Кері пропорционал шамалар

Сабақ жоспарының құрылымы
Сыныбы: 6
Пәні: Математика
Пән мұғалімі: Шөменова Л. Ш
1. Сабақ тақырыбы: Кері пропорционал шамалар
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Кері пропорционал шамалар туралы түсінік қалыптастыру, тақырыпқа есептер шығару
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
4. Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады) :
Білу: Кері пропорционал шамалар туралы білетін болады (барлығы) ;
Түсіну: Кері пропорционалдықтың қасиетін түсінеді (барлығы) ;
Қолдану: Есеп шығаруда ережені қолдана алады (көпшілігі) ;
Талдау: Кері және тура пропорционал шамаларды ажырата біледі (көпшілігі) ;
Жинақтау: Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтіре алады (кейбіреуі) ;
Бағалау: Өзінің және өзгенің жұмысын бағалай алады (кейбіреуі)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу) :
Мадақтау, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау, топтарда өзара бағалау, бағдаршам әдісі
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен сондай-ақ қатарларды аралап шығамын.
7. Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех. құрылғылар тізімі) : пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар
Сабақ барысы
Математикалық диктант /ортақ жеке жұмыс/
Жұмыс кері байланыс парақтары арқылы тексерілетін болады
Оқушылардан сұралатын болады, біліммен бөліседі
а) Сөйлемді толықтырыңдар:
«Екі қатынастың теңдігі . . . деп аталады»
«Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе артатын (кемитін) болса, онда мұндай шамалар . . . деп аталады»
«Натурал санды бөлшекке немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін . . . »
«Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасын . . . деп атайды»
Ой қозғау /топтық жұмыс/
- Кері пропорционал шамалар дегеніміз не?
- Кері пропорционал шамалардың қасиеті
- Кері пропорционал шамаларға мысалдар
Топ жұмысы бағдаршам арқылы бағаланады
Оқулықпен жұмыс /топтық жұмыс/
1-топқа: №172 (1)
2-топқа: №172 (2)
3-топқа: №174
Венн диаграммасы
Тура және кері пропорционал шамалар
Бөшкеден шыққан басқатырғылар /топтық жұмыс/
№1. Жылдамдығы 75 км/сағ поезд екі қаланың арасын 6 сағат жүрді. Поезд осы аралықты 5 сағатта жүріп өту үшін қандай жылдамдықпен жүруі керек?
№2 Кітапта 132 бет бар. Бір бетте 40 жол, бір жолда 27 әріптен жазылған. Егер бір бетке 48 жол, бір жолға 30 әріптен жазылса, осы кітапта неше бет болар еді?
№3 Дайындалған мал азығы 75 сиырға 184 күнге жетеді. Егер сиырлар саны 40 сиырға өссе, осы дайындалған мал азығы неше күнге жетер еді?
Бақылаушылардың, топ басшылардың пікірін тыңдау.
Түсінбеген 1 сұрағын стикерге жазуды тапсыру
Топ жетекшілері сабақ басында қойылған критерийлер бойынша өз тобын және басқа топтарды бағалайтын болады.
Сонымен бірге оқушылар сабақ рефлексиясын және сабақ барысында түсінбеген 1 сұрағын стикерге жазып тапсырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz