Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ана тобына
Cабақ жоспары:
Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Сынып: 8 «А» Сынып бөлмесі: №12
Күні: 06.03.2013 Уақыты:10.00-10.45
Қолданылған модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру мен алудағы
жаңа тәсілдер», «Білім бері үшін бағалау және оқуды бағалау»
Оқытудың әдіс-тәсілдері: «Ой қозғау», «Топтастыру», «Диалог құру»
|Уақыт|Мұғалімнің іс-әрекеті: |Оқушының іс-әрекеті: |Ресурстар: осы |
|ы |Не істеймін? | |іс-әрекет үшін |
| | | |қандай құралдар,|
| | | |кітаптар, |
| | | |компьютерлік |
| | | |жабдық және т.б|
| | | |қажет? |
|2 |Оқу мақсатын алға қою | | |
| |сұралды. | | |
| |Ана мен бала, адам мен |Оқушы идеясын қосты. | |
| |табиғат арасындағы | | |
| |қарым-қатынастың жырдағы | | |
| |көркемдік шешімін таба |Өзара әрекеттесу арқылы| |
| |білуге үйрету. |сұхбаттасу, әңгімелеу | |
| |Ынтымақтастық пен сенім |дағдыларын | |
| |атмосферасын құру. Мұғалім |қалыптастыру. | |
| |сәлемдесті, ауа-райын, | | |
| |көңілдерін сұрады. | | |
|2 |Топқа бөлу. Оқушыларға |Ынтымақтастық |Тақырыптық |
| |аққу, табиғат, ана |қарым-қатынаста шағын |суреттер |
| |тақырыбындағы суреттер |топқа бөлінді. Бес |топтамасы (аққу,|
| |таратылады, тақырыпқа |оқушыдан үш топқа |табиғат, ана), |
| |негізделген суреттер |бөлінді. |макет, картина |
| |бойынша оқушылар өз | | |
| |таңдауларына байланысты үш| | |
| |топқа бөлінеді. | | |
|5 |Топ ұстанымын құруға бағыт |Оқушылар сұрақтарға |Плакаттар, |
| |берді. |жауап беру арқылы шағын|маркерлер. |
| |Неліктен шағын топқа |топтың ережесін құрып, | |
| |бөліндік, шағын топқа |тұстарына іліп қойды. | |
| |бөлінудің мәні неде деп | | |
| |ойлайсыздар, шағын топқа | | |
| |бөлінген оқушылармен қандай| | |
| |жұмыс істеуге болады деген | | |
| |сұрақ реттері қойылады. | | |
|5 |Үй тапсырмасын қайталау |Оқушылар жеке, жұпта, |Маркер, ватман, |
| |мақсатында оқушыларға ой |топта ой қозғап, |түрлі түсті |
| |қозғау сұрақтары ұсынылады.|жинақтайды, пікірлерін |суреттер |
| |Тапсырма барлық топтарға |айтады. Ортақ ойды | |
| |бірдей беріледі. |кластерге түсірді. Үш | |
| |- Қазақ халқының тіртуар |топ ойларын қорғайды. | |
| |ұлы ақыны Мұқағали | | |
| |кім?Ақиық ақын туралы не | | |
| |білеміз?Қай жерде, қай жылы| | |
| |дүниеге келген?Қандай | | |
| |шығармаларын білеміз? | | |
| |(Интерактивті тақтада бір | | |
| |топтан бір оқушы шығып | | |
| |слайд қорғайды) | | |
|1 |Топтар бір-бірінің |Түрлі стикерлер арқылы |Түрлі түсті |
| |жұмыстарын бағалау |бағалау әрекетін іске |формадағы |
| |іс-әрекетін жүзеге асырады.|асырды. |стикерлер |
|8 |Ой қозғау. Ой шақыру. |Оқушылар жеке жұмыс |Жұмыс дәптері, |
| |Балалар мына суреттерге |істейді, жұпта, топта |оқулық |
| |көңіл аударсақ... (Аққу, |ой қозғап, жинақтайды. | |
| |табиғат, ана)Не себептен |Ойларын ортаға салып | |
| |бұл суреттер көрсетілді? |қорғау әрекетін іске | |
| | |асырады. | |
| |Аққу қандай құс? (І топ |«Аққу» тобы аққуды | |
| |«Поэма тақырыбы - |атуға болмайтындығын, | |
| |экология») |көлдің сәні – аққулар. | |
| |Табиғат адамға не үшін |Аққу киесі | |
| |қажет? (ІІ топ қорытынды ой|оңдырмайтындығын жақтау| |
| |айтады) |әрекетін, «Ана» тобы | |
| |Ананың адам өміріндегі орны|Ана – махаббатымен | |
| |қандай? (ІІІ топ «Поэма |құдіретті. Бәрі де адам| |
| |тақырыбы экология емес») |үшін жаратылған. | |
| |- Олай болса, құрметті |Наным-сенімнен де ана | |
| |оқушылар! Мұқағали ақын |махаббаты әрдайым биік,| |
| |кейінгі ұрпаққа аманат етіп|құдіреттілігін айту | |
| |кеткен, өсиетін ескере |әрекетін іске асырады. | |
| |отырып поэманы талдасақ. |«Табиғат» тобы екі | |
| |Мен сендерге алдын-ала оқып|топтың ойларын | |
| |келуге «Аққулар |қорытындылайды, баға | |
| |ұйықтағанда» поэмасын |беру әрекетін іске | |
| |тапсырған болатынмын. Сонда|асырады. | |
| |поэма дегеніміз не? | | |
| |(Оқушылар әдебиет | | |
| |теориясынан алған | | |
| |білімдерін ортаға салады) |Оқушылар өзара бірінің | |
| | |жауабын бірі бағалау | |
| |Уәждеме бағалау түрін іске |әрекетін жүзеге асырды | |
| |асыру тапсырмасы беріледі. | | |
| |Бір-бірінің еңбектерін | | |
| |іс-әрекет арқылы бағалайды.| | |
|4 |«Үш оқушымен кеңес» |Оқушылар А-сұрақ қоюшы,|Глоссарий (Тірек|
| |А-сұрақ қоюшы, В-жауап |В-жауап беруші, С-жазып|сөздер) адам, |
| |беруші, С-жазып алушылар |алушы әрекетіне түсіп, |аялау, құстар, |
| |арасында сұхбаттасу. |сұхбаттасу үлгісін |аққу, жылқышы |
| |3 топқа бірдей «Табиғат |көрсетті. Әр топ өзінің|қарт т.б |
| |жанашырлары туралы ойым...»|сұхбатын құрды. | |
| |тақырыбында сұхбаттасуды | | |
| |ұсынады. | | |
| | |Көрермен бағалау | |
| |Бағалау түрін іске асыру |әрекетін жүзеге асырды | |
| |тапсырмасы беріледі. | | |
| |Сабаққа қатысып отырған | | |
| |көрермендер бағалайды. | | |
|7 |Оқулықпен жұмыс. Поэманы |Оқушылар әуелі жеке, |Мұқағали |
| |түсіну үшін шығармадағы әр |одан кейін жұппен, одан|Мақатаев |
| |бөліктің негізгі ойын |әрі топта ой бөлісу |«Аққулар |
| |білдіретін сөз тіркесі мен |әрекетін жүзеге асырды.|ұйықтағанда» |
| |сөйлемдерді табу ұсынады. | | |
|7 |Проблемаға шығу. Зерттеу |Әр топ тақырыпты ашу |Оқулық, дәптер, |
| |жұмысын ұсынады. |әрекетін іске асырды. |қарындаш |
| | |Оқушылар топтық жұмыста| |
| | |тақырыптарды өздері | |
| |«Аққу» тобына: |тапты. | |
| |Аққудың рең әсемділігін |Сұлулық | |
| |білдіретін сөзді табу | | |
| | | | |
| |«Табиғат» тобына: |Махаббат | |
| |Ананың аққуды ату кезіндегі| | |
| |әрекетін поэмадан табу | | |
| |«Ана» тобына | | |
| |Бала өлімін көрген ана |Қасірет | |
| |қасіреті қалай көрсетілген | | |
| |тұсын табу | | |
|2 |Қорытындылау. | | |
| |а) Сабақ барысындағы |Бағалау парағына өзінің|Бағалау парағы |
| |еңбегіне қатысын бағалады. |еңбегіне қалыптастырушы| |
| |Қателесіп, не болмаса |бағалау жүргізді. | |
| |тапсырмаларды орындауда | | |
| |қиналған оқушыларды да | | |
| |ынталандыру. | | |
| |ә) үй тапсырмасы: |Алдағы уақытта эссе, | |
| |1.«Жетім көл аққулары»- |диалог жұмысын орындау | |
| |эссе жазу. |қажеттілігін түсінді. | |
| |2. «Аққуға атылған оқ» | | |
| |әңгіме диалог құру | | |
|2 |Рефлексия | |Сары, жасыл |
| | |Не ұнады? Ұсыныс |түсті стикерлер |
| |Мұғалім стикерлер таратады.| | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар сабақ | |
| | |барысында не ұнады, | |
| | |ұсыныстарын, пікірлерін| |
| | |жазды. | |
Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Сынып: 8 «А» Сынып бөлмесі: №12
Күні: 06.03.2013 Уақыты:10.00-10.45
Қолданылған модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру мен алудағы
жаңа тәсілдер», «Білім бері үшін бағалау және оқуды бағалау»
Оқытудың әдіс-тәсілдері: «Ой қозғау», «Топтастыру», «Диалог құру»
|Уақыт|Мұғалімнің іс-әрекеті: |Оқушының іс-әрекеті: |Ресурстар: осы |
|ы |Не істеймін? | |іс-әрекет үшін |
| | | |қандай құралдар,|
| | | |кітаптар, |
| | | |компьютерлік |
| | | |жабдық және т.б|
| | | |қажет? |
|2 |Оқу мақсатын алға қою | | |
| |сұралды. | | |
| |Ана мен бала, адам мен |Оқушы идеясын қосты. | |
| |табиғат арасындағы | | |
| |қарым-қатынастың жырдағы | | |
| |көркемдік шешімін таба |Өзара әрекеттесу арқылы| |
| |білуге үйрету. |сұхбаттасу, әңгімелеу | |
| |Ынтымақтастық пен сенім |дағдыларын | |
| |атмосферасын құру. Мұғалім |қалыптастыру. | |
| |сәлемдесті, ауа-райын, | | |
| |көңілдерін сұрады. | | |
|2 |Топқа бөлу. Оқушыларға |Ынтымақтастық |Тақырыптық |
| |аққу, табиғат, ана |қарым-қатынаста шағын |суреттер |
| |тақырыбындағы суреттер |топқа бөлінді. Бес |топтамасы (аққу,|
| |таратылады, тақырыпқа |оқушыдан үш топқа |табиғат, ана), |
| |негізделген суреттер |бөлінді. |макет, картина |
| |бойынша оқушылар өз | | |
| |таңдауларына байланысты үш| | |
| |топқа бөлінеді. | | |
|5 |Топ ұстанымын құруға бағыт |Оқушылар сұрақтарға |Плакаттар, |
| |берді. |жауап беру арқылы шағын|маркерлер. |
| |Неліктен шағын топқа |топтың ережесін құрып, | |
| |бөліндік, шағын топқа |тұстарына іліп қойды. | |
| |бөлінудің мәні неде деп | | |
| |ойлайсыздар, шағын топқа | | |
| |бөлінген оқушылармен қандай| | |
| |жұмыс істеуге болады деген | | |
| |сұрақ реттері қойылады. | | |
|5 |Үй тапсырмасын қайталау |Оқушылар жеке, жұпта, |Маркер, ватман, |
| |мақсатында оқушыларға ой |топта ой қозғап, |түрлі түсті |
| |қозғау сұрақтары ұсынылады.|жинақтайды, пікірлерін |суреттер |
| |Тапсырма барлық топтарға |айтады. Ортақ ойды | |
| |бірдей беріледі. |кластерге түсірді. Үш | |
| |- Қазақ халқының тіртуар |топ ойларын қорғайды. | |
| |ұлы ақыны Мұқағали | | |
| |кім?Ақиық ақын туралы не | | |
| |білеміз?Қай жерде, қай жылы| | |
| |дүниеге келген?Қандай | | |
| |шығармаларын білеміз? | | |
| |(Интерактивті тақтада бір | | |
| |топтан бір оқушы шығып | | |
| |слайд қорғайды) | | |
|1 |Топтар бір-бірінің |Түрлі стикерлер арқылы |Түрлі түсті |
| |жұмыстарын бағалау |бағалау әрекетін іске |формадағы |
| |іс-әрекетін жүзеге асырады.|асырды. |стикерлер |
|8 |Ой қозғау. Ой шақыру. |Оқушылар жеке жұмыс |Жұмыс дәптері, |
| |Балалар мына суреттерге |істейді, жұпта, топта |оқулық |
| |көңіл аударсақ... (Аққу, |ой қозғап, жинақтайды. | |
| |табиғат, ана)Не себептен |Ойларын ортаға салып | |
| |бұл суреттер көрсетілді? |қорғау әрекетін іске | |
| | |асырады. | |
| |Аққу қандай құс? (І топ |«Аққу» тобы аққуды | |
| |«Поэма тақырыбы - |атуға болмайтындығын, | |
| |экология») |көлдің сәні – аққулар. | |
| |Табиғат адамға не үшін |Аққу киесі | |
| |қажет? (ІІ топ қорытынды ой|оңдырмайтындығын жақтау| |
| |айтады) |әрекетін, «Ана» тобы | |
| |Ананың адам өміріндегі орны|Ана – махаббатымен | |
| |қандай? (ІІІ топ «Поэма |құдіретті. Бәрі де адам| |
| |тақырыбы экология емес») |үшін жаратылған. | |
| |- Олай болса, құрметті |Наным-сенімнен де ана | |
| |оқушылар! Мұқағали ақын |махаббаты әрдайым биік,| |
| |кейінгі ұрпаққа аманат етіп|құдіреттілігін айту | |
| |кеткен, өсиетін ескере |әрекетін іске асырады. | |
| |отырып поэманы талдасақ. |«Табиғат» тобы екі | |
| |Мен сендерге алдын-ала оқып|топтың ойларын | |
| |келуге «Аққулар |қорытындылайды, баға | |
| |ұйықтағанда» поэмасын |беру әрекетін іске | |
| |тапсырған болатынмын. Сонда|асырады. | |
| |поэма дегеніміз не? | | |
| |(Оқушылар әдебиет | | |
| |теориясынан алған | | |
| |білімдерін ортаға салады) |Оқушылар өзара бірінің | |
| | |жауабын бірі бағалау | |
| |Уәждеме бағалау түрін іске |әрекетін жүзеге асырды | |
| |асыру тапсырмасы беріледі. | | |
| |Бір-бірінің еңбектерін | | |
| |іс-әрекет арқылы бағалайды.| | |
|4 |«Үш оқушымен кеңес» |Оқушылар А-сұрақ қоюшы,|Глоссарий (Тірек|
| |А-сұрақ қоюшы, В-жауап |В-жауап беруші, С-жазып|сөздер) адам, |
| |беруші, С-жазып алушылар |алушы әрекетіне түсіп, |аялау, құстар, |
| |арасында сұхбаттасу. |сұхбаттасу үлгісін |аққу, жылқышы |
| |3 топқа бірдей «Табиғат |көрсетті. Әр топ өзінің|қарт т.б |
| |жанашырлары туралы ойым...»|сұхбатын құрды. | |
| |тақырыбында сұхбаттасуды | | |
| |ұсынады. | | |
| | |Көрермен бағалау | |
| |Бағалау түрін іске асыру |әрекетін жүзеге асырды | |
| |тапсырмасы беріледі. | | |
| |Сабаққа қатысып отырған | | |
| |көрермендер бағалайды. | | |
|7 |Оқулықпен жұмыс. Поэманы |Оқушылар әуелі жеке, |Мұқағали |
| |түсіну үшін шығармадағы әр |одан кейін жұппен, одан|Мақатаев |
| |бөліктің негізгі ойын |әрі топта ой бөлісу |«Аққулар |
| |білдіретін сөз тіркесі мен |әрекетін жүзеге асырды.|ұйықтағанда» |
| |сөйлемдерді табу ұсынады. | | |
|7 |Проблемаға шығу. Зерттеу |Әр топ тақырыпты ашу |Оқулық, дәптер, |
| |жұмысын ұсынады. |әрекетін іске асырды. |қарындаш |
| | |Оқушылар топтық жұмыста| |
| | |тақырыптарды өздері | |
| |«Аққу» тобына: |тапты. | |
| |Аққудың рең әсемділігін |Сұлулық | |
| |білдіретін сөзді табу | | |
| | | | |
| |«Табиғат» тобына: |Махаббат | |
| |Ананың аққуды ату кезіндегі| | |
| |әрекетін поэмадан табу | | |
| |«Ана» тобына | | |
| |Бала өлімін көрген ана |Қасірет | |
| |қасіреті қалай көрсетілген | | |
| |тұсын табу | | |
|2 |Қорытындылау. | | |
| |а) Сабақ барысындағы |Бағалау парағына өзінің|Бағалау парағы |
| |еңбегіне қатысын бағалады. |еңбегіне қалыптастырушы| |
| |Қателесіп, не болмаса |бағалау жүргізді. | |
| |тапсырмаларды орындауда | | |
| |қиналған оқушыларды да | | |
| |ынталандыру. | | |
| |ә) үй тапсырмасы: |Алдағы уақытта эссе, | |
| |1.«Жетім көл аққулары»- |диалог жұмысын орындау | |
| |эссе жазу. |қажеттілігін түсінді. | |
| |2. «Аққуға атылған оқ» | | |
| |әңгіме диалог құру | | |
|2 |Рефлексия | |Сары, жасыл |
| | |Не ұнады? Ұсыныс |түсті стикерлер |
| |Мұғалім стикерлер таратады.| | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар сабақ | |
| | |барысында не ұнады, | |
| | |ұсыныстарын, пікірлерін| |
| | |жазды. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz