Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Апталықты өткізу жоспары
2011-2012 оқу жылы 17-22 қазан аралығында өткен
Математика пәні апталығы бойынша жүргізілген жұмыстарға
талдау
|Жұмыс |Сипаттамасы |Нәтижесі |
|бағыты | | |
| |Апталық |2011-2012 оқу жылында Математика пәні апталығы |
|Іс- |жұмысының |17-22 қазан аралығында пән мұғалімдері |
|жоспар |жоспарлануы |Рысмендеева Ж.Қ., Нүсіпалиева Р.К. тікелей |
| | |ұйымдастыруымен жүргізілді. 15 қазан күні пән |
| | |мұғалімдерінің отырысы болып, апталықта |
| | |жүргізілетін іс-шаралар жоспарланды. |
| | |Жоспар уақтылы дайындалып, бекітілді. Жоспар |
| | |кең көлемді, талапқа сай құрылған. Апталық |
| | |Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жылдығына орай |
| | |«Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ» тақырыбы |
| | |аясында өткізілді. |
| |Апталыққа |Апталықтың бірінші күні дәлізде апталық бұрышы |
|Безендір|арналған |ұйымдастырылды. Бұрышты безендірген ақпараттар |
|ілуі |бұрыш шығару |мынадай мазмұнда: |
| | |Апталықты өткізу жоспары; |
| | |О.Жәутіковтың 100 жылдығына орай |
| | |ұйымдастырылған қабырға газеті; |
| | |Логикалық тапсырмалар жазылған газет. |
| | |«Тәуелсіздіктің 20 жылдығына 20 есеп» оқушылар |
| | |арасындағы байқаудың талаптары мен кітапша |
| | |түріндегі тапсырмалары. |
| | |Бұрыштың безендірілуі, қабырға газеттерінің |
| | |мазмұны эстетикалық талапқа сай, апталық |
| | |тақырыбымен ұштасатын, мазмұны бай. |
|Өткізілу|Апталықтағы |Апаталықты өткізу жоспарындағы іс-шаралардың |
|і |іс-шаралардың|барлығы толықтай қамтылды. Мектепішілік басқа |
| |жоспарға сай |да іс –шаралардың жүргізілуіне байланысты |
| |жүргізілуі |өткізу уақытында ауытқушылықтар болды. |
| | |2010-2011 оқу жылымен салыстырғанда жүргізілген|
| | |жұмыстар саны біршама көтерілді. |
| | |Жылы |
| | |Көрме, жарыс, байқаулар |
| | |Сыныптан тыс сабақ |
| | |Марапатталған топ немесе оқушылар саны |
| | | |
| | |2010-2011 |
| | |1 |
| | |3 |
| | |6 |
| | | |
| | |2011-2012 |
| | |3 |
| | |6 |
| | |40 |
| | | |
| | | |
|Оқушылар|Мектеп |Апталық жұмысына 5-11 сынып оқушылары тартылды.|
|дың |оқушылары-ның|Оқушылардың қатысу белсенділігі өте жоғары |
|қатысуы |апталық |болды. |
| |жұмысына |Тек бір ғана «Тәуелсіздіктің 20 жылдығына 20 |
| |қамтылуы |логикалық тапсырма» оқушылар арасындағы |
| | |байқауына 5-8 сынып арасында 26 оқушы қатысты. |
| | |Жүргізілген жұмыстар бойынша беслсене қатысқан,|
| | |жеңімпаз болған 40 оқушы марапатталды. |
| | |2011-2012 оқу жылындағы Математика пәні |
|Қорытынд| |апталығы жұмысын жан-жақты талдай отырып, |
|ы және | |төмендегідей қорытынды жасауға болады: |
|ұсыныста| |Апталықта жоспарға сай жұмыс жүргізілді. |
|р | |Барлық көрсеткіштер бойынша тұрақты динамика |
| | |байқалады. |
| | |Апталық жұмысына жақсы деген баға берілді. |
| | | |
| | |Келесі мәселелер бой көтерді: |
| | |Апталықтың болатыны туралы пән мұғалімдеріне 3 |
| | |күн бұрын ескертілді. Бұл апталықты өткізу |
| | |деңгейін бұдан да жақсы көрсеткішке ие болуына |
| | |кедергі келтірді. |
| | |Оқушылардың басқа да қоғамдық жұмыстарға |
| | |тартылуы жоспарланған жұмыстардың уақтылы |
| | |өтпеуіне себепші болды. |
| | |Оқушыларды ғылыми – шығармашылық жұмыстарға |
| | |тарту бойынша ауқымды іс-шаралар жүргізілген |
| | |жоқ. |
| | | |
| | |Осы мәселелер арқылы 2012-2013 оқу жылында |
| | |жұмыстың тиімділігін арттыруды көздейтін |
| | |мынандай ұсыныстар туындайды: |
| | |Оқу жылының алғашқы күндері Пән апталықтарын |
| | |өткізу графигі дайындалса; |
| | |Жоспарлау жұмысын мектепте өткізілетін басқа да|
| | |іс-шараларды ескере отырып жүргізу. |
| | |Сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлауда Білім |
| | |беруді дамытудың 2011-2020 жылға арналған |
| | |бағдарламасын басшылыққа ала отырып жұмыстар |
| | |жүргізу. Атап айтқанда, оқушыларды |
| | |ғылыми-шығармашылық жұмыстарға тарту. |
| | |Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс |
| | |жұмыстарының дәстүрлі емес, қызықты түрлерін |
| | |ұйымдастыру. |
Математика пәні апталығы бойынша жүргізілген жұмыстарға
талдау
|Жұмыс |Сипаттамасы |Нәтижесі |
|бағыты | | |
| |Апталық |2011-2012 оқу жылында Математика пәні апталығы |
|Іс- |жұмысының |17-22 қазан аралығында пән мұғалімдері |
|жоспар |жоспарлануы |Рысмендеева Ж.Қ., Нүсіпалиева Р.К. тікелей |
| | |ұйымдастыруымен жүргізілді. 15 қазан күні пән |
| | |мұғалімдерінің отырысы болып, апталықта |
| | |жүргізілетін іс-шаралар жоспарланды. |
| | |Жоспар уақтылы дайындалып, бекітілді. Жоспар |
| | |кең көлемді, талапқа сай құрылған. Апталық |
| | |Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жылдығына орай |
| | |«Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ» тақырыбы |
| | |аясында өткізілді. |
| |Апталыққа |Апталықтың бірінші күні дәлізде апталық бұрышы |
|Безендір|арналған |ұйымдастырылды. Бұрышты безендірген ақпараттар |
|ілуі |бұрыш шығару |мынадай мазмұнда: |
| | |Апталықты өткізу жоспары; |
| | |О.Жәутіковтың 100 жылдығына орай |
| | |ұйымдастырылған қабырға газеті; |
| | |Логикалық тапсырмалар жазылған газет. |
| | |«Тәуелсіздіктің 20 жылдығына 20 есеп» оқушылар |
| | |арасындағы байқаудың талаптары мен кітапша |
| | |түріндегі тапсырмалары. |
| | |Бұрыштың безендірілуі, қабырға газеттерінің |
| | |мазмұны эстетикалық талапқа сай, апталық |
| | |тақырыбымен ұштасатын, мазмұны бай. |
|Өткізілу|Апталықтағы |Апаталықты өткізу жоспарындағы іс-шаралардың |
|і |іс-шаралардың|барлығы толықтай қамтылды. Мектепішілік басқа |
| |жоспарға сай |да іс –шаралардың жүргізілуіне байланысты |
| |жүргізілуі |өткізу уақытында ауытқушылықтар болды. |
| | |2010-2011 оқу жылымен салыстырғанда жүргізілген|
| | |жұмыстар саны біршама көтерілді. |
| | |Жылы |
| | |Көрме, жарыс, байқаулар |
| | |Сыныптан тыс сабақ |
| | |Марапатталған топ немесе оқушылар саны |
| | | |
| | |2010-2011 |
| | |1 |
| | |3 |
| | |6 |
| | | |
| | |2011-2012 |
| | |3 |
| | |6 |
| | |40 |
| | | |
| | | |
|Оқушылар|Мектеп |Апталық жұмысына 5-11 сынып оқушылары тартылды.|
|дың |оқушылары-ның|Оқушылардың қатысу белсенділігі өте жоғары |
|қатысуы |апталық |болды. |
| |жұмысына |Тек бір ғана «Тәуелсіздіктің 20 жылдығына 20 |
| |қамтылуы |логикалық тапсырма» оқушылар арасындағы |
| | |байқауына 5-8 сынып арасында 26 оқушы қатысты. |
| | |Жүргізілген жұмыстар бойынша беслсене қатысқан,|
| | |жеңімпаз болған 40 оқушы марапатталды. |
| | |2011-2012 оқу жылындағы Математика пәні |
|Қорытынд| |апталығы жұмысын жан-жақты талдай отырып, |
|ы және | |төмендегідей қорытынды жасауға болады: |
|ұсыныста| |Апталықта жоспарға сай жұмыс жүргізілді. |
|р | |Барлық көрсеткіштер бойынша тұрақты динамика |
| | |байқалады. |
| | |Апталық жұмысына жақсы деген баға берілді. |
| | | |
| | |Келесі мәселелер бой көтерді: |
| | |Апталықтың болатыны туралы пән мұғалімдеріне 3 |
| | |күн бұрын ескертілді. Бұл апталықты өткізу |
| | |деңгейін бұдан да жақсы көрсеткішке ие болуына |
| | |кедергі келтірді. |
| | |Оқушылардың басқа да қоғамдық жұмыстарға |
| | |тартылуы жоспарланған жұмыстардың уақтылы |
| | |өтпеуіне себепші болды. |
| | |Оқушыларды ғылыми – шығармашылық жұмыстарға |
| | |тарту бойынша ауқымды іс-шаралар жүргізілген |
| | |жоқ. |
| | | |
| | |Осы мәселелер арқылы 2012-2013 оқу жылында |
| | |жұмыстың тиімділігін арттыруды көздейтін |
| | |мынандай ұсыныстар туындайды: |
| | |Оқу жылының алғашқы күндері Пән апталықтарын |
| | |өткізу графигі дайындалса; |
| | |Жоспарлау жұмысын мектепте өткізілетін басқа да|
| | |іс-шараларды ескере отырып жүргізу. |
| | |Сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлауда Білім |
| | |беруді дамытудың 2011-2020 жылға арналған |
| | |бағдарламасын басшылыққа ала отырып жұмыстар |
| | |жүргізу. Атап айтқанда, оқушыларды |
| | |ғылыми-шығармашылық жұмыстарға тарту. |
| | |Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс |
| | |жұмыстарының дәстүрлі емес, қызықты түрлерін |
| | |ұйымдастыру. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz