Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұрыс бөлшек
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға жай бөлшектерді қосу ережесін пайдаланып,
бөлімдері бірдей бөлшектер және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қоса
білу;
Дамытушылық: оқушылардың нақты ойлау, есте сақтау қабілетін
дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету
Тәрбиелік: оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, теориялық білімдерін
есеп шығару шеберлігімен ұштастыру, жүйелі білім алуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту
Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, ой қозғау, түсіндірмелі,
Көрнекіліктер: оқулық, СТО жобасы,слайдтар, математикалық диктант, тест
тапсырмалары, үлестірме тапсырмалары, бағалау парағы,
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, түгелдеп, сабаққа әзірлігін қадағалау
Оқушыларды үш топқа бөлу.
I-топ «Дұрыс бөлшек»
II- топ «Бұрыс бөлшек»
III- топ «Аралас сан»
І.Қызығушылықты ояту.
1.Математикалық диктант
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте барлығы оқушы білім
алады. Олардың ұл бала, қыз бала. 5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13қыз
бала.
1) 5 сыныптың ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыз балалар.
2) 5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының ___ бөлігін құрайды.
3) Мектеп оқушыларының ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыздар
4) 5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың , ал қыздар барлық қыздардың
бөлігі.
5) 5 сыныпта ұлдар қыздардан ___ бөлікке артық.
II.Мағынаны тану. 1. Жаңа сабақ.
қосындысының мәнін табайық.
Ереже: Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қосындысы алымы бөлшектердің
алымдарының қосындысына,ал бөлімі өзгеріссіз қалдырылған бөлшекке тең
болады. Оны жалпы былай жазуға болады:
Мысалы:
• Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу.
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін , олардың ең кіші
ортақ бөлімге келтіріп , бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек.
Мысалы :
Бөлшектердің қосындысы қысқартылатын бөлшек болса онда өысөарту керек.Егер
нәтиже бұрыс бөлшек болса,онда оны аралас санға айналдыру керек,яғни бүтін
және бөлшек бөлігін айыру керек.
( Егер жай бөлшектерді қосу кезінде шыққан бөлшек :
1)бұрыс болса,онда аралас санға айналдырамыз;
2)қысқартылатын болса,онда оны қысқартамыз.
Мысалы:
• Бөлшектерді қосуда , өрнектерді ықшамдауда қосудың ауыстырымдылық
, терімділік қасиеттері қолданылады.
жазылуының оқылуы—жетіден екі мен сегізден үштің қосындысы немесе
жетіден екіге сегізден үшті қосу
2. Оқулықпен жұмыс. Жаттығу жұмыстары.№495(ауызша) №496. №497.
1) ; 4)
5) 6)
№496.
1) 4)
6)
8)
10)
11)
№497.
1) 2)
3)
3. Логикалық есептер. № 504, 506, 508
№ 504
Шарты: Назгүл кітаптың оқыды, тағы оқыды. Ол қанша бөлігін
оқыды?
Шешуі: Жауабы: бөлігін оқыды.
№ 506 Шарты: Бірінші күні , екінші күні сатылды. Екі күнде
қандай бөлігі сатылды?
Шешуі: Жауабы: бөлігі сатылды.
№ 508 Шарты: Бірінші күні , екінші күні қазды. Екі күнде
қанша бөлігін қазды?
Шешуі: , ЕКОЕ (10; 15)=30
Жауабы: бөлігін қазды.
4. Шығармашылық жұмыс. Ребус шешу. І - топ
1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз;
2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын-орнына қойсақ, қандай сөз
шығады?
| | | | | | |
|У |Е |Ң |Д |Т |Е |
ІІ – топ
Сөзжұмбақ шешу:
1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
2. Бөлшек сызығының астындағы сан.
3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.
5. Ең кіші жай сан.
6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.
Б
Ө
Л
Ш
Е
К
ІІІ – топ
Сөзжұмбақ шешу.
1. Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек
2. 2*2 неге тең?
3. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан
4. Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек
|Б | | | | |
| |Ө | | | | |
| | | | л | | | | | | | | | |У | | | |
5. Үйге тапсырма: §26 № 497 (4, 5, 6) № 498 №511 (1, 4, 6)
6. Ой толғаныс.
1. Тест тапсырмасы
1. Бөлшектің алымын көрсет
А) 3 ә)4 б)екеуі де
емес
2.Бөлшекті қысқарт:
А) ә)
б)
3.Дұрыс бөлшекті көрсет:
А) ә /
б/ 1
4.Бұрыс бөлшекті көрсет:
а/ ә/ 1
б/
5.Аралас сан түрінде жаз
а/ 1 ә/ 2
б/ 2
6.Координаталық сәуленің санақ басы қайсы нүкте?
а/ А ә/ О
б/ 1
7. Бөлшектерді ортақ бөлімге келтір: және
а/ ; ә/ ;
б/ ;
8.Жай бөлшектерді салыстыр: және
а/ < ә/
> б/=
9.Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 2
а/ ә/
б/
10.Жай бөлшекті қосуды орында:
а/ ә/
б/
Қортындылау.
1. Бағалау.
2.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
3. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
2. Тест тапсырмасы
1. О нүктесі шеңбердің
А) диаметрі ә) центрі
б)радиусы
2.Бөлшектің алымын көрсет 3(4
А) 3 ә)4
б)екеуі де емес
3.Бөлшекті қысқарт: 2(3(3(6
А) 1(3 ә) 1(2 б)
1(6
4.Дұрыс бөлшекті көрсет:
А) ә / б/
6
5.Бұрыс бөлшекті көрсет:
а/ ә/
б/
6.Аралас сан түрінде жаз
а/
ә/1 б/
7.Координаталық сәуленің санақ басы қайсы нүкте?
а/ А ә/ О
б/ 1
8. Бөлшектерді ортақ бөлімге келтір: , ,
а/ 16
ә/33 б/ 28
9.Жай бөлшектерді салыстыр:
а/ < ә/
> б/=
10.Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 2
а/ ә/
б/
-----------------------
Жай бөлшектер
Жай бөлшектер
Жай бөлшектер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға жай бөлшектерді қосу ережесін пайдаланып,
бөлімдері бірдей бөлшектер және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қоса
білу;
Дамытушылық: оқушылардың нақты ойлау, есте сақтау қабілетін
дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету
Тәрбиелік: оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, теориялық білімдерін
есеп шығару шеберлігімен ұштастыру, жүйелі білім алуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту
Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, ой қозғау, түсіндірмелі,
Көрнекіліктер: оқулық, СТО жобасы,слайдтар, математикалық диктант, тест
тапсырмалары, үлестірме тапсырмалары, бағалау парағы,
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, түгелдеп, сабаққа әзірлігін қадағалау
Оқушыларды үш топқа бөлу.
I-топ «Дұрыс бөлшек»
II- топ «Бұрыс бөлшек»
III- топ «Аралас сан»
І.Қызығушылықты ояту.
1.Математикалық диктант
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте барлығы оқушы білім
алады. Олардың ұл бала, қыз бала. 5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13қыз
бала.
1) 5 сыныптың ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыз балалар.
2) 5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының ___ бөлігін құрайды.
3) Мектеп оқушыларының ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыздар
4) 5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың , ал қыздар барлық қыздардың
бөлігі.
5) 5 сыныпта ұлдар қыздардан ___ бөлікке артық.
II.Мағынаны тану. 1. Жаңа сабақ.
қосындысының мәнін табайық.
Ереже: Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қосындысы алымы бөлшектердің
алымдарының қосындысына,ал бөлімі өзгеріссіз қалдырылған бөлшекке тең
болады. Оны жалпы былай жазуға болады:
Мысалы:
• Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу.
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін , олардың ең кіші
ортақ бөлімге келтіріп , бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек.
Мысалы :
Бөлшектердің қосындысы қысқартылатын бөлшек болса онда өысөарту керек.Егер
нәтиже бұрыс бөлшек болса,онда оны аралас санға айналдыру керек,яғни бүтін
және бөлшек бөлігін айыру керек.
( Егер жай бөлшектерді қосу кезінде шыққан бөлшек :
1)бұрыс болса,онда аралас санға айналдырамыз;
2)қысқартылатын болса,онда оны қысқартамыз.
Мысалы:
• Бөлшектерді қосуда , өрнектерді ықшамдауда қосудың ауыстырымдылық
, терімділік қасиеттері қолданылады.
жазылуының оқылуы—жетіден екі мен сегізден үштің қосындысы немесе
жетіден екіге сегізден үшті қосу
2. Оқулықпен жұмыс. Жаттығу жұмыстары.№495(ауызша) №496. №497.
1) ; 4)
5) 6)
№496.
1) 4)
6)
8)
10)
11)
№497.
1) 2)
3)
3. Логикалық есептер. № 504, 506, 508
№ 504
Шарты: Назгүл кітаптың оқыды, тағы оқыды. Ол қанша бөлігін
оқыды?
Шешуі: Жауабы: бөлігін оқыды.
№ 506 Шарты: Бірінші күні , екінші күні сатылды. Екі күнде
қандай бөлігі сатылды?
Шешуі: Жауабы: бөлігі сатылды.
№ 508 Шарты: Бірінші күні , екінші күні қазды. Екі күнде
қанша бөлігін қазды?
Шешуі: , ЕКОЕ (10; 15)=30
Жауабы: бөлігін қазды.
4. Шығармашылық жұмыс. Ребус шешу. І - топ
1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз;
2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын-орнына қойсақ, қандай сөз
шығады?
| | | | | | |
|У |Е |Ң |Д |Т |Е |
ІІ – топ
Сөзжұмбақ шешу:
1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
2. Бөлшек сызығының астындағы сан.
3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.
5. Ең кіші жай сан.
6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.
Б
Ө
Л
Ш
Е
К
ІІІ – топ
Сөзжұмбақ шешу.
1. Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек
2. 2*2 неге тең?
3. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан
4. Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек
|Б | | | | |
| |Ө | | | | |
| | | | л | | | | | | | | | |У | | | |
5. Үйге тапсырма: §26 № 497 (4, 5, 6) № 498 №511 (1, 4, 6)
6. Ой толғаныс.
1. Тест тапсырмасы
1. Бөлшектің алымын көрсет
А) 3 ә)4 б)екеуі де
емес
2.Бөлшекті қысқарт:
А) ә)
б)
3.Дұрыс бөлшекті көрсет:
А) ә /
б/ 1
4.Бұрыс бөлшекті көрсет:
а/ ә/ 1
б/
5.Аралас сан түрінде жаз
а/ 1 ә/ 2
б/ 2
6.Координаталық сәуленің санақ басы қайсы нүкте?
а/ А ә/ О
б/ 1
7. Бөлшектерді ортақ бөлімге келтір: және
а/ ; ә/ ;
б/ ;
8.Жай бөлшектерді салыстыр: және
а/ < ә/
> б/=
9.Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 2
а/ ә/
б/
10.Жай бөлшекті қосуды орында:
а/ ә/
б/
Қортындылау.
1. Бағалау.
2.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
3. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
2. Тест тапсырмасы
1. О нүктесі шеңбердің
А) диаметрі ә) центрі
б)радиусы
2.Бөлшектің алымын көрсет 3(4
А) 3 ә)4
б)екеуі де емес
3.Бөлшекті қысқарт: 2(3(3(6
А) 1(3 ә) 1(2 б)
1(6
4.Дұрыс бөлшекті көрсет:
А) ә / б/
6
5.Бұрыс бөлшекті көрсет:
а/ ә/
б/
6.Аралас сан түрінде жаз
а/
ә/1 б/
7.Координаталық сәуленің санақ басы қайсы нүкте?
а/ А ә/ О
б/ 1
8. Бөлшектерді ортақ бөлімге келтір: , ,
а/ 16
ә/33 б/ 28
9.Жай бөлшектерді салыстыр:
а/ < ә/
> б/=
10.Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 2
а/ ә/
б/
-----------------------
Жай бөлшектер
Жай бөлшектер
Жай бөлшектер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz