Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды сабаққа
Cабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Excel таблицалық процессорында
диаграммаларды құру, редакциялау
және форматтау.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Негізгі мақсаттар:
Білімділік: - Excel электрондық кестесінде графикалық
объектілермен жұмыс жасауға,
диаграмма
құра білуге үйрету.
- Оқушыларда «диаграмма» ұғымын қалыптастыру.
- Диаграммада көрсетілген мәліметтерді ерекшелеп белгілеуге және топтауға
үйрету.
- Диаграммада берілген мәліметтерді салыстырып, анализ жасай білуге
машықтандыру.
Дамытушылық:
- Оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға қолайлы жағдай туғыза
отырып, өзінің қызметіне анализ жасай білуге үйрету.
- Болып жатқан құбылыстарды қарап, салыстыра отырып ойлау қабілетін
арттыру.
- Ақпараттық технологиялармен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Тәрбиелілік:
- Оқушыларды еңбекке, үнемділікке, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалай
білуге баулу.
Сабақтың негізгі сұрағы:
Электрондық кестеде берілген мәліметтерді көрнекті түрде қалай
беруге болады?
Сабақтың көрнекілігі:
Жабдықтар:
Компьютерлер, интерактивті тақта, мультимедийный проектор.
Бағдарламалар: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Power Point
Сабақтың соңында оқушылар білуі тиіс:
Диаграмма қайда қолданылады, артықшылықтары мен кемшіліктері;
Диаграмманың анықтамасы және түрлері;
Диаграмма құру жолдарын ;
Шебердің көмегімен диаграмма құра білу;
Сабақтың барысы:
|Сабақтың кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |уақыт |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі |Оқушыларды сабаққа |Зейіндерін | |
| | |даярлау. |сабаққа аударады.|1мин |
|2 | |Оқушыларға |Өз білімдерін | |
| |Білімді тексеру |тапсырмалар беру |ортаға салады. |10 мин |
| | |арқылы алған | | |
| | |білімдерін тексеру | | |
|3 |Жаңа материалды ашу |Электрондық оқулық |Жаңа материалды | |
| | |көмегімен диаграмма |тыңдап, ой |10 мин |
| | |анықтамасын, |қорытады. | |
| | |түрлерін, салу | | |
| | |тәсілдерін | | |
| | |түсіндіру. | | |
|4 |Сарамандық жұмыс |Оқушылардың |Шебердің | |
| | |іс-әрекетін |көмегімен |15 мин |
| | |бақылайды |диаграмма құрады | |
|5 |Тест |Оқушылардың тапсырма|Тест | |
| | |орындауларын |тапсырмаларын |5 мин |
| | |қадағалайды. |орындайды | |
|6 | |Қорытындылап, |Өзін-өзі бағалау | |
| |Оқушылар білімін |оқушылардың бағасын |парағына баға |2 мин |
| |бағалау. |жариялайды. |қояды | |
|7 |Үйге тапсырма беру |Үйге тапсырма береді|Оқып келу: | 2 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатынасын түгендеп, назарын сабаққа аудару.
Сабақты оқып үйренгенімізді еске түсіруден бастаймыз. Excel таблицалық
процессорын оқып, үйренуді жалғастырамыз. Сабақтың тақырыбын кейінірек
айтармын. Сіздердің алдарыңызда бүгінгі сабаққа қажетті жабдықтар жатыр.
Қазір парақшаға әркім өзінің аты-жөнін жаза қойсын. Сабақ барысында
әрқайсымыз өзімізді өзіміз бағалаймыз. Әрбір дұрыс орындалған әрекетке 1
ұпайдан қоямыз.
2. Білімді тексеру
Семантикалық карта
| |Жолдар |Бағандар |Ұяшық |Аудан |Формула |
| | | | | |ұяшыққа қалай |
| | | | | |енгізіледі |
| | | | | | |
|= | | | | | |
|Латын | | | | | |
|әріптерімен | | | | | |
|Араб | | | | | |
|цифрларымен | | | | | |
|В13:С19 | | | | | |
|Жол мен | | | | | |
|бағанның | | | | | |
|қиылысуы | | | | | |
Информатикалық диктант
Ұяшық кестенің негізгі ұғымы, ұяшықта , ,
, жазылады.Ұяшықтар мен
қиылысында орналасады. Әр ұяшықтың өз адресі болады, адрес
мен тұрады. Мысалы: В10 адресі
бағанасы мен жол қиылысында дегенді білдіреді.
Практикалық тапсырма:
Жанұяның бір күндік шығыны
| |Атауы |Мөлшері |Өлшем |Бағасы |Суммасы |1 аптада|1 айда|
| | | |бірлігі | | | | |
|1 |нан |0,300 |кг | | | | |
|2 |секер | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|Барлығы | | | | | | | |
Оқушылар! Егер жанұяның бір күндік шығынын есептеп болсақ, маған құлақ
салыңыздар! Сіздердің құрастырғандарыңыз деректерді кесте түрінде беру.
Бұны көрнекі түрде басқаша қалай көрсетуге болады? Соның жолдарын Excel
бағдарламасының мүмкіндіктерінен іздеп көрелік.
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты да осы болатын. Дәптерлеріңізге сабақтың
тақырыбын жаза қоялық. « Excel бағдарламасында диаграммалар салу.»
3. Жаңа материалды ашу.
1-қадам: Негізгі диаграмма жасау
2-қадам: Диаграмманың орналасуын немесе мәнерін өзгерту
Алдын ала анықталған диаграмма орналасуын қолдану
Алдын ала анықталған диаграмма мәнерін қолдану
Диаграмма элементтерінің орналасуын қолмен өзгерту
Диаграмма элементтерінің пішімін қолмен өзгерту
3-қадам: Тақырыптарды немесе деректер белгілерін қосу немесе жою
Диаграмма тақырыбын қосу
Білік тақырыптарын қосу
Тақырыпты жұмыс парағының ұяшығымен байланыстыру
Деректер белгілерін қосу
Тақырыптарды немесе деректер белгілерін диаграммадан жою
4-қадам: Мәндік белгіні көрсету немесе жасыру
5-қадам: Диаграмма біліктерін немесе тор сызықтарын бейнелеу
немесе жасыру
Негізгі білікті бейнелеу немесе жасыру
Қосымша білікті көрсету немесе жасыру
Тор сызықтарын бейнелеу немесе жасыру
6-қадам: Диаграмманы жылжыту немесе өлшемдерін өзгерту
Диаграмманы жылжыту
Диаграмманың өлшемдерін өзгерту
7-қадам: Диаграмманы үлгі ретінде сақтау
Excel бағдарламасында диаграмма жасау үшін өздеріңіз есептеген кестені
белгілеп алып, вставка-диаграмма таңдаймыз. Диаграмманы өзіміз
қалауымызша өңдейміз.
4. Сарамандық жұмыс.
Оқушылар! Диаграммаларды құру жолдарын толық түсінгенімізді байқау және
алған білімізді практикада пайдалана білу үшін әрқайсымыз
күнделіктеріміздің артындағы тоқсандық баға құйылған бетшесін ашып, осы оқу
жылындағы математика, физика, информатика пәндерінен үш тоқсандағы
көрсеткіштерімізді диаграмма түрінде салыстыра қоялық.
Кітаппен жұмыс. 8.5 тапсырманы орындау.
5. Диаграммалар туралы алған теориялық білімізді тексеру үшін тест
тапсырмасын орындайық.
Электрондық оқулықтан тест тапсырмасы орындалады.
6. Оқушылар білімін бағалау.
Өзін-өзі бағалау парақшасындағы жинаған ұпай санын рейтинглік бағалау
кестесіндегі мәліметтерге сүйене отырып, осы сабақта алған бағаларымызды
анықтайық. Оқушылардың бағасы тақтада диаграмма түрінде көрсетіледі.
Диаграммалардың кең тараған түрі ВЕНН диаграммасы .Үкіметіміздің,
Ұстаздарымыздың, ата-аналарымыздың, оқушылардың алға қойған мақсаттарын
диаграмма түрінде көрнекі көрсете қоялық, ортақ мақсатты
анықтайык.улг2003.ppt
7. Үйге тапсырма : §8,5 оқып келуге. Интернеттен Д.Венн туралы
мәліметтер оқу.
Сабақтың тақырыбы: Excel таблицалық процессорында
диаграммаларды құру, редакциялау
және форматтау.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Негізгі мақсаттар:
Білімділік: - Excel электрондық кестесінде графикалық
объектілермен жұмыс жасауға,
диаграмма
құра білуге үйрету.
- Оқушыларда «диаграмма» ұғымын қалыптастыру.
- Диаграммада көрсетілген мәліметтерді ерекшелеп белгілеуге және топтауға
үйрету.
- Диаграммада берілген мәліметтерді салыстырып, анализ жасай білуге
машықтандыру.
Дамытушылық:
- Оқушының шығармашылық потенциалын дамытуға қолайлы жағдай туғыза
отырып, өзінің қызметіне анализ жасай білуге үйрету.
- Болып жатқан құбылыстарды қарап, салыстыра отырып ойлау қабілетін
арттыру.
- Ақпараттық технологиялармен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Тәрбиелілік:
- Оқушыларды еңбекке, үнемділікке, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалай
білуге баулу.
Сабақтың негізгі сұрағы:
Электрондық кестеде берілген мәліметтерді көрнекті түрде қалай
беруге болады?
Сабақтың көрнекілігі:
Жабдықтар:
Компьютерлер, интерактивті тақта, мультимедийный проектор.
Бағдарламалар: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Power Point
Сабақтың соңында оқушылар білуі тиіс:
Диаграмма қайда қолданылады, артықшылықтары мен кемшіліктері;
Диаграмманың анықтамасы және түрлері;
Диаграмма құру жолдарын ;
Шебердің көмегімен диаграмма құра білу;
Сабақтың барысы:
|Сабақтың кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |уақыт |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі |Оқушыларды сабаққа |Зейіндерін | |
| | |даярлау. |сабаққа аударады.|1мин |
|2 | |Оқушыларға |Өз білімдерін | |
| |Білімді тексеру |тапсырмалар беру |ортаға салады. |10 мин |
| | |арқылы алған | | |
| | |білімдерін тексеру | | |
|3 |Жаңа материалды ашу |Электрондық оқулық |Жаңа материалды | |
| | |көмегімен диаграмма |тыңдап, ой |10 мин |
| | |анықтамасын, |қорытады. | |
| | |түрлерін, салу | | |
| | |тәсілдерін | | |
| | |түсіндіру. | | |
|4 |Сарамандық жұмыс |Оқушылардың |Шебердің | |
| | |іс-әрекетін |көмегімен |15 мин |
| | |бақылайды |диаграмма құрады | |
|5 |Тест |Оқушылардың тапсырма|Тест | |
| | |орындауларын |тапсырмаларын |5 мин |
| | |қадағалайды. |орындайды | |
|6 | |Қорытындылап, |Өзін-өзі бағалау | |
| |Оқушылар білімін |оқушылардың бағасын |парағына баға |2 мин |
| |бағалау. |жариялайды. |қояды | |
|7 |Үйге тапсырма беру |Үйге тапсырма береді|Оқып келу: | 2 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатынасын түгендеп, назарын сабаққа аудару.
Сабақты оқып үйренгенімізді еске түсіруден бастаймыз. Excel таблицалық
процессорын оқып, үйренуді жалғастырамыз. Сабақтың тақырыбын кейінірек
айтармын. Сіздердің алдарыңызда бүгінгі сабаққа қажетті жабдықтар жатыр.
Қазір парақшаға әркім өзінің аты-жөнін жаза қойсын. Сабақ барысында
әрқайсымыз өзімізді өзіміз бағалаймыз. Әрбір дұрыс орындалған әрекетке 1
ұпайдан қоямыз.
2. Білімді тексеру
Семантикалық карта
| |Жолдар |Бағандар |Ұяшық |Аудан |Формула |
| | | | | |ұяшыққа қалай |
| | | | | |енгізіледі |
| | | | | | |
|= | | | | | |
|Латын | | | | | |
|әріптерімен | | | | | |
|Араб | | | | | |
|цифрларымен | | | | | |
|В13:С19 | | | | | |
|Жол мен | | | | | |
|бағанның | | | | | |
|қиылысуы | | | | | |
Информатикалық диктант
Ұяшық кестенің негізгі ұғымы, ұяшықта , ,
, жазылады.Ұяшықтар мен
қиылысында орналасады. Әр ұяшықтың өз адресі болады, адрес
мен тұрады. Мысалы: В10 адресі
бағанасы мен жол қиылысында дегенді білдіреді.
Практикалық тапсырма:
Жанұяның бір күндік шығыны
| |Атауы |Мөлшері |Өлшем |Бағасы |Суммасы |1 аптада|1 айда|
| | | |бірлігі | | | | |
|1 |нан |0,300 |кг | | | | |
|2 |секер | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|Барлығы | | | | | | | |
Оқушылар! Егер жанұяның бір күндік шығынын есептеп болсақ, маған құлақ
салыңыздар! Сіздердің құрастырғандарыңыз деректерді кесте түрінде беру.
Бұны көрнекі түрде басқаша қалай көрсетуге болады? Соның жолдарын Excel
бағдарламасының мүмкіндіктерінен іздеп көрелік.
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты да осы болатын. Дәптерлеріңізге сабақтың
тақырыбын жаза қоялық. « Excel бағдарламасында диаграммалар салу.»
3. Жаңа материалды ашу.
1-қадам: Негізгі диаграмма жасау
2-қадам: Диаграмманың орналасуын немесе мәнерін өзгерту
Алдын ала анықталған диаграмма орналасуын қолдану
Алдын ала анықталған диаграмма мәнерін қолдану
Диаграмма элементтерінің орналасуын қолмен өзгерту
Диаграмма элементтерінің пішімін қолмен өзгерту
3-қадам: Тақырыптарды немесе деректер белгілерін қосу немесе жою
Диаграмма тақырыбын қосу
Білік тақырыптарын қосу
Тақырыпты жұмыс парағының ұяшығымен байланыстыру
Деректер белгілерін қосу
Тақырыптарды немесе деректер белгілерін диаграммадан жою
4-қадам: Мәндік белгіні көрсету немесе жасыру
5-қадам: Диаграмма біліктерін немесе тор сызықтарын бейнелеу
немесе жасыру
Негізгі білікті бейнелеу немесе жасыру
Қосымша білікті көрсету немесе жасыру
Тор сызықтарын бейнелеу немесе жасыру
6-қадам: Диаграмманы жылжыту немесе өлшемдерін өзгерту
Диаграмманы жылжыту
Диаграмманың өлшемдерін өзгерту
7-қадам: Диаграмманы үлгі ретінде сақтау
Excel бағдарламасында диаграмма жасау үшін өздеріңіз есептеген кестені
белгілеп алып, вставка-диаграмма таңдаймыз. Диаграмманы өзіміз
қалауымызша өңдейміз.
4. Сарамандық жұмыс.
Оқушылар! Диаграммаларды құру жолдарын толық түсінгенімізді байқау және
алған білімізді практикада пайдалана білу үшін әрқайсымыз
күнделіктеріміздің артындағы тоқсандық баға құйылған бетшесін ашып, осы оқу
жылындағы математика, физика, информатика пәндерінен үш тоқсандағы
көрсеткіштерімізді диаграмма түрінде салыстыра қоялық.
Кітаппен жұмыс. 8.5 тапсырманы орындау.
5. Диаграммалар туралы алған теориялық білімізді тексеру үшін тест
тапсырмасын орындайық.
Электрондық оқулықтан тест тапсырмасы орындалады.
6. Оқушылар білімін бағалау.
Өзін-өзі бағалау парақшасындағы жинаған ұпай санын рейтинглік бағалау
кестесіндегі мәліметтерге сүйене отырып, осы сабақта алған бағаларымызды
анықтайық. Оқушылардың бағасы тақтада диаграмма түрінде көрсетіледі.
Диаграммалардың кең тараған түрі ВЕНН диаграммасы .Үкіметіміздің,
Ұстаздарымыздың, ата-аналарымыздың, оқушылардың алға қойған мақсаттарын
диаграмма түрінде көрнекі көрсете қоялық, ортақ мақсатты
анықтайык.улг2003.ppt
7. Үйге тапсырма : §8,5 оқып келуге. Интернеттен Д.Венн туралы
мәліметтер оқу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz