Теңіз жолы

2 . 02. 2011ж 5а-сынып Тақырыбы: Алғашқы саяхатшылар.

Оқушыларға берілетін тапсырмалар
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар: І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.
: «Көпір тапсырмалары»
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

І. Бос жерлерге керекті сөздерді қойып жазыңдар:

1. императоры көрші мемлекеттермен қарым-қатынас орнатпақ болды. Жолды соғысқұмар тайпалардан босатуға әскерлері жіберіліп, соңынан саудажөнелтілді. Осылайша мәдени - сауда жолы пайда болды. ғасырда Жібек жолынан бейбіт сауда керуенінің орнына әскерлері жүріп өтті. тоқтатылды. жолдары ашылып, арқылы қатынас дамыды.

Керекті сөздер: теңіз, ХІІІ, Ұлы жібек, Қытай, монғол, керуендері, сауда-саттық, сауда, Қытай, теңіз.

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар: ІІ кезең. Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр.
:

Теориясы:

«түсіну»

(кім?не?қашан?

қайда?не істеді?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

ІІ. Сен білесің бе?

1. Еуропадан Шығысқа сапар шегетіндер «» дейтін.

2. Шығысқа баратын жолын табуға тырысты.

3. Шығысқа баратын жолын ұстап,

көрші елдерден жасырды. 4. Отар деп айырылып, бөтен мемлекетке болған елдерді айтады.

:

Теориясы:

«түсіну»

(неліктен?себебі?

Не үшін? Неге?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Негештер еліне саяхат.

1. Еуропалықтар Шығысқа НЕГЕ қызықты?

Ж: Өйткені Шығыс елдерінде Еуропада өспейтін жемістер мен , әдемі мен , бар еді.

2. Американың жергілікті халқы НЕГЕ үнділер деп аталды?

Ж: Себебі, және оның адамдары келдік деп ойлады. 3. Америкаға НЕГЕ Америго Веспуччидің есімі берілді?

Ж:Себебі, бірнеше жылдан кейін саяхатшы Америго

Веспуччи тапқан жері емес, жаңа жер екенін дәлелдеді де, оны «» деп атады.

4. Ф. Магеллан басқарған экспедицияның мақсаты?

Ж: Ф. Магеллан басқарған бұл кемелер батысқа қарай жүзе отырып, айналып, өту жолын іздеуге тиісті болды.

:

Теориясы:

«талдау»

(салыстыр,

Ерекшелігі неде?т. б. )

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Венн диаграммасы:

Ұлы Жібек жолы Уақыты Теңіз жолы

Бастау алған елі

Басты тауар

Салдары.

:

Теориясы:

«жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, кесте, сызба,

Сөзжұмбақ т. б. құрастыр)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
саяхатшылар
елі
Саяхатқа шыққан жылы

Ашқан

жаңалығы

1
2
3
4
5
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:

Практикасы:

«қолдану»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Сәйкестендір:

Васко да Гама «Жаңа дүние»

Х. Колумб «Тынық мұхит»

А. Веспуччи «Португалия»

Ф. Магеллан «Үнділер»

:

Практикасы:

«баға беру»

(сен қалай ойлайсың?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Дамыған, қуатты мемлекеттердің отарлау саясатына қандай баға берер едің?Сен сол кездегі Еуропалықтың орнында болсаң не істер едің?

:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар: ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар: І деңгей (5 балл)
:

Теориясы:

«білу»

(кім ? не?қашан?

Қайда?не істеді?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Лездік сұрақтар

1. осыдан 1500 жыл бұрын өздеріне жақын жатқан Африка жағалауларын зерттеуге кіріскен мұхит жағалауындағы еуропалық мемлекет .

2. Зерттеуге қаржы бөліп, саяхатшыларды жабдықтап отырған адам .

3. Іс жүзінде Американы алғаш ашқан саяхатшы .

4. Тынық мұхиттың бұрынғы атауы .

:

Теориясы:

«қолдану»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Сандар сөйлейді.

  1. 1492 жылы
  2. 1497 жылы

  1. 1519 жылы

4. 1521 жылы

:

Теориясы:

«түсіну»

(неліктен?себебі?

Не үшін? Неге?)

Теориясы:

«талдау»

(салыстыр, ерек-

шелігі неде?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

ІІ деңгей. ( 5 балл + 4 балл = 9балл)

1. Неліктен Португалия Шығысқа баратын жолды құпия ұстады?

Ж:

2. Батыс пен Шығысты байланыстырып жатқан керуен жолының әлсіреу себебі?

3. Ф. Магеллан «Оңтүстік теңізін » не себепті «тынық мұхиты» деп атады?

4. Отар елдер не үшін ұлт - азаттық күрес жүргізді?

Теңіз жолының ашылуының екі жағын ажыратып жазыңдар :

1. тиімді жағы-

2. Зиянды жағы

:

Практикасы:

«қолдану»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Тест

1. Васко да гама өзінің Үндістанға саяхатынан неше жылдан кейін оралды?

А) 1 жыл ә) 2 жыл б) 3 жыл

2. Колумбқа кемелер беруге келіскен қай елдің королі?

А) Португалия ә) Италия б) Испания

3. Дүние жүзін алғаш рет айналып шыққан саяхатшы?

А) Х. Колумб ә) Ф . Магеллан б) А. Веспуччи

:

Теориясы:

«жинақтау»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

ІІІ деңгей ( 5+4+3= 12)

Анықтама бер

1. Отар

2. Метрополия

3. Ұлт - азаттық күрес

Мына сөздерге сөзжұмбақ құрастыр:

Негізгі сөз - Колумб

Отар, Магеллан, Васко да Гама, Веспуччи, Метрополия, Батыс

:

Практикасы:

«баға беру»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

1. Сен қалай ойлайсың теңіз жолының ашылуы пайдалы болды ма?

Ж: Менің ойымша,

2. Қазақстан Республикасында қазіргі таңда қайсы жол- қатынас түрі жақсы дамыған?

1. Теңіз жолы

2. Темір жол

3. Әуе жолы

4. автокөлік жолы


Ұқсас жұмыстар
Көлік және байланыс географиясы. 10 сынып
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер жайлы ақпарат
ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ТАРИХИ МАҢЫЗЫ . Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихы
Солтүстік Мұзды мұхиты
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Көлік кешенінің міндеті
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы
Кармаққа түскен шағала. марат тоқашбаев. 4 сынып
Қосылатын күкірт қышқылының массасын тап
Шындық сөзі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz