Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жазған хаттарымызды оқиық
2 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Отбасы.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: - отбасы туралы білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту
Дамытушылық: - тақырып бойынша оқушылардьң сөйлеу тілдерін, сауатты жазу
қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: - үлкендерді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу;
сабаққа деген ынтасын арттыру.
Сабақтың түрі:
дәстүрлі.
Сабақтың типі: білімді жүйелеу сабағы
Сабактың әдістері: сұрақ — жауап, әңгімелесу, фонетикалық жаттыгу, саяхат,
тапсырмаларды орындау, мәнерлеп оқу
Көрнекілік:
суреттер, үй макеті, қоржын, карточкалар, фото-
альбом, матадан табиғаттың суреті.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен амандасу;
ә) әңгімелесу;
- Қазір қандай сабақ
-Қазақ тілі нешінші сабақ?
-Сыныпта кім кезекші?
-Кім жоқ?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыста күн кандай болады?
- Қыс айлары қандай?
- Бүгін нешесі?
- Аптаның қай күні?
б) фонетикалық жаттығу;
Кэ — кэ — кэ — кәмшат
әк — әк — әк — әке
ке - ке — ке – кеме
өк- өк-өк- өкпе
кү - кү - кү — күн
үк - үк — үк — үкі
кі — кі - кi — кici
П.Білімді жүйелеу кезеңі:
1.Тақтаға үй макеті iлінеді
- Мынау не?
- Мынау қандай үй?
- Үйде кімдер тұрады?
- Суреттерді екі топқа бөлу: жуан, жіңішке сөздер.
-Осы адамдар бәрі бір үйде тұрса біз қалай айтамыз?
- Отбасы қандай?
- Отбасында ата, әже болса, сендер кім?
2.Саяхат. (матада табиғаттың суреті)
Бүгін бiз «Отбасы» тақырыбын пысықтаймыз.
Саяхатқа шығамыз. Батыстан Ақтау қаласынан Руслан
деген бала бізге қонаққа келе жатыр. Русланньң
жолында әр түрлі тапсырмалар кездеседі. Біз Русланға
көмектесуіміз керек.Көмектесеміз бе? Сендер
дайынсьңдар ма?
1 -тапсырма: Өз отбасың туралы әңгімеле (Фото-альбом)
2 - тапсырма: жазбаша жұмыс
Қоржыннан сиқырлы гүлді алу.
Жұмыстың алдында дауыстап оқу, орындау.
Дэптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Салақтыктан қашайық,
Әдемі етіп жазайық.
(әp қатардан 1 оқушы тақтаға шығып жазады.)
Сөйлемдерді аудар:
Моя семья большая.
Мама - учитель.
Папа - врач
Сергіту cәтi:
Жаздық, жаздық бәpiміз,
Талды, талды қолымыз.
Бір, екі, үш,
Жинап алдық күш.
3 — тапсырма: «Отбасы» тақырыбына өлеңдері жатқа оқу.
4 - тапсырма: Бізге Айжан, Ораз, Жайна, Раушан хат жазды
Біз де хат жаздық. Жазған хаттарымызды оқиық.
Оқушылар хаттарды оқып, қоржынға салады.
Тапсырмаларды орындап болғасын, eciктi соғады.
Руслан кіреді. Өзін таныстырады.
Оқушылар сұрақ қояды. Русланға қоржынды тапсырамын.
3 Қорытынды:
а) Мұғалім өлеңді оқиды, оқушылар аударады.
ә) Ата - ананы, үлкендерді бiз не істеуіміз керек?
Ал інілерді,сіңлерді не істеуіміз
керек?
б) Ойын. Русланға кім бipiншi келеді?
Сөздерді аудару.
в) Бағалау, алған фишкаларын санау.
Біз ата — анаға
деген махаббатымызды мәңгілік сақтайық.
Оқушылар сыйлықтарын үйге алады
4 Үйге тапсырма: сөздерді қайталау
Сабақтың тақырыбы: Отбасы.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: - отбасы туралы білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту
Дамытушылық: - тақырып бойынша оқушылардьң сөйлеу тілдерін, сауатты жазу
қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: - үлкендерді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу;
сабаққа деген ынтасын арттыру.
Сабақтың түрі:
дәстүрлі.
Сабақтың типі: білімді жүйелеу сабағы
Сабактың әдістері: сұрақ — жауап, әңгімелесу, фонетикалық жаттыгу, саяхат,
тапсырмаларды орындау, мәнерлеп оқу
Көрнекілік:
суреттер, үй макеті, қоржын, карточкалар, фото-
альбом, матадан табиғаттың суреті.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен амандасу;
ә) әңгімелесу;
- Қазір қандай сабақ
-Қазақ тілі нешінші сабақ?
-Сыныпта кім кезекші?
-Кім жоқ?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыста күн кандай болады?
- Қыс айлары қандай?
- Бүгін нешесі?
- Аптаның қай күні?
б) фонетикалық жаттығу;
Кэ — кэ — кэ — кәмшат
әк — әк — әк — әке
ке - ке — ке – кеме
өк- өк-өк- өкпе
кү - кү - кү — күн
үк - үк — үк — үкі
кі — кі - кi — кici
П.Білімді жүйелеу кезеңі:
1.Тақтаға үй макеті iлінеді
- Мынау не?
- Мынау қандай үй?
- Үйде кімдер тұрады?
- Суреттерді екі топқа бөлу: жуан, жіңішке сөздер.
-Осы адамдар бәрі бір үйде тұрса біз қалай айтамыз?
- Отбасы қандай?
- Отбасында ата, әже болса, сендер кім?
2.Саяхат. (матада табиғаттың суреті)
Бүгін бiз «Отбасы» тақырыбын пысықтаймыз.
Саяхатқа шығамыз. Батыстан Ақтау қаласынан Руслан
деген бала бізге қонаққа келе жатыр. Русланньң
жолында әр түрлі тапсырмалар кездеседі. Біз Русланға
көмектесуіміз керек.Көмектесеміз бе? Сендер
дайынсьңдар ма?
1 -тапсырма: Өз отбасың туралы әңгімеле (Фото-альбом)
2 - тапсырма: жазбаша жұмыс
Қоржыннан сиқырлы гүлді алу.
Жұмыстың алдында дауыстап оқу, орындау.
Дэптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Салақтыктан қашайық,
Әдемі етіп жазайық.
(әp қатардан 1 оқушы тақтаға шығып жазады.)
Сөйлемдерді аудар:
Моя семья большая.
Мама - учитель.
Папа - врач
Сергіту cәтi:
Жаздық, жаздық бәpiміз,
Талды, талды қолымыз.
Бір, екі, үш,
Жинап алдық күш.
3 — тапсырма: «Отбасы» тақырыбына өлеңдері жатқа оқу.
4 - тапсырма: Бізге Айжан, Ораз, Жайна, Раушан хат жазды
Біз де хат жаздық. Жазған хаттарымызды оқиық.
Оқушылар хаттарды оқып, қоржынға салады.
Тапсырмаларды орындап болғасын, eciктi соғады.
Руслан кіреді. Өзін таныстырады.
Оқушылар сұрақ қояды. Русланға қоржынды тапсырамын.
3 Қорытынды:
а) Мұғалім өлеңді оқиды, оқушылар аударады.
ә) Ата - ананы, үлкендерді бiз не істеуіміз керек?
Ал інілерді,сіңлерді не істеуіміз
керек?
б) Ойын. Русланға кім бipiншi келеді?
Сөздерді аудару.
в) Бағалау, алған фишкаларын санау.
Біз ата — анаға
деген махаббатымызды мәңгілік сақтайық.
Оқушылар сыйлықтарын үйге алады
4 Үйге тапсырма: сөздерді қайталау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz