Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кері пропорционал шамалар

Сабақ жоспарының құрылымы

Сыныбы: 6
Пәні: Математика
Пән мұғалімі: Шөменова Л.Ш

1.Сабақ тақырыбы: Кері пропорционал шамалар
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Кері пропорционал шамалар туралы түсінік қалыптастыру, тақырыпқа есептер
шығару
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
4.Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай
алады):
Білу: Кері пропорционал шамалар туралы білетін болады (барлығы);
Түсіну: Кері пропорционалдықтың қасиетін түсінеді (барлығы);
Қолдану: Есеп шығаруда ережені қолдана алады (көпшілігі);
Талдау: Кері және тура пропорционал шамаларды ажырата біледі (көпшілігі);
Жинақтау: Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтіре алады (кейбіреуі);
Бағалау: Өзінің және өзгенің жұмысын бағалай алады (кейбіреуі)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы
білу):
Мадақтау, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау, топтарда өзара бағалау,
бағдаршам әдісі
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Мен сондай-ақ қатарларды
аралап шығамын.
7.Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех.құрылғылар
тізімі): пауер пойнт, үлестірмелер, плакаттар

Сабақ барысы
|Бөлім |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар |
|Кіріс |Оқушыларды топқа бөлу |Стикерлерге ондық |Стикерлер,|
|пе | |бөлшектер, жай бөлшектер |жұмыс |
| | |және натурал сандар |парағы |
| | |жазылады, сол сандар | |
| | |арқылы топтарға отырады | |
| |Психологиялық тренинг «Көтеріңкі |Оқушылар бүгінгі сабаққа | |
| |көңіл-күй» |тілегін жазып, бір-біріне | |
| | |береді | |
| |Оқушыларды сабақтың мақсатымен |Оқушылар күн мен сабақтың |Үлестір ме|
|Тұсау |таныстырамын және жұмыс жоспарымен|тақырыбын жазады. |қағаздар |
|кесер |таныстырамын | | |
| |Үй тапсырмасын сұрау |Тапсырманы жұптарда өзара | |
| | |тексеріп бағалайды | |
|Негізгі|Математикалық диктант /ортақ жеке |Оқушылардан сұралатын |Плакаттар,|
|бөлім |жұмыс/ |болады, біліммен бөліседі |жұмыс |
| | |а) Сөйлемді толықтырыңдар:|парағы |
| | |«Екі қатынастың | |
| |Жұмыс кері байланыс парақтары |теңдігі...деп аталады» | |
| |арқылы тексерілетін болады |«Егер бір шама бірнеше есе| |
| | |артқанда (кемігенде), | |
| | |екінші шама сонша есе | |
| | |артатын (кемитін) болса, | |
| | |онда мұндай шамалар ... | |
| | |деп аталады» | |
| | |«Натурал санды бөлшекке | |
| | |немесе бөлшекті натурал | |
| | |санға бөлу үшін...» | |
| | |«Картадағы кесінді | |
| | |ұзындығының оған сәйкес | |
| | |жер бетіндегі қашықтыққа | |
| | |қатынасын ... деп атайды»| |
| |Ой қозғау /топтық жұмыс/ |Оқушылар топпен | |
| |Кері пропорционал шамалар |талқылайды. Талқылап | |
| |дегеніміз не? |болғаннан кейін тақырыпты | |
| |Кері пропорционал шамалардың |топ баяндамашысы | |
| |қасиеті |түсіндіреді. | |
| |Кері пропорционал шамаларға | | |
| |мысалдар | | |
| | | | |
| |Топ жұмысы бағдаршам арқылы | | |
| |бағаланады | | |
| |Оқулықпен жұмыс /топтық жұмыс/ |Оқушылар есептерді топта | |
| |1-топқа: №172 (1) |талықлап содан кейін | |
| |2-топқа: №172 (2) |тақтаға жазатын болады (Әр| |
| |3-топқа: №174 |топтан орындығына стикер | |
| | |жапсырылған оқушы есепті | |
| | |тақтада шығарады) | |
| |Венн диаграммасы | | |
| |Тура және кері пропорционал | | |
| |шамалар | | |
| |Бөшкеден шыққан басқатырғылар |Оқушыларға бөшке ішіне | |
| |/топтық жұмыс/ |салынған есептер беріледі.| |
| |№1. Жылдамдығы 75 км/сағ поезд екі| | |
| |қаланың арасын 6 сағат жүрді. | | |
| |Поезд осы аралықты 5 сағатта жүріп| | |
| |өту үшін қандай жылдамдықпен жүруі| | |
| |керек? | | |
| |№2 Кітапта 132 бет бар. Бір бетте | | |
| |40 жол, бір жолда 27 әріптен | | |
| |жазылған. Егер бір бетке 48 жол, | | |
| |бір жолға 30 әріптен жазылса, осы | | |
| |кітапта неше бет болар еді? | | |
| |№3 Дайындалған мал азығы 75 сиырға| | |
| |184 күнге жетеді. Егер сиырлар | | |
| |саны 40 сиырға өссе, осы | | |
| |дайындалған мал азығы неше күнге | | |
| |жетер еді? | | |
|Қорытын|Бақылаушылардың, топ басшылардың |Топ жетекшілері сабақ |Бағалау |
|ды |пікірін тыңдау. |басында қойылған |парағы |
| |Түсінбеген 1 сұрағын стикерге |критерийлер бойынша өз | |
| |жазуды тапсыру |тобын және басқа топтарды | |
| | |бағалайтын болады. | |
| | |Сонымен бірге оқушылар | |
| | |сабақ рефлексиясын және | |
| | |сабақ барысында түсінбеген| |
| | |1 сұрағын стикерге жазып | |
| | |тапсырады. | |

Ұқсас жұмыстар
Пропорция
Жаңа тақырыпты оқушылардың өзара таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы таныту
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Математика пәнінің алғырлары.есептер шығару
Динамика негіздері тарауына есептер шығару
Электр зарядының өлшем бірлігі айт
Кім жылдам ойыны
Электр тізбегінде өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау. 10 сынып
Механикалық тербелістер.Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар
МАБ майталмандары
Пәндер