Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
АВСД тіктөртбұрыш
Жалпы білім беретін профильді № 4 орта мектебі
(қалалық семинар)
Сабақтың тақырыбы:
Өткізген: Шаймерденова А.И.
Арқалық қаласы
2011 жыл
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың тіктөртбұрыштың ауданы тақырыбынан алған
білімдерін тереңдету, жүйелеу.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік
дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру, геометрияға деген
қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелік: Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
дәлдікке, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, оқулықтар, Activote тест алу
құрылғылары, Activstudio бағдарламасында әзірленген флипчарт.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Сыныпты 2 топқа бөлу.
1 топ-Тіктөртбұрыш
2-топ-Параллелограмм
2. «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
3. «Сиқырлы сандар» (Есептер шығару)
4. «Біліктілік» сайысы (Әр топқа тапсырмалар беру)
5. «Асқар шың» (Сұрақтар жауап беру,
тест жұмыстарын орындау)
6. Үйге тапсырма
7. Қорытындылау, мадақтау, бағалау
Сабақ флипчарт негізінде жүргізіліп отырады.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты 2 топқа бөлу. 1 топ «Тіктөртбұрыш», 2 топ
«Параллелограмм» деп аталады.
2. «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
Интерактивтік тақтадан есептің шығарылу жолы мен жауабы көрсетіледі.
№ 213
Бер: АВСД тіктөртбұрыш
АВ=242,5 м
ВС= 81,6 м в
Т/к: S =?
Т/ү: S =ав а
S = 242,5 ∙ 81,6=19788 м2
Жауабы: 19788 м 2 =1,9788 га
19788 м 2 =197,88 ар
№ 215
3. Сабақтың келесі бөлімі «Сиқырлы сандар» деп аталады. Сандардың
астында есептер жасырылған флипчарт көрсетіледі. Әрбір дұрыс шығарылған
есепке 10, 20, 30, 40 ұпайлары беріледі. Бұл ұпайлар әр топтың қоржынына
түсіп отырады. Оқушылар бұл есептерді тинтерактивтік тақтада шығарады.
Сол жақтағы 10.
2x∙3x=54 x2=9
6x2=54 x=3
x2=54:6 Жауабы: 2∙3=6
3∙3=9
Сол жақтағы 20.
АВ=x
ВД=2,5х→S=aв x2=250:2,5 ВД=2,5
2,5х∙х=250 x2=100 АВ
2,5х2=250 x=10 Жауабы:=10
Сол жақтағы 30
Оқулықпен жұмыс. 77 бет. № 216 есеп
Периметрі 96 дм, ал ауданы 540 дм2. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
Шығару жолы
2а+2в= a+b=48 a=48-b
ab=540 ab=540→ (48-b)b=540
48b-b2-540=0
-b2+48b-540=0
D =2304-4∙(-1)∙(-540)=2304-2160=144
b1= а1=48-30=18 Жауабы:
b2= a2=48-18=30
Оң жақтағы 10.
PABCD = 56cм
PACD =48
АС =?
2 (a+b)=56
a+b+c=48
a+b=28
28+c=48
c=48-28
c=20
Жауабы: АС=20
Тексеру:
a=28-b →a2+b2=400
(28-b)2+b2=400
784-56b+b2+b2-400=0
2b2-56b+384=0 /2
b2-28b+192=0
D=784-4∙192=784-768=16
b1=
b2=
Оң жақтағы 20.
BD=AC→20:2=10
BD=10, AC=10→
BO=10:2 AC=10:2
BO=5 AO=5→
ABO – тең қабырғалы үшбұрыш
Ішкі бұрыштары 600 тан
Жауабы: АОВ =60
Оң жақтағы 30.
P=2(a+b)
2(x+3x)=48
x+3x=24
4x=24
x=24:4
x=6
Жауабы: MN= 6 см
MF=3•6=18
4. Cабақтың келесі бөлімі «Біліктілік сайысы» деп аталады. Әрбір топқа жеке
тапсырмалар беріледі. Тапсырманы дұрыс орындаған топқа 50 ұпай қосылады.
І топ. «Тіктөртбұрыш» тобының тапсырмасы:
Топтастыру стратегиясы
ІІ топ. «Параллелограм» тобының тапсырмасы:
Веен диаграммасы
5. Сабақтың келесі бөлімі «Асқар шың» деп аталады. Филипчартта таудың
суреті берілген. Тауға жолаушылар бекітілген. Асқар тауға шығу үшін әрбір
жалаушаға бекітілген сұрақтарға дұрыс жауап беру қажет. әрбір дұрыс жауап
берген топтың мүшесіне 50 ұпай беріледі.
Сұрақтар.
Тіктөртбұрыштың қасиеттерін айтыңыз?
Тіктөртбұрыштың дербес түрі қалай аталады? Анықтамасын айтыңыз.
Тіктөртбұрыштың периметрі дегеніміз не?
Тіктөртбұрыштың ауданы дегеніміз не?
Қандай төртбұрыш түрлерін білесіз?
Шаршы дегеніміз не?
Ең соңғы жалаушаның астында тест сұрақтары болады. Тестке оқушылар Activote
құрылғылары арқылы жауап беріп, нәтижесі интерактивтік тақтадан
көрсетіледі.
6. Үйге тапсырма беру.
17, 18 параграфтарды оқу. Оқулықтағы №211, №214 есептерді шығарып келу.
7. Қорытындылау, мадақтау, бағалау.
-----------------------
Тіктөртбұрыш
5x∙7x=140
35x2=140
x2=140:35
x2=4
x1,2=±2
S=140дм2
Тексеру:
a=5x=5∙2=10дм
b=7x=7∙2=14 дм
Жауабы: 14 дм
S=10∙14=140 дм2
Жауабы: АВ=12
BC=16
AC=20
(қалалық семинар)
Сабақтың тақырыбы:
Өткізген: Шаймерденова А.И.
Арқалық қаласы
2011 жыл
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың тіктөртбұрыштың ауданы тақырыбынан алған
білімдерін тереңдету, жүйелеу.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік
дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру, геометрияға деген
қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелік: Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
дәлдікке, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, оқулықтар, Activote тест алу
құрылғылары, Activstudio бағдарламасында әзірленген флипчарт.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Сыныпты 2 топқа бөлу.
1 топ-Тіктөртбұрыш
2-топ-Параллелограмм
2. «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
3. «Сиқырлы сандар» (Есептер шығару)
4. «Біліктілік» сайысы (Әр топқа тапсырмалар беру)
5. «Асқар шың» (Сұрақтар жауап беру,
тест жұмыстарын орындау)
6. Үйге тапсырма
7. Қорытындылау, мадақтау, бағалау
Сабақ флипчарт негізінде жүргізіліп отырады.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты 2 топқа бөлу. 1 топ «Тіктөртбұрыш», 2 топ
«Параллелограмм» деп аталады.
2. «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
Интерактивтік тақтадан есептің шығарылу жолы мен жауабы көрсетіледі.
№ 213
Бер: АВСД тіктөртбұрыш
АВ=242,5 м
ВС= 81,6 м в
Т/к: S =?
Т/ү: S =ав а
S = 242,5 ∙ 81,6=19788 м2
Жауабы: 19788 м 2 =1,9788 га
19788 м 2 =197,88 ар
№ 215
3. Сабақтың келесі бөлімі «Сиқырлы сандар» деп аталады. Сандардың
астында есептер жасырылған флипчарт көрсетіледі. Әрбір дұрыс шығарылған
есепке 10, 20, 30, 40 ұпайлары беріледі. Бұл ұпайлар әр топтың қоржынына
түсіп отырады. Оқушылар бұл есептерді тинтерактивтік тақтада шығарады.
Сол жақтағы 10.
2x∙3x=54 x2=9
6x2=54 x=3
x2=54:6 Жауабы: 2∙3=6
3∙3=9
Сол жақтағы 20.
АВ=x
ВД=2,5х→S=aв x2=250:2,5 ВД=2,5
2,5х∙х=250 x2=100 АВ
2,5х2=250 x=10 Жауабы:=10
Сол жақтағы 30
Оқулықпен жұмыс. 77 бет. № 216 есеп
Периметрі 96 дм, ал ауданы 540 дм2. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
Шығару жолы
2а+2в= a+b=48 a=48-b
ab=540 ab=540→ (48-b)b=540
48b-b2-540=0
-b2+48b-540=0
D =2304-4∙(-1)∙(-540)=2304-2160=144
b1= а1=48-30=18 Жауабы:
b2= a2=48-18=30
Оң жақтағы 10.
PABCD = 56cм
PACD =48
АС =?
2 (a+b)=56
a+b+c=48
a+b=28
28+c=48
c=48-28
c=20
Жауабы: АС=20
Тексеру:
a=28-b →a2+b2=400
(28-b)2+b2=400
784-56b+b2+b2-400=0
2b2-56b+384=0 /2
b2-28b+192=0
D=784-4∙192=784-768=16
b1=
b2=
Оң жақтағы 20.
BD=AC→20:2=10
BD=10, AC=10→
BO=10:2 AC=10:2
BO=5 AO=5→
ABO – тең қабырғалы үшбұрыш
Ішкі бұрыштары 600 тан
Жауабы: АОВ =60
Оң жақтағы 30.
P=2(a+b)
2(x+3x)=48
x+3x=24
4x=24
x=24:4
x=6
Жауабы: MN= 6 см
MF=3•6=18
4. Cабақтың келесі бөлімі «Біліктілік сайысы» деп аталады. Әрбір топқа жеке
тапсырмалар беріледі. Тапсырманы дұрыс орындаған топқа 50 ұпай қосылады.
І топ. «Тіктөртбұрыш» тобының тапсырмасы:
Топтастыру стратегиясы
ІІ топ. «Параллелограм» тобының тапсырмасы:
Веен диаграммасы
5. Сабақтың келесі бөлімі «Асқар шың» деп аталады. Филипчартта таудың
суреті берілген. Тауға жолаушылар бекітілген. Асқар тауға шығу үшін әрбір
жалаушаға бекітілген сұрақтарға дұрыс жауап беру қажет. әрбір дұрыс жауап
берген топтың мүшесіне 50 ұпай беріледі.
Сұрақтар.
Тіктөртбұрыштың қасиеттерін айтыңыз?
Тіктөртбұрыштың дербес түрі қалай аталады? Анықтамасын айтыңыз.
Тіктөртбұрыштың периметрі дегеніміз не?
Тіктөртбұрыштың ауданы дегеніміз не?
Қандай төртбұрыш түрлерін білесіз?
Шаршы дегеніміз не?
Ең соңғы жалаушаның астында тест сұрақтары болады. Тестке оқушылар Activote
құрылғылары арқылы жауап беріп, нәтижесі интерактивтік тақтадан
көрсетіледі.
6. Үйге тапсырма беру.
17, 18 параграфтарды оқу. Оқулықтағы №211, №214 есептерді шығарып келу.
7. Қорытындылау, мадақтау, бағалау.
-----------------------
Тіктөртбұрыш
5x∙7x=140
35x2=140
x2=140:35
x2=4
x1,2=±2
S=140дм2
Тексеру:
a=5x=5∙2=10дм
b=7x=7∙2=14 дм
Жауабы: 14 дм
S=10∙14=140 дм2
Жауабы: АВ=12
BC=16
AC=20
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz