Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ

Ақтөбе қаласы
Пригород орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Туркменбаева Алима Азижановна
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа
мерзімді жоспар
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |7а |
|ТАҚЫРЫП |Компьютер-әмбебап есептеуіш машина. |
|МАҚСАТЫ |Компьютермен оның негізгі және сыртқы құрылғыларымен, |
| |архитектурасымен танысу; |
| |АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдей, жеткізе білуге, сұрақ қоюға үйрену,|
| |өзінің, өзгенің жұмысына сыни тұрғыда қарай білу, бағалай білу, |
| |топтық-ұжымдық жұмысқа дағдылану. |
|КҮТІЛЕТІН |ДК негізгі және сыртқы құрылғыларын, архитектурасын біледі; |
|*НӘТИЖЕ |ақпаратты өз бетінше меңгере алады; түсінікті тілмен ақпаратты |
| |жеткізе біледі; мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады; |
| |кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің және өзінің кластастарының|
| |оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; өзін-өзі, бірін-бірі бағалай |
| |алады, топтық- ұжымдық жұмсқа дағдыланады. |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР|
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг |Оқушылар жұптасып| | |
|кезеңі |жүргізеді. |амандасу | |Компьютер|
|(2 минут) |Жұптасып әлем елдерінде |түрлерін жасайды.| |, енгізу |
| |сәлемдесу рәсімдерін жасайды. Әр| | |–шығару |
| |оқушы өзінің қай деңгейде | | |құрылғыла|
| |дайындалып келгендігіне орай |Оқушылар өзіне | |ры, ДК |
| |өзін-өзі тақтаға бағдаршам |ұнаған түсті | |архитекту|
| |арқылы (жасыл-жақсы, сары- |таңдау арқылы | |расының |
| |орташа, қызыл- нашар) |топқа бөлінеді. | |суреттері|
| |бағалайды. Түстерді таңдау |1топ -1 саны, | | |
| |арқылы топқа бөледі. |2- топ 2 саны, 3| | |
| | |топ -3 саны. | | |
|Қызығушылықты |Жұмбақ жасырады. |Әр топ сурет |3 шапалақ|Компьютер|
|ояту |Тетігін бассаң алаңсыз, |бойынша өз | |дің |
|(3 минут) |Жазады қалам қағазсыз. |ойларын ортаға | |суреті. |
| |(Компьютер). |салады. | | |
| |Олай болса оқушылар бүгінгі | | | |
| |сабақта біз компьютермен және |Жұмбақты шешеді | | |
| |оның ақпараттық құралдарымен, | | | |
| |жалпы схемасымен танысамыз. | | | |
|Мағынаны тану | | | | |
|(15 минут) |Топтарға оқулықты пайдаланып |Әр топ берілген |Топтар |Бағалау |
| |тапсырма беру. 7 тақырып. |тақырыпты оқып |бір |парақшасы|
| |«Компьютер – әмбебап есептеуіш |танысып, топта |–бірін | |
| |машина». |талдайды. Оны |бағалау | |
| |Тақырып бойынша болжамды жүк |постерге салады. |критерийі| |
| |журналының сол жағына жазу. |Әр топ қорғайды. |бойынша | |
| |Жүк журналы | |бағалайды| |
| |Болжам | |. | |
| |Жаңа ақпарат |Сұраққа жауап | | |
| | |берді. | | |
|(15 минут) |Тақырып бойынша бұрыннын не | | | |
| |білемін? Бұл туралы не білуім | | | |
| |керек? | | | |
| |Бұл туралы енді не білдім? | | | |
| | | | | |
| | |Әр оқушы өз | | |
| |Әр топ тапсырманы постер |бетімен | | |
| |жасау арқылы түсіндіру. |орындайды. | | |
| | | | | |
| |Компьютердің құрылысымен | | | |
| |таныстырылым жасауына бағыт |ДК құрылғыларының| | |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау |атауларын жазады.| | |
| |бағыты бақыланады | | | |
| | | | | |
| |1 тапсырма |Компьютерді | | |
| |1. Дербес компьютердің |ұйымдастыру |Бағалау | |
| |құрылғыларының атауларын |схемасын |парағы | |
| |жазыңыз. |толтырады. |бойынша | |
| |2. Компьютерді ұйымдастыру |- кестеге бір |бағалайды| |
| |схемасын толтырыңыз |–біріне сәйкес |. | |
| | |компьютер | | |
| |2 тапсырма |құрылғылары мен | | |
| |Кестеге бір –біріне сәйкес |адам мүшелерінің | | |
| |компьютер құрылғылары мен адам |атауларын жазады.| | |
| |мүшелерінің атауларын жазыңдар.| | | |
| | | | | |
| |3 Тапсырма. |-Адамның кейбір | | |
| |-Адамның кейбір мүшелері мен |мүшелері мен | | |
| |компьютер құрылғыларының |компьютер | | |
| |ақпараттық процестерді жүзеге |құрылғыларының | | |
| |асырудағы міндетін |ақпараттық | | |
| |салыстырыңдар. |процестерді | | |
| |- ақпараттың процестерді |жүзеге асырудағы | | |
| |орындайтын компьютердің |міндетін | | |
| |құрылғылары мен адам мүшелерін |салыстырады. | | |
| |бағдаршалармен көрсетіңдер. | | | |
| | |- ақпараттың | | |
| | |процестерді | | |
| | |орындайтын | | |
| | |компьютердің | | |
| | |құрылғылары мен | | |
| | |адам мүшелерін | | |
| | |бағдаршалармен | | |
| | |көрсетеді. | | |
|Ой толғаныс |Жүк журналы | | | |
|(10 минут) |Болжам |Компьютер-әмбебап|Рефлексия| |
| |Жаңа ақпарат |есептеуіш машина |. | |
| | |тақырыбы бойынша |Екі | |
| |Тақырып бойынша бұрыннан не |жаңа ақпарат |жұлдыз, | |
| |білемін? Бұл туралы не білуім |жазады. |бір | |
| |керек? | |тілек. | |
| |Бұл туралы енді не білдім? | | | |
| | | | | |
| | |Сұрақтарға жауап | | |
| |І. «Ыстық орындық» бір оқушы |береді. | | |
| |шығып бүгінгі тақырып бойынша | |Жетон | |
| |ақпарат береді, оқушылардың | |арқылы | |
| |сұрақтарына жауап береді. | |Өзін –өзі| |
| | | |бағалайды| |
| |. | | | |
|Үй тапсырмасы: |«Компьютердің адам өміріндегі алатын орны» тақырыбына |
| |эссе жазу. |

Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Жануарлар дүниесін қорғау
Знап роботын құрастыру
7.1.Процент
Мұғалім әрекеті
Мақсат үстеулері
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Пәндер