Кері пропорционал шамалар

Сабақ жоспарының құрылымы

Сыныбы: 6

Пәні: Математика

Пән мұғалімі: Шөменова Л. Ш

1. Сабақ тақырыбы: Кері пропорционал шамалар

2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:

Кері пропорционал шамалар туралы түсінік қалыптастыру, тақырыпқа есептер шығару

3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:

Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс

4. Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады) :

Білу: Кері пропорционал шамалар туралы білетін болады (барлығы) ;

Түсіну: Кері пропорционалдықтың қасиетін түсінеді (барлығы) ;

Қолдану: Есеп шығаруда ережені қолдана алады (көпшілігі) ;

Талдау: Кері және тура пропорционал шамаларды ажырата біледі (көпшілігі) ;

Жинақтау: Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтіре алады (кейбіреуі) ;

Бағалау: Өзінің және өзгенің жұмысын бағалай алады (кейбіреуі)

5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу) :

Мадақтау, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау, топтарда өзара бағалау, бағдаршам әдісі

6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:

Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен сондай-ақ қатарларды аралап шығамын.

7. Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех. құрылғылар тізімі) : пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар

Сабақ барысы

Бөлім
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Ресурстар
Бөлім: Кіріс пе
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларды топқа бөлу
Оқушылар іс-әрекеті: Стикерлерге ондық бөлшектер, жай бөлшектер және натурал сандар жазылады, сол сандар арқылы топтарға отырады
Ресурстар: Стикерлер, жұмыс парағы
Бөлім: Психологиялық тренинг «Көтеріңкі көңіл-күй»
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабаққа тілегін жазып, бір-біріне береді
Бөлім: Тұсау кесер
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырамын және жұмыс жоспарымен таныстырамын
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар күн мен сабақтың тақырыбын жазады.
Ресурстар: Үлестір ме қағаздар
Бөлім:
Мұғалім іс-әрекеті: Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар іс-әрекеті: Тапсырманы жұптарда өзара тексеріп бағалайды
Ресурстар:
Бөлім: Негізгі бөлім
Мұғалім іс-әрекеті:

Математикалық диктант /ортақ жеке жұмыс/

Жұмыс кері байланыс парақтары арқылы тексерілетін болады

Оқушылар іс-әрекеті:

Оқушылардан сұралатын болады, біліммен бөліседі

а) Сөйлемді толықтырыңдар:

«Екі қатынастың теңдігі . . . деп аталады»

«Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе артатын (кемитін) болса, онда мұндай шамалар . . . деп аталады»

«Натурал санды бөлшекке немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін . . . »

«Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасын . . . деп атайды»

Ресурстар: Плакаттар, жұмыс парағы
Бөлім:

Ой қозғау /топтық жұмыс/

  1. Кері пропорционал шамалар дегеніміз не?
  2. Кері пропорционал шамалардың қасиеті
  3. Кері пропорционал шамаларға мысалдар

Топ жұмысы бағдаршам арқылы бағаланады

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылар топпен талқылайды. Талқылап болғаннан кейін тақырыпты топ баяндамашысы түсіндіреді.
Бөлім:
Мұғалім іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс /топтық жұмыс/

1-топқа: №172 (1)

2-топқа: №172 (2)

3-топқа: №174

Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар есептерді топта талықлап содан кейін тақтаға жазатын болады (Әр топтан орындығына стикер жапсырылған оқушы есепті тақтада шығарады)
Ресурстар:
Бөлім:
Мұғалім іс-әрекеті:

Венн диаграммасы

Тура және кері пропорционал шамалар

Оқушылар іс-әрекеті:
Ресурстар:
Бөлім:
Мұғалім іс-әрекеті:

Бөшкеден шыққан басқатырғылар /топтық жұмыс/

№1. Жылдамдығы 75 км/сағ поезд екі қаланың арасын 6 сағат жүрді. Поезд осы аралықты 5 сағатта жүріп өту үшін қандай жылдамдықпен жүруі керек?

№2 Кітапта 132 бет бар. Бір бетте 40 жол, бір жолда 27 әріптен жазылған. Егер бір бетке 48 жол, бір жолға 30 әріптен жазылса, осы кітапта неше бет болар еді?

№3 Дайындалған мал азығы 75 сиырға 184 күнге жетеді. Егер сиырлар саны 40 сиырға өссе, осы дайындалған мал азығы неше күнге жетер еді?

Оқушылар іс-әрекеті: Оқушыларға бөшке ішіне салынған есептер беріледі.
Ресурстар:
Бөлім: Қорытынды
Мұғалім іс-әрекеті:

Бақылаушылардың, топ басшылардың пікірін тыңдау.

Түсінбеген 1 сұрағын стикерге жазуды тапсыру

Оқушылар іс-әрекеті:

Топ жетекшілері сабақ басында қойылған критерийлер бойынша өз тобын және басқа топтарды бағалайтын болады.

Сонымен бірге оқушылар сабақ рефлексиясын және сабақ барысында түсінбеген 1 сұрағын стикерге жазып тапсырады.

Ресурстар: Бағалау парағы

Ұқсас жұмыстар
Пропорция
Жаңа тақырыпты оқушылардың өзара таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы таныту
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Математика пәнінің алғырлары.есептер шығару
Динамика негіздері тарауына есептер шығару
Электр зарядының өлшем бірлігі айт
Кім жылдам ойыны
Электр тізбегінде өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау. 10 сынып
Механикалық тербелістер.Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар
Есеп және оны шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz