Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: топтық және өзін-өзі бағалауға бағытталған мұғалімдерге арналған коучинг сабақ жоспары


Коучинг жоспары

Модуль атауы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Модуль атауы:

Сабақтың

тақырыбы

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Топтық жұмыста сыныптасы мен өзін-өзі бағалау
Модуль атауы: Жалпы мақсат
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Сыныптасы және өзін-өзі бағалауға жағдай жасау, үйрету, көрсету
Модуль атауы: Сілтеме
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109бб.
Модуль атауы: Оқу нәтижелері
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Сыныптасын және өзін-өзі бағалауды үйренеді, өз тәжірибесіне енгізеді, маңызын түсінеді.
Модуль атауы: Негізгі идея
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Әр түрлі бағалау түрлерімен танысады
Модуль атауы: Сабақта қолданылатын материалдар
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Бағалау парақшалары, АКТ презентация, кері байланыс, «галлерея» әдісі, постер
Модуль атауы: Оқу әдістері
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Модуль атауы: Дерек көздер
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Видео, фото
Модуль атауы: Тапсырмалар
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Сергіту сәті (дене мүшелерімен 1-5дейін сандарды жазу), SWOT кестесі

Коучингтік сабақ жоспары

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

1. Мұғалімдерге жағымды

психологиялық жағдай жасау

Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
1. Мұғалімдерге жағымдыпсихологиялық жағдай жасау: 10 минут
Коучтің іс-әрекеті:

Мұғалімге мотивация тудырып,

сабақ үрдісіне енгізу

«Түймедақ» әдісі

«Молекула-атом» әдісі

бойынша топқа бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабаққа мақсат қояды, әріптестерге тілек айтумен қоса, оқу үрдісіне бет бұрады.

Топқа бөлінеді.

1. Мұғалімдерге жағымдыпсихологиялық жағдай жасау:

2. Негізгі кезең

40 минут

Коучтің іс-әрекеті:

Ұсынылатын сұрақтар:

Бағалау дегеніміз не?

Бағалаудың түрлері?

Бүгінгі күнде қолданылатын бағалау түрлері?

Спикер таңдау коуч тарапынан өтеді.

Бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы жүзеге асады.

«Бағалау» туралы презентация көрсетіледі.

Топқа бөлу (1-4дейін сандармен)

Суретті бағалау: рубрикатор, критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі бойынша 4 топқа төрт тапсырма береді: «Болашақтағы мектебім» тақырыбына макет жасау, рөлдік ойын көрсету, үй тапсырмасына зерттеу жұмысы, үлкен қоңырауды ұйымдастыру формасы.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топ постерге өз ойларын түсіреді.

Негізгі идеяларын ортаға салады.

Спикер «Аквариум» әдісі бойынша топ жұмысын қорғайды.

Стикер арқылы бағалайды.

Бағалау түрлері туралы түсінік алады.

Жаңа топқа бөлінеді.

Суретті бағалауды үйренеді: рубрикатор, критерийлер, дискриптор, бағалау шәкілі туралы ұғым алады, тәжірибеде қолданады.

Өз ұсыныстарын постерге салады немесе көрініспен көрсетеді.

«Мимика, жест» әдісі бойынша бір-бірін бағалау. (қол, аяқ, сөз, сөйлем)

1. Мұғалімдерге жағымдыпсихологиялық жағдай жасау:

3. Қорытындылау кезеңі

10 минут

Коучтің іс-әрекеті:

«Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?»

кестесін беру

Төмендегі сұрақтарды қою арқылы жүзеге асады.

-Сабақ желісінде бағалауды үнемі қолданып отырған тиімді ме?

-Неліктен, неге?

-Бағалау түрлерін ажыратып айта аласыз ба?

-Сіз, өз тәжірибеңізде бағалаудың қай түрін пайдаланып жүрсіз?

-Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі неде деп ойлайсыз?

-Және несімен тиімді?

Мұғалімнің іс-әрекеті: Кесте толтыру
1. Мұғалімдерге жағымдыпсихологиялық жағдай жасау:

4. Бағалау кезеңі

10минут

Коучтің іс-әрекеті: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалауды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Стикерге бағалау жасайды.
1. Мұғалімдерге жағымдыпсихологиялық жағдай жасау:

5. Рефлексия

10 минут

Коучтің іс-әрекеті: Сергіту сәті. (самый позитивный клип)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: коучинг сабағының әдістемелік шолуы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған коучинг-сабақ жоспары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: коучинг жоспары - Ақмола облысы, Көкшетау қаласы №14 жалпы орта мектебі
Коучинг сабақтарының жоспары: топтық жұмысты ұйымдастыру және оқуды бағалау
Биология сабақтарындағы оқыту үшін және оқытуды бағалау: өзін-өзі бағалау, критерийлер мен индикаторлар арқылы оқушылардың топтық жұмыс және дағдыларын бағалау
Бағалау және оның түрлері: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған критериалды бағалау: оқушыларды әділ және нақты бағалау бойынша коучинг жоспары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін бастауыш сынып тәжірибесіне енгізу: әдістемесі мен тиімділігі
Формативті және жиынтық бағалау: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz