Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Ақтөбе қаласы
Пригород орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Туркменбаева Алима Азижановна
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа
мерзімді жоспар
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |7а |
|ТАҚЫРЫП |Компьютер-әмбебап есептеуіш машина. |
|МАҚСАТЫ |Компьютермен оның негізгі және сыртқы құрылғыларымен, |
| |архитектурасымен танысу; |
| |АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдей, жеткізе білуге, сұрақ қоюға үйрену,|
| |өзінің, өзгенің жұмысына сыни тұрғыда қарай білу, бағалай білу, |
| |топтық-ұжымдық жұмысқа дағдылану. |
|КҮТІЛЕТІН |ДК негізгі және сыртқы құрылғыларын, архитектурасын біледі; |
|*НӘТИЖЕ |ақпаратты өз бетінше меңгере алады; түсінікті тілмен ақпаратты |
| |жеткізе біледі; мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады; |
| |кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің және өзінің кластастарының|
| |оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; өзін-өзі, бірін-бірі бағалай |
| |алады, топтық- ұжымдық жұмсқа дағдыланады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР|
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг |Оқушылар жұптасып| | |
|кезеңі |жүргізеді. |амандасу | |Компьютер|
|(2 минут) |Жұптасып әлем елдерінде |түрлерін жасайды.| |, енгізу |
| |сәлемдесу рәсімдерін жасайды. Әр| | |–шығару |
| |оқушы өзінің қай деңгейде | | |құрылғыла|
| |дайындалып келгендігіне орай |Оқушылар өзіне | |ры, ДК |
| |өзін-өзі тақтаға бағдаршам |ұнаған түсті | |архитекту|
| |арқылы (жасыл-жақсы, сары- |таңдау арқылы | |расының |
| |орташа, қызыл- нашар) |топқа бөлінеді. | |суреттері|
| |бағалайды. Түстерді таңдау |1топ -1 саны, | | |
| |арқылы топқа бөледі. |2- топ 2 саны, 3| | |
| | |топ -3 саны. | | |
|Қызығушылықты |Жұмбақ жасырады. |Әр топ сурет |3 шапалақ|Компьютер|
|ояту |Тетігін бассаң алаңсыз, |бойынша өз | |дің |
|(3 минут) |Жазады қалам қағазсыз. |ойларын ортаға | |суреті. |
| |(Компьютер). |салады. | | |
| |Олай болса оқушылар бүгінгі | | | |
| |сабақта біз компьютермен және |Жұмбақты шешеді | | |
| |оның ақпараттық құралдарымен, | | | |
| |жалпы схемасымен танысамыз. | | | |
|Мағынаны тану | | | | |
|(15 минут) |Топтарға оқулықты пайдаланып |Әр топ берілген |Топтар |Бағалау |
| |тапсырма беру. 7 тақырып. |тақырыпты оқып |бір |парақшасы|
| |«Компьютер – әмбебап есептеуіш |танысып, топта |–бірін | |
| |машина». |талдайды. Оны |бағалау | |
| |Тақырып бойынша болжамды жүк |постерге салады. |критерийі| |
| |журналының сол жағына жазу. |Әр топ қорғайды. |бойынша | |
| |Жүк журналы | |бағалайды| |
| |Болжам | |. | |
| |Жаңа ақпарат |Сұраққа жауап | | |
| | |берді. | | |
|(15 минут) |Тақырып бойынша бұрыннын не | | | |
| |білемін? Бұл туралы не білуім | | | |
| |керек? | | | |
| |Бұл туралы енді не білдім? | | | |
| | | | | |
| | |Әр оқушы өз | | |
| |Әр топ тапсырманы постер |бетімен | | |
| |жасау арқылы түсіндіру. |орындайды. | | |
| | | | | |
| |Компьютердің құрылысымен | | | |
| |таныстырылым жасауына бағыт |ДК құрылғыларының| | |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау |атауларын жазады.| | |
| |бағыты бақыланады | | | |
| | | | | |
| |1 тапсырма |Компьютерді | | |
| |1. Дербес компьютердің |ұйымдастыру |Бағалау | |
| |құрылғыларының атауларын |схемасын |парағы | |
| |жазыңыз. |толтырады. |бойынша | |
| |2. Компьютерді ұйымдастыру |- кестеге бір |бағалайды| |
| |схемасын толтырыңыз |–біріне сәйкес |. | |
| | |компьютер | | |
| |2 тапсырма |құрылғылары мен | | |
| |Кестеге бір –біріне сәйкес |адам мүшелерінің | | |
| |компьютер құрылғылары мен адам |атауларын жазады.| | |
| |мүшелерінің атауларын жазыңдар.| | | |
| | | | | |
| |3 Тапсырма. |-Адамның кейбір | | |
| |-Адамның кейбір мүшелері мен |мүшелері мен | | |
| |компьютер құрылғыларының |компьютер | | |
| |ақпараттық процестерді жүзеге |құрылғыларының | | |
| |асырудағы міндетін |ақпараттық | | |
| |салыстырыңдар. |процестерді | | |
| |- ақпараттың процестерді |жүзеге асырудағы | | |
| |орындайтын компьютердің |міндетін | | |
| |құрылғылары мен адам мүшелерін |салыстырады. | | |
| |бағдаршалармен көрсетіңдер. | | | |
| | |- ақпараттың | | |
| | |процестерді | | |
| | |орындайтын | | |
| | |компьютердің | | |
| | |құрылғылары мен | | |
| | |адам мүшелерін | | |
| | |бағдаршалармен | | |
| | |көрсетеді. | | |
|Ой толғаныс |Жүк журналы | | | |
|(10 минут) |Болжам |Компьютер-әмбебап|Рефлексия| |
| |Жаңа ақпарат |есептеуіш машина |. | |
| | |тақырыбы бойынша |Екі | |
| |Тақырып бойынша бұрыннан не |жаңа ақпарат |жұлдыз, | |
| |білемін? Бұл туралы не білуім |жазады. |бір | |
| |керек? | |тілек. | |
| |Бұл туралы енді не білдім? | | | |
| | | | | |
| | |Сұрақтарға жауап | | |
| |І. «Ыстық орындық» бір оқушы |береді. | | |
| |шығып бүгінгі тақырып бойынша | |Жетон | |
| |ақпарат береді, оқушылардың | |арқылы | |
| |сұрақтарына жауап береді. | |Өзін –өзі| |
| | | |бағалайды| |
| |. | | | |
|Үй тапсырмасы: |«Компьютердің адам өміріндегі алатын орны» тақырыбына |
| |эссе жазу. |
Пригород орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Туркменбаева Алима Азижановна
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа
мерзімді жоспар
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |7а |
|ТАҚЫРЫП |Компьютер-әмбебап есептеуіш машина. |
|МАҚСАТЫ |Компьютермен оның негізгі және сыртқы құрылғыларымен, |
| |архитектурасымен танысу; |
| |АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдей, жеткізе білуге, сұрақ қоюға үйрену,|
| |өзінің, өзгенің жұмысына сыни тұрғыда қарай білу, бағалай білу, |
| |топтық-ұжымдық жұмысқа дағдылану. |
|КҮТІЛЕТІН |ДК негізгі және сыртқы құрылғыларын, архитектурасын біледі; |
|*НӘТИЖЕ |ақпаратты өз бетінше меңгере алады; түсінікті тілмен ақпаратты |
| |жеткізе біледі; мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады; |
| |кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің және өзінің кластастарының|
| |оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; өзін-өзі, бірін-бірі бағалай |
| |алады, топтық- ұжымдық жұмсқа дағдыланады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР|
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг |Оқушылар жұптасып| | |
|кезеңі |жүргізеді. |амандасу | |Компьютер|
|(2 минут) |Жұптасып әлем елдерінде |түрлерін жасайды.| |, енгізу |
| |сәлемдесу рәсімдерін жасайды. Әр| | |–шығару |
| |оқушы өзінің қай деңгейде | | |құрылғыла|
| |дайындалып келгендігіне орай |Оқушылар өзіне | |ры, ДК |
| |өзін-өзі тақтаға бағдаршам |ұнаған түсті | |архитекту|
| |арқылы (жасыл-жақсы, сары- |таңдау арқылы | |расының |
| |орташа, қызыл- нашар) |топқа бөлінеді. | |суреттері|
| |бағалайды. Түстерді таңдау |1топ -1 саны, | | |
| |арқылы топқа бөледі. |2- топ 2 саны, 3| | |
| | |топ -3 саны. | | |
|Қызығушылықты |Жұмбақ жасырады. |Әр топ сурет |3 шапалақ|Компьютер|
|ояту |Тетігін бассаң алаңсыз, |бойынша өз | |дің |
|(3 минут) |Жазады қалам қағазсыз. |ойларын ортаға | |суреті. |
| |(Компьютер). |салады. | | |
| |Олай болса оқушылар бүгінгі | | | |
| |сабақта біз компьютермен және |Жұмбақты шешеді | | |
| |оның ақпараттық құралдарымен, | | | |
| |жалпы схемасымен танысамыз. | | | |
|Мағынаны тану | | | | |
|(15 минут) |Топтарға оқулықты пайдаланып |Әр топ берілген |Топтар |Бағалау |
| |тапсырма беру. 7 тақырып. |тақырыпты оқып |бір |парақшасы|
| |«Компьютер – әмбебап есептеуіш |танысып, топта |–бірін | |
| |машина». |талдайды. Оны |бағалау | |
| |Тақырып бойынша болжамды жүк |постерге салады. |критерийі| |
| |журналының сол жағына жазу. |Әр топ қорғайды. |бойынша | |
| |Жүк журналы | |бағалайды| |
| |Болжам | |. | |
| |Жаңа ақпарат |Сұраққа жауап | | |
| | |берді. | | |
|(15 минут) |Тақырып бойынша бұрыннын не | | | |
| |білемін? Бұл туралы не білуім | | | |
| |керек? | | | |
| |Бұл туралы енді не білдім? | | | |
| | | | | |
| | |Әр оқушы өз | | |
| |Әр топ тапсырманы постер |бетімен | | |
| |жасау арқылы түсіндіру. |орындайды. | | |
| | | | | |
| |Компьютердің құрылысымен | | | |
| |таныстырылым жасауына бағыт |ДК құрылғыларының| | |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау |атауларын жазады.| | |
| |бағыты бақыланады | | | |
| | | | | |
| |1 тапсырма |Компьютерді | | |
| |1. Дербес компьютердің |ұйымдастыру |Бағалау | |
| |құрылғыларының атауларын |схемасын |парағы | |
| |жазыңыз. |толтырады. |бойынша | |
| |2. Компьютерді ұйымдастыру |- кестеге бір |бағалайды| |
| |схемасын толтырыңыз |–біріне сәйкес |. | |
| | |компьютер | | |
| |2 тапсырма |құрылғылары мен | | |
| |Кестеге бір –біріне сәйкес |адам мүшелерінің | | |
| |компьютер құрылғылары мен адам |атауларын жазады.| | |
| |мүшелерінің атауларын жазыңдар.| | | |
| | | | | |
| |3 Тапсырма. |-Адамның кейбір | | |
| |-Адамның кейбір мүшелері мен |мүшелері мен | | |
| |компьютер құрылғыларының |компьютер | | |
| |ақпараттық процестерді жүзеге |құрылғыларының | | |
| |асырудағы міндетін |ақпараттық | | |
| |салыстырыңдар. |процестерді | | |
| |- ақпараттың процестерді |жүзеге асырудағы | | |
| |орындайтын компьютердің |міндетін | | |
| |құрылғылары мен адам мүшелерін |салыстырады. | | |
| |бағдаршалармен көрсетіңдер. | | | |
| | |- ақпараттың | | |
| | |процестерді | | |
| | |орындайтын | | |
| | |компьютердің | | |
| | |құрылғылары мен | | |
| | |адам мүшелерін | | |
| | |бағдаршалармен | | |
| | |көрсетеді. | | |
|Ой толғаныс |Жүк журналы | | | |
|(10 минут) |Болжам |Компьютер-әмбебап|Рефлексия| |
| |Жаңа ақпарат |есептеуіш машина |. | |
| | |тақырыбы бойынша |Екі | |
| |Тақырып бойынша бұрыннан не |жаңа ақпарат |жұлдыз, | |
| |білемін? Бұл туралы не білуім |жазады. |бір | |
| |керек? | |тілек. | |
| |Бұл туралы енді не білдім? | | | |
| | | | | |
| | |Сұрақтарға жауап | | |
| |І. «Ыстық орындық» бір оқушы |береді. | | |
| |шығып бүгінгі тақырып бойынша | |Жетон | |
| |ақпарат береді, оқушылардың | |арқылы | |
| |сұрақтарына жауап береді. | |Өзін –өзі| |
| | | |бағалайды| |
| |. | | | |
|Үй тапсырмасы: |«Компьютердің адам өміріндегі алатын орны» тақырыбына |
| |эссе жазу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz