Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау кезеңі

Коучинг жоспары

|Модуль атауы |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Сабақтың | Топтық жұмыста сыныптасы мен өзін-өзі бағалау |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсат |Сыныптасы және өзін-өзі бағалауға жағдай жасау, үйрету, көрсету |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109бб. |
|Оқу нәтижелері |Сыныптасын және өзін-өзі бағалауды үйренеді, өз тәжірибесіне енгізеді, маңызын |
| |түсінеді. |
|Негізгі идея | Әр түрлі бағалау түрлерімен танысады |
|Сабақта қолданылатын |Бағалау парақшалары, АКТ презентация, кері байланыс, «галлерея» әдісі, постер |
|материалдар | |
|Оқу әдістері |Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс |
|Дерек көздер |Видео, фото |
|Тапсырмалар |Сергіту сәті (дене мүшелерімен 1-5дейін сандарды жазу), SWOT кестесі |

Коучингтік сабақ жоспары

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

|1.Мұғалімдерге жағымды |Коучтің іс-әрекеті |Мұғалімнің іс-әрекеті |
|психологиялық жағдай жасау| | |
|10 минут |Мұғалімге мотивация тудырып, |Сабаққа мақсат қояды, әріптестерге тілек|
| |сабақ үрдісіне енгізу |айтумен қоса, оқу үрдісіне бет бұрады. |
| |«Түймедақ» әдісі |Топқа бөлінеді. |
| |«Молекула-атом» әдісі | |
| |бойынша топқа бөлу | |
|2.Негізгі кезең |Ұсынылатын сұрақтар: |Әр топ постерге өз ойларын түсіреді. |
| |Бағалау дегеніміз не? |Негізгі идеяларын ортаға салады. |
|40 минут |Бағалаудың түрлері? |Спикер «Аквариум» әдісі бойынша топ |
| |Бүгінгі күнде қолданылатын бағалау түрлері? |жұмысын қорғайды. |
| |Спикер таңдау коуч тарапынан өтеді. |Стикер арқылы бағалайды. |
| |Бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы жүзеге асады. | |
| |«Бағалау» туралы презентация көрсетіледі. |Бағалау түрлері туралы түсінік алады. |
| |Топқа бөлу (1-4дейін сандармен) | |
| |Суретті бағалау: рубрикатор, критерийлер, дискриптор,|Жаңа топқа бөлінеді. |
| |бағалау шәкілі бойынша 4 топқа төрт тапсырма береді: | |
| |«Болашақтағы мектебім» тақырыбына макет жасау, рөлдік|Суретті бағалауды үйренеді: рубрикатор, |
| |ойын көрсету, үй тапсырмасына зерттеу жұмысы, үлкен |критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі |
| |қоңырауды ұйымдастыру формасы. |туралы ұғым алады, тәжірибеде қолданады.|
| | |Өз ұсыныстарын постерге салады немесе |
| | |көрініспен көрсетеді. |
| | |«Мимика, жест» әдісі бойынша бір-бірін |
| | |бағалау. (қол, аяқ, сөз, сөйлем) |
|3.Қорытындылау кезеңі |«Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?» |Кесте толтыру |
| |кестесін беру | |
|10 минут |Төмендегі сұрақтарды қою арқылы жүзеге асады. | |
| |-Сабақ желісінде бағалауды үнемі қолданып отырған | |
| |тиімді ме? | |
| |-Неліктен, неге? | |
| |-Бағалау түрлерін ажыратып айта аласыз ба? | |
| |-Сіз, өз тәжірибеңізде бағалаудың қай түрін | |
| |пайдаланып жүрсіз? | |
| |-Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі неде деп ойлайсыз? | |
| |-Және несімен тиімді? | |
|4.Бағалау кезеңі |«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалауды |Стикерге бағалау жасайды. |
|10минут |ұйымдастыру | |
|5. Рефлексия |Сергіту сәті. (самый позитивный клип) | |
|10 минут | | |

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
Компьютерлік желілер туралы
3 –сынып. Еңбекке баулу
Ньютон биномы
Оқушылардың жұмысын тексеру
Эем даму тарихы. блумға салынып жазылған қысқа мерзімді жоспар, 7 сынып
Түсіну кезеңі
Компьютер-әмбебап есептеуіш машина
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Пәндер