Ана тобына

Cабақ жоспары:
Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Сынып: 8 «А» Сынып бөлмесі: №12
Күні: 06. 03. 2013 Уақыты:10. 00-10. 45
Қолданылған модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру мен алудағы жаңа тәсілдер», «Білім бері үшін бағалау және оқуды бағалау»
Оқытудың әдіс-тәсілдері: «Ой қозғау», «Топтастыру», «Диалог құру»
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Не істеймін?
Оқу мақсатын алға қою сұралды.
Ана мен бала, адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынастың жырдағы көркемдік шешімін таба білуге үйрету.
Ынтымақтастық пен сенім атмосферасын құру. Мұғалім сәлемдесті, ауа-райын, көңілдерін сұрады.
Оқушы идеясын қосты.
Өзара әрекеттесу арқылы сұхбаттасу, әңгімелеу дағдыларын қалыптастыру.
Топ ұстанымын құруға бағыт берді.
Неліктен шағын топқа бөліндік, шағын топқа бөлінудің мәні неде деп ойлайсыздар, шағын топқа бөлінген оқушылармен қандай жұмыс істеуге болады деген сұрақ реттері қойылады.
Үй тапсырмасын қайталау мақсатында оқушыларға ой қозғау сұрақтары ұсынылады. Тапсырма барлық топтарға бірдей беріледі.
- Қазақ халқының тіртуар ұлы ақыны Мұқағали кім?Ақиық ақын туралы не білеміз?Қай жерде, қай жылы дүниеге келген?Қандай шығармаларын білеміз?
(Интерактивті тақтада бір топтан бір оқушы шығып слайд қорғайды)
Ой қозғау. Ой шақыру. Балалар мына суреттерге көңіл аударсақ . . . (Аққу, табиғат, ана) Не себептен бұл суреттер көрсетілді?
- Аққу қандай құс? (І топ «Поэма тақырыбы - экология»)
- Табиғат адамға не үшін қажет? (ІІ топ қорытынды ой айтады)
- Ананың адам өміріндегі орны қандай? (ІІІ топ «Поэма тақырыбы экология емес»)
- Олай болса, құрметті оқушылар! Мұқағали ақын кейінгі ұрпаққа аманат етіп кеткен, өсиетін ескере отырып поэманы талдасақ. Мен сендерге алдын-ала оқып келуге «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын тапсырған болатынмын. Сонда поэма дегеніміз не? (Оқушылар әдебиет теориясынан алған білімдерін ортаға салады)
Уәждеме бағалау түрін іске асыру тапсырмасы беріледі. Бір-бірінің еңбектерін іс-әрекет арқылы бағалайды.
Оқушылар жеке жұмыс істейді, жұпта, топта ой қозғап, жинақтайды. Ойларын ортаға салып қорғау әрекетін іске асырады.
«Аққу» тобы аққуды атуға болмайтындығын, көлдің сәні - аққулар. Аққу киесі оңдырмайтындығын жақтау әрекетін, «Ана» тобы Ана - махаббатымен құдіретті. Бәрі де адам үшін жаратылған. Наным-сенімнен де ана махаббаты әрдайым биік, құдіреттілігін айту әрекетін іске асырады. «Табиғат» тобы екі топтың ойларын қорытындылайды, баға беру әрекетін іске асырады.
Оқушылар өзара бірінің жауабын бірі бағалау әрекетін жүзеге асырды
«Үш оқушымен кеңес»
А-сұрақ қоюшы, В-жауап беруші, С-жазып алушылар арасында сұхбаттасу.
3 топқа бірдей «Табиғат жанашырлары туралы ойым . . . » тақырыбында сұхбаттасуды ұсынады.
Бағалау түрін іске асыру тапсырмасы беріледі. Сабаққа қатысып отырған көрермендер бағалайды.
Оқушылар А-сұрақ қоюшы, В-жауап беруші, С-жазып алушы әрекетіне түсіп, сұхбаттасу үлгісін көрсетті. Әр топ өзінің сұхбатын құрды.
Көрермен бағалау әрекетін жүзеге асырды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz