы Ана - махаббатымен құдіретті. Бәрі де адам үшін жаратылған. Наным-сенімнен де ана махаббаты әрдайым биік, құдіреттілігін айту әрекетін іске асырады. «Табиғат» тобы екі топтың ойларын қорытындылайды, баға беру әрекетін іске асырады.

Оқушылар өзара бірінің жауабын бірі бағалау әрекетін жүзеге асырды

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Жұмыс дәптері, оқулық
Уақыты: 4
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

«Үш оқушымен кеңес»

А-сұрақ қоюшы, В-жауап беруші, С-жазып алушылар арасында сұхбаттасу.

3 топқа бірдей «Табиғат жанашырлары туралы ойым . . . » тақырыбында сұхбаттасуды ұсынады.

Бағалау түрін іске асыру тапсырмасы беріледі. Сабаққа қатысып отырған көрермендер бағалайды.

Оқушының іс-әрекеті::

Оқушылар А-сұрақ қоюшы, В-жауап беруші, С-жазып алушы әрекетіне түсіп, сұхбаттасу үлгісін көрсетті. Әр топ өзінің сұхбатын құрды.

Көрермен бағалау әрекетін жүзеге асырды

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Глоссарий (Тірек сөздер) адам, аялау, құстар, аққу, жылқышы қарт т. б
Уақыты: 7
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?: Оқулықпен жұмыс. Поэманы түсіну үшін шығармадағы әр бөліктің негізгі ойын білдіретін сөз тіркесі мен сөйлемдерді табу ұсынады.
Оқушының іс-әрекеті:: Оқушылар әуелі жеке, одан кейін жұппен, одан әрі топта ой бөлісу әрекетін жүзеге асырды.
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?: Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Уақыты: 7
Мұғалімнің іс

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі аса бай, икемді тіл
Ана тілі - білімнің кілті
Лексика. омоним. синоним. антоним. 5-сынып
Аққулар ұйықтағанда
Аналар тобына
Тілім менің
Аққу тобына
Десант сабақ. 1-сынып
Не үйрендік Не білдік
Кім білгір , кім алғыр сайысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz