Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау
Тақырыбы: Екі амалдан тұратын есептер.
Мақсаты: 1.Оқушыларға жаңа тақырыпты меңгерту. Екі амалдан тұратын
есептер шығарту.
2. Оқушылардың шапшаң есептеу, тез ойлау қабілеттерін
арттыру.
3. Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, адамгершілікке баулу.
Әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру,өздік
Түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: интерактифті тақта.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау.
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІІІ. Өткенді қайталау: үй тапсырмасын сұрау.
ІV. Жаңа сабақ:
«Тапқыш болсаң тауып көр» ойынын ойнату. Онда үйдің ішінде орналасқан
сандарды қосқанда 10 шығатындай өрнектер құрастырып, ауызша нәтижесін
айтады. Осы ойын арқылы жаңа тақырыпқа түсемін. Яғни, бүгінгі біздің өтетін
жаңа тақырыбымыз «Екі амалдан тұратын есептер шығару.»т.б.
Дәптермен жұмыс:
№5 тапсырма жазбаша орындалады. Екі бағаны тақтаға орындалады. Қалған бір
бағаны математикалық диктант түрінде орындалады.
1 + 9 + 5 13 – 3 – 4 12 + 0 + 1
8 + 2 + 7 19 – 9 – 1 16 – 6 – 10
7 + 3 + 3 14 – 4 – 4 10 – 1 – 0
№1 тапсырма ауызша орындалады. Есептің шартын толықтырып, мәнін табады.
Сергіту сәті:
Гимнастикалық жаттығуға байланысты музыкалық сергіту сәті өтеді.
№2 тапсырма жазбаша түрде орындалады. Есептің шарты талданып, шешуі
шығарылады.
- Есеп не туралы?
- Кітап бізге қаншалықты керек?
- Кітап туралы қандай мақал – мәтел білесіңдер?т.б.
1)Өлең кітабы ------------ 10
Әңгімелер кітабы ----- 4 Ш: 10 + 4 = 14
Барлығы ------------ ? Ж: барлығы 14 кітап.
2)Бары --------- 14
Сыйға бергені ------ 1 Ш: 14 - 1= 13
Қалғаны ------------- ? Ж: 13 кітабы қалды.
№4 тапсырма өз бетімен жұмыс түрінде орындалады. Үш бағанды үш қатар өз
беттерімен орындайды. Қалған бір бағанды оқушылар түгел орындайды.
15 – 5 0 + 2 19 + 1 10 – 1
15 – 10 12 + 1 19 – 1 10 + 1
10 + 5 13 – 0 20 – 1 10 + 0
№6 тапсырма салыстыруға берілген. Оқушылар тақтаға орындайды.
1 дм * 9 см 1 дм 1 см * 11 см
2 дм * 20 см 19 см * 2 дм
Жиектегі тапсырма ауызша орындалады. Сынық сызықтың қайсысы артық және
қаншаға артық екенін табады.
Бекіту: «Ойлан тап» ойыны арқылы қортындыланады. Тақтада берілген
тапсырманы оқып, шешуін табады.
Үйге тапсырма: №3 есеп 40 бет
Бағалау: Сабаққа жақсы қатысқан оқушылар бағаланады.
Мақсаты: 1.Оқушыларға жаңа тақырыпты меңгерту. Екі амалдан тұратын
есептер шығарту.
2. Оқушылардың шапшаң есептеу, тез ойлау қабілеттерін
арттыру.
3. Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, адамгершілікке баулу.
Әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру,өздік
Түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: интерактифті тақта.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау.
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІІІ. Өткенді қайталау: үй тапсырмасын сұрау.
ІV. Жаңа сабақ:
«Тапқыш болсаң тауып көр» ойынын ойнату. Онда үйдің ішінде орналасқан
сандарды қосқанда 10 шығатындай өрнектер құрастырып, ауызша нәтижесін
айтады. Осы ойын арқылы жаңа тақырыпқа түсемін. Яғни, бүгінгі біздің өтетін
жаңа тақырыбымыз «Екі амалдан тұратын есептер шығару.»т.б.
Дәптермен жұмыс:
№5 тапсырма жазбаша орындалады. Екі бағаны тақтаға орындалады. Қалған бір
бағаны математикалық диктант түрінде орындалады.
1 + 9 + 5 13 – 3 – 4 12 + 0 + 1
8 + 2 + 7 19 – 9 – 1 16 – 6 – 10
7 + 3 + 3 14 – 4 – 4 10 – 1 – 0
№1 тапсырма ауызша орындалады. Есептің шартын толықтырып, мәнін табады.
Сергіту сәті:
Гимнастикалық жаттығуға байланысты музыкалық сергіту сәті өтеді.
№2 тапсырма жазбаша түрде орындалады. Есептің шарты талданып, шешуі
шығарылады.
- Есеп не туралы?
- Кітап бізге қаншалықты керек?
- Кітап туралы қандай мақал – мәтел білесіңдер?т.б.
1)Өлең кітабы ------------ 10
Әңгімелер кітабы ----- 4 Ш: 10 + 4 = 14
Барлығы ------------ ? Ж: барлығы 14 кітап.
2)Бары --------- 14
Сыйға бергені ------ 1 Ш: 14 - 1= 13
Қалғаны ------------- ? Ж: 13 кітабы қалды.
№4 тапсырма өз бетімен жұмыс түрінде орындалады. Үш бағанды үш қатар өз
беттерімен орындайды. Қалған бір бағанды оқушылар түгел орындайды.
15 – 5 0 + 2 19 + 1 10 – 1
15 – 10 12 + 1 19 – 1 10 + 1
10 + 5 13 – 0 20 – 1 10 + 0
№6 тапсырма салыстыруға берілген. Оқушылар тақтаға орындайды.
1 дм * 9 см 1 дм 1 см * 11 см
2 дм * 20 см 19 см * 2 дм
Жиектегі тапсырма ауызша орындалады. Сынық сызықтың қайсысы артық және
қаншаға артық екенін табады.
Бекіту: «Ойлан тап» ойыны арқылы қортындыланады. Тақтада берілген
тапсырманы оқып, шешуін табады.
Үйге тапсырма: №3 есеп 40 бет
Бағалау: Сабаққа жақсы қатысқан оқушылар бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz