Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды формативті
|12.11.2014 |Қазақстан |1-сабақ |2-күн |5-сынып |
| |тарихы | | | |
|Сабақ тақырыбы: | |
| |Әл-Фараби - Шығыстың ғұлама ақыны |
|Сабақтың |1.Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы түсінік |
|мақсаты: |беру. |
| |2.Топтастыру стратегиясы арқылы оқушылардың сын |
| |тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту және шығармашылық|
| |ізденісін қалыптастыру. |
| |3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Топ ережесіне бағынуға |
| |үйрету. |
|Сілтеме: |Қазақтан тарихынан әңгімелер 5- сынып |
|Оқушылар үшін | Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы мәлімет |
|оқу нәтижелері: |алады |
| |Сын тұрғысынан ойланып, топта бірлесе жұмыс жасайды. |
| |Ынтымақтастықта жаңа тақырыпты өз бетімен игереді. |
| |Шығармашылықпен ізденеді, ой қорытады. |
|Сабақта | |
|қолданылатын |Флипчарт |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Роwer point таныстырылымы |
| |Жетондар |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| |СТО |2. Жеке жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |3. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: |Бейнежазбалар |
|Тапсырмалар | Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, постер қорғау, |
| |дискуссиялық карта. |
«Тексерілді»
Оқу ісінің меңгерушісі________Г.Туралиева
«12» қараша 2014 ж
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
| | | |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|І.Ұйымдастыру. | | |
|Топтастыру |Сыныпты 3 топқа бөлу. |Өздері таңдап алған |
|стратегиясы |суретті карточкалар арқылы|карточкалардың |
|(4 мин) |топқа бөлу. |суреттері бойынша топқа |
| |Топ ережесімен таныстыру |бөлінеді. |
| | |Өздері топ басшысын |
| | |сайлайды. |
| | |Барлық топ бірлікте топ |
| | |ережесімен танысады |
| |Суреттері бар |Карточканың артындағы |
|ІІ. Миға шабуыл. |карточкалардың артында |сұрақтар бойынша жауап |
|(5 мин) |берілген сұрақтар бойынша |береді |
| |жауап алады. | |
| | | |
|ІІІ. «Қызығушылықты |Ұлы Жібек жолы туралы, |Бейнежазба арқылы |
|ояту» |Әл-Фараби туралы |оқушылар өз ойларын |
|(5 мин) |бейнебаяндар көрсету |айтады. |
| |арқылы сыни тұрғыдан | |
| |ойлануға бағытталған | |
| |сұрақтар қояды. | |
| | | |
|ІV. Мәтінмен жұмыс |Топтық тапсырма: |Оқушылар мәтінмен өз |
| |Әр топқа Әл-Фараби туралы |бетімен танысады. |
|3 мин |мәтін тарату | |
| | |Барлық топ Әл-Фараби |
|7 мин |Бейнежазба, мәтін арқылы |туралы белгіленген |
| |постер жасату |уақыт ішінде флипчартқа |
|4 мин | |жазып шығады және |
| |постер қорғату |қорғайды. |
| | | |
|V. Дискуссиялық | | |
|карта (6 мин) | | |
| | |Оқушылар дискуссиялық |
| |Жаңа тақырып бойынша |картаға жауаптарын |
| |қамтылған дискуссиялық |жазып, топтар бір-бірін |
| |картаны оқушыларға |тексереді. |
| |таратады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасын беру| |Үй тапсырмасын білу, |
|(1 мин) | |түртіп алу |
|Бағалау (3 мин) | Оқушыларды формативті |Топтағы тексерген |
| |және жиынтық бағалау. |картасына баға қою |
| |Топтағы белсенді |арқылы, оқушылар |
| |оқушыларға жетон беріледі.|бір-бірін бағалайды. |
| |Алған жетон түсіне қарай | |
| |баға қойылады. Қызыл | |
| |түс-«3», сары түс-«4», | |
| |жасыл түс-«5» | |
|Рефлексия (2 мин ) |Сабақтан алған әсерлерін, |Сабақтан алған әсерлерін|
| |көңіл- күйін білдіру үшін |стикерлерге бейнелейді. |
| |стикерлер тарату | |
| |тарихы | | | |
|Сабақ тақырыбы: | |
| |Әл-Фараби - Шығыстың ғұлама ақыны |
|Сабақтың |1.Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы түсінік |
|мақсаты: |беру. |
| |2.Топтастыру стратегиясы арқылы оқушылардың сын |
| |тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту және шығармашылық|
| |ізденісін қалыптастыру. |
| |3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Топ ережесіне бағынуға |
| |үйрету. |
|Сілтеме: |Қазақтан тарихынан әңгімелер 5- сынып |
|Оқушылар үшін | Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы мәлімет |
|оқу нәтижелері: |алады |
| |Сын тұрғысынан ойланып, топта бірлесе жұмыс жасайды. |
| |Ынтымақтастықта жаңа тақырыпты өз бетімен игереді. |
| |Шығармашылықпен ізденеді, ой қорытады. |
|Сабақта | |
|қолданылатын |Флипчарт |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Роwer point таныстырылымы |
| |Жетондар |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| |СТО |2. Жеке жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |3. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: |Бейнежазбалар |
|Тапсырмалар | Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, постер қорғау, |
| |дискуссиялық карта. |
«Тексерілді»
Оқу ісінің меңгерушісі________Г.Туралиева
«12» қараша 2014 ж
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
| | | |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|І.Ұйымдастыру. | | |
|Топтастыру |Сыныпты 3 топқа бөлу. |Өздері таңдап алған |
|стратегиясы |суретті карточкалар арқылы|карточкалардың |
|(4 мин) |топқа бөлу. |суреттері бойынша топқа |
| |Топ ережесімен таныстыру |бөлінеді. |
| | |Өздері топ басшысын |
| | |сайлайды. |
| | |Барлық топ бірлікте топ |
| | |ережесімен танысады |
| |Суреттері бар |Карточканың артындағы |
|ІІ. Миға шабуыл. |карточкалардың артында |сұрақтар бойынша жауап |
|(5 мин) |берілген сұрақтар бойынша |береді |
| |жауап алады. | |
| | | |
|ІІІ. «Қызығушылықты |Ұлы Жібек жолы туралы, |Бейнежазба арқылы |
|ояту» |Әл-Фараби туралы |оқушылар өз ойларын |
|(5 мин) |бейнебаяндар көрсету |айтады. |
| |арқылы сыни тұрғыдан | |
| |ойлануға бағытталған | |
| |сұрақтар қояды. | |
| | | |
|ІV. Мәтінмен жұмыс |Топтық тапсырма: |Оқушылар мәтінмен өз |
| |Әр топқа Әл-Фараби туралы |бетімен танысады. |
|3 мин |мәтін тарату | |
| | |Барлық топ Әл-Фараби |
|7 мин |Бейнежазба, мәтін арқылы |туралы белгіленген |
| |постер жасату |уақыт ішінде флипчартқа |
|4 мин | |жазып шығады және |
| |постер қорғату |қорғайды. |
| | | |
|V. Дискуссиялық | | |
|карта (6 мин) | | |
| | |Оқушылар дискуссиялық |
| |Жаңа тақырып бойынша |картаға жауаптарын |
| |қамтылған дискуссиялық |жазып, топтар бір-бірін |
| |картаны оқушыларға |тексереді. |
| |таратады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасын беру| |Үй тапсырмасын білу, |
|(1 мин) | |түртіп алу |
|Бағалау (3 мин) | Оқушыларды формативті |Топтағы тексерген |
| |және жиынтық бағалау. |картасына баға қою |
| |Топтағы белсенді |арқылы, оқушылар |
| |оқушыларға жетон беріледі.|бір-бірін бағалайды. |
| |Алған жетон түсіне қарай | |
| |баға қойылады. Қызыл | |
| |түс-«3», сары түс-«4», | |
| |жасыл түс-«5» | |
|Рефлексия (2 мин ) |Сабақтан алған әсерлерін, |Сабақтан алған әсерлерін|
| |көңіл- күйін білдіру үшін |стикерлерге бейнелейді. |
| |стикерлер тарату | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz