Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жоғары жүйке қызметінің топтары
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР
|Сабақтың тақырыбы |Жоғары жүйке қызметінің топтары. |
|Мақсаты |Оқушыларға жоғары жүйке қызметінің топтары туралы түсінік беру, қабілеттілік |
| |темпераменттерді анықтау. |
|Оқыту нәтижесі |Оқушылардың өзіне тән мінез-құлық ерекшеліктері қалыптасады, өмірге бейімділігі |
| |шығармашылық қабілеті дамиды. |
|Түйінді идеясы | |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Жүрек макеті |Сәлемдесу «жүректен –жүрекке» арқылы сәлемдесу. |Шеңберге шығып бірі- |
| | | |бірімен жағдайларын |
| | | |сұрап. Тілек тілеп |
| | | |сәлемдеседі. |
|1 минут |1,2,3,сандар |Топқа бөлу. Джиксо әдісімен 1,2,3 сандарымен 3 топқа бөлемін|Оқушылар топқа |
| |кеспе қағаздар| |бөлінеді. |
|5 минут |АКТ, слайдтар |Қызығушылақтарын ояту үшін әлемнің 7 кереметі бейнероликті |Оқушылар топта 7 |
| | |көрсеттім. Оқушылардың жалпы қабіліеттіліктерін анықтау үшін 7 |кереметті жазды. |
| | |кереметті жазуға тапсырма бердім. |3 шапалақпен бағалау. |
|7 минут | |1 топқа қабілеттілік туралы жалпы түсінік. |Топта тапсырмаларды |
| | |2 топқа темперамент туралы түсінік |оқиды, талқылайды, бір|
| | |3 топқа жоғары жүйке қызметінің топтарына жеке түсінік береді. |біріне түсіндіреді, |
| | | |басқа топқа барып |
| | | |түсіндіреді. |
|7 минут |Постер |Топтар берген тапсырмаларын қорғайды. |Тақтада қорғайды. |
| | | |Екі жұлдыз бір тілек |
| | | |арқылы бағалайды. |
|5 минут |Бейнеклип | «Аррива» биін белеп сергіту сәтін өткіздім |Оқушылар билейді. |
|2 минут |Сурет |Мозайка әдісімен 2 топқа бөлдім. |Сурет қиындылаын табу |
| |қиындылары. | |арқы топқа бөлінді |
|7 минут |Постер, түрлі |Топтық шығармашылық тапсырмалар. |Меланхолик пен |
| |түсті |1 топ. Венн диаграммасы арқылы салыстыру. |сангвеникті. Флегматик|
| |қарындаштар |2 топ. Жігерлі адамға тән мінез-құлықты сурет арқылы сипаттау. |пен холерикті венн |
| |т.б | |диаграммасы арқы |
| | | |салыстырады, жігерлі |
| | | |адамды сурет арқылы |
| | | |сипаттап түсіндіреді |
|3 минут |Конверт, |Сабақты «конверт сұрақ» арқылы бекіттім. |Оқушылар конверттегі |
| |стикер | |сұрақтарға жауап |
| | | |береді. |
|5 минут |Ақ парақ |Темпераментті анықтау тесті арқылы сабақ қорытылды. |Оқушылар өздерінің |
| | | |тепмпераменттірін |
| | | |анықтады. |
|1 минут | |Үйге тапсырма. өздерінің өмірдің қандай түрлі саласына қабілетті| |
| | |екендігі туралы эссе жазып келу. | |
|Сабақтың тақырыбы |Жоғары жүйке қызметінің топтары. |
|Мақсаты |Оқушыларға жоғары жүйке қызметінің топтары туралы түсінік беру, қабілеттілік |
| |темпераменттерді анықтау. |
|Оқыту нәтижесі |Оқушылардың өзіне тән мінез-құлық ерекшеліктері қалыптасады, өмірге бейімділігі |
| |шығармашылық қабілеті дамиды. |
|Түйінді идеясы | |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Жүрек макеті |Сәлемдесу «жүректен –жүрекке» арқылы сәлемдесу. |Шеңберге шығып бірі- |
| | | |бірімен жағдайларын |
| | | |сұрап. Тілек тілеп |
| | | |сәлемдеседі. |
|1 минут |1,2,3,сандар |Топқа бөлу. Джиксо әдісімен 1,2,3 сандарымен 3 топқа бөлемін|Оқушылар топқа |
| |кеспе қағаздар| |бөлінеді. |
|5 минут |АКТ, слайдтар |Қызығушылақтарын ояту үшін әлемнің 7 кереметі бейнероликті |Оқушылар топта 7 |
| | |көрсеттім. Оқушылардың жалпы қабіліеттіліктерін анықтау үшін 7 |кереметті жазды. |
| | |кереметті жазуға тапсырма бердім. |3 шапалақпен бағалау. |
|7 минут | |1 топқа қабілеттілік туралы жалпы түсінік. |Топта тапсырмаларды |
| | |2 топқа темперамент туралы түсінік |оқиды, талқылайды, бір|
| | |3 топқа жоғары жүйке қызметінің топтарына жеке түсінік береді. |біріне түсіндіреді, |
| | | |басқа топқа барып |
| | | |түсіндіреді. |
|7 минут |Постер |Топтар берген тапсырмаларын қорғайды. |Тақтада қорғайды. |
| | | |Екі жұлдыз бір тілек |
| | | |арқылы бағалайды. |
|5 минут |Бейнеклип | «Аррива» биін белеп сергіту сәтін өткіздім |Оқушылар билейді. |
|2 минут |Сурет |Мозайка әдісімен 2 топқа бөлдім. |Сурет қиындылаын табу |
| |қиындылары. | |арқы топқа бөлінді |
|7 минут |Постер, түрлі |Топтық шығармашылық тапсырмалар. |Меланхолик пен |
| |түсті |1 топ. Венн диаграммасы арқылы салыстыру. |сангвеникті. Флегматик|
| |қарындаштар |2 топ. Жігерлі адамға тән мінез-құлықты сурет арқылы сипаттау. |пен холерикті венн |
| |т.б | |диаграммасы арқы |
| | | |салыстырады, жігерлі |
| | | |адамды сурет арқылы |
| | | |сипаттап түсіндіреді |
|3 минут |Конверт, |Сабақты «конверт сұрақ» арқылы бекіттім. |Оқушылар конверттегі |
| |стикер | |сұрақтарға жауап |
| | | |береді. |
|5 минут |Ақ парақ |Темпераментті анықтау тесті арқылы сабақ қорытылды. |Оқушылар өздерінің |
| | | |тепмпераменттірін |
| | | |анықтады. |
|1 минут | |Үйге тапсырма. өздерінің өмірдің қандай түрлі саласына қабілетті| |
| | |екендігі туралы эссе жазып келу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz