Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кері пропорционал шамалар
Сабақ жоспарының құрылымы
Сыныбы: 6
Пәні: Математика
Пән мұғалімі: Шөменова Л.Ш
1.Сабақ тақырыбы: Кері пропорционал шамалар
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Кері пропорционал шамалар туралы түсінік қалыптастыру, тақырыпқа есептер
шығару
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
4.Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай
алады):
Білу: Кері пропорционал шамалар туралы білетін болады (барлығы);
Түсіну: Кері пропорционалдықтың қасиетін түсінеді (барлығы);
Қолдану: Есеп шығаруда ережені қолдана алады (көпшілігі);
Талдау: Кері және тура пропорционал шамаларды ажырата біледі (көпшілігі);
Жинақтау: Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтіре алады (кейбіреуі);
Бағалау: Өзінің және өзгенің жұмысын бағалай алады (кейбіреуі)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы
білу):
Мадақтау, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау, топтарда өзара бағалау,
бағдаршам әдісі
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен сондай-ақ қатарларды
аралап шығамын.
7.Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех.құрылғылар
тізімі): пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар
Сабақ барысы
|Бөлім |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар |
|Кіріс |Оқушыларды топқа бөлу |Стикерлерге ондық |Стикерлер,|
|пе | |бөлшектер, жай бөлшектер |жұмыс |
| | |және натурал сандар |парағы |
| | |жазылады, сол сандар | |
| | |арқылы топтарға отырады | |
| |Психологиялық тренинг «Көтеріңкі |Оқушылар бүгінгі сабаққа | |
| |көңіл-күй» |тілегін жазып, бір-біріне | |
| | |береді | |
| |Оқушыларды сабақтың мақсатымен |Оқушылар күн мен сабақтың |Үлестір ме|
|Тұсау |таныстырамын және жұмыс жоспарымен|тақырыбын жазады. |қағаздар |
|кесер |таныстырамын | | |
| |Үй тапсырмасын сұрау |Тапсырманы жұптарда өзара | |
| | |тексеріп бағалайды | |
|Негізгі|Математикалық диктант /ортақ жеке |Оқушылардан сұралатын |Плакаттар,|
|бөлім |жұмыс/ |болады, біліммен бөліседі |жұмыс |
| | |а) Сөйлемді толықтырыңдар:|парағы |
| | |«Екі қатынастың | |
| |Жұмыс кері байланыс парақтары |теңдігі...деп аталады» | |
| |арқылы тексерілетін болады |«Егер бір шама бірнеше есе| |
| | |артқанда (кемігенде), | |
| | |екінші шама сонша есе | |
| | |артатын (кемитін) болса, | |
| | |онда мұндай шамалар ... | |
| | |деп аталады» | |
| | |«Натурал санды бөлшекке | |
| | |немесе бөлшекті натурал | |
| | |санға бөлу үшін...» | |
| | |«Картадағы кесінді | |
| | |ұзындығының оған сәйкес | |
| | |жер бетіндегі қашықтыққа | |
| | |қатынасын ... деп атайды»| |
| |Ой қозғау /топтық жұмыс/ |Оқушылар топпен | |
| |Кері пропорционал шамалар |талқылайды. Талқылап | |
| |дегеніміз не? |болғаннан кейін тақырыпты | |
| |Кері пропорционал шамалардың |топ баяндамашысы | |
| |қасиеті |түсіндіреді. | |
| |Кері пропорционал шамаларға | | |
| |мысалдар | | |
| | | | |
| |Топ жұмысы бағдаршам арқылы | | |
| |бағаланады | | |
| |Оқулықпен жұмыс /топтық жұмыс/ |Оқушылар есептерді топта | |
| |1-топқа: №172 (1) |талықлап содан кейін | |
| |2-топқа: №172 (2) |тақтаға жазатын болады (Әр| |
| |3-топқа: №174 |топтан орындығына стикер | |
| | |жапсырылған оқушы есепті | |
| | |тақтада шығарады) | |
| |Венн диаграммасы | | |
| |Тура және кері пропорционал | | |
| |шамалар | | |
| |Бөшкеден шыққан басқатырғылар |Оқушыларға бөшке ішіне | |
| |/топтық жұмыс/ |салынған есептер беріледі.| |
| |№1. Жылдамдығы 75 км/сағ поезд екі| | |
| |қаланың арасын 6 сағат жүрді. | | |
| |Поезд осы аралықты 5 сағатта жүріп| | |
| |өту үшін қандай жылдамдықпен жүруі| | |
| |керек? | | |
| |№2 Кітапта 132 бет бар. Бір бетте | | |
| |40 жол, бір жолда 27 әріптен | | |
| |жазылған. Егер бір бетке 48 жол, | | |
| |бір жолға 30 әріптен жазылса, осы | | |
| |кітапта неше бет болар еді? | | |
| |№3 Дайындалған мал азығы 75 сиырға| | |
| |184 күнге жетеді. Егер сиырлар | | |
| |саны 40 сиырға өссе, осы | | |
| |дайындалған мал азығы неше күнге | | |
| |жетер еді? | | |
|Қорытын|Бақылаушылардың, топ басшылардың |Топ жетекшілері сабақ |Бағалау |
|ды |пікірін тыңдау. |басында қойылған |парағы |
| |Түсінбеген 1 сұрағын стикерге |критерийлер бойынша өз | |
| |жазуды тапсыру |тобын және басқа топтарды | |
| | |бағалайтын болады. | |
| | |Сонымен бірге оқушылар | |
| | |сабақ рефлексиясын және | |
| | |сабақ барысында түсінбеген| |
| | |1 сұрағын стикерге жазып | |
| | |тапсырады. | |
Сыныбы: 6
Пәні: Математика
Пән мұғалімі: Шөменова Л.Ш
1.Сабақ тақырыбы: Кері пропорционал шамалар
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Кері пропорционал шамалар туралы түсінік қалыптастыру, тақырыпқа есептер
шығару
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
4.Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай
алады):
Білу: Кері пропорционал шамалар туралы білетін болады (барлығы);
Түсіну: Кері пропорционалдықтың қасиетін түсінеді (барлығы);
Қолдану: Есеп шығаруда ережені қолдана алады (көпшілігі);
Талдау: Кері және тура пропорционал шамаларды ажырата біледі (көпшілігі);
Жинақтау: Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтіре алады (кейбіреуі);
Бағалау: Өзінің және өзгенің жұмысын бағалай алады (кейбіреуі)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы
білу):
Мадақтау, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау, топтарда өзара бағалау,
бағдаршам әдісі
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен сондай-ақ қатарларды
аралап шығамын.
7.Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех.құрылғылар
тізімі): пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар
Сабақ барысы
|Бөлім |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар |
|Кіріс |Оқушыларды топқа бөлу |Стикерлерге ондық |Стикерлер,|
|пе | |бөлшектер, жай бөлшектер |жұмыс |
| | |және натурал сандар |парағы |
| | |жазылады, сол сандар | |
| | |арқылы топтарға отырады | |
| |Психологиялық тренинг «Көтеріңкі |Оқушылар бүгінгі сабаққа | |
| |көңіл-күй» |тілегін жазып, бір-біріне | |
| | |береді | |
| |Оқушыларды сабақтың мақсатымен |Оқушылар күн мен сабақтың |Үлестір ме|
|Тұсау |таныстырамын және жұмыс жоспарымен|тақырыбын жазады. |қағаздар |
|кесер |таныстырамын | | |
| |Үй тапсырмасын сұрау |Тапсырманы жұптарда өзара | |
| | |тексеріп бағалайды | |
|Негізгі|Математикалық диктант /ортақ жеке |Оқушылардан сұралатын |Плакаттар,|
|бөлім |жұмыс/ |болады, біліммен бөліседі |жұмыс |
| | |а) Сөйлемді толықтырыңдар:|парағы |
| | |«Екі қатынастың | |
| |Жұмыс кері байланыс парақтары |теңдігі...деп аталады» | |
| |арқылы тексерілетін болады |«Егер бір шама бірнеше есе| |
| | |артқанда (кемігенде), | |
| | |екінші шама сонша есе | |
| | |артатын (кемитін) болса, | |
| | |онда мұндай шамалар ... | |
| | |деп аталады» | |
| | |«Натурал санды бөлшекке | |
| | |немесе бөлшекті натурал | |
| | |санға бөлу үшін...» | |
| | |«Картадағы кесінді | |
| | |ұзындығының оған сәйкес | |
| | |жер бетіндегі қашықтыққа | |
| | |қатынасын ... деп атайды»| |
| |Ой қозғау /топтық жұмыс/ |Оқушылар топпен | |
| |Кері пропорционал шамалар |талқылайды. Талқылап | |
| |дегеніміз не? |болғаннан кейін тақырыпты | |
| |Кері пропорционал шамалардың |топ баяндамашысы | |
| |қасиеті |түсіндіреді. | |
| |Кері пропорционал шамаларға | | |
| |мысалдар | | |
| | | | |
| |Топ жұмысы бағдаршам арқылы | | |
| |бағаланады | | |
| |Оқулықпен жұмыс /топтық жұмыс/ |Оқушылар есептерді топта | |
| |1-топқа: №172 (1) |талықлап содан кейін | |
| |2-топқа: №172 (2) |тақтаға жазатын болады (Әр| |
| |3-топқа: №174 |топтан орындығына стикер | |
| | |жапсырылған оқушы есепті | |
| | |тақтада шығарады) | |
| |Венн диаграммасы | | |
| |Тура және кері пропорционал | | |
| |шамалар | | |
| |Бөшкеден шыққан басқатырғылар |Оқушыларға бөшке ішіне | |
| |/топтық жұмыс/ |салынған есептер беріледі.| |
| |№1. Жылдамдығы 75 км/сағ поезд екі| | |
| |қаланың арасын 6 сағат жүрді. | | |
| |Поезд осы аралықты 5 сағатта жүріп| | |
| |өту үшін қандай жылдамдықпен жүруі| | |
| |керек? | | |
| |№2 Кітапта 132 бет бар. Бір бетте | | |
| |40 жол, бір жолда 27 әріптен | | |
| |жазылған. Егер бір бетке 48 жол, | | |
| |бір жолға 30 әріптен жазылса, осы | | |
| |кітапта неше бет болар еді? | | |
| |№3 Дайындалған мал азығы 75 сиырға| | |
| |184 күнге жетеді. Егер сиырлар | | |
| |саны 40 сиырға өссе, осы | | |
| |дайындалған мал азығы неше күнге | | |
| |жетер еді? | | |
|Қорытын|Бақылаушылардың, топ басшылардың |Топ жетекшілері сабақ |Бағалау |
|ды |пікірін тыңдау. |басында қойылған |парағы |
| |Түсінбеген 1 сұрағын стикерге |критерийлер бойынша өз | |
| |жазуды тапсыру |тобын және басқа топтарды | |
| | |бағалайтын болады. | |
| | |Сонымен бірге оқушылар | |
| | |сабақ рефлексиясын және | |
| | |сабақ барысында түсінбеген| |
| | |1 сұрағын стикерге жазып | |
| | |тапсырады. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz