Оқушылар компьютерлік желі

Ақпараттық мәдениет негіздері 4 сынып Оқушы саны: 15 Тақырыбы: Интернет. Компьютерлік тор.
Мақсаты:
- Оқушыларды компьютерлiк желi түсiнiгiмен таныстра отырып, ғаламтор туралы дұрыс ұғымдарын қалыптастыру.
Табыс критерийлері:
- Оқушылар компьютерлік желі туарлы түсінік қалыптастырады;
- Ғаламтор туралы дұрыс ұғымға ие болады;
- Ғаламторда сауатты жұмыс істей алады.
Ресурстар: плакттар, сурет-сызбалар, стикерлер, интерактивті тақта, ноутбуктер, бейнекамера.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
Сабаққа психологиялық әзірлік.
Сабақ мақсаты мен критерийлерімен танысу.
ІІ. Өткен материалды қайталау:
- Техника қауіпсіздігінің негізгі ережелерін қайталау;
Сыныппен жұмыс (1 мин)
«Сұрақтар қорабы» стратегиясы бойынша сыныппен жұмыс. (6 мин)
- Сауалнама: Ғаламтор туралы не білемін. Пайдасы мен зияны тақырыбы.
(С, Қ, А) және (М)
( 5 мин)
ІІІ. Жаңа материалды баяндау:
Тапсырмалар:
Топтық жұмыс: Постер әзірлеу. Жаңа тақырып бойынша ақпаратты өз бетерінше игеру. Мәтінді оқу, зерттеу, талдау, қорғау . (10 мин)
(С, Қ, А) және (М)
Жұптық жұмыс (10 мин)
2-тапсырма:
- Экранда бейнелен сурет бойынша жұмыс. СТО жұптық жұмыс.
Сергіту сәті: «Көзге жаттығулар-1» (2 мин)
ІV. Практикалық бөлім: Компьютерде жеке жұмыс.
3- тапсырма: Деңгейлік ойын «Компьютерлік желіні дұрыс қос» (7 мин) Өз-өздерін бағалау парағы бойынша бағалау. Әр деңгейден өту 1 балмен есепке алынады.
V. Бекіту: (5 мин)
4-тапсырма.
1-нұсқа. Науқастың емес, программалаушының басы қандай вирустардан ауырады?
Жауабы: Компьютерлiк вирустан.
2-нұсқа. Компьютерге үлкен құлып салып қойсаң да, оны бұза алатын адамды кiм деп атайды?
Жауабы : хакер.
5-тапсырма.
1-нұсқа. Электрондық пошта арқылы хатты жiберу үшiн қандай құрылғы қажет?
Жауабы : модем.
2-нұсқа. Интернетке қосылу үшiн қандай құрылғы қажет?
Жауабы : модем.
VІ. Үй жұмысы: (3 мин)
Үй жұмысы: Интернеттің пайда болу тарихы туралы ізденіс жұмыстарын жүргізіп келіндер. (Қайда? Қашан? Алғаш қандай мақсаттарда қолданылды, алғашқы аты қалай аталған еді? т. б. ) (С, Қ, А) және (М)
VІІ. Бағалау. (2 мин)
Бағалау парағының нәтижелерін бақылап өтіп, оқушыларды бағалау.
Рефлексивтік парақ: стикерлер арқылы оқушылар өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.
Аты-жөні:
Сабақ соңы. Сау болыңыздар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz