ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ

Ақтөбе қаласы

Пригород орта мектебінің

информатика пәні мұғалімі

Туркменбаева Алима Азижановна

Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа мерзімді жоспар

ПӘНІ
Информатика
КЛАСЫ
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Информатика: Компьютер-әмбебап есептеуіш машина.
ПӘНІ: МАҚСАТЫ
Информатика:

Компьютермен оның негізгі және сыртқы құрылғыларымен, архитектурасымен танысу;

АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдей, жеткізе білуге, сұрақ қоюға үйрену, өзінің, өзгенің жұмысына сыни тұрғыда қарай білу, бағалай білу, топтық-ұжымдық жұмысқа дағдылану.

ПӘНІ: КҮТІЛЕТІН *НӘТИЖЕ
Информатика:

ДК негізгі және сыртқы құрылғыларын, архитектурасын біледі;

ақпаратты өз бетінше меңгере алады; түсінікті тілмен ақпаратты жеткізе біледі; мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады; кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; өзін-өзі, бірін-бірі бағалай алады, топтық- ұжымдық жұмсқа дағдыланады.

КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Психологиялық тренинг жүргізеді.

Жұптасып әлем елдерінде сәлемдесу рәсімдерін жасайды. Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі тақтаға бағдаршам арқылы (жасыл-жақсы, сары- орташа, қызыл- нашар) бағалайды. Түстерді таңдау арқылы топқа бөледі.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Оқушылар жұптасып амандасу түрлерін жасайды.

Оқушылар өзіне ұнаған түсті таңдау арқылы топқа бөлінеді.

1топ -1 саны, 2- топ 2 саны, 3 топ -3 саны.

БАҒАЛАУ:
РЕСУРСТАР:

Компьютер, енгізу -шығару құрылғыла

ры, ДК архитектурасының суреттері

КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Жұмбақ жасырады.

Тетігін бассаң алаңсыз,

Жазады қалам қағазсыз.

(Компьютер) .

Олай болса оқушылар бүгінгі сабақта біз компьютермен және оның ақпараттық құралдарымен, жалпы схемасымен танысамыз.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Әр топ сурет бойынша өз ойларын ортаға салады.

Жұмбақты шешеді

БАҒАЛАУ: 3 шапалақ
РЕСУРСТАР: Компьютердің суреті.
КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(15 минут)

(15 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Топтарға оқулықты пайдаланып тапсырма беру. 7 тақырып. «Компьютер - әмбебап есептеуіш машина».

Тақырып бойынша болжамды жүк журналының сол жағына жазу.

Жүк журналы

:
:

Әр топ тапсырманы постер жасау арқылы түсіндіру.

Компьютердің құрылысымен таныстырылым жасауына бағыт беріп, әр топтың жұмыс жасау бағыты бақыланады

1 тапсырма

1. Дербес компьютердің құрылғыларының атауларын жазыңыз.

2. Компьютерді ұйымдастыру схемасын толтырыңыз

2 тапсырма

Кестеге бір -біріне сәйкес компьютер құрылғылары мен адам мүшелерінің атауларын жазыңдар.

3 Тапсырма.

-Адамның кейбір мүшелері мен компьютер құрылғыларының ақпараттық процестерді жүзеге асырудағы міндетін салыстырыңдар.

- ақпараттың процестерді орындайтын компьютердің құрылғылары мен адам мүшелерін бағдаршалармен көрсетіңдер.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Болжам
БАҒАЛАУ: Жаңа ақпарат
РЕСУРСТАР: Тақырып бойынша бұрыннын не білемін? Бұл туралы не білуім керек?
Бұл туралы енді не білдім?

Әр топ берілген тақырыпты оқып танысып, топта талдайды. Оны постерге салады. Әр топ қорғайды.

Сұраққа жауап берді.

Әр оқушы өз бетімен орындайды.

ДК құрылғыларының атауларын жазады.

Компьютерді ұйымдастыру схемасын толтырады.

- кестеге бір -біріне сәйкес компьютер құрылғылары мен адам мүшелерінің атауларын жазады.

-Адамның кейбір мүшелері мен компьютер құрылғыларының ақпараттық процестерді жүзеге асырудағы міндетін салыстырады.

- ақпараттың процестерді орындайтын компьютердің құрылғылары мен адам мүшелерін бағдаршалармен көрсетеді.

Топтар бір -бірін бағалау критерийі бойынша бағалайды.

Бағалау парағы бойынша бағалайды.

Бағалау парақшасы
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ой толғаныс

(10 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Жүк журналы

:
:

І. «Ыстық орындық» бір оқушы шығып бүгінгі тақырып бойынша ақпарат береді, оқушылардың сұрақтарына жауап береді.

.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Болжам
БАҒАЛАУ: Жаңа ақпарат
РЕСУРСТАР: Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек?
Бұл туралы енді не білдім?

Компьютер-әмбебап есептеуіш машина тақырыбы бойынша жаңа ақпарат жазады.

Сұрақтарға жауап береді.

Рефлексия.

Екі жұлдыз, бір тілек.

Жетон арқылы

Өзін -өзі бағалайды

КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ: Үй тапсырмасы:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: «Компьютердің адам өміріндегі алатын орны» тақырыбына эссе жазу.

Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Жануарлар дүниесін қорғау
Знап роботын құрастыру
7.1.Процент
Мұғалім әрекеті
Мақсат үстеулері
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz