Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сыбайлас бұрыш тобы
Аманкелді ауданы, Үрпек ауылы Эстетикалық бағыттағы
Жаңа ауыл жалпы орта білім беретін мектеп,
Жаркеева Гүлназия Сейілханқызы математика пәні мұғалімі
Геометрия 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Үшбұрыштың түрлерімен танысу, үшбұрыштың анықтамасының
тұжырымдамасын білу, қасиеттерін білу, үшбұрыштар туралы
ұғымын кеңейте түсу.
Дамытушылық: Өздігінен ой қорта білуге, шығармашылықпен жұмыс жасау
білуге, үшбұрыштардың қасиеттерін пайдаланып есеп шығара
білуге дағдылану..
Тәрбиелік: Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенін пікірімен санаса білуге
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: 1. Слайдтар, флипчарт
2. кадоскоп
3. плакаттарға сызылған сызбалар
Әдісі: (визуалдық лекция). Түсіндірмелі баяндау (сұрақ-жауап,
салыстыру,
иллюстрациялық және репродуктивті).
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың жүру барысы:
І- кезең. Ұйымдастыру
Сызбаларды орындауға қажетті құрал аспаптардың толық болуына назар
аудару және көңіл –күйлерін бір ортаға тоғыстыру. Шаттық шеңбері
арқылы геометриялық ұғымдар айту.
ІІ- кезең.Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тарауды қайталау мақсатында
оқушыларды өзім дайындап әкелген житондар арқылы топқа бөлу , сол
топтардың атын қорғау.Тік бұрыш тобы, Сыбайлас бұрыш тобы, вертикаль
бұрыш тобы.
ІІІ- кезең. Жаңа сабақты
Ой шақыру. СТО технологиясының білемін, білгім келеді, білдім әдісін
қолдану арқылы үшбұрыш туралы білгендерін еске түсіре отырып оқушы
зейінін жаңа сабаққа бейімдеу.
Мағананы ажырату кезеңінде үш топ жаңа сабақты өздері бір – біріне
түсіндіріп, талдау жасайды.
Сыбайлас бұрыш тобы: Қабырғалары бойынша үшбұрыштардың бөлінуін
интерактивті тақта арқылы түсіндіріп қорғайды.
Тік бұрыш тобы: Үшбұрыштардың бұрыштары бойынша бөлінуін плакатта
сурет салу арқылы қорғайды.
Вертикаль бұрыш тобы: Кадоскоп арқылы практикалық жұмыс жасайды.
ІV- кезең. Ой сергіту. Оқушылардың ойын сергітіп, жігерлендіру
мақсатында интерактивтік тақта арқылы логикалық есептер шығарылады.
V- кезең. Оқушылардың жаңа оқу материалын түсінгенін тексеру
Оқушылар топпен есеп шығарып, топтың лидері интерактивтік тақтаның
ACTIVote бағдарламасындағы геометриялық құралдарды пайдаланып
сызбасын сызып, есеп шығарады.
VІ кезең. Жаңа білімді бекіту кезеңі
Тік бұрыш тобы: Тең қабырғалы, тең бүйірлі үшбұрыштарды венн
диаграммасы арқылы салыстырады.
Сыбайлас бұрыш тобы: Семантикалық қасиеттерді талдау кестесін
интерактивтік тақта арқылы талдайды.
Вертикаль бұрыш тобы: Үшбұрыштарды топтау
VІІ кезең. Қорытынды. Математикалық диктант алу.
VІІІ кезең. Үйге тапсырма: №17, №22
1. Үшбұрыштың өмірдегі мысалын жинақтау.
2. Екі жақты күнделік жазу.
ІХ. Топтарды марапаттау. Оқушы білімін бағалау.
Оқушыларға сабақ барысында жауаптарына қарай житон таратылып отырылды.
Сол житондардын санына байланысты оқушылар өзін – өзі бағалайды.
– өте жақсы - жақсы - орташа
Жаңа ауыл жалпы орта білім беретін мектеп,
Жаркеева Гүлназия Сейілханқызы математика пәні мұғалімі
Геометрия 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Үшбұрыштың түрлерімен танысу, үшбұрыштың анықтамасының
тұжырымдамасын білу, қасиеттерін білу, үшбұрыштар туралы
ұғымын кеңейте түсу.
Дамытушылық: Өздігінен ой қорта білуге, шығармашылықпен жұмыс жасау
білуге, үшбұрыштардың қасиеттерін пайдаланып есеп шығара
білуге дағдылану..
Тәрбиелік: Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенін пікірімен санаса білуге
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: 1. Слайдтар, флипчарт
2. кадоскоп
3. плакаттарға сызылған сызбалар
Әдісі: (визуалдық лекция). Түсіндірмелі баяндау (сұрақ-жауап,
салыстыру,
иллюстрациялық және репродуктивті).
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың жүру барысы:
І- кезең. Ұйымдастыру
Сызбаларды орындауға қажетті құрал аспаптардың толық болуына назар
аудару және көңіл –күйлерін бір ортаға тоғыстыру. Шаттық шеңбері
арқылы геометриялық ұғымдар айту.
ІІ- кезең.Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тарауды қайталау мақсатында
оқушыларды өзім дайындап әкелген житондар арқылы топқа бөлу , сол
топтардың атын қорғау.Тік бұрыш тобы, Сыбайлас бұрыш тобы, вертикаль
бұрыш тобы.
ІІІ- кезең. Жаңа сабақты
Ой шақыру. СТО технологиясының білемін, білгім келеді, білдім әдісін
қолдану арқылы үшбұрыш туралы білгендерін еске түсіре отырып оқушы
зейінін жаңа сабаққа бейімдеу.
Мағананы ажырату кезеңінде үш топ жаңа сабақты өздері бір – біріне
түсіндіріп, талдау жасайды.
Сыбайлас бұрыш тобы: Қабырғалары бойынша үшбұрыштардың бөлінуін
интерактивті тақта арқылы түсіндіріп қорғайды.
Тік бұрыш тобы: Үшбұрыштардың бұрыштары бойынша бөлінуін плакатта
сурет салу арқылы қорғайды.
Вертикаль бұрыш тобы: Кадоскоп арқылы практикалық жұмыс жасайды.
ІV- кезең. Ой сергіту. Оқушылардың ойын сергітіп, жігерлендіру
мақсатында интерактивтік тақта арқылы логикалық есептер шығарылады.
V- кезең. Оқушылардың жаңа оқу материалын түсінгенін тексеру
Оқушылар топпен есеп шығарып, топтың лидері интерактивтік тақтаның
ACTIVote бағдарламасындағы геометриялық құралдарды пайдаланып
сызбасын сызып, есеп шығарады.
VІ кезең. Жаңа білімді бекіту кезеңі
Тік бұрыш тобы: Тең қабырғалы, тең бүйірлі үшбұрыштарды венн
диаграммасы арқылы салыстырады.
Сыбайлас бұрыш тобы: Семантикалық қасиеттерді талдау кестесін
интерактивтік тақта арқылы талдайды.
Вертикаль бұрыш тобы: Үшбұрыштарды топтау
VІІ кезең. Қорытынды. Математикалық диктант алу.
VІІІ кезең. Үйге тапсырма: №17, №22
1. Үшбұрыштың өмірдегі мысалын жинақтау.
2. Екі жақты күнделік жазу.
ІХ. Топтарды марапаттау. Оқушы білімін бағалау.
Оқушыларға сабақ барысында жауаптарына қарай житон таратылып отырылды.
Сол житондардын санына байланысты оқушылар өзін – өзі бағалайды.
– өте жақсы - жақсы - орташа
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz