Жай бөлшектерді қосу: ереже, әдістеме және жаттығу тапсырмалары

Сабақтың тақырыбы : Жай бөлшектерді қосу
Сабақтың мақсаты :

Білімділік : оқушыларға жай бөлшектерді қосу ережесін пайдаланып,

бөлімдері бірдей бөлшектер және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қоса білу;
Дамытушылық : оқушылардың нақты ойлау, есте сақтау қабілетін

дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету
Тәрбиелік : оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, теориялық білімдерін

есеп шығару шеберлігімен ұштастыру, жүйелі білім алуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі : жаңа сабақ

Сабақтың типі : жаңа материалды игерту
Сабақтың әдісі :сұрақ-жауап, ой қозғау, түсіндірмелі,
Көрнекіліктер : оқулық, СТО жобасы, слайдтар, математикалық диктант, тест тапсырмалары, үлестірме тапсырмалары, бағалау парағы,

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, түгелдеп, сабаққа әзірлігін қадағалау

Оқушыларды үш топқа бөлу.

I-топ «Дұрыс бөлшек»

II- топ «Бұрыс бөлшек»

III- топ «Аралас сан»

І. Қызығушылықты ояту.

1. Математикалық диктант

Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте барлығы оқушы білім алады. Олардың ұл бала, қыз бала. 5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13қыз бала.

1) 5 сыныптың ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыз балалар.

2) 5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының ___ бөлігін құрайды.

3) Мектеп оқушыларының ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыздар

4) 5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың, ал қыздар барлық қыздардың бөлігі.

5) 5 сыныпта ұлдар қыздардан ___ бөлікке артық.

II. Мағынаны тану. 1. Жаңа сабақ.

қ осындысының мәнін табайық.

Ереже: Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қосындысы алымы бөлшектердің алымдарының қосындысына, ал бөлімі өзгеріссіз қалдырылған бөлшекке тең болады. Оны жалпы былай жазуға болады:

Мысалы:

  • Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу.

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін, олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек.

Мысалы :

Бөлшектердің қосындысы қысқартылатын бөлшек болса онда өысөарту керек. Егер нәтиже бұрыс бөлшек болса, онда оны аралас санға айналдыру керек, яғни бүтін және бөлшек бөлігін айыру керек.

∗ Егер жай бөлшектерді қосу кезінде шыққан бөлшек :

1) бұрыс болса, онда аралас санға айналдырамыз;

2) қысқартылатын болса, онда оны қысқартамыз.

Мысалы:

  • Бөлшектерді қосуда, өрнектерді ықшамдауда қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттері қолданылады.

жазылуының оқылуы-жетіден екі мен сегізден үштің қосындысы немесе жетіден екіге сегізден үшті қосу

2. Оқулықпен жұмыс. Жаттығу жұмыстары. №495(ауызша) №496. №497.

1) ; 4)

5) 6)

№496.

1) 4)

6) 8)

10)

11)

№497.

1) 2)

3)

3. Логикалық есептер. № 504, 506, 508

№ 504

Шарты: Назгүл кітаптың оқыды, тағы оқыды. Ол қанша бөлігін оқыды?

Шешуі: Жауабы: бөлігін оқыды.

№ 506 Шарты: Бірінші күні , екінші күні сатылды. Екі күнде қандай бөлігі сатылды?

Шешуі: Жауабы: бөлігі сатылды.

№ 508 Шарты: Бірінші күні , екінші күні қазды. Екі күнде қанша бөлігін қазды?

Шешуі: , ЕКОЕ (10; 15) =30

Жауабы: бөлігін қазды.

4. Шығармашылық жұмыс. Ребус шешу. І - топ

1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз;

2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын-орнына қойсақ, қандай сөз шығады?

: У
: Е
: Ң
: Д
: Т
: Е

ІІ - топ

Сөзжұмбақ шешу:

  1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
  2. Бөлшек сызығының астындағы сан.
  3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
  4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.
  5. Ең кіші жай сан.
  6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

Б

Ө

Л

Ш

Е

К

ІІІ - топ

Сөзжұмбақ шешу.

  1. Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек
  2. 2*2 неге тең?
  3. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан
  4. Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек
Б
Б:
: Ө
:
:
:
:
Б:
:
:
:
: л
:
Б:
:
:
:
:
: У

5. Үйге тапсырма: §26 № 497 (4, 5, 6) № 498 №511 (1, 4, 6)

6. Ой толғаныс.

1. Тест тапсырмасы

1. Бөлшектің алымын көрсет 3 4 \frac{3}{4\ \ } 3 4 \frac{3}{4\ \ }

А) 3 ә) 4 б) екеуі де емес

2. Бөлшекті қысқарт: 2 * 3 3 * 6 \ \ \ \ \ \ \ \frac{2 \ast 3}{3 \ast 6}\ 2 * 3 3 * 6 \ \ \ \ \ \ \ \frac{2 \ast 3}{3 \ast 6}\

А) 3 2 ; \frac{3}{2}; 3 2 ; \frac{3}{2}; ә) 1 3 ; \frac{1}{3}; 1 3 ; \frac{1}{3}; б) 1 6 ; \frac{\ 1}{6}; 1 6 ; \frac{\ 1}{6};

3. Дұрыс бөлшекті көрсет:

А) 19 42 \frac{19}{42\ \ } 19 42 \frac{19}{42\ \ } ә / 17 15 \frac{17}{15\ \ } 17 15 \frac{17}{15\ \ } б/ 1 7 12 \frac{7}{12\ \ } 7 12 \frac{7}{12\ \ }

4. Бұрыс бөлшекті көрсет:

а/ 1 3 \frac{1}{3\ \ } 1 3 \frac{1}{3\ \ } ә/ 1 3 7 \frac{3}{7\ \ } 3 7 \frac{3}{7\ \ } б/ 55 32 \frac{55}{32\ \ } 55 32 \frac{55}{32\ \ }

5. Аралас сан түрінде жаз

а/ 1 5 14 \frac{5}{14\ \ } 5 14 \frac{5}{14\ \ } ә/ 2 1 14 \frac{1}{14\ } 1 14 \frac{1}{14\ } б/ 2 3 14 \frac{3}{14\ \ } 3 14 \frac{3}{14\ \ }

6. Координаталық сәуленің санақ басы қайсы нүкте?

а/ А ә/ О б/ 1

7. Бөлшектерді ортақ бөлімге келтір: 9 20 \frac{9}{20\ \ } 9 20 \frac{9}{20\ \ } және 13 40 \frac{13}{40\ \ } 13 40 \frac{13}{40\ \ }


Ұқсас жұмыстар
5-сынып: Жай бөлшектерді көбейту - ереже мен практикалық тапсырмалар
Жай бөлшектерді қосу және азайту: қайталау сабағы
5-сынып: Жай бөлшектерді қосу - қайталау сабағы
5-сыныпқа арналған Жай бөлшектерді қосу және азайту - сабақ жоспары
Жай бөлшектерді қосу және азайту - қайталау және пысықтау сабағы
5-сыныпқа арналған жай бөлшектерді қосу ашық сабақ жоспары
Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу: ереже және сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайту сабақ жоспары
5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді оқу, жазу және қосу-азайту қысқа мерзімді жоспары
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу: ереже, есептер және бекіту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz