Оқушыларды формативті

12. 11. 2014
Қазақстан тарихы
1-сабақ
2-күн

5-сынып

12. 11. 2014: Сабақ тақырыбы:
Қазақстан тарихы: Әл-Фараби - Шығыстың ғұлама ақыны
12. 11. 2014: Сабақтың мақсаты:
Қазақстан тарихы:

1. Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы түсінік беру.

2. Топтастыру стратегиясы арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту және шығармашылық ізденісін қалыптастыру.

3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Топ ережесіне бағынуға үйрету.

12. 11. 2014: Сілтеме:
Қазақстан тарихы: Қазақтан тарихынан әңгімелер 5- сынып
12. 11. 2014: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Қазақстан тарихы:

Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы мәлімет алады

Сын тұрғысынан ойланып, топта бірлесе жұмыс жасайды.

Ынтымақтастықта жаңа тақырыпты өз бетімен игереді.

Шығармашылықпен ізденеді, ой қорытады.

12. 11. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақстан тарихы:
  1. Флипчарт
  2. Стикерлер
  3. Оқулық
  4. Роwer point таныстырылымы
  5. Жетондар
12. 11. 2014: Оқыту әдістері:
Қазақстан тарихы:

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

1-сабақ:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

12. 11. 2014: Дерек көздері:
Қазақстан тарихы: Бейнежазбалар
12. 11. 2014: Тапсырмалар
Қазақстан тарихы: Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, постер қорғау, дискуссиялық карта.

«Тексерілді»

Оқу ісінің меңгерушісіГ. Туралиева

«12» қараша 2014 ж

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

І. Ұйымдастыру.

Топтастыру стратегиясы

(4 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Сыныпты 3 топқа бөлу. суретті карточкалар арқылы топқа бөлу.
  2. Топ ережесімен таныстыру
Оқушының іс-әрекеті:
  1. Өздері таңдап алған карточкалардың суреттері бойынша топқа бөлінеді.
  2. Өздері топ басшысын сайлайды.
  3. Барлық топ бірлікте топ ережесімен танысады
Сабақ кезеңдері:

ІІ. Миға шабуыл.

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Суреттері бар карточкалардың артында берілген сұрақтар бойынша жауап алады.
Оқушының іс-әрекеті: Карточканың артындағы сұрақтар бойынша жауап береді
Сабақ кезеңдері:

ІІІ. «Қызығушылықты ояту»

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұлы Жібек жолы туралы, Әл-Фараби туралы бейнебаяндар көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлануға бағытталған сұрақтар қояды.

Оқушының іс-әрекеті: Бейнежазба арқылы оқушылар өз ойларын айтады.
Сабақ кезеңдері:

ІV. Мәтінмен жұмыс

3 мин

7 мин

4 мин

V. Дискуссиялық карта (6 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтық тапсырма:

Әр топқа Әл-Фараби туралы мәтін тарату

Бейнежазба, мәтін арқылы

постер жасату

постер қорғату

Жаңа тақырып бойынша қамтылған дискуссиялық картаны оқушыларға таратады.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мәтінмен өз бетімен танысады.

Барлық топ Әл-Фараби туралы белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.

Оқушылар дискуссиялық картаға жауаптарын жазып, топтар бір-бірін тексереді.

Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын беру (1 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Сабақ кезеңдері: Бағалау (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай баға қойылады. Қызыл түс-«3», сары түс-«4», жасыл түс-«5»
Оқушының іс-әрекеті: Топтағы тексерген картасына баға қою арқылы, оқушылар бір-бірін бағалайды.
Сабақ кезеңдері: Рефлексия (2 мин )
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлерін, көңіл- күйін білдіру үшін стикерлер тарату
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге бейнелейді.

Ұқсас жұмыстар
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Мәтін туралы түсінік
Әдеби тіл және мәтін
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Білім сапасын бағалау жүйесіндегі жаңа түрлері
Стикермен диалог
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? (рефлексивті есеп)
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz