Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар компьютерлік желі
Ақпараттық мәдениет негіздері 4 сынып Оқушы саны:
15 Тақырыбы: Интернет. Компьютерлік тор.
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютерлiк желi түсiнiгiмен таныстра отырып, ғаламтор
туралы дұрыс ұғымдарын қалыптастыру.
Табыс критерийлері:
• Оқушылар компьютерлік желі туарлы түсінік қалыптастырады;
• Ғаламтор туралы дұрыс ұғымға ие болады;
• Ғаламторда сауатты жұмыс істей алады.
Ресурстар: плакттар, сурет-сызбалар, стикерлер, интерактивті тақта,
ноутбуктер, бейнекамера.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
Сабаққа психологиялық әзірлік.
Сабақ мақсаты мен критерийлерімен танысу.
ІІ. Өткен материалды қайталау:
• Техника қауіпсіздігінің негізгі ережелерін қайталау;
Сыныппен жұмыс (1 мин)
«Сұрақтар қорабы» стратегиясы бойынша сыныппен жұмыс. (6 мин)
• Сауалнама: Ғаламтор туралы не білемін. Пайдасы мен зияны тақырыбы.
(С, Қ, А) және (М)
( 5 мин)
ІІІ. Жаңа материалды баяндау:
Тапсырмалар:
Топтық жұмыс: Постер әзірлеу. Жаңа тақырып бойынша ақпаратты өз бетерінше
игеру. Мәтінді оқу, зерттеу, талдау, қорғау. (10 мин)
(С, Қ, А) және (М)
Жұптық жұмыс (10 мин)
2-тапсырма:
Экранда бейнелен сурет бойынша жұмыс. СТО жұптық жұмыс.
Сергіту сәті: «Көзге жаттығулар-1» (2 мин)
ІV. Практикалық бөлім: Компьютерде жеке жұмыс.
3- тапсырма: Деңгейлік ойын «Компьютерлік желіні дұрыс қос» (7 мин) Өз-
өздерін бағалау парағы бойынша бағалау. Әр деңгейден өту 1 балмен есепке
алынады.
|Критерилері | аты жөні |
|Өте жоғары | |
|Жоғары деңгей | |
|Орташа деңгей | |
| Төмегі деңгей | |
| Қорытынды | |
V. Бекіту: (5 мин)
4-тапсырма.
1-нұсқа. Науқастың емес, программалаушының басы қандай вирустардан
ауырады?
Жауабы: Компьютерлiк вирустан.
2-нұсқа. Компьютерге үлкен құлып салып қойсаң да, оны бұза алатын
адамды кiм деп атайды?
Жауабы: хакер.
5-тапсырма.
1-нұсқа. Электрондық пошта арқылы хатты жiберу үшiн қандай құрылғы қажет?
Жауабы: модем.
2-нұсқа. Интернетке қосылу үшiн қандай құрылғы қажет?
Жауабы: модем.
VІ. Үй жұмысы: (3 мин)
Үй жұмысы: Интернеттің пайда болу тарихы туралы ізденіс жұмыстарын
жүргізіп келіндер. (Қайда? Қашан? Алғаш қандай мақсаттарда қолданылды,
алғашқы аты қалай аталған еді? т.б.) (С, Қ, А) және (М)
VІІ. Бағалау. (2 мин)
Бағалау парағының нәтижелерін бақылап өтіп, оқушыларды бағалау.
Рефлексивтік парақ: стикерлер арқылы оқушылар өздерінің көңіл күйлерін
білдіреді.
Аты-жөні: ___________
|№ |Критерийлер |Игеру деңгейі |
|1 |Оқушылар компьютерлік желі |0 |1 |2 |3 |4 |5 |
| |туарлы түсінік қалыптастырады| | | | | | |
|2 |Ғаламтор туралы дұрыс ұғымға |0 |1 |2 |3 |4 |5 |
| |ие болады; | | | | | | |
|3 |Ғаламторда сауатты жұмыс |0 |1 |2 |3 |4 |5 |
| |істей алады.. | | | | | | |
| |Қорытынды: | |
|Жұлдыз | |
|Тілек | |
|Тілек | |
Сабақ соңы. Сау болыңыздар!
15 Тақырыбы: Интернет. Компьютерлік тор.
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютерлiк желi түсiнiгiмен таныстра отырып, ғаламтор
туралы дұрыс ұғымдарын қалыптастыру.
Табыс критерийлері:
• Оқушылар компьютерлік желі туарлы түсінік қалыптастырады;
• Ғаламтор туралы дұрыс ұғымға ие болады;
• Ғаламторда сауатты жұмыс істей алады.
Ресурстар: плакттар, сурет-сызбалар, стикерлер, интерактивті тақта,
ноутбуктер, бейнекамера.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
Сабаққа психологиялық әзірлік.
Сабақ мақсаты мен критерийлерімен танысу.
ІІ. Өткен материалды қайталау:
• Техника қауіпсіздігінің негізгі ережелерін қайталау;
Сыныппен жұмыс (1 мин)
«Сұрақтар қорабы» стратегиясы бойынша сыныппен жұмыс. (6 мин)
• Сауалнама: Ғаламтор туралы не білемін. Пайдасы мен зияны тақырыбы.
(С, Қ, А) және (М)
( 5 мин)
ІІІ. Жаңа материалды баяндау:
Тапсырмалар:
Топтық жұмыс: Постер әзірлеу. Жаңа тақырып бойынша ақпаратты өз бетерінше
игеру. Мәтінді оқу, зерттеу, талдау, қорғау. (10 мин)
(С, Қ, А) және (М)
Жұптық жұмыс (10 мин)
2-тапсырма:
Экранда бейнелен сурет бойынша жұмыс. СТО жұптық жұмыс.
Сергіту сәті: «Көзге жаттығулар-1» (2 мин)
ІV. Практикалық бөлім: Компьютерде жеке жұмыс.
3- тапсырма: Деңгейлік ойын «Компьютерлік желіні дұрыс қос» (7 мин) Өз-
өздерін бағалау парағы бойынша бағалау. Әр деңгейден өту 1 балмен есепке
алынады.
|Критерилері | аты жөні |
|Өте жоғары | |
|Жоғары деңгей | |
|Орташа деңгей | |
| Төмегі деңгей | |
| Қорытынды | |
V. Бекіту: (5 мин)
4-тапсырма.
1-нұсқа. Науқастың емес, программалаушының басы қандай вирустардан
ауырады?
Жауабы: Компьютерлiк вирустан.
2-нұсқа. Компьютерге үлкен құлып салып қойсаң да, оны бұза алатын
адамды кiм деп атайды?
Жауабы: хакер.
5-тапсырма.
1-нұсқа. Электрондық пошта арқылы хатты жiберу үшiн қандай құрылғы қажет?
Жауабы: модем.
2-нұсқа. Интернетке қосылу үшiн қандай құрылғы қажет?
Жауабы: модем.
VІ. Үй жұмысы: (3 мин)
Үй жұмысы: Интернеттің пайда болу тарихы туралы ізденіс жұмыстарын
жүргізіп келіндер. (Қайда? Қашан? Алғаш қандай мақсаттарда қолданылды,
алғашқы аты қалай аталған еді? т.б.) (С, Қ, А) және (М)
VІІ. Бағалау. (2 мин)
Бағалау парағының нәтижелерін бақылап өтіп, оқушыларды бағалау.
Рефлексивтік парақ: стикерлер арқылы оқушылар өздерінің көңіл күйлерін
білдіреді.
Аты-жөні: ___________
|№ |Критерийлер |Игеру деңгейі |
|1 |Оқушылар компьютерлік желі |0 |1 |2 |3 |4 |5 |
| |туарлы түсінік қалыптастырады| | | | | | |
|2 |Ғаламтор туралы дұрыс ұғымға |0 |1 |2 |3 |4 |5 |
| |ие болады; | | | | | | |
|3 |Ғаламторда сауатты жұмыс |0 |1 |2 |3 |4 |5 |
| |істей алады.. | | | | | | |
| |Қорытынды: | |
|Жұлдыз | |
|Тілек | |
|Тілек | |
Сабақ соңы. Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz