Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жоғары жүйке қызметінің топтары

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР

|Сабақтың тақырыбы |Жоғары жүйке қызметінің топтары. |
|Мақсаты |Оқушыларға жоғары жүйке қызметінің топтары туралы түсінік беру, қабілеттілік |
| |темпераменттерді анықтау. |
|Оқыту нәтижесі |Оқушылардың өзіне тән мінез-құлық ерекшеліктері қалыптасады, өмірге бейімділігі |
| |шығармашылық қабілеті дамиды. |
|Түйінді идеясы | |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Жүрек макеті |Сәлемдесу «жүректен –жүрекке» арқылы сәлемдесу. |Шеңберге шығып бірі- |
| | | |бірімен жағдайларын |
| | | |сұрап. Тілек тілеп |
| | | |сәлемдеседі. |
|1 минут |1,2,3,сандар |Топқа бөлу. Джиксо әдісімен 1,2,3 сандарымен 3 топқа бөлемін|Оқушылар топқа |
| |кеспе қағаздар| |бөлінеді. |
|5 минут |АКТ, слайдтар |Қызығушылақтарын ояту үшін әлемнің 7 кереметі бейнероликті |Оқушылар топта 7 |
| | |көрсеттім. Оқушылардың жалпы қабіліеттіліктерін анықтау үшін 7 |кереметті жазды. |
| | |кереметті жазуға тапсырма бердім. |3 шапалақпен бағалау. |
|7 минут | |1 топқа қабілеттілік туралы жалпы түсінік. |Топта тапсырмаларды |
| | |2 топқа темперамент туралы түсінік |оқиды, талқылайды, бір|
| | |3 топқа жоғары жүйке қызметінің топтарына жеке түсінік береді. |біріне түсіндіреді, |
| | | |басқа топқа барып |
| | | |түсіндіреді. |
|7 минут |Постер |Топтар берген тапсырмаларын қорғайды. |Тақтада қорғайды. |
| | | |Екі жұлдыз бір тілек |
| | | |арқылы бағалайды. |
|5 минут |Бейнеклип | «Аррива» биін белеп сергіту сәтін өткіздім |Оқушылар билейді. |
|2 минут |Сурет |Мозайка әдісімен 2 топқа бөлдім. |Сурет қиындылаын табу |
| |қиындылары. | |арқы топқа бөлінді |
|7 минут |Постер, түрлі |Топтық шығармашылық тапсырмалар. |Меланхолик пен |
| |түсті |1 топ. Венн диаграммасы арқылы салыстыру. |сангвеникті. Флегматик|
| |қарындаштар |2 топ. Жігерлі адамға тән мінез-құлықты сурет арқылы сипаттау. |пен холерикті венн |
| |т.б | |диаграммасы арқы |
| | | |салыстырады, жігерлі |
| | | |адамды сурет арқылы |
| | | |сипаттап түсіндіреді |
|3 минут |Конверт, |Сабақты «конверт сұрақ» арқылы бекіттім. |Оқушылар конверттегі |
| |стикер | |сұрақтарға жауап |
| | | |береді. |
|5 минут |Ақ парақ |Темпераментті анықтау тесті арқылы сабақ қорытылды. |Оқушылар өздерінің |
| | | |тепмпераменттірін |
| | | |анықтады. |
|1 минут | |Үйге тапсырма. өздерінің өмірдің қандай түрлі саласына қабілетті| |
| | |екендігі туралы эссе жазып келу. | |

Ұқсас жұмыстар
Адамның жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктері. жоғары жүйке қызметінің топтары
Жоғары жүйке қызметінің топтарымен танысу
Меланхолик темпераменті басым оқушының ерекшеліктері
Темекі шегуді тоқтату
Ойлау жұп
Қатыспаған оқушылар саны
Жүректің құрылысы
Зат алмасуға, көбеюге
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Ми бөліктері
Пәндер